Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от oci » 01 Сеп 2013, 9:36

bochogogogo написа:
NicKo_8 написа:
Защо да не можеш да сложиш бутален? Дори и някой лев отгоре да дадеш ама да си доволен и спокоен. :bchug:
Защото на 320 дизела 136-то коня,бутален не става.Трябва да си е пак роторен. :bang: Иначе до две съм сложил бутален. :mhihi:

Сега последно става или не става :dunno: :D


и последно и съм сигурен, че пак ще е предпоследно, НЕ става, писано е и друг път в доста теми на 150 коня компресора няма как да се закрепи към мотора не отговаря стойката и захващането към блока, пробвал съм го и съм го мислил как да го направя предвид кофтия компресор който слагат на 136 коня, но ако не се преработи стойката т.е да се напасне с разпробиване и пилене не става, не отговаря на разстояние между болтовете и после не ляга на бл ока трябва бая преправяне.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.11.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 coupe/m52b20

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от auditek » 17 Сеп 2013, 21:10

Здравеите,извинявам се че пиша в тази тема,защото виждам,че е от миналата година,но никои нищото не ми отговаря в другите теми на BMW форума.Преди седмица реших да си включа климатика и нещо изчатка като спрях забелязах че се е скъсал ремака за климатика,наи вероятно компресора е затегнал.Въпроса ми е имали някакъв проблем да си карам колата без този ремак на климатика,защото в момента нямам свободно време да обикалям по сервизи.Колата ми е E36 320i coupe ( M52B20 ) Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от oci » 18 Сеп 2013, 13:36

auditek написа:Здравеите,извинявам се че пиша в тази тема,защото виждам,че е от миналата година,но никои нищото не ми отговаря в другите теми на BMW форума.Преди седмица реших да си включа климатика и нещо изчатка като спрях забелязах че се е скъсал ремака за климатика,наи вероятно компресора е затегнал.Въпроса ми е имали някакъв проблем да си карам колата без този ремак на климатика,защото в момента нямам свободно време да обикалям по сервизи.Колата ми е E36 320i coupe ( M52B20 ) Благодаря предварително :)


няма проблем колега :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.11.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 coupe/m52b20

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от auditek » 19 Сеп 2013, 21:21

Познати ме наплашиха че като карам така можило ролката която варти ремаците да се щупила ,защото сега другия ремак които варти динамото и хидравликата я дурпало само на едната страна,имали такава вероятност.Извинявам се за тъпия вапрос но ме е страх да не стана проблема още по голям,а сега колата много ми трябва и няма време за ремонт.Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от oci » 20 Сеп 2013, 17:42

auditek написа:Познати ме наплашиха че като карам така можило ролката която варти ремаците да се щупила ,защото сега другия ремак които варти динамото и хидравликата я дурпало само на едната страна,имали такава вероятност.Извинявам се за тъпия вапрос но ме е страх да не стана проблема още по голям,а сега колата много ми трябва и няма време за ремонт.Благодаря предварително :)


е по-голяма глупост от тая няма тая ролка да не е от сирене, а нали има и други крайни ролки като на алтернатора и хидравликата те как до сега не са се счупили, тея твойте приятелчета явно са геймърчета :mhihi: :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.11.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 coupe/m52b20

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от auditek » 20 Сеп 2013, 18:45

Значе да карам смело :D Благодаря за помоща :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от yellowsubmarine » 22 Сеп 2013, 12:25

Macaveli написа:здравейте колеги. Тази сутрин забелязах странно поведение на колата. Запалих я сутринта и чух странен звук под капака. Отварям и какво да видя....

[vbox]http://vbox7.com/play:5b4afa6b99[/vbox]

Снимах го и веднага спрях климатроника.
На някой случвало ли му се е такова нещо? Ако да, нека сподели какъв е изхода от ситуацията, за да не попадна на някой "баш майстор" и да ми разказва приказки от 1001 нощ.


Добре, колега, какво му е на компресора? Това, което виждам от видеото е, че върти-спира-върти-спира. Ако е това, което имаш предвид, то и моя прави така още от самото начало. Понеже не съм запознат, разпитвах насам - натам и ми казаха, че е било нормално това - компресорът си има управление, което го спира за малко при достатъчно напомпване. Не знам дали не са ме метнали, но ми звучи логично и повече не съм разпитвал?
Последно нормално ли е, не е ли? Има ли значение от типа компресор - бутален, роторен, лопатков. Да не би оттам да идва разликата в принципа на работа? :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от oci » 22 Сеп 2013, 12:48

yellowsubmarine написа:
Macaveli написа:здравейте колеги. Тази сутрин забелязах странно поведение на колата. Запалих я сутринта и чух странен звук под капака. Отварям и какво да видя....

[vbox]http://vbox7.com/play:5b4afa6b99[/vbox]

Снимах го и веднага спрях климатроника.
На някой случвало ли му се е такова нещо? Ако да, нека сподели какъв е изхода от ситуацията, за да не попадна на някой "баш майстор" и да ми разказва приказки от 1001 нощ.


Добре, колега, какво му е на компресора? Това, което виждам от видеото е, че върти-спира-върти-спира. Ако е това, което имаш предвид, то и моя прави така още от самото начало. Понеже не съм запознат, разпитвах насам - натам и ми казаха, че е било нормално това - компресорът си има управление, което го спира за малко при достатъчно напомпване. Не знам дали не са ме метнали, но ми звучи логично и повече не съм разпитвал?
Последно нормално ли е, не е ли? Има ли значение от типа компресор - бутален, роторен, лопатков. Да не би оттам да идва разликата в принципа на работа? :dunno:

май не си чел цялата тема колега компресора тръгва и спира когато си достигне 5 градуса на изпарение на фреона и тогава е нормално да спре и пак да тръгне когато температурата на изпарителя се покачи с градус-два, НО този компресор на автора като спре и прави обороти на обратно това е сейко сейки компресор роторен и това им е детска болест, напиши ми коя година е твоята е46-ци и с кой мотор е и ще ти кажа дали и ти си си с такъв компресор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от yellowsubmarine » 22 Сеп 2013, 15:40

oci написа:
yellowsubmarine написа:
Macaveli написа:здравейте колеги. Тази сутрин забелязах странно поведение на колата. Запалих я сутринта и чух странен звук под капака. Отварям и какво да видя....

[vbox]http://vbox7.com/play:5b4afa6b99[/vbox]

Снимах го и веднага спрях климатроника.
На някой случвало ли му се е такова нещо? Ако да, нека сподели какъв е изхода от ситуацията, за да не попадна на някой "баш майстор" и да ми разказва приказки от 1001 нощ.


Добре, колега, какво му е на компресора? Това, което виждам от видеото е, че върти-спира-върти-спира. Ако е това, което имаш предвид, то и моя прави така още от самото начало. Понеже не съм запознат, разпитвах насам - натам и ми казаха, че е било нормално това - компресорът си има управление, което го спира за малко при достатъчно напомпване. Не знам дали не са ме метнали, но ми звучи логично и повече не съм разпитвал?
Последно нормално ли е, не е ли? Има ли значение от типа компресор - бутален, роторен, лопатков. Да не би оттам да идва разликата в принципа на работа? :dunno:

май не си чел цялата тема колега компресора тръгва и спира когато си достигне 5 градуса на изпарение на фреона и тогава е нормално да спре и пак да тръгне когато температурата на изпарителя се покачи с градус-два, НО този компресор на автора като спре и прави обороти на обратно това е сейко сейки компресор роторен и това им е детска болест, напиши ми коя година е твоята е46-ци и с кой мотор е и ще ти кажа дали и ти си си с такъв компресор.



Извинявам се, изчетох всичко, толкова съм и видял, то затова ми стана странно :bowdown:
99год M43 преди фейса
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от oci » 22 Сеп 2013, 19:13

yellowsubmarine написа:
oci написа:
yellowsubmarine написа:
Macaveli написа:здравейте колеги. Тази сутрин забелязах странно поведение на колата. Запалих я сутринта и чух странен звук под капака. Отварям и какво да видя....

[vbox]http://vbox7.com/play:5b4afa6b99[/vbox]

Снимах го и веднага спрях климатроника.
На някой случвало ли му се е такова нещо? Ако да, нека сподели какъв е изхода от ситуацията, за да не попадна на някой "баш майстор" и да ми разказва приказки от 1001 нощ.


Добре, колега, какво му е на компресора? Това, което виждам от видеото е, че върти-спира-върти-спира. Ако е това, което имаш предвид, то и моя прави така още от самото начало. Понеже не съм запознат, разпитвах насам - натам и ми казаха, че е било нормално това - компресорът си има управление, което го спира за малко при достатъчно напомпване. Не знам дали не са ме метнали, но ми звучи логично и повече не съм разпитвал?
Последно нормално ли е, не е ли? Има ли значение от типа компресор - бутален, роторен, лопатков. Да не би оттам да идва разликата в принципа на работа? :dunno:

май не си чел цялата тема колега компресора тръгва и спира когато си достигне 5 градуса на изпарение на фреона и тогава е нормално да спре и пак да тръгне когато температурата на изпарителя се покачи с градус-два, НО този компресор на автора като спре и прави обороти на обратно това е сейко сейки компресор роторен и това им е детска болест, напиши ми коя година е твоята е46-ци и с кой мотор е и ще ти кажа дали и ти си си с такъв компресор.



Извинявам се, изчетох всичко, толкова съм и видял, то затова ми стана странно :bowdown:
99год M43 преди фейса


твоя трябва да е същия компресор като на колегата от филмчето, т.е сейко сейки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 16.07.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i E46
Мечтае да кара: Хеликоптер

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от Macaveli » 08 Окт 2013, 9:35

yellowsubmarine написа:
Macaveli написа:здравейте колеги. Тази сутрин забелязах странно поведение на колата. Запалих я сутринта и чух странен звук под капака. Отварям и какво да видя....

[vbox]http://vbox7.com/play:5b4afa6b99[/vbox]

Снимах го и веднага спрях климатроника.
На някой случвало ли му се е такова нещо? Ако да, нека сподели какъв е изхода от ситуацията, за да не попадна на някой "баш майстор" и да ми разказва приказки от 1001 нощ.


Добре, колега, какво му е на компресора? Това, което виждам от видеото е, че върти-спира-върти-спира. Ако е това, което имаш предвид, то и моя прави така още от самото начало. Понеже не съм запознат, разпитвах насам - натам и ми казаха, че е било нормално това - компресорът си има управление, което го спира за малко при достатъчно напомпване. Не знам дали не са ме метнали, но ми звучи логично и повече не съм разпитвал?
Последно нормално ли е, не е ли? Има ли значение от типа компресор - бутален, роторен, лопатков. Да не би оттам да идва разликата в принципа на работа? :dunno:



Колега и на мен ми ги разправяха тези неща но в крайна сметка не се оказа точно така. Компресора си беше заминал. Проблема вече е решен и съм много доволен. Взех бутален компресор втора ръка от дизел 150к.с. - 100лв.; двете тръби - 30лв и смяната,ремък, диагностиката и цялостно пълнене на фрион - 140лв. Можеше да се размина само с една тръба но разположението на тръбите които влизат в компресора не ми позволяваше да сменя само едната.
Хубавият живот бил скъп,имало и по-евтин,но не бил хубав....!!! :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от swetlioo » 23 Авг 2019, 21:44

Колеги, да изтупам старата тема от прахта, с един въпрос и надявам се да има кой да отговори.
Колата ми е 320д фейслифта 150 к.с.
Компресора ми, в големите жеги, след 15-20 мин работа, започва да спира. Шайбата отлепя за 5 секунди, след което пак залепя. След 30 сек,минута, понякога и повече пак отлепя за 5 секунди и залепя. И така докато не променя температурата през климатроника. Изкарва известно време и пак започва същата история. Нормално ли е това поведение при мен?
Шайбата отлепя и залепя, без да превърта или да мени оборти преди да стане това, поне видимо няма промяна в оборотите. Като отлепи си стои неподвижна.
По принцип в колата не се усеща някаква разлика в температурата при духалките, но в движение е голям дискомфорт, защото се усеща като придърпване на колата.
Но има и друго. Може и да е внушение, но ми се струва, че понякога като запаля, климатика духа доста студено и колата губи доста мощност. Друг път ми се струва, че като запаля, не духа толкова студено, но пък и колата се усеща с повече мощност.
Всичко това има ли логично обяснение и нормално ли е?
Ако не, то какво трябва да се направи, за да се оправи?
Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от Jordana » 24 Авг 2019, 8:53

Нормално е да спира и да включва докато работи , климатика е зависим от температурата на мотора , работата на вентилатора , температурата изпарителя , замърсяване филтър купе , температурата в купето, външната температура и още куп неща . Не е нормално чак да губи мощност , на кола 150 к.с чак да се усеща дискомфорт ...Това с което се започва ако няма индикации за други проблеми е замерване на налягане и евентуално източване и зареждане със везна , проверка нивото на маслото и доливане . Методиката по която се търси проблем в общи линии е приоритет на този "майстор" който ще се занимава , съответно до колко е амбициран да открие проблема :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от swetlioo » 24 Авг 2019, 9:05

Ясно. Знаеш ли някой такъв амбициран, разбиращ и добре работещ майстор в София?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1372
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с компресора на климатика Е46 бензин

Мнение от Kurtov » 24 Авг 2019, 15:36

Jordana написа:Нормално е да спира и да включва докато работи , климатика е зависим от температурата на мотора , работата на вентилатора , температурата изпарителя , замърсяване филтър купе , температурата в купето, външната температура и още куп неща . Не е нормално чак да губи мощност , на кола 150 к.с чак да се усеща дискомфорт ...Това с което се започва ако няма индикации за други проблеми е замерване на налягане и евентуално източване и зареждане със везна , проверка нивото на маслото и доливане . Методиката по която се търси проблем в общи линии е приоритет на този "майстор" който ще се занимава , съответно до колко е амбициран да открие проблема :mhihi:


Това масло в компресора на климатика ли е ?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook