Скоростен лост отиде на дясно ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от vavilon » 14 Фев 2014, 13:44

JTD написа:
Gqbriel написа:
JTD написа:
bochogogogo написа:Само една зегерка ли виждам?И каква е цената?

Е ти колко зегерки искаш да има? :)
Цената е 9.60 лв.

А целия комплект колко ти излезе...
Като го смениш,ще споделиш ли дали има разлика?Няма ли да смениш и пружината ,която натяга буталцето? :dunno:

Ще споделя живот и здраве другата седмица.
9.60 е това от снимката. Това е нещото което се сменя. Или по-точно казано втулката, която се води лагер уж, ама ме е баш лагер, а си е втулка. :) Като се загледаш вътре има някакво покритие. Нещо стил керамично-тефлоново или нещо такова. Може би това се износва на първите модели и буталцето започва да заклинва при проявата на минимални отлагания по него.
Пружината няма да я сменям. Тя не се предлага като отделна част. Или поне аз не намирам отделен номер за нея.
Ама и в сервизния бюлетин пише, че ти трябва само това, за това не съм обезпокоен, че не съм намерил пружината. :yes:

п.п. Взех 2 такива комплекта за ремонт, защото е абсолютно същото и на задна скорост. Така и така кутията ще е на земята, поне и на задна скорост да се смени.
Сега като включвам задна като връщам и минавам към първа има едно такова като щракване на лоста. Не знам дали така трябва да бъде или не, но не пречи да се сложи нова втулка и на задна скорост.

Колега двете втулки и пружини са различни! №9, 10, 11 и 12 И да има ги като ремонтни комплекти, при официялните.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
По дбре е, да се притрият легерните втулки и отворите с шкурка 800-1200 и да се сменят пружинете, отколкото да се сменят лагерните втулки. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от JTD » 14 Фев 2014, 15:53

vavilon написа:
JTD написа:
Gqbriel написа:
JTD написа:
bochogogogo написа:Само една зегерка ли виждам?И каква е цената?

Е ти колко зегерки искаш да има? :)
Цената е 9.60 лв.

А целия комплект колко ти излезе...
Като го смениш,ще споделиш ли дали има разлика?Няма ли да смениш и пружината ,която натяга буталцето? :dunno:

Ще споделя живот и здраве другата седмица.
9.60 е това от снимката. Това е нещото което се сменя. Или по-точно казано втулката, която се води лагер уж, ама ме е баш лагер, а си е втулка. :) Като се загледаш вътре има някакво покритие. Нещо стил керамично-тефлоново или нещо такова. Може би това се износва на първите модели и буталцето започва да заклинва при проявата на минимални отлагания по него.
Пружината няма да я сменям. Тя не се предлага като отделна част. Или поне аз не намирам отделен номер за нея.
Ама и в сервизния бюлетин пише, че ти трябва само това, за това не съм обезпокоен, че не съм намерил пружината. :yes:

п.п. Взех 2 такива комплекта за ремонт, защото е абсолютно същото и на задна скорост. Така и така кутията ще е на земята, поне и на задна скорост да се смени.
Сега като включвам задна като връщам и минавам към първа има едно такова като щракване на лоста. Не знам дали така трябва да бъде или не, но не пречи да се сложи нова втулка и на задна скорост.

Колега двете втулки и пружини са различни! №9, 10, 11 и 12 И да има ги като ремонтни комплекти, при официялните.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
По дбре е, да се притрият легерните втулки и отворите с шкурка 800-1200 и да се сменят пружинете, отколкото да се сменят лагерните втулки. :yes:

Втулките са еднакви, не са различни. Само пружините са различни - на задна е по-здрава.
Поне при мен.
И правя това, което пише в ръководството за ремонт, а не по слухове кое би било по-добре. :wave:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от vavilon » 14 Фев 2014, 16:52

Аз говерех за пиновете, то втулките ги няма в реалоема. :yes:
Как ще ги набиваш втулките?
Тук има един ПДФ... viewtopic.php?f=34&t=151352&start=60

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
Мечтае да кара: BMW E61

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от NicKo_8 » 14 Фев 2014, 17:12

Аз още си карам така.Ефекта се появява само при студено време и когато колата е още студена.После се оправя.Ще направя манипулацията когато се наложи да свалям кутията за нещо.
The Power of Dreams!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от JTD » 15 Фев 2014, 15:20

vavilon написа:...
Как ще ги набиваш втулките?
...

Да кажем така: :wave:

Изображение
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от JTD » 19 Фев 2014, 10:40

И понеже обещах да дам мнение, ето го.
Общо взето с втулките работата е добре, трябват си, но също така трябва да се сменят и пружините, както каза колегата.
Така, че ако мислите да сваляте кутията, то освен втулките си вземете и чисто нови пружини.
Моя проблем се реши със смяна на втулките и подлагане на една шайба на пружината на 5-та скорост. По този начин се решава по-кардинално проблема, вместо да разтегляте пружината, защото тя пак се мачка. Негативното е, че ако ви трябва 300 грама сила, за да преместите лоста на ляво (за първа скорост), то ви трябва 500 грама сила, за да го преместите надясно, но пък ако нямате нови пружини, това би било по-добрия избор. А бе доволен съм, сега всички скорости си влизат перфектно и самата кола върви много мазно, ако мога така да се изразя. А това мазно вървене стана след смяна на:
1. Маховик
2. Съединител
3. Пилотен лагер
4. Гумено каре на кардана
5. Висящ лагер
6. Тампон диф
7. Тампони на двигателя
8. Тампон на скоростите
9. Втулки скоростна кутия

След тези неща отгоре, наистина не мога да си позная колата. Все едно се качих в друг автомобил, буквално. Някои неща нямаше смисъл да се сменят, ама като ще се разглобява, нека всичко стане чисто ново.
Това е от мен. :wave:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 7.05.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530d lci

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от Joro KzK » 19 Фев 2014, 21:31

Колко ти излезна тотала с труда?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от JTD » 20 Фев 2014, 12:41

Joro KzK написа:Колко ти излезна тотала с труда?

Около 2600.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Скоростен лост отиде на дясно ?

Мнение от iv4o9999 » 20 Фев 2014, 14:27

JTD написа:
Joro KzK написа:Колко ти излезна тотала с труда?

Около 2600.


ако я запродаваш, следващия ще е щасливец

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook