Проблем с лампата за налягането на маслото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Колега датчика трябва според мен да работи по този начин.

както е свален от колата вземи уреда допри го единият край на резбата другият край на буксата отзад пинчето, дай уреда на пищялка или диод зависи какъв ти е уреда де.
Ако няма налягане на него трябва да свири и лампата на таблото да свети, значи ако при тебе както е свален пред теб и с уреда той не свири,значи тоя датчик не е в час уж няма налягане а пък пластините не са допрени просто логика няма и за това при чека като палиш не ти светва лампичката понеже веригата е разкъсана.(не си запалил пък имаш налягане според датчика, което няма как да стане
)
Може датчика да прави каквото си иска ту работи ту не , с 2 думи не пречи да му чукнеш уреда да видиш дали ще свирне без да има налягане като гледаш картинката на пейнт дето съм ти я драснал.
П.П като за всеки случай си вземи нов просто не пречи да направиш едно лабораторно както се казва

както е свален от колата вземи уреда допри го единият край на резбата другият край на буксата отзад пинчето, дай уреда на пищялка или диод зависи какъв ти е уреда де.
Ако няма налягане на него трябва да свири и лампата на таблото да свети, значи ако при тебе както е свален пред теб и с уреда той не свири,значи тоя датчик не е в час уж няма налягане а пък пластините не са допрени просто логика няма и за това при чека като палиш не ти светва лампичката понеже веригата е разкъсана.(не си запалил пък имаш налягане според датчика, което няма как да стане

Може датчика да прави каквото си иска ту работи ту не , с 2 думи не пречи да му чукнеш уреда да видиш дали ще свирне без да има налягане като гледаш картинката на пейнт дето съм ти я драснал.
П.П като за всеки случай си вземи нов просто не пречи да направиш едно лабораторно както се казва
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Колега,разбирам те прав си точно така работи въпросния датчик,проблемът,е че затваря веригата дори когато има налягане.На кофти място е и все си издрах ръцете.Утре мисля да се занимавам с него.Мисля че се отвиваше с ключ 16 трябва да видя с какъв ще е най-удобно.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Извинявам,се че пиша втори пореден пост но днес се занимавах с датчика и събрах информация даже и снимков материал.Значи замерих датчика при изключен двигател и се оказа,че не дава верига.Също така направих друг опит на буксата дето е за датчика подадох директно (-) маса и крушката светна.Извода е че датчика е за смяна.Интересно обаче е че първоначално започна да светва крушката докато си карам та аз извадих буксата и карах 1300км сега сложих буксата вече грам не светва крушката.Вече втори датчик ще сменям дайте съвет кой е по-качествен,че ми писна вече.Ето снимки от разполовяването на старият(от първата смяна)
Оказа се че е за ключ 22 но не зная какъв тип ще е най-удобен.


- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Според мен си вземи оригинален от някой кола в раздел "продава" колкото искаш 

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Поръчал съм нов от доверен продавач 

- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
bobi_81xx написа:Поръчал съм нов от доверен продавач
Колега, какво стана, сложи ли новия датчик, как се държи лампата?
Пиши ако имаш развитие, цена, евентуално производител, доставчик...?
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- pitbull_power
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Браво колега за труда да видиш нещата нагледно като си го разрязал и аз така процедирам към нещата които не са ми ясни защо са се прецакали а иначе по симптомите които си описал най-вероятно причината е в него и си на прав път давай смело .... евала и успех
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Сменен е датчика,лампата се държи нормално.Е.... гасне 2-3 секунди след запалването но мисля че е нормално.Цената по бегъл спомен мисля че беше 13лв от колега от форума ако те устройва цена и марка драсни ЛС и ще ти кажа от кой е закупена.Поръчах да е качествена,че залудях от смени и той ми прати този(вдясно). Дано съм ти в полза !!!


- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
И при мен нещо от 2-3 дни при добре загрял двигател, при палене си гасне нормално лампата, но на ход почти без газ за 2-3 секунди светва в жълто и гасне.....Не искам да се филмирам още отсега и ще сменя първо датчика.
Уж сменям масло редовно, карам пак уж хубаво масло, не съм "ходил в лютеницата"....ама то в нашта мила татковина, кой може да ти гарантира, че ти взема парите за нещо качествено.
Уж сменям масло редовно, карам пак уж хубаво масло, не съм "ходил в лютеницата"....ама то в нашта мила татковина, кой може да ти гарантира, че ти взема парите за нещо качествено.
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
MORSKIa написа:И при мен нещо от 2-3 дни при добре загрял двигател, при палене си гасне нормално лампата, но на ход почти без газ за 2-3 секунди светва в жълто и гасне.....Не искам да се филмирам още отсега и ще сменя първо датчика.
Уж сменям масло редовно, карам пак уж хубаво масло, не съм "ходил в лютеницата"....ама то в нашта мила татковина, кой може да ти гарантира, че ти взема парите за нещо качествено.
Жълтият цвят на индикацията е от друг датчик (маслена помпа)ниско ниво на маслото
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
bobi_81xx написа:MORSKIa написа:И при мен нещо от 2-3 дни при добре загрял двигател, при палене си гасне нормално лампата, но на ход почти без газ за 2-3 секунди светва в жълто и гасне.....Не искам да се филмирам още отсега и ще сменя първо датчика.
Уж сменям масло редовно, карам пак уж хубаво масло, не съм "ходил в лютеницата"....ама то в нашта мила татковина, кой може да ти гарантира, че ти взема парите за нещо качествено.
Жълтият цвят на индикацията е от друг датчик (маслена помпа)ниско ниво на маслото
Днес смених датчика под масления филтър (за налягането).
Нивото на маслото беше на милиметър под максимума, наляхме още малко и сега си е в max .......... и да ама пак светва в жълто лампата. Като запалиш си гасне нормално и след 7-8-9 секунди светва в жълто за около 4-5 секунди. Не се повлиява по никакъв начин от увеличаване на оборотите.
След като си изгасне и повече няма индикации или каквито и да са проблеми.
Някой може ли да помогне ............... че започвам да се филмирам, плс ............
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
bobi_81xx написа:MORSKIa написа:И при мен нещо от 2-3 дни при добре загрял двигател, при палене си гасне нормално лампата, но на ход почти без газ за 2-3 секунди светва в жълто и гасне.....Не искам да се филмирам още отсега и ще сменя първо датчика.
Уж сменям масло редовно, карам пак уж хубаво масло, не съм "ходил в лютеницата"....ама то в нашта мила татковина, кой може да ти гарантира, че ти взема парите за нещо качествено.
Жълтият цвят на индикацията е от друг датчик (маслена помпа)ниско ниво на маслото
Вече е смемен и датчика за нивото на маслото и нищо вече не свети...няма жълти "ламби" по таблото

Втора ръка е, че нов......боли 350лв./бр.

Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
И аз го бях решил проблема с втора ръка, но изкара точно 2 години. И естествено като пуснах колата за продаване се прецака. Добре че човека който я хареса беше наясно с проблема, че ако знаете какво глупости чух...
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
MORSKIa написа:bobi_81xx написа:MORSKIa написа:И при мен нещо от 2-3 дни при добре загрял двигател, при палене си гасне нормално лампата, но на ход почти без газ за 2-3 секунди светва в жълто и гасне.....Не искам да се филмирам още отсега и ще сменя първо датчика.
Уж сменям масло редовно, карам пак уж хубаво масло, не съм "ходил в лютеницата"....ама то в нашта мила татковина, кой може да ти гарантира, че ти взема парите за нещо качествено.
Жълтият цвят на индикацията е от друг датчик (маслена помпа)ниско ниво на маслото
Вече е смемен и датчика за нивото на маслото и нищо вече не свети...няма жълти "ламби" по таблото![]()
Втора ръка е, че нов......боли 350лв./бр.
Говориш за датчика дето е в картера сигурно,иначе датчика за налягането е 15-20 лв. -НОВ
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Да точно този...мамка им....
Горния за налягането (под филтъра) е 47 лв оригинален.
Долния най-отдолу на картера - е цифромания голяма.....(350лв.)

Горния за налягането (под филтъра) е 47 лв оригинален.
Долния най-отдолу на картера - е цифромания голяма.....(350лв.)
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани