Обороти на волана.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Обороти на волана.

Мнение от RaHzElChO » 13 Ное 2011, 21:05

sub_eleven написа:JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо :)

Аз го дебна него на къс пас да сравним нещата, но още ми бяга по тъча :)
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Обороти на волана.

Мнение от JTD » 14 Ное 2011, 11:13

anyone написа:Да наистина при Либрата волана е доста директен, но мисля че ъгъла на завиване на колелата е малко по малък от на 3-ката, а и в завой с по голяма скорост се усеща недозавиването много сериозно

Недозавиването няма общо с оборотите на волана. Просто колата е с доста по-тежка отпред и от там идва и описаното от теб.
Ъгъла на колелата на Либрата са почти като на Х-са. Нормално, все пак имаш ограничение отпред, не е като да нямаш карета като само на задното предаване.

RaHzElChO написа:
sub_eleven написа:JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо :)

Аз го дебна него на къс пас да сравним нещата, но още ми бяга по тъча :)


Не се крия, но не си давам колата за експерименти от този вид. Може би с друга кола може малко и да поднесе.
Както се казва - "Чужда жена кости нема" :mhihi:

А предполагам знаеш, че на Х-а не може да изключиш напълно ДСЦ-то като на не Х-ова.

RaHzElChO, ще се разберем накрая по някакъв начин да се засечем някъде, че нещо програмата много натоварена...
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Обороти на волана.

Мнение от RaHzElChO » 14 Ное 2011, 11:42

JTD написа:
RaHzElChO написа:
sub_eleven написа:JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо :)

Аз го дебна него на къс пас да сравним нещата, но още ми бяга по тъча :)


Не се крия, но не си давам колата за експерименти от този вид. Може би с друга кола може малко и да поднесе.
Както се казва - "Чужда жена кости нема" :mhihi:

А предполагам знаеш, че на Х-а не може да изключиш напълно ДСЦ-то като на не Х-ова.

RaHzElChO, ще се разберем накрая по някакъв начин да се засечем някъде, че нещо програмата много натоварена...


Няма да се гаврим с колата, исках да видя при гасене какво се усеща в купето.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Обороти на волана.

Мнение от RaHzElChO » 14 Ное 2011, 11:42

JTD написа:
RaHzElChO написа:
sub_eleven написа:JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо :)

Аз го дебна него на къс пас да сравним нещата, но още ми бяга по тъча :)


Не се крия, но не си давам колата за експерименти от този вид. Може би с друга кола може малко и да поднесе.
Както се казва - "Чужда жена кости нема" :mhihi:

А предполагам знаеш, че на Х-а не може да изключиш напълно ДСЦ-то като на не Х-ова.

RaHzElChO, ще се разберем накрая по някакъв начин да се засечем някъде, че нещо програмата много натоварена...


Няма да се гаврим с колата, исках да видя при гасене какво се усеща в купето.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Обороти на волана.

Мнение от JTD » 14 Ное 2011, 12:45

RaHzElChO написа:
JTD написа:
RaHzElChO написа:
sub_eleven написа:JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо :)

Аз го дебна него на къс пас да сравним нещата, но още ми бяга по тъча :)


Не се крия, но не си давам колата за експерименти от този вид. Може би с друга кола може малко и да поднесе.
Както се казва - "Чужда жена кости нема" :mhihi:

А предполагам знаеш, че на Х-а не може да изключиш напълно ДСЦ-то като на не Х-ова.

RaHzElChO, ще се разберем накрая по някакъв начин да се засечем някъде, че нещо програмата много натоварена...


Няма да се гаврим с колата, исках да видя при гасене какво се усеща в купето.


Да, за нашето виждане.
По-скоро моя пост беше насочен към колегата sub_eleven, ама с цитата сигурно се е получило, че към теб се обръщам :)
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Обороти на волана.

Мнение от iv4o9999 » 14 Ное 2011, 12:48

леле тая тема от каде тругна до каде стигна :mhihi: а човека просто питаше колко оборота прави волана. :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Обороти на волана.

Мнение от JTD » 14 Ное 2011, 12:51

iv4o9999 написа:леле тая тема от каде тругна до каде стигна :mhihi: а човека просто питаше колко оборота прави волана. :driving:

Да, може да се заключи вече спокойно.
За протокола.
Х (4х4) - 3.2 оборота.
"Нормално" - 2.8 оборота.

Демек пенсионерки волан, като на вуйната Фиестата :smoke:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Обороти на волана.

Мнение от RaHzElChO » 14 Ное 2011, 13:01

JTD написа:Демек пенсионерки волан, като на вуйната Фиестата :smoke:


:OT: Продавай!
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook