Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 17 Мар 2011, 20:29

malenov написа:Пич изолирай АГР клапана, че много ме съмнява да е той с тази диагноза, тук при изолацията няма какво да загубиш и пари няма да даваш и сам може да си го направиш. След изолацията му виж резулатата и ако е отрицателен продължавай по ред на номерата. С гадаене до никаде няма да се стигне, почваш едно по едно . Но замен това е АГР-а или охлюва, но по голяма е вероятността да е еко системата, дори и мога да те насоча на ЛС. Незнам как стоят нещата с колегата от Пловдив, но мисля, че е пресилено да се приказва за за вериги, валове и обтегачи, не му прави чест да приказва за тези неща, защото съм сигурен, че знае последствията и симптомите при разтегната верига и шум от обтегачи. Успех от мен

Колега благодаря за мнението. Не е от АГР клапана, защото беше изолиран когато ми заби за първи път и аз го пуснах в действие за да видя да не е от него. От турбината и клапана на турбината също не е, защото и правих профилактика. За 350лв. смениха всичко което трябваше + нов клапан и тест на някакъв стенд.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 17 Мар 2011, 20:49

jecho_lz написа:Здравеите колеги,ако може и аз да изкажа едно мнение,както всеки от нас и аз обичам да си ровя по колите и съм имал същия проблем с три автомобила и отговора беше един и същ(само споделям не искам да задължавам никои с мнението ми)
1.АУДИ А6 2.5ТДИ забива когато си поиска след ходене по майстори нямаше развитие и в краина сметка с разни експерименти се оказа ел клапан на турбото,смяна с нов мисля ,че беше около 130лв и колата още върви а има около 3 години
2.VW ГОУФ 4 1.9 ТДИ същите симптоми забива ,и на него се оказа този клапан но само беше счупена тръбичката в която влиза вакума и го залепихме с някакво лепило и колата се оправи,даже не сме го сменяли
3.BMW 320d 150hp и то си забиваше редовно и наистина е много дразнещо и то се оказа със същия проблем ел. клапан за управление на турбото смених го с нов мисле че беше около 160лв и въпроса беше решен.Колега ако имаш да вземеш от някои за проба не се сменя кои знае колко трудно.Даже мисля,че с този на АГР-а са еднакви на 320д 136к.
Поздрави и успех.
ps.Сервиза за които спомена колегата в Бургас на Митко-BMW-то на 5-ти км е много добър,разбира си от работата момчето ;)

Колега преди да почне да забива правих профилактика на турбината, която включва смяна на всички лагери, фтулки, перки и т.н. както и "електронния клапан" и накрая я тестват (или центроват) на стенд. Дали е възможно да не са я направили (центровали) както трябва? На диагностика не показва грешки по двигателя, съответно и в турбината.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Зацепване на ГНП (VP44) къде в София и колко струва

Мнение от luboslav83 » 17 Авг 2012, 20:15

ПРОБЛЕМА СЪС ЗАБИВАНЕТО - РЕШЕН! :clap: :clap: :clap: :ok: :bchug: :driving: :lol: :lalala: Проблема със азбиването го реших в сервиза на BOSH - "Супер дизел". Проблема беше неправилно зацепена горивонагнетателна помпа. Ремонта се състой от: сваляне, зацепване (центровка) на стенд и качване на помпата. Трите услуги по 100 лева едната, общо 300 лева. Дори и те не можаха да усетят от пъвия път че проблема ми е в помпата, казаха че не давала грешка , а турбината надувала малко повече и от там колата влизала в авариен режим. Та свалях турбината и я носих в сервиза , където преди време й бях правил профилактика да и оправят налягането, но след това колата пак си забиваше. После отидох пак и ми я оправиха. Ремонта е доста продължителен (почти един ден). Сервиза се намира на околовръстното шосе (южната дъга), до Царско село и магазина за моточасти и мотоциклети на Еди.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook