колата гори много пове4е от преди
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: колата гори много пове4е от преди
armagedon01 написа:spower написа:Zagy написа:[quote="bmw325tds3) луфтовете по студен двигател са по-малки от такива при топъл - с две думи мотора е "затегнат" повече - повишено триене - повече гориво за да преодолее това;
Голяма грешка колега, точно обратното е луфтовете са по-големи в студения мотор поради по-ниската температура. При достигане на работна температура се разширяват триещите се частине случайно когато се сглабя един мотор се предценяват хлабините му в зависимост от материалите, като пример посочвам мотоциклетен 2тактов двигател работещ при изкл. тежки режими на работа
Колега според мен голямата грешка е при теб, като заговори за двутактови мотори и т.н. можеш ли да кажеш коя е причината, при износено бутало и сегменти на един двутактов мотор той да пали когато е студен, а като загрее да не иска .......??? Или казано по друг начин като е студен има по голяма компресия, и като загрее тя намалява ...
Подкрепям мнението на колегата "Zagu"[/quote
Колега за пръв път чувам, че 2 т мотор с износено бутало и сегменти може да запали по лесно... причината ако имаш подобен проблем е по скоро в регулировката на карба, като е студен го палиш на смукач


Относно мотора ти, ако имаш някакви проблеми с радост бих ти помогнал.
Поздрави!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани