колата гори много пове4е от преди

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от spower » 01 Ное 2010, 10:44

armagedon01 написа:
spower написа:
Zagy написа:[quote="bmw325tds3) луфтовете по студен двигател са по-малки от такива при топъл - с две думи мотора е "затегнат" повече - повишено триене - повече гориво за да преодолее това;

:mrgreen:

Голяма грешка колега, точно обратното е луфтовете са по-големи в студения мотор поради по-ниската температура. При достигане на работна температура се разширяват триещите се части ;) не случайно когато се сглабя един мотор се предценяват хлабините му в зависимост от материалите, като пример посочвам мотоциклетен 2тактов двигател работещ при изкл. тежки режими на работа


Колега според мен голямата грешка е при теб, като заговори за двутактови мотори и т.н. можеш ли да кажеш коя е причината, при износено бутало и сегменти на един двутактов мотор той да пали когато е студен, а като загрее да не иска .......??? Или казано по друг начин като е студен има по голяма компресия, и като загрее тя намалява ...

Подкрепям мнението на колегата "Zagu"[/quote
Колега за пръв път чувам, че 2 т мотор с износено бутало и сегменти може да запали по лесно... причината ако имаш подобен проблем е по скоро в регулировката на карба, като е студен го палиш на смукач ;) топъл се пали с леко отворена газ, с мотори и по спец 2тактови се занимавам от 1992г до сега :) а относно хлабините при студен и загрят двигател по горе съм го писал все пак това ми е минало през образованието не си ги измислям аз нещата.
Относно мотора ти, ако имаш някакви проблеми с радост бих ти помогнал.
Поздрави!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook