запитване за блокажа на дифаренциала
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Dimitroff написа:Айде малко разяснение...
Е46 преди фейс лифта с АСЦ - натискате веднъж - светва символа в средата.
Натискате пак - изчезва...натискате и задържате 3-4-5 секунди - светва САМО символа в средата, но без ръчната и което е по-интересно - не можете да го включите/изключите повече, освен ако не загасите колата! - колкото и да натискате след като сте задържали - символа си остава да свети докато не върнете контакта.
Е46 след фесйа с ДСЦ - натискате веднъж - светва символа.При задържане - светва и ръчната спирачка (изключено на 100%).
Ако решите да включите - просто натискате и символа и ръчната спирачка престават да светят.
Тук мисля, че е написано и обяснено доста добре само, че с тази разлика, че има и с "ASC" след фейса.
Аз също съм с "ASC" и след задържане се спира системата и след повторно натискане пак се активира без да се гаси колата. Така, че явно има разлика от преди и след фейслифт за системата.
И също така не ми се вярва да казваме, че на всички фейслифтови коли на които може да се деактиврита със задържане да са ни сменени копчетата с "ASC" вместо "DSC"
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Пак малко яснота...както DSC, така и ASC имат различни версий (модификации) - много е вероятно аз да коментирам една от първите такива при АСЦ, а при вас да не е точно така - просто защото самата система е претърпяла ъпдейт - колегата Gqbriel беше дал по-назад данни за различните версий на системите за сигурност при Е46 - просто четете внимателно 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
От няколкото сайта на които попаднах ,това което аз разбрах е:
*ASC+T обединява TC= Traction control + ABS
*DSC обединява ASC+T + CBC (Cornering Brake Control) + ABS
Как десйтва ASC+T ,което е използване за първи път при 7-ма серия и след това става стандартно за всички модели от '97 с над 2.8 литрови двигатели и в последствие ,като опция за всички следващи 4 цилиндрови.
Само М3 мисля '96 има всички системи като стандартен пакет.
Води се като система за контрол на окачването - тук не трябва да се приема точно определението ,не съм го измислил аз
..намалява мощността ,докато тя не стане достатъчна за да се избегне последващо приплъзване на колелата или завъртане на автомобила.
Системата е независима от положението на педала на газта,ако се наложи контролира блокирането на колелата автономно едно от друго с цел увеличаване на сцеплението за да се добие контрол над автомобила.
Интересно е ,че действието против завъртане е относително в смисъл - не разчитайте особено защото няма датчици за странично ускорение .
В критични ситуаци ъгъла на дроселовата клапа се променя по начин,по който максимално да предаде мощност до колелото ,което има нужда докато Digital Motor Electronics (DME) - контролира "ignition timing"-a (тука просто не се сещам за превода ),като намали мощността на почти 50%.Също така в определен момент,ще задейства и спирачно усилие ако е необходимо на задните колела,като тук варира според коефициента на сцепление на настилката.
Общо взета работи благодарение на ABS датчиците,ако/когато се достигне лимита на стойности които им е зададен автоматично включва и Traction-a.
*DSC
За него казват ,че това е истинската ситема на BMW.
При нея оказват влияните,ъгъла на завъртане на волана,скоростта на автомобила,страничното ускорение.Най-голямата полза е ,че системата се активира моментално при завиване,подобрението и позлата идва от това ,че действа на 4-те колела..с една дума блокира предни и задни с цел изправяне на автомобила + всичко останало което прави и ASC+T.
Ако колело започне да првърта, спирачката на колелото се прилага или в противен случай системата се намесва да регулира управлението на двигателя . Само толкова много газ се прилага за да се осигури странична стабилност, дори и ако педала на газта е натиснат докрай.Интегрирана система следи въртящия момент и предотвратява задвижващите колела от блокиране, ако водачът внезапно премахне крака си от педала на газта.
Абе с една дума ,да караме внимателно...а когато е за забавления - Off
*ASC+T обединява TC= Traction control + ABS
*DSC обединява ASC+T + CBC (Cornering Brake Control) + ABS
Как десйтва ASC+T ,което е използване за първи път при 7-ма серия и след това става стандартно за всички модели от '97 с над 2.8 литрови двигатели и в последствие ,като опция за всички следващи 4 цилиндрови.
Само М3 мисля '96 има всички системи като стандартен пакет.
Води се като система за контрол на окачването - тук не трябва да се приема точно определението ,не съм го измислил аз

Системата е независима от положението на педала на газта,ако се наложи контролира блокирането на колелата автономно едно от друго с цел увеличаване на сцеплението за да се добие контрол над автомобила.
Интересно е ,че действието против завъртане е относително в смисъл - не разчитайте особено защото няма датчици за странично ускорение .
В критични ситуаци ъгъла на дроселовата клапа се променя по начин,по който максимално да предаде мощност до колелото ,което има нужда докато Digital Motor Electronics (DME) - контролира "ignition timing"-a (тука просто не се сещам за превода ),като намали мощността на почти 50%.Също така в определен момент,ще задейства и спирачно усилие ако е необходимо на задните колела,като тук варира според коефициента на сцепление на настилката.
Общо взета работи благодарение на ABS датчиците,ако/когато се достигне лимита на стойности които им е зададен автоматично включва и Traction-a.
*DSC
За него казват ,че това е истинската ситема на BMW.
При нея оказват влияните,ъгъла на завъртане на волана,скоростта на автомобила,страничното ускорение.Най-голямата полза е ,че системата се активира моментално при завиване,подобрението и позлата идва от това ,че действа на 4-те колела..с една дума блокира предни и задни с цел изправяне на автомобила + всичко останало което прави и ASC+T.
Ако колело започне да првърта, спирачката на колелото се прилага или в противен случай системата се намесва да регулира управлението на двигателя . Само толкова много газ се прилага за да се осигури странична стабилност, дори и ако педала на газта е натиснат докрай.Интегрирана система следи въртящия момент и предотвратява задвижващите колела от блокиране, ако водачът внезапно премахне крака си от педала на газта.
Абе с една дума ,да караме внимателно...а когато е за забавления - Off
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
При мен ръчната не светва ако ще цял ден да го държа това копче. Един път натискам и ставам пумпал.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
rve написа:При мен ръчната не светва ако ще цял ден да го държа това копче. Един път натискам и ставам пумпал.
Ти си Йемка не се брой

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
rve написа:При мен ръчната не светва ако ще цял ден да го държа това копче. Един път натискам и ставам пумпал.
Е ти и без да натискаш трябва да си пумпал

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
При шперовиците е друга бира 

Si non confectus, non reficiat.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи. 

новият ми номер: 0877787835
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи.
Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца

- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 760
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Dimitroff написа:marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи.
Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца
Добре де а при мен колкото и да го задържам, след това мога да го включа с едно натискане без да гася колата

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Не е екстра и пти нас е така 

Re: запитване за блокажа на дифаренциала
При колите с DSC, при еднократно натискане се активира DTC - Dynamic Traction Control 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Някой ще се обърка...и ще си помисли, че като се натисне - тогава е активно...
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Dimitroff написа:Някой ще се обърка...и ще си помисли, че като се натисне - тогава е активно...
Ами тогава точно тогава е активно както при Е90, само че там ти изписва DTC вместо да светне другата лампа

- freehippie
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 330ci
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Добре де четох четох . . . и пак не разбрах!Моята кола е 06.2000 г.На бутона пише DSC - обаче като се натисне веднъж-светва символа в средата на таблото, като се задържи-не става нищо различно обаче както каза колегата Dimitroff по-горе не може да се изключи трябва да се гаси колата!Объркан съм много, в крайна сметка това DSC или ASC е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани