запитване за блокажа на дифаренциала

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: Е46 320D

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Amatior4o » 21 Дек 2010, 9:53

Dimitroff написа:Айде малко разяснение...

Е46 преди фейс лифта с АСЦ - натискате веднъж - светва символа в средата.
Натискате пак - изчезва...натискате и задържате 3-4-5 секунди - светва САМО символа в средата, но без ръчната и което е по-интересно - не можете да го включите/изключите повече, освен ако не загасите колата! - колкото и да натискате след като сте задържали - символа си остава да свети докато не върнете контакта.

Е46 след фесйа с ДСЦ - натискате веднъж - светва символа.При задържане - светва и ръчната спирачка (изключено на 100%).
Ако решите да включите - просто натискате и символа и ръчната спирачка престават да светят.
:winky:

Тук мисля, че е написано и обяснено доста добре само, че с тази разлика, че има и с "ASC" след фейса.
Аз също съм с "ASC" и след задържане се спира системата и след повторно натискане пак се активира без да се гаси колата. Така, че явно има разлика от преди и след фейслифт за системата.
И също така не ми се вярва да казваме, че на всички фейслифтови коли на които може да се деактиврита със задържане да са ни сменени копчетата с "ASC" вместо "DSC"

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Dimitroff » 21 Дек 2010, 13:23

Пак малко яснота...както DSC, така и ASC имат различни версий (модификации) - много е вероятно аз да коментирам една от първите такива при АСЦ, а при вас да не е точно така - просто защото самата система е претърпяла ъпдейт - колегата Gqbriel беше дал по-назад данни за различните версий на системите за сигурност при Е46 - просто четете внимателно :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 21 Дек 2010, 14:24

От няколкото сайта на които попаднах ,това което аз разбрах е:

*ASC+T обединява TC= Traction control + ABS
*DSC обединява ASC+T + CBC (Cornering Brake Control) + ABS

Как десйтва ASC+T ,което е използване за първи път при 7-ма серия и след това става стандартно за всички модели от '97 с над 2.8 литрови двигатели и в последствие ,като опция за всички следващи 4 цилиндрови.
Само М3 мисля '96 има всички системи като стандартен пакет.
Води се като система за контрол на окачването - тук не трябва да се приема точно определението ,не съм го измислил аз :) ..намалява мощността ,докато тя не стане достатъчна за да се избегне последващо приплъзване на колелата или завъртане на автомобила.
Системата е независима от положението на педала на газта,ако се наложи контролира блокирането на колелата автономно едно от друго с цел увеличаване на сцеплението за да се добие контрол над автомобила.
Интересно е ,че действието против завъртане е относително в смисъл - не разчитайте особено защото няма датчици за странично ускорение .
В критични ситуаци ъгъла на дроселовата клапа се променя по начин,по който максимално да предаде мощност до колелото ,което има нужда докато Digital Motor Electronics (DME) - контролира "ignition timing"-a (тука просто не се сещам за превода ),като намали мощността на почти 50%.Също така в определен момент,ще задейства и спирачно усилие ако е необходимо на задните колела,като тук варира според коефициента на сцепление на настилката.
Общо взета работи благодарение на ABS датчиците,ако/когато се достигне лимита на стойности които им е зададен автоматично включва и Traction-a.

*DSC
За него казват ,че това е истинската ситема на BMW.
При нея оказват влияните,ъгъла на завъртане на волана,скоростта на автомобила,страничното ускорение.Най-голямата полза е ,че системата се активира моментално при завиване,подобрението и позлата идва от това ,че действа на 4-те колела..с една дума блокира предни и задни с цел изправяне на автомобила + всичко останало което прави и ASC+T.
Ако колело започне да првърта, спирачката на колелото се прилага или в противен случай системата се намесва да регулира управлението на двигателя . Само толкова много газ се прилага за да се осигури странична стабилност, дори и ако педала на газта е натиснат докрай.Интегрирана система следи въртящия момент и предотвратява задвижващите колела от блокиране, ако водачът внезапно премахне крака си от педала на газта.

Абе с една дума ,да караме внимателно...а когато е за забавления - Off
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от rve » 21 Дек 2010, 19:14

При мен ръчната не светва ако ще цял ден да го държа това копче. Един път натискам и ставам пумпал.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от ///M_Martin » 21 Дек 2010, 19:20

rve написа:При мен ръчната не светва ако ще цял ден да го държа това копче. Един път натискам и ставам пумпал.

Ти си Йемка не се брой :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 21 Дек 2010, 19:23

rve написа:При мен ръчната не светва ако ще цял ден да го държа това копче. Един път натискам и ставам пумпал.

Е ти и без да натискаш трябва да си пумпал :mhihi: ...а като го задържиш по-дълго не става ли..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Zagy » 21 Дек 2010, 20:17

При шперовиците е друга бира :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от marto853. » 22 Дек 2010, 11:43

Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи. :dunno:
новият ми номер: 0877787835

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Dimitroff » 22 Дек 2010, 11:46

marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи. :dunno:


Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 760
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от DoesNot » 22 Дек 2010, 12:01

Dimitroff написа:
marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи. :dunno:


Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца :winky:

Добре де а при мен колкото и да го задържам, след това мога да го включа с едно натискане без да гася колата :roll:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от ///M_Martin » 22 Дек 2010, 14:26

Не е екстра и пти нас е така :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Kickdown » 24 Дек 2010, 18:55

При колите с DSC, при еднократно натискане се активира DTC - Dynamic Traction Control ;)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Dimitroff » 26 Дек 2010, 21:15

Някой ще се обърка...и ще си помисли, че като се натисне - тогава е активно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Kickdown » 26 Дек 2010, 22:00

Dimitroff написа:Някой ще се обърка...и ще си помисли, че като се натисне - тогава е активно...


Ами тогава точно тогава е активно както при Е90, само че там ти изписва DTC вместо да светне другата лампа :)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 29.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 330ci

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от freehippie » 26 Дек 2010, 23:02

Добре де четох четох . . . и пак не разбрах!Моята кола е 06.2000 г.На бутона пише DSC - обаче като се натисне веднъж-светва символа в средата на таблото, като се задържи-не става нищо различно обаче както каза колегата Dimitroff по-горе не може да се изключи трябва да се гаси колата!Объркан съм много, в крайна сметка това DSC или ASC е?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook