M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
клапана така или иначе е хубаво да се сменя през известно време, колко? .......80-90-100хил.км.........
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
До колкото разбирам, за този клапан борда не набива грешка?! Ако е така, подозирам, че май това ще да е проблема, след като при мен няма никакви грешки на диагностика. Ще го проверя...zlati79 написа:клапана така или иначе е хубаво да се сменя през известно време, колко? .......80-90-100хил.км.........
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
vassil_bk написа:До колкото разбирам, за този клапан борда не набива грешка?! Ако е така, подозирам, че май това ще да е проблема, след като при мен няма никакви грешки на диагностика. Ще го проверя...zlati79 написа:клапана така или иначе е хубаво да се сменя през известно време, колко? .......80-90-100хил.км.........
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
И аз като четох, първото за което се сетих беше датчика на разпределителния вал. Но пък той наистина излиза на диагностика. На мен никога не ми е правила така.
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Може и на коляновия вал датчика... При него има и друг филм... може да не работи както трябва,но и не излиза на диагностика.Губи се синхронизация между валовете и от там оборотите играят... поне при мен това беше.Но след известно време пак се появи проблема... (Понякога гасне,Понякога пали много трудно, и като запали трудно - не върви ма хептен).И вече незнам от какво може да е... 3те датчика на валовете ми са нови.С м52б20 съм..
- bigmata
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.08.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 2013г
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
И ас имам това мъцане и гаснене,но по някога се оправя.Показа ми гре6ка на распределителния вал(датчика)





- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguV ... 1&index=49
Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
По адски сходен начин играят оборотите и при един от спадовете гасне.straight six power написа:http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguVxuw&feature=PlayList&p=D6D67DA99BF6FE03&playnext_from=PL&playnext=1&index=49
Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
първо да се извиня за мойта неграмотност, но последните 11 години живях в САЩ и съм забравил техни4еските термини. проблемът които имаш
и аз го имах на 528 Е39, при мен беше това.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 . номер 7:T-SHAPE IDLE REGULATING VALVE. мисля 4е колегите го нари4ат :стъпково моторче. надявам се да съм помогнал.
и аз го имах на 528 Е39, при мен беше това.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 . номер 7:T-SHAPE IDLE REGULATING VALVE. мисля 4е колегите го нари4ат :стъпково моторче. надявам се да съм помогнал.

- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
vassil_bk написа:По адски сходен начин играят оборотите и при един от спадовете гасне.straight six power написа:http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguVxuw&feature=PlayList&p=D6D67DA99BF6FE03&playnext_from=PL&playnext=1&index=49
Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
При мен проблемът е същият като показания на клипчето. Когато е студена ( само когато е студена ) губи оборити и гасне. Когато загрее си е наред. При мен също дава проблем с датчика на изпускателния вал, но него го смених с чисто нов и не е от него. Мисля, че това е решението на проблема: http://www.youtube.com/watch?v=nn-kfIKEGrY . Сега съм в бокса. След около 10 дена ще пиша за резултатите.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Май ще се окаже, че колегите са решили проблема със смяна на горивен филтър (последния пост на dr.peshev): viewtopic.php?f=34&t=75760&start=15
Аз също скоро смених бензинов филтър и сега чакам да видя дали ще ми изгасне пак, както правеше преди. За сега не се е случвало това вече втора седмица. Колебания в оборотите също не са се появявали...
Аз също скоро смених бензинов филтър и сега чакам да видя дали ще ми изгасне пак, както правеше преди. За сега не се е случвало това вече втора седмица. Колебания в оборотите също не са се появявали...

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
- kostadink
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Здравейте, Колеги
позволявам си да пиша в тази тема, въпреки, че е малко стара. Имам проблем, много сходен със описания от колегата.
Карам Е39 със М54В25 и имам проблема от както съм взел колата, три години и нещо. Видях че някой колеги са решили проблема със нов горивен филтър, но при мен това не оказва влияние, със нов със стар все е тая! Почистих стъпковия мотор без ефект. Не съм сменял клапана на картерните газове, но други колеги са и това не е решило проблема. Искам да попитам колегите, някой намерил ли е решение на проблема и какво е то, защото е много досадно и дразнещо при паркиране. Нямам други проблеми с мотора, колата си върви и гори нормално.
Благодаря за вниманието!
позволявам си да пиша в тази тема, въпреки, че е малко стара. Имам проблем, много сходен със описания от колегата.
vassil_bk написа:Аз имам подобен проблем или поне така ми се струва като чета описанието ти.
При мен ситуацията е следната:
Когато трябва да преместя колата съвсем малко напред или назад, подавам леко газ и малко на полусъдинител, после веднага освобождавам от скорост. При това действие понякога оборотите започват да скачат от 500-600 до към 1000-1100 и пак падат на 500-600. Така няколко пъти, като на втория-третия път понякога не успява да стабилизира на около 700 и угасва. Ако обаче я усетя като почне да прави така, рязко форсирам до 1500-2000 и пускам веднага газта, и тогава всичко се оправя.
Виж дали и при теб мени така обороти преди да угасне. Само на задна ли го прави тоя номер?
Карам Е39 със М54В25 и имам проблема от както съм взел колата, три години и нещо. Видях че някой колеги са решили проблема със нов горивен филтър, но при мен това не оказва влияние, със нов със стар все е тая! Почистих стъпковия мотор без ефект. Не съм сменял клапана на картерните газове, но други колеги са и това не е решило проблема. Искам да попитам колегите, някой намерил ли е решение на проблема и какво е то, защото е много досадно и дразнещо при паркиране. Нямам други проблеми с мотора, колата си върви и гори нормално.
Благодаря за вниманието!
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Дава ли ти някаква грешка на диагностика? И ако да, коя е?kostadink написа:Здравейте, Колеги
позволявам си да пиша в тази тема, въпреки, че е малко стара. Имам проблем, много сходен със описания от колегата.
Карам Е39 със М54В25 и имам проблема от както съм взел колата, три години и нещо. Видях че някой колеги са решили проблема със нов горивен филтър, но при мен това не оказва влияние, със нов със стар все е тая! Почистих стъпковия мотор без ефект. Не съм сменял клапана на картерните газове, но други колеги са и това не е решило проблема. Искам да попитам колегите, някой намерил ли е решение на проблема и какво е то, защото е много досадно и дразнещо при паркиране. Нямам други проблеми с мотора, колата си върви и гори нормално.
Благодаря за вниманието!
При мен излиза тази:
P0340: Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank 1 or Single Sensor)
- kostadink
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Не, няма грешки в електрониката на мотора. Това, което съм забелязал е, че със по скъп бензин(карера 100) проблема се появява по радко от колкото с обикновен 95, но може и да си внушавам.
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани