M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от zlati79 » 11 Юни 2010, 8:04

клапана така или иначе е хубаво да се сменя през известно време, колко? .......80-90-100хил.км.........
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от vassil_bk » 11 Юни 2010, 10:02

zlati79 написа:клапана така или иначе е хубаво да се сменя през известно време, колко? .......80-90-100хил.км.........
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.
До колкото разбирам, за този клапан борда не набива грешка?! Ако е така, подозирам, че май това ще да е проблема, след като при мен няма никакви грешки на диагностика. Ще го проверя...

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от Runnaway » 11 Юни 2010, 10:29

vassil_bk написа:
zlati79 написа:клапана така или иначе е хубаво да се сменя през известно време, колко? .......80-90-100хил.км.........
прави се заедно с тръбичката която отива от вануса към него! аз моя когато го смених го отворих и гледката беше ..........,
там всичко се затлачва с масни пари, който налепват и затова симптома е свирукане.
всичко друго се вижда на качествена диагностика.
успех.
До колкото разбирам, за този клапан борда не набива грешка?! Ако е така, подозирам, че май това ще да е проблема, след като при мен няма никакви грешки на диагностика. Ще го проверя...


:driving: Като го провериш пусни тук някое мнение да знам дали да правя същото.
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от Biankonero » 11 Юни 2010, 11:25

И аз като четох, първото за което се сетих беше датчика на разпределителния вал. Но пък той наистина излиза на диагностика. На мен никога не ми е правила така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от chl » 11 Юни 2010, 18:54

Може и на коляновия вал датчика... При него има и друг филм... може да не работи както трябва,но и не излиза на диагностика.Губи се синхронизация между валовете и от там оборотите играят... поне при мен това беше.Но след известно време пак се появи проблема... (Понякога гасне,Понякога пали много трудно, и като запали трудно - не върви ма хептен).И вече незнам от какво може да е... 3те датчика на валовете ми са нови.С м52б20 съм..

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 2013г

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от bigmata » 12 Юни 2010, 0:04

И ас имам това мъцане и гаснене,но по някога се оправя.Показа ми гре6ка на распределителния вал(датчика)
:dunno:
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от straight six power » 14 Юни 2010, 19:33

http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguV ... 1&index=49

Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от vassil_bk » 14 Юни 2010, 22:25

straight six power написа:http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguVxuw&feature=PlayList&p=D6D67DA99BF6FE03&playnext_from=PL&playnext=1&index=49

Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
По адски сходен начин играят оборотите и при един от спадовете гасне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 20.05.2010
Пол: Мъж
Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от kokitcha73 » 15 Юни 2010, 0:05

първо да се извиня за мойта неграмотност, но последните 11 години живях в САЩ и съм забравил техни4еските термини. проблемът които имаш
и аз го имах на 528 Е39, при мен беше това.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 . номер 7:T-SHAPE IDLE REGULATING VALVE. мисля 4е колегите го нари4ат :стъпково моторче. надявам се да съм помогнал. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от straight six power » 15 Юни 2010, 15:31

vassil_bk написа:
straight six power написа:http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguVxuw&feature=PlayList&p=D6D67DA99BF6FE03&playnext_from=PL&playnext=1&index=49

Такъв ли е проблемът или за нещо друго става въпрос ?
По адски сходен начин играят оборотите и при един от спадовете гасне.


При мен проблемът е същият като показания на клипчето. Когато е студена ( само когато е студена ) губи оборити и гасне. Когато загрее си е наред. При мен също дава проблем с датчика на изпускателния вал, но него го смених с чисто нов и не е от него. Мисля, че това е решението на проблема: http://www.youtube.com/watch?v=nn-kfIKEGrY . Сега съм в бокса. След около 10 дена ще пиша за резултатите.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от vassil_bk » 21 Юли 2010, 11:30

Май ще се окаже, че колегите са решили проблема със смяна на горивен филтър (последния пост на dr.peshev): viewtopic.php?f=34&t=75760&start=15

Аз също скоро смених бензинов филтър и сега чакам да видя дали ще ми изгасне пак, както правеше преди. За сега не се е случвало това вече втора седмица. Колебания в оборотите също не са се появявали... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от dr.peshev » 22 Юли 2010, 9:25

:yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от kostadink » 13 Дек 2011, 21:04

Здравейте, Колеги
позволявам си да пиша в тази тема, въпреки, че е малко стара. Имам проблем, много сходен със описания от колегата.

vassil_bk написа:Аз имам подобен проблем или поне така ми се струва като чета описанието ти.

При мен ситуацията е следната:
Когато трябва да преместя колата съвсем малко напред или назад, подавам леко газ и малко на полусъдинител, после веднага освобождавам от скорост. При това действие понякога оборотите започват да скачат от 500-600 до към 1000-1100 и пак падат на 500-600. Така няколко пъти, като на втория-третия път понякога не успява да стабилизира на около 700 и угасва. Ако обаче я усетя като почне да прави така, рязко форсирам до 1500-2000 и пускам веднага газта, и тогава всичко се оправя.

Виж дали и при теб мени така обороти преди да угасне. Само на задна ли го прави тоя номер?


Карам Е39 със М54В25 и имам проблема от както съм взел колата, три години и нещо. Видях че някой колеги са решили проблема със нов горивен филтър, но при мен това не оказва влияние, със нов със стар все е тая! Почистих стъпковия мотор без ефект. Не съм сменял клапана на картерните газове, но други колеги са и това не е решило проблема. Искам да попитам колегите, някой намерил ли е решение на проблема и какво е то, защото е много досадно и дразнещо при паркиране. Нямам други проблеми с мотора, колата си върви и гори нормално.
Благодаря за вниманието!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от vassil_bk » 04 Яну 2012, 15:47

kostadink написа:Здравейте, Колеги
позволявам си да пиша в тази тема, въпреки, че е малко стара. Имам проблем, много сходен със описания от колегата.

Карам Е39 със М54В25 и имам проблема от както съм взел колата, три години и нещо. Видях че някой колеги са решили проблема със нов горивен филтър, но при мен това не оказва влияние, със нов със стар все е тая! Почистих стъпковия мотор без ефект. Не съм сменял клапана на картерните газове, но други колеги са и това не е решило проблема. Искам да попитам колегите, някой намерил ли е решение на проблема и какво е то, защото е много досадно и дразнещо при паркиране. Нямам други проблеми с мотора, колата си върви и гори нормално.
Благодаря за вниманието!
Дава ли ти някаква грешка на диагностика? И ако да, коя е?

При мен излиза тази:
P0340: Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank 1 or Single Sensor)

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне

Мнение от kostadink » 04 Яну 2012, 19:54

Не, няма грешки в електрониката на мотора. Това, което съм забелязал е, че със по скъп бензин(карера 100) проблема се появява по радко от колкото с обикновен 95, но може и да си внушавам.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook