Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Послушай Ясен, така или иначе тая сонда трябва да се смени, не може да остане така, неработеща!
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
привет банда
Проблема не бе в ламбдата :-)
въпреки, че старата бе за смяна, главата и, кожуха който е отгоре го нямаше, целия беше изгорял.
Веднага се засилих по магистралата и на първия баир, който е веднага затресе автомобила -> http://get-freaky.net/tmp/BMW/31-02/
Това беше когато карах на газ. Превключих на бензин, минах няколко км и обърнах обратно - нямаше проблем.
Прехвърлих на газ и на един баир пак го направо. Понеже.. малко по-различно бе карането утре другиден ще гледам да направя проба - 20-30км на бензин/ 20-30 на газ
за да затвърдя горния ред, защото условията не бяха еднакви.
Все пак хипотетично...
има ли теория на газ да го прави а на бензин не ?
Проблема не бе в ламбдата :-)
въпреки, че старата бе за смяна, главата и, кожуха който е отгоре го нямаше, целия беше изгорял.
Веднага се засилих по магистралата и на първия баир, който е веднага затресе автомобила -> http://get-freaky.net/tmp/BMW/31-02/
Това беше когато карах на газ. Превключих на бензин, минах няколко км и обърнах обратно - нямаше проблем.
Прехвърлих на газ и на един баир пак го направо. Понеже.. малко по-различно бе карането утре другиден ще гледам да направя проба - 20-30км на бензин/ 20-30 на газ
за да затвърдя горния ред, защото условията не бяха еднакви.
Все пак хипотетично...
има ли теория на газ да го прави а на бензин не ?
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
колега мини да ти направя една качествена диагностика и да ти кажа какъв е проблема на колата ти точно ,а не да даваш пари за части без да е нужна смяната им 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Мдаа прав е колегата така ако почнеш да сменяш наред солено ще излезе .... пък тука и да питаш никой не може да ти даде 100% гаранция какъв ти е проблема единия ще каже едно другия друго третия ... и така само ще сменяш на поразия
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Пичове май цялата работа се оказва от газ-та.
Ако се окаже така направо.. не знам.. нямам думи
Днес направих един тест по магистралата софия - пловдив до моста на ихтиман
222 на бензин - никакъв проблем, като обърнах на моста включих на газ - на две баирчита 120/140 светна и започна да тресе.
Спрях грешките са следните -> 1,2,3,6 цилиндър misfire carb_a /какво означава ?
изтрих ги, покарах на газ и пак го направи. Утре ще ходя в сервиза /старгаз кирил и методии 140/
човека, който работи излезе с теория, че изпарителя /или нещо близо до него/ може да замръзвал
Та ще видим утре какво ще излезе.. я лоша настройка я са разменили кабелите на дюзите и от там да идва цялата работа
направо не знам..
а най-странното, че това явление го имаше преди НГ ~ 20/12 но когато съм карал чека е светил за момент, не е тресла колата, може и да е тресла, но да не съм я усетил.
Друго, когато сменях бобина, свещ, видях че бобините са надписвание 1,2,3,4,5
5 на 1 цил. 3 на 2л. някакви такива..
ясен николов:
може ли една цена за гарнитура на колектора :-)
Ако се окаже така направо.. не знам.. нямам думи
Днес направих един тест по магистралата софия - пловдив до моста на ихтиман
222 на бензин - никакъв проблем, като обърнах на моста включих на газ - на две баирчита 120/140 светна и започна да тресе.
Спрях грешките са следните -> 1,2,3,6 цилиндър misfire carb_a /какво означава ?
изтрих ги, покарах на газ и пак го направи. Утре ще ходя в сервиза /старгаз кирил и методии 140/
човека, който работи излезе с теория, че изпарителя /или нещо близо до него/ може да замръзвал
Та ще видим утре какво ще излезе.. я лоша настройка я са разменили кабелите на дюзите и от там да идва цялата работа
направо не знам..
а най-странното, че това явление го имаше преди НГ ~ 20/12 но когато съм карал чека е светил за момент, не е тресла колата, може и да е тресла, но да не съм я усетил.
Друго, когато сменях бобина, свещ, видях че бобините са надписвание 1,2,3,4,5
5 на 1 цил. 3 на 2л. някакви такива..
ясен николов:
може ли една цена за гарнитура на колектора :-)
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
темата малко остана в сянка, но мисля разбрах къде ми е проблема
понеже сменихте почти всичко по газта - размери на дюзи от 1.6 1.8. 2.0 2.2, бързи инжектори, други компютър, различен изпарител
всеки грешки на един или повече от следните цилиндри - 1,2,3,6 , 4,5 никога не са правили проблем.
Размених всичко от 4 и 5 /свещ, лула, бобина/ ги сложих на 1 и 2 но ефекта пак си остана, когато има натоварване /баир :-)/ misfire и изключване на цилиндрите.
Свещите, които този автомобил използва /забелязах, че се приписват и за други бмв-та с по-яки мотори/ са 4 полюсни и разстоянието им е 1.6 ! а тези които са на 1.6 1.8 мотори са с разстояние 0.6-0.8
Свещите, които се препоръчват за газ/метан са еднополюсни с разстояние 0.7-0.8 най-много 1 съм виждал.
Взех такива http://www.euromotoelectrics.com/BOSCH_ ... fr6dc+.htm
скоро сменям и ще пробвам, ако работата стане, може да се напъна да купя тези:
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... elId=15452
защото 6 броя... малко дебеличко идва
Стискайте палци това да се окаже цялата разправия.
Иначе си махнах катализаторите, колата върви супер, един път само записа грешка
слаба ефективност на катализаторите :-)
понеже сменихте почти всичко по газта - размери на дюзи от 1.6 1.8. 2.0 2.2, бързи инжектори, други компютър, различен изпарител
всеки грешки на един или повече от следните цилиндри - 1,2,3,6 , 4,5 никога не са правили проблем.
Размених всичко от 4 и 5 /свещ, лула, бобина/ ги сложих на 1 и 2 но ефекта пак си остана, когато има натоварване /баир :-)/ misfire и изключване на цилиндрите.
Свещите, които този автомобил използва /забелязах, че се приписват и за други бмв-та с по-яки мотори/ са 4 полюсни и разстоянието им е 1.6 ! а тези които са на 1.6 1.8 мотори са с разстояние 0.6-0.8
Свещите, които се препоръчват за газ/метан са еднополюсни с разстояние 0.7-0.8 най-много 1 съм виждал.
Взех такива http://www.euromotoelectrics.com/BOSCH_ ... fr6dc+.htm
скоро сменям и ще пробвам, ако работата стане, може да се напъна да купя тези:
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... elId=15452
защото 6 броя... малко дебеличко идва
Стискайте палци това да се окаже цялата разправия.
Иначе си махнах катализаторите, колата върви супер, един път само записа грешка
слаба ефективност на катализаторите :-)
Re: Проблем с цилиндри 320и M54 misfire CARB_A
Здравейте
Това, което си мислих със свещите не се получи, ефекта си остана 1:1...
Когато вадих старите свещи, по самите свещи, там където е резбата имаше масло, не малко, не много - не знам дали е нормално.
Позачетох се малко в нета и попадам на доста проблеми "misfire" на различни цилиндри, с коли които имат двоен ванос е46, е39...
подобни симптоми и се пише какво ли не тези misfire
малко се спрях на този пост:
http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 84544.html
Някой може ли да ме светне какво означава
bad oil separator AKA Crank Case Ventaliation

Това, което си мислих със свещите не се получи, ефекта си остана 1:1...
Когато вадих старите свещи, по самите свещи, там където е резбата имаше масло, не малко, не много - не знам дали е нормално.
Позачетох се малко в нета и попадам на доста проблеми "misfire" на различни цилиндри, с коли които имат двоен ванос е46, е39...
подобни симптоми и се пише какво ли не тези misfire
малко се спрях на този пост:
http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 84544.html
Някой може ли да ме светне какво означава
bad oil separator AKA Crank Case Ventaliation

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндри 320и M54 misfire CARB_A
nikolae написа:.
Позачетох се малко в нета и попадам на доста проблеми "misfire" на различни цилиндри, с коли които имат двоен ванос е46, е39...
подобни симптоми и се пише какво ли не тези misfire
малко се спрях на този пост:
http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 84544.html
Аз имам проблем с MISFIRE, който се изразява в непрекъснато светене на CHECK ENGINE на таблото, но никакви последващи реакции от автомобила. (Единственото, за което се сещам е това, че от време на време ми светва EML лампата и колата губи мощност - спирам, гася, паля и тръгвам. Не знам дали двата проблема са обвързани по някакъв начин, защото имам колата от 2 седмици, а ЕМЛ-а е светвал общо три пъти до сега.)
Преди да си купя автомобила го закарах на диагностика. Йонко каза, че от някъде дърпа въздух по маркучите и трябва да се намери и да се смени въпросният маркуч, за да се отстрани грешката. Още не съм правил нищо по въпроса, че за момента съм малко low on cash, но проблемите с MISFIRE-а ме засягат, така че ще следя темата ти, колега.
До колкото си описал проблема си
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
От една страна се радвам, че има някой с подобен проблем, с цел да го изчистим
от друга не се радвам, че го имаш, заради главоболията :-)
Ще кажа накратко какво мисля за твоята кола.
Има един пич -Иван в Пловдив, доста ги чува нещата, той има колата като нашата М54 170 магарета и ми беше разказал за проблем като твоя. Това, до което беше достигнал той, е че /може и да те излъжа, но мисля че това беше/ това клапанче на ел. подаване на газ му правило ядове и цялата работа се оказала от него. Не знам къде се намира и колко лесно се проверява, но може да пробваш от него.
Ти имаш ли жици за диагностика ?
Въпроса ми дали грешката ти е misfire CARB_A и на кои цилиндри ти я дава най-често.
Друго, което забелязвам на моята кола, е че доста пуши/дими. В смисъл всички коли димят, но моята като че ли повече.
Колата ми отзад е с две тръби.
99.9% съм убеден, че дясна ми дими повече от лявата и 100% като си сложа ръката отзад дясната е доста по-топла от лявата!
Ходих на газ анализатор:
дясната показва 0.07 а лявата 0.04-0.05
Сега си мисля да не би след като ми се беше запушил катализатора, да ми се е запушила цялата или нещо по генерацията назад.
След малко и такъв тест ще правя :-)
от друга не се радвам, че го имаш, заради главоболията :-)
Ще кажа накратко какво мисля за твоята кола.
Има един пич -Иван в Пловдив, доста ги чува нещата, той има колата като нашата М54 170 магарета и ми беше разказал за проблем като твоя. Това, до което беше достигнал той, е че /може и да те излъжа, но мисля че това беше/ това клапанче на ел. подаване на газ му правило ядове и цялата работа се оказала от него. Не знам къде се намира и колко лесно се проверява, но може да пробваш от него.
Ти имаш ли жици за диагностика ?
Въпроса ми дали грешката ти е misfire CARB_A и на кои цилиндри ти я дава най-често.
Друго, което забелязвам на моята кола, е че доста пуши/дими. В смисъл всички коли димят, но моята като че ли повече.
Колата ми отзад е с две тръби.
99.9% съм убеден, че дясна ми дими повече от лявата и 100% като си сложа ръката отзад дясната е доста по-топла от лявата!
Ходих на газ анализатор:
дясната показва 0.07 а лявата 0.04-0.05
Сега си мисля да не би след като ми се беше запушил катализатора, да ми се е запушила цялата или нещо по генерацията назад.
След малко и такъв тест ще правя :-)
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Относно пушенето - На мен ми се струва същото - особено докато е студена колата пуши много, много повече от другите автомобили.
Относно мотора - Аз съм с М52TUB20 .. но явно няма разлика.
Относно грешката - Тъкмо се прибирам от сервиза. Оставих колата да пренощува там.
Относно нова грешка - Прееба ми се алтернатора - Преди да го оправят няма да могат да видят защо свети скапания датчик, за който говорим в тази тема.
Ще те държа в течение.
Относно мотора - Аз съм с М52TUB20 .. но явно няма разлика.
Относно грешката - Тъкмо се прибирам от сервиза. Оставих колата да пренощува там.
Относно нова грешка - Прееба ми се алтернатора - Преди да го оправят няма да могат да видят защо свети скапания датчик, за който говорим в тази тема.
Ще те държа в течение.
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54 - решен
АУУУУ УРААА !
Реших си проблема !
Оказа се, че последното /третото/ гърне е запушено.
Разкачиха тръбите, прочистиха и засега няма никакъв проблем.
Отделно колата върви по-добре, с газта няма ядове /поне за 50км които пробвах/
аз поне си го обяснявам, че не всички газове са излизали и затова е забивало тази грешка misfire carb_a
п.с.
майсторите, които ми слагаха газовата уредба ми казаха, че наскоро са правили едно подобно бмв /320 ед. ванос/
явно предните собственици на автомобила са направили "check" лампичката да не свети изобщо :-)
Благодаря на всички, които се включиха и отзоваха по темата !
Отивам да покарам :-)
Реших си проблема !
Оказа се, че последното /третото/ гърне е запушено.
Разкачиха тръбите, прочистиха и засега няма никакъв проблем.
Отделно колата върви по-добре, с газта няма ядове /поне за 50км които пробвах/
аз поне си го обяснявам, че не всички газове са излизали и затова е забивало тази грешка misfire carb_a
п.с.
майсторите, които ми слагаха газовата уредба ми казаха, че наскоро са правили едно подобно бмв /320 ед. ванос/
явно предните собственици на автомобила са направили "check" лампичката да не свети изобщо :-)
Благодаря на всички, които се включиха и отзоваха по темата !
Отивам да покарам :-)
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Абе, съмнява ме това да ти оправи проблема. Очаквам включване от теб, скоро.. хах!
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
....
Тъкмо се бях позарадвал...
на следващия паля колата /далеч преди и да си помисли да включи на газ/ и директно запали на по-малко цилиндри
светна и чека, грешките:
misfire carb_A
misfire carb_B1
препалих я и след това цял ден не е имало проблем
дано поне извън града да няма ядове, но докато не пробвам няма как да знам
май ще отскоча до Ясен, но просто се чудя какво може да изскочи....
Тъкмо се бях позарадвал...
на следващия паля колата /далеч преди и да си помисли да включи на газ/ и директно запали на по-малко цилиндри
светна и чека, грешките:
misfire carb_A
misfire carb_B1
препалих я и след това цял ден не е имало проблем
дано поне извън града да няма ядове, но докато не пробвам няма как да знам
май ще отскоча до Ясен, но просто се чудя какво може да изскочи....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани