Проблем с Angel eyes
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Проблем с Angel eyes
Да добавя само,че си взех 2 трафа от бабуна и ми направи впечатление,че за разлика от старите тези имат вграден в едната жичка от захранването нещо като резистор(съпротивление).Дано да е за добро,да не горят 

- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с Angel eyes
Колеги за да не отворя друга тема искам да питам тук.И моя ксенон има лек проблем.....десния ксенон премигва но много силно едвам се усеща но не свети като левия...Според вас от какво може да проблема????Колата е БМВ 320 2002 модел но незнам дали е фабричен ксенона....как мода да разбера
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проблем с Angel eyes
Днес добавих реленцата към захранването на ангелските очи и гадното премигане при палене вече го няма
Целта на реленцето е както казах и преди да не допуска сигналите от лайт модула до ballast-a на ангелските очи при изгасени фарове и да захранва ballast-a само при пускането на габаритите и/или фаровете.
Ето и какво ви трябва:
2 реленца 12v D.C. с два обмена (реленцата са от типа който се запоява на платки, има различни модели и размери)
2 съпротивления 6,8 ohm
Ето какво представлява релето:

моето е модел DS2Y и крачетата му са разположени по следният начин:

ето и как трябва да се свърже реленцето към кабелите които захранват ballast-a на англските очи

Общо взето (+)-а от габаритите се запоява към (+)-а на бобината на релето (pin1), масата от габаритите се запоява за (-)-а на бобината на релето (pin16), плюс-а и минус-а от габаритите се запояват и към общите pin-ове (СОМ) на релето (pin4 и pin13) - по-простичко казано pin1 и pin4 се обединяват и към тях се включва (+)-а от габаритите, pin16 и pin13 се обединяват и към тях се включва (-)-а от габаритите. След това между pin6 и pin11 (които са "нормално затворени") се запоява съпротивление от 6.8 ohm (което е равно на съпротивлението на една крушка от 5w), целата е съпротивлението да симулира наличието на габаритна крушка когато ангелските очи са изключени, по този начин няма да светне индикацията на таблото за изгоряла крушка. Накрая кабелите на ballast-a се свързват към pin8 (+) и pin9 (-) които са "нормално отворени".
Това е всичко, остава само да се надяваме че ако не премигат ангелските очи, ballast-ите ще издържат по-дълго.

Целта на реленцето е както казах и преди да не допуска сигналите от лайт модула до ballast-a на ангелските очи при изгасени фарове и да захранва ballast-a само при пускането на габаритите и/или фаровете.
Ето и какво ви трябва:
2 реленца 12v D.C. с два обмена (реленцата са от типа който се запоява на платки, има различни модели и размери)
2 съпротивления 6,8 ohm
Ето какво представлява релето:

моето е модел DS2Y и крачетата му са разположени по следният начин:

ето и как трябва да се свърже реленцето към кабелите които захранват ballast-a на англските очи

Общо взето (+)-а от габаритите се запоява към (+)-а на бобината на релето (pin1), масата от габаритите се запоява за (-)-а на бобината на релето (pin16), плюс-а и минус-а от габаритите се запояват и към общите pin-ове (СОМ) на релето (pin4 и pin13) - по-простичко казано pin1 и pin4 се обединяват и към тях се включва (+)-а от габаритите, pin16 и pin13 се обединяват и към тях се включва (-)-а от габаритите. След това между pin6 и pin11 (които са "нормално затворени") се запоява съпротивление от 6.8 ohm (което е равно на съпротивлението на една крушка от 5w), целата е съпротивлението да симулира наличието на габаритна крушка когато ангелските очи са изключени, по този начин няма да светне индикацията на таблото за изгоряла крушка. Накрая кабелите на ballast-a се свързват към pin8 (+) и pin9 (-) които са "нормално отворени".
Това е всичко, остава само да се надяваме че ако не премигат ангелските очи, ballast-ите ще издържат по-дълго.
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с Angel eyes
Колега супер си
Първата ми работа е да потърся някакъв поялник сега





- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем с Angel eyes
Браво това ми хареса...... М/у другото ние с колегата се познаваме лично и наистина колата всичко му е изпипано
Особено дневните свтлини 


- milen4o_9305
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: ВРАЦА
- Кара: на ребро
- Мечтае да кара: М3 touring
Re: Проблем с Angel eyes


Re: Проблем с Angel eyes
И ко стана сега ? От кого да си купя Овнешки Очички
П.С. Въпроса ми е сериозен

П.С. Въпроса ми е сериозен

- dogster
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 7.11.2009
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Bmw 530d e60
Re: Проблем с Angel eyes
някои знае ли от каде мога да си купя само инверторите на тези рингове 4е в стара загора е проблем или ако има с нещо да ги заменя
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Проблем с Angel eyes
dogster написа:някои знае ли от каде мога да си купя само инверторите на тези рингове 4е в стара загора е проблем или ако има с нещо да ги заменя
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 63&t=78568
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани