Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Glamav написа:vavilon написа:Не трябва да мърдат и грам от 800об.
На скритото меню на борда се виждат с цифрички, при мен плават с по 7-8 оборота нагоре или надолу.
Да прав си малко тежко се изказах за оборотите все пак е ДВГ


- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Да де, но за човек който няма ухо за тия работи, няма да види даже и стрелката колко мърда но пък може да си влезне в скритото меню и да види директно цифричките 

- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
martin318 написа:Понеже и аз се ориентирам към е46 и този модел ми е много непознат,да попитам.Тази кола фейс лифт ли е??двг е 150кс дизел,комън рейл ли е??доколкото знам 150 са,а 136 не са комън рейл
И по какво се различава фейса от предходния модел??


vavilon написа:Все едно, че си гледам моята 1:1-тапецеерии, плеър, цвят и т.н. . Само шибидаха ти липсва, което е голям +. Колата е супер. Не е на 135к със сигурност
. Сигурна кола е и няма да те остави на пътя!!! Покарай я малко и виж на свободана дали ти играят оборотите! Не трябва да мърдат и грам от 800об. Може да махнеш буксата на дебитомера и да видиш как се държи без него, проверка дали е за смяна. Джантите ако са оригиналните черни са алуминиеви 15-ки с тасове. Съединителя по принцип и май и при другите си отделя по-горе. Трябва да се абстрахираш от това. Нормално е да вкараш някой лев по окачването. Ако се налага разбира се. Не е претенциозна тази кола, така че ако я купиш няма да съжеляваш. В ниските обороти е зле, трудно се отлепя, че е тежичка малко 1350кг.
. Поне за мне е така. Но зацепиш ли на дълъг път си държи скороста която си и задал безотказно.
Успех с покупката.
благодаря за бързите отговори в такъв момент са доста полезни.
има шибидах забравих да кажа по горе работи добре поне го пробвах.мерси за съвета ще се вгледам за оборотите.
само на студен мотор ли или и при загрял мотор се получават?
едно не ми стана ясно задна скорост за да е вкарам лоста ми се стори
някак си тежък при загасен мотор но едвали при запален ще е по различно.на мен ми се стори че си иска доста усилие да се предвижи
от свободна до най ляво положение за да влезне задна.
в понеделник ще ходи един познат да поразпита малко за тази кола
познава тези от сервиза все пак ако е имало нещо по серозно да се знае от сега.като цена нито е евтина нито е скъпа ще се ослушвам и за нещо от човек но все пак една година гаранция не е за пренебрегване.
поздрави
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Абе влизала тя задната тежко....
Ако ме беше видял 2-ият път като се качих на моята, че като праснах задна вместо 1-ва...
Голям смях добре че отзад караше мой френд е не стана бела че бързо реагирах ама по-добре трудно да си влиза 

Ако ме беше видял 2-ият път като се качих на моята, че като праснах задна вместо 1-ва...


днес не е пробвах а и май няма и да има смисъл кола без да има черно на бяло къде е ревисирана видимо удряна цялата пребоядисана те кара да се замислиш дали да дадеш толкова пари за вече 10годишна кола.последен опит днес помолихме един бивш механик от БМВ да провери има ли е тази машина из тяхните архиви
колко пъти е стъпила и за какво в сервиза а и кога с какби километри е била.това са коли на които много им барат километрите все пак съм длъжен да се застраховам като проверя но казват че ако решат да ги пипат ги пипали че дори и в БМВ не може се усетят.
поздрави
колко пъти е стъпила и за какво в сервиза а и кога с какби километри е била.това са коли на които много им барат километрите все пак съм длъжен да се застраховам като проверя но казват че ако решат да ги пипат ги пипали че дори и в БМВ не може се усетят.
поздрави
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
rpv написа:днес не е пробвах а и май няма и да има смисъл кола без да има черно на бяло къде е ревисирана видимо удряна цялата пребоядисана те кара да се замислиш дали да дадеш толкова пари за вече 10годишна кола.последен опит днес помолихме един бивш механик от БМВ да провери има ли е тази машина из тяхните архиви
колко пъти е стъпила и за какво в сервиза а и кога с какби километри е била.това са коли на които много им барат километрите все пак съм длъжен да се застраховам като проверя но казват че ако решат да ги пипат ги пипали че дори и в БМВ не може се усетят.
поздрави
Ооо км-10г.=125к или 150к. Няма такова животно

Taka e знам че на места е кофти избора но Испанците са си малко
мундари при подръжката и като ги знам с кви леви рачички са затова и преден десен калник си личи от 100км че го е слагал някой много
добър майстор.Нормалните хора които карат такива коли нормално
се предполага че печелеят напълно нормално за да си позволят нормална подръжка в БМВ но тук е друг случай по специален.
Няма никви сервизни книжки фактури все едно от как е излезнала
от сервиза не е пипана.Собственика на къщата се прави на ударен с мокър пърцал че не знае нищо нали един познат ходи да поразпита.
Утре ще ми кажат какви следи има тази кола в БМВ но ме се изгуби интереса не заради колата а ми заради циганите в банките.Оказва се
че не им стигат високите лихви а ми искат е да ми направят една камара застраховки на стойност която по добре да си премълча.
днес си взех капарото не им се сваля цената грам само ми покриват
прехвърлянето но на тях не им струва почти нищо тази услуга.
ще видим след една седмица пак цената с колко ще падне.
поздрави
мундари при подръжката и като ги знам с кви леви рачички са затова и преден десен калник си личи от 100км че го е слагал някой много
добър майстор.Нормалните хора които карат такива коли нормално
се предполага че печелеят напълно нормално за да си позволят нормална подръжка в БМВ но тук е друг случай по специален.
Няма никви сервизни книжки фактури все едно от как е излезнала
от сервиза не е пипана.Собственика на къщата се прави на ударен с мокър пърцал че не знае нищо нали един познат ходи да поразпита.
Утре ще ми кажат какви следи има тази кола в БМВ но ме се изгуби интереса не заради колата а ми заради циганите в банките.Оказва се
че не им стигат високите лихви а ми искат е да ми направят една камара застраховки на стойност която по добре да си премълча.
днес си взех капарото не им се сваля цената грам само ми покриват
прехвърлянето но на тях не им струва почти нищо тази услуга.
ще видим след една седмица пак цената с колко ще падне.
поздрави
днес ми казаха че са е проверили в БМВ имала само няколко минати
прегледа и нищо сериозно.колата е базова версия закупена от Испания не е внасяна от Германия. отказвам се от покупката на тази машина дано излезне нещо по добро.
Един малко тъп въпрос.защо е бъкано с нафтови печки а няма почти бензинки? Извинявам се ако въпросами е засяга някого.на всяка авто
къща има по две по три коли Е46 но дизели не ги харчат май много много.
поздрави
прегледа и нищо сериозно.колата е базова версия закупена от Испания не е внасяна от Германия. отказвам се от покупката на тази машина дано излезне нещо по добро.
Един малко тъп въпрос.защо е бъкано с нафтови печки а няма почти бензинки? Извинявам се ако въпросами е засяга някого.на всяка авто
къща има по две по три коли Е46 но дизели не ги харчат май много много.
поздрави
Гледам в мобиле.де Е46 фейслифт 318 с 143-те коня, с М пакет 2002/2003. Под 20 000лв няма просто:(
Това е за мен перфектната Е46-ца. Този двигател е най-балансиран от към мощност и разход на гориво/подръжка.
Добре ли съм се насочил колеги,какво мислите за този вариант? Мислех и за 320d Автоматик,но при евентуални проблеми с турбото и скоростната кутия работата става солена. Докато ръчни скорости и нормален бензинов двигател специално за кола на старо мисля че са по удачни. Ако е нова вече нещата са други.
Това е за мен перфектната Е46-ца. Този двигател е най-балансиран от към мощност и разход на гориво/подръжка.
Добре ли съм се насочил колеги,какво мислите за този вариант? Мислех и за 320d Автоматик,но при евентуални проблеми с турбото и скоростната кутия работата става солена. Докато ръчни скорости и нормален бензинов двигател специално за кола на старо мисля че са по удачни. Ако е нова вече нещата са други.
- KyoSan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.05.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW E60 525d
- Мечтае да кара: Космически кораб
ivanmp написа:поздрави и от мен
Колеги моля ви дайте съвет.Нов съм в този форум и затова ме извинете ако объркам нещо.Искам да си купя БМВ 320 но не знам бензин или дизел.Имайте предвид че карам повече градско.Благодаря ви предварително
На скоро и аз се сдобих с една хубавица.Много гледане и четене беше но като цяло всичките ми приятели занимаващи се с коли ме посъветваха за бензинов двигател.Естествено винаги си има и изключения защото като купуваш кола на старо голям процент е късмет.Успех.
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
330 XD/CD ???
Здравейте колеги , смятам да минавам едно ниво на горе и да сменя Е36 ца та за Е46 . Определено смятам да е дизелов 3.0 204к.с с М пакет/кожа/голямата навигация и ел седалки ( просто тези глезотиики ме изпълват ) какви екстри ще ме посъветвате да гледам от към системите за сигурност? Проблема е че искам колата да е 4х4 , но искам и да е купе , а се оказа, че точно тази комбинация, не е особенно възможна
, както и да е 4х4 искам да е повече , защото не съм карал бмв 4х4 и ми се ще да го опитам , но дали ако взема 4х4 ще се простя с невероятното усещане от спортното каране по завой със шпера ? Дрифтчетата май че ще са непосилни
въобще . Та на въпроса 4х4 заслужава ли си достатъчно , че да се простя с невероятното излъчване на купето .


Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
малко за 330-ките http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=330
колеги отговаряйте от време на време
ако темата е долу има две страници съв всякакви отговори, макар и повечето да са спам, а тук - нищо?
колеги отговаряйте от време на време

ако темата е долу има две страници съв всякакви отговори, макар и повечето да са спам, а тук - нищо?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани