трудно пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
jomby написа:Когато втулките се износят на елипса стартера харчи много повече ток. И малко да е паднал акумулатора може да не му стигне. А с кабели вече имаш прекалено много за това пали. Касетефона ако не му махнеш панела харчи около 0.3А на час, смятай колко време не трябва да палиш колата за да падне акумулатора. По принцип проблемите никога не идват сами и като станат повечко тогава вече се усещат.
Ами явно ще се наложи, да го оправям тази гад


- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
vavilon написа:Шалтера? Предполагам говориш за бендикса?
За това говори
Ето бушоните
Предназначението на бушоните намиращи се в багажника
F104.[100A]....реле за подгряващите свещи
205А..............захранването на кутията с бушони,която се намира в купето
Релета
N°....Предназначение
1......реле за подгряване
2......реле засветлините на заден ход при автоматична скороста кутия
3......главнота реле захраннващо ком. на мотора
4......реле за чистачките
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани