Реални километри

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Мнение от Мордехай » 08 Фев 2009, 20:32

Според мен има нещо като култ към автомобила в България. БМВ е много сериозна марка и много висок клас автомобил и повечето момченца не знаят, че за такава кола трябва много добър доход и ако нямаш достатъчно пари само ще побългаряваш някой издухан екземпляр на марката и ще се пънеш на пътя, все едно си лапнал на Мойсей ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 19.01.2009

Мнение от dieselboy » 08 Фев 2009, 22:22

Абсолютно си прав колега,но нали се сещаш,че както има една приказка всяко чудо за три дни,така и тая далавера ще замре скоро.Много хора вече имат нет и четат насам натам,а доста се и опариха с яки кошове за повечко пари.И да не стане така ,че тия коли да се чудат какво да ги прават и да се молят да ги продадат, поне да не са на загуба.Аз съм сигурен,че и по немските автокъщи ги връщат повечето които са за Експорт ;) .А друго нещо ми прави впечатление,че след 2002-3 колкото по нова и голяма кола,толкова повече км върти.Примерно Ауди А6 2005г. гледам-250 000км.Други разни А8 и 7-ци на по няма и 2 години-100-160 000!Е от такива се избиват най-много пари щото българина като го види на 2 години кола на 80 000 и си вика-Ооо чисто нова почти,а пък тя на 180 и вече едно по едно всичко сдава багажа.Личното ми впечатление е че европейците и особено педантичните немци,повече от 180к км. рядко държат кола.Взима я накой от най-ниската класа немец примерно,прави и още 2 години(100к) примерно и я пуска за продажба в някоя автокъща.Оттам нататък съдбата и е ясна-Нов внос,140 000 км.,перфектна,1-ва ръка и т,н. :mhihi:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 08 Фев 2009, 22:40

dieselboy написа:Абсолютно си прав колега,но нали се сещаш,че както има една приказка всяко чудо за три дни,така и тая далавера ще замре скоро.Много хора вече имат нет и четат насам натам,а доста се и опариха с яки кошове за повечко пари.И да не стане така ,че тия коли да се чудат какво да ги прават и да се молят да ги продадат, поне да не са на загуба.Аз съм сигурен,че и по немските автокъщи ги връщат повечето които са за Експорт ;) .А друго нещо ми прави впечатление,че след 2002-3 колкото по нова и голяма кола,толкова повече км върти.Примерно Ауди А6 2005г. гледам-250 000км.Други разни А8 и 7-ци на по няма и 2 години-100-160 000!Е от такива се избиват най-много пари щото българина като го види на 2 години кола на 80 000 и си вика-Ооо чисто нова почти,а пък тя на 180 и вече едно по едно всичко сдава багажа.Личното ми впечатление е че европейците и особено педантичните немци,повече от 180к км. рядко държат кола.Взима я накой от най-ниската класа немец примерно,прави и още 2 години(100к) примерно и я пуска за продажба в някоя автокъща.Оттам нататък съдбата и е ясна-Нов внос,140 000 км.,перфектна,1-ва ръка и т,н. :mhihi:

К'ъв немец ,то по Немско само Сърби и Аби-та
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.01.2009

Мнение от Brata1024 » 08 Фев 2009, 23:35

Добре де колеги! километри може да се връщат това всеки го знае ,НО на каквато и да е дадена кола , все някак си трябва да и личат тези прословути километри .Едно е кола на 120000 км само юркана и 300000 км юркана и редовно обслужвана хипотетично. Та като започнем с елементарните проверки с износването на спирачните дискове- да е еднакво. Шофьорско място -педали износване на 270000+км има вече дупки . Волан,скоростен лост , дръжка на вратата , седалка -отъркване "еднакво" на всякъде . Колани-водач и пасажерско място с каква скорост се прибират . Светлинки по таблото -"необичайни" .Палене и гасене на двигателя на студено топло. Работа на двигателя . Омасляване на двигателя . Необичайни шумове .Ауспух- миризма на газовете , колко е "чист "бъркане с пръст задължително , какъв е пушека . Окачване - каране през легнали полицаи , вибрации на волана при висока скорост .Съединител отделяне ,превключване на скорости-мазно. Гуми износване равномерно и т.н. Та мисълта ми е трябва доста да се потрудиш и да хвърлиш доста пари да направиш кола на 300000км да изглежда като кола на 120000 км , и никой продавач на коли няма да тръгне да оправя всички тези малки на вид подробности ами наи лесно е да да върнеш километража , и да чакаш шараните да клъвнат ,се нещто ще се хване . Та съвета ми е последното нещо което да гледате да е километража

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 09 Фев 2009, 0:55

Предполагам знеш,че кола карана 3000000 междуградско и такава карана на градско се различават в белезите които си споменал. :roll:
За 2 години имам 45000 навъртяни,като нямам село където да ходя и живея в града ,който работя....а кажи ми на колко км ще е колата ми след 6 години
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Мнение от Мордехай » 09 Фев 2009, 17:39

Имайте впредвид, че Западна Европа не е Турската тоалетна в която живеем. Там колите не се катерят по третоари, няма дупки, хората не ядат в колите си и не ги цапат с мръсни дрехи. Там колите се ползват да отидеш от едно място на друго. Виждал съм коли на по 300 000км без драскотина отвън, без изтъркано отвътре, щото човека я е карал всеки ден по 400км до работата си в друг град по магистрала и точно затова двигателя е издухан като ярмомелка.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook