Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
"Програмиране на ECU Репрограмиране нa ECU" това за компа ли е,поне да има екстри като програмиране да се вдигат-свалят прозорците,кое да светва при заключване и разните му там екстри,а и 2200 не са много,ще дадете по 200 лв,пускате една обява тука че правите диагностика за 5 лв примерно и ще избиете парите
гледам че е за всички автомобили БМВ не само за Е46 така че...не е зле...не съм от софия иначе бих се включил и аз....всеки път по 15 лв за да ти изтрият някоя грешка...ибаси обира...

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Сладур1 написа:"Програмиране на ECU Репрограмиране нa ECU" това за компа ли е,поне да има екстри като програмиране да се вдигат-свалят прозорците,кое да светва при заключване и разните му там екстри,а и 2200 не са много,ще дадете по 200 лв,пускате една обява тука че правите диагностика за 5 лв примерно и ще избиете паритегледам че е за всички автомобили БМВ не само за Е46 така че...не е зле...не съм от софия иначе бих се включил и аз....всеки път по 15 лв за да ти изтрият някоя грешка...ибаси обира...
Хехехе на мен ми взимат по 40-так

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Некакво развите по темата....
Все пак си мисля че толкова скъпа програма (въобще не ги разбирам диагностициращите софтуери) само за наше си ползване е прекалено. Тя по-скоро е за сервиз за да се вадят кинти с нея, не че всеки от нас не дава достатъчно много пари за чистене на грешки и профилактична диагностика. Тази програма би се оправдала само ако сме повече хора, но тогава не ми се мисли какво му се пише на този който ще я съхранява.
Иначе аз съм ЗА това начинание и просто трябва малко да пообмислим схемата и експлоатацията след това
пп: може също така да се обединим с колеги от друг под-форум (Е39, Е90) за да се съберем повече хора.... но си остава една голяма
как ще станат нещата след закупуването на софт-а и дали някой ще се навие да го съхранява 
Все пак си мисля че толкова скъпа програма (въобще не ги разбирам диагностициращите софтуери) само за наше си ползване е прекалено. Тя по-скоро е за сервиз за да се вадят кинти с нея, не че всеки от нас не дава достатъчно много пари за чистене на грешки и профилактична диагностика. Тази програма би се оправдала само ако сме повече хора, но тогава не ми се мисли какво му се пише на този който ще я съхранява.
Иначе аз съм ЗА това начинание и просто трябва малко да пообмислим схемата и експлоатацията след това

пп: може също така да се обединим с колеги от друг под-форум (Е39, Е90) за да се съберем повече хора.... но си остава една голяма


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
на мен не ми пречи да го съхранявам работата ми е частна и мога почти винаги да съм на разположение като го иска някоиkriso85 написа:Некакво развите по темата....
Все пак си мисля че толкова скъпа програма (въобще не ги разбирам диагностициращите софтуери) само за наше си ползване е прекалено. Тя по-скоро е за сервиз за да се вадят кинти с нея, не че всеки от нас не дава достатъчно много пари за чистене на грешки и профилактична диагностика. Тази програма би се оправдала само ако сме повече хора, но тогава не ми се мисли какво му се пише на този който ще я съхранява.
Иначе аз съм ЗА това начинание и просто трябва малко да пообмислим схемата и експлоатацията след това
пп: може също така да се обединим с колеги от друг под-форум (Е39, Е90) за да се съберем повече хора.... но си остава една голямакак ще станат нещата след закупуването на софт-а и дали някой ще се навие да го съхранява

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
gggalf написа:на мен не ми пречи да го съхранявам работата ми е частна и мога почти винаги да съм на разположение като го иска някоиkriso85 написа:Некакво развите по темата....
Все пак си мисля че толкова скъпа програма (въобще не ги разбирам диагностициращите софтуери) само за наше си ползване е прекалено. Тя по-скоро е за сервиз за да се вадят кинти с нея, не че всеки от нас не дава достатъчно много пари за чистене на грешки и профилактична диагностика. Тази програма би се оправдала само ако сме повече хора, но тогава не ми се мисли какво му се пише на този който ще я съхранява.
Иначе аз съм ЗА това начинание и просто трябва малко да пообмислим схемата и експлоатацията след това
пп: може също така да се обединим с колеги от друг под-форум (Е39, Е90) за да се съберем повече хора.... но си остава една голямакак ще станат нещата след закупуването на софт-а и дали някой ще се навие да го съхранява
Значи остава само да се рзберем за час и ден

- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
какво ще кажете за този саит ?
http://search.dhgate.com/search.do?act= ... 1&catalog=
http://search.dhgate.com/search.do?act= ... 1&catalog=
INPA интерфейс
Колеги GT1 е хубаво нещо.
Освен мултиплексора ще трябва и лаптоп, който ще остане само за тази цел. Системата е под юникс ... и предлаганите готови дискове за нея са за точно определен модел.
Ние предлагаме два интерфейса които са предназначение за старият вътрешно фирмен софтуер на BMW - INPA/EDIABAS.
OBD интерфейса, на USB порт, подходящ е за модели 1996-2006/7. Не е подходящ за Е36, но на Е46 работи много добре, филмчето на сайта е от Е46.
И не е подходящ за кодиране и флашване.
ADS интерфейса е по-добър, но изисква реален COM порт.
Той е за 1988-2006/7
Софта за двата интерфейса е един и същ и работи под Windows XP.
Интерфейсите
Освен мултиплексора ще трябва и лаптоп, който ще остане само за тази цел. Системата е под юникс ... и предлаганите готови дискове за нея са за точно определен модел.
Ние предлагаме два интерфейса които са предназначение за старият вътрешно фирмен софтуер на BMW - INPA/EDIABAS.
OBD интерфейса, на USB порт, подходящ е за модели 1996-2006/7. Не е подходящ за Е36, но на Е46 работи много добре, филмчето на сайта е от Е46.
И не е подходящ за кодиране и флашване.
ADS интерфейса е по-добър, но изисква реален COM порт.
Той е за 1988-2006/7
Софта за двата интерфейса е един и същ и работи под Windows XP.
Интерфейсите
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Колеги може да ме броите и мене (едвали се познаваме с някои от вас лично но идеята ми се струва добра), но парите лесно ще се съберат номера е да се измисли как ще се ползва,кой ще го съхранява,как ще се гарантира че този които го сухранява няма да си джитка НФС например на лап топа
,как ще стават срещите за изчистване и съм сигурен че ще има някой който ще иска да си прави постоянно диагностика по 5 пъти на ден. Та мисълта ми е че трябва сериозно да се обмислят нещата според мен парите ще ги съберем без особени проблеми

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: INPA интерфейс
vagcom написа:Колеги GT1 е хубаво нещо.
Освен мултиплексора ще трябва и лаптоп, който ще остане само за тази цел. Системата е под юникс ... и предлаганите готови дискове за нея са за точно определен модел.
Ние предлагаме два интерфейса които са предназначение за старият вътрешно фирмен софтуер на BMW - INPA/EDIABAS.
OBD интерфейса, на USB порт, подходящ е за модели 1996-2006/7. Не е подходящ за Е36, но на Е46 работи много добре, филмчето на сайта е от Е46.
И не е подходящ за кодиране и флашване.
ADS интерфейса е по-добър, но изисква реален COM порт.
Той е за 1988-2006/7
Софта за двата интерфейса е един и същ и работи под Windows XP.
Интерфейсите
колега пусни ми една цена за ИНПАта на ЛС , отдавна търся нещо достъпно .
Re: INPA интерфейс
V-max написа:
колега пусни ми една цена за ИНПАта на ЛС , отдавна търся нещо достъпно .
на сайта са посочени
Edit:
pazokolarov
ITK
V-max
slitter
baga
Hugo Boss
tankishev
kopchev
kriso85
Jujinio
vavilon
vAiO
gggalf
xerial
и аз
ече сме 15
pazokolarov
ITK
V-max
slitter
baga
Hugo Boss
tankishev
kopchev
kriso85
Jujinio
vavilon
vAiO
gggalf
xerial
и аз
ече сме 15

Последна промяна BMDrago на 14 Яну 2009, 22:30, променена общо 1 път
Е това е за нас http://www.dhgate.com/BMW-GT1-GROUP-TES ... 32a2.html#
има я и България на сйта и шипинга е 140$+1100$=1200$
по около 80$
И един пожелание да го поръча
има я и България на сйта и шипинга е 140$+1100$=1200$
по около 80$

И един пожелание да го поръча
Последна промяна BMDrago на 14 Яну 2009, 22:31, променена общо 1 път
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Инфо за GT1 и CarSoft !!!
Колеги,
миналата година 08ма Август си купих CarSoft 6.5 и после GT1, така 4е ги имам и двата уреда заедно със софта. CarSoft-а го взех за 220 лева с кабелите и софтуер, а GT1 ми излезе 2800 лева с всичко без лаптопа.
За GT1 ви е необходим специално лаптоп модел IBM T30 , защото DISa и SSS програмите са на хард дискове за този модел лаптоп и повярвайте ми няма да ви тръгнат на никой друг, по простата причина 4е самите BMW програми са писани за него. Плюс това това е най-добрия макар и стар модел комп. за диагностика.
Понеже аз имах вече 2 бр. лаптопи: 1 Тошиба двуядрена и 1 Фуджицу-Сименс с COM порт и не ми се набутваше за 3ти пробвах да ги подкарам на тях, но ГРЪНЦИ!!! А се мислех за мн. опън понеже съм завършил МЕИ или ТУ София(все същото е) и уж съм инженер. Така ,че ми се наложи да купя IBMа ща не ща и сега мога супа да си направя с тях, ако искам :-))))))).
Та да се върна на темата:
1. С CarSoft 6.5 можете да си сканирате за грешки, да ги изчиствате и то НЕ всеки път или да си рестартирате интервала за маслото. Може да ви искара на колко км е колата ви реално, волтаж на акумулатор и на какви обороти работи колата ви, да си сменяте езика на BCра ви , но НИЩО не можете да променяте било ECU, табло, обороти, километри, програмиране на имобилайзер или ключове и т.н. С една дума СЛАБА РАБОТА! Но за толкова кинти , толкова екстри. Не може да се очакват чудеса.
2.GT1 - само ще Ви кажа ,4е това е официалният хадуер и софтуер строго препоръчван от BMW за всички оторизирани сервизи, Комор,Дарукар,М-кар,Бова кар и т.н. работят с него . Но , има едно НО...... Ако мислите 4е без обучение ще работите на него, няма смисъл да се набутвате с покупката му. Всички тия които работят с него са обучавани от 1 до 3 месеца в Германия, BMW.
Аз съм от Бургас и познавам техника който който работи в нашия BMW сервиз , той беше на такова обучение.
DISa и TISa са на един хард, а SSS ( праграмата за препрограмиране) e на отделен. На първите две програми основната OS е UNIX и тръгват директно, а на SSSа стартира първо Windows и после се зарежда този софт.
С DISa и TISa можеш да прочетеш всички параметри на колата или джипа си произведени до 2008ма. Не ми е попадала кола 2009 ,но предполагам 4е ще я чете и нея.Изкарват ти, година на производство на всеки модул и ел. компонент, фабрични номера, волтажи и т.н. Триеш грешки, маже да променяш параметри,обороти,предварения, отделяне на газове, смесването на горивото с въздух, подаването на гориво, налягането и много други, НО тръбва да си наясно какво правиш иначе ще си прецакате колите.
Трябва много да сте на Ти с английски и то технически, не някакъв "плажен" за забърсване на мацки. :-))))))
Мога да ви пиша доста, но става досадно, който иска да пита на маила ми или ЛСто. Не съм от София иначе бих ви показал за какво става дума.
миналата година 08ма Август си купих CarSoft 6.5 и после GT1, така 4е ги имам и двата уреда заедно със софта. CarSoft-а го взех за 220 лева с кабелите и софтуер, а GT1 ми излезе 2800 лева с всичко без лаптопа.
За GT1 ви е необходим специално лаптоп модел IBM T30 , защото DISa и SSS програмите са на хард дискове за този модел лаптоп и повярвайте ми няма да ви тръгнат на никой друг, по простата причина 4е самите BMW програми са писани за него. Плюс това това е най-добрия макар и стар модел комп. за диагностика.
Понеже аз имах вече 2 бр. лаптопи: 1 Тошиба двуядрена и 1 Фуджицу-Сименс с COM порт и не ми се набутваше за 3ти пробвах да ги подкарам на тях, но ГРЪНЦИ!!! А се мислех за мн. опън понеже съм завършил МЕИ или ТУ София(все същото е) и уж съм инженер. Така ,че ми се наложи да купя IBMа ща не ща и сега мога супа да си направя с тях, ако искам :-))))))).
Та да се върна на темата:
1. С CarSoft 6.5 можете да си сканирате за грешки, да ги изчиствате и то НЕ всеки път или да си рестартирате интервала за маслото. Може да ви искара на колко км е колата ви реално, волтаж на акумулатор и на какви обороти работи колата ви, да си сменяте езика на BCра ви , но НИЩО не можете да променяте било ECU, табло, обороти, километри, програмиране на имобилайзер или ключове и т.н. С една дума СЛАБА РАБОТА! Но за толкова кинти , толкова екстри. Не може да се очакват чудеса.
2.GT1 - само ще Ви кажа ,4е това е официалният хадуер и софтуер строго препоръчван от BMW за всички оторизирани сервизи, Комор,Дарукар,М-кар,Бова кар и т.н. работят с него . Но , има едно НО...... Ако мислите 4е без обучение ще работите на него, няма смисъл да се набутвате с покупката му. Всички тия които работят с него са обучавани от 1 до 3 месеца в Германия, BMW.
Аз съм от Бургас и познавам техника който който работи в нашия BMW сервиз , той беше на такова обучение.
DISa и TISa са на един хард, а SSS ( праграмата за препрограмиране) e на отделен. На първите две програми основната OS е UNIX и тръгват директно, а на SSSа стартира първо Windows и после се зарежда този софт.
С DISa и TISa можеш да прочетеш всички параметри на колата или джипа си произведени до 2008ма. Не ми е попадала кола 2009 ,но предполагам 4е ще я чете и нея.Изкарват ти, година на производство на всеки модул и ел. компонент, фабрични номера, волтажи и т.н. Триеш грешки, маже да променяш параметри,обороти,предварения, отделяне на газове, смесването на горивото с въздух, подаването на гориво, налягането и много други, НО тръбва да си наясно какво правиш иначе ще си прецакате колите.
Трябва много да сте на Ти с английски и то технически, не някакъв "плажен" за забърсване на мацки. :-))))))
Мога да ви пиша доста, но става досадно, който иска да пита на маила ми или ЛСто. Не съм от София иначе бих ви показал за какво става дума.
BMW is THE BEST car !!!
GT1 върви на всеки лаптоп и даже под Windows с vmware, но не и с готовите дискове.
Inpa-та е предодният официален софт на BMW и интерфейсите са много по-евтини от жълтата глава, която не иска COM порт. Но е за коли до 03.2007. GT1 пак е с EDIABAS сървър
Carsoft-та наистина е слабичък. Но става за стари коли и върви и с преходник за USB<>COM.
Inpa-та е предодният официален софт на BMW и интерфейсите са много по-евтини от жълтата глава, която не иска COM порт. Но е за коли до 03.2007. GT1 пак е с EDIABAS сървър

Carsoft-та наистина е слабичък. Но става за стари коли и върви и с преходник за USB<>COM.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани