330D размисли и страсти :)))
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Oleg-16V написа:V-max написа:и на мойта нищо не пише![]()
но двете цефки отзад казват много на който знае какво значат
Напролет ще махам ограничението на 250км/ч и тогава ще е много интересно за всички гъзари на пътя
![]()
, сега го пълни доста плътно километража , а пък в Хърватска верно е най-правия аутобан и куки не съм виждал никога да дебнат за скорост
![]()
Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила
мене ме интересува друго щото май скоро и аз ще се сдобия с 330д кой двигател е по-добър 184 коня или 204 вярно ли е че 320д 150 коня комон рейл с чип върви до 140 по добре от 330д
Джони, пусни си твоя отделна тема моля те


- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
няма да е лошо да подкрепиш темата с някоя снимка
И аз бях тръгнал да взимам 330cd, ама кабриото надделя

И аз бях тръгнал да взимам 330cd, ама кабриото надделя

BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
netsurfer_bg написа:няма да е лошо да подкрепиш темата с някоя снимка
И аз бях тръгнал да взимам 330cd, ама кабриото надделя
снимки всеки си е сложил в шоурума



- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
тъжна новина от днес , не го бях карал няколко дни и днес го закарах за смяна на масло - та , проблема е , че колата е МНОГО ниска и опира постоянно по коловозите
Мислете го като поръчвате коли с М-пакет окачване , зимата ще е много неприятно в нашите условия ...

- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
V-max написа:тъжна новина от днес , не го бях карал няколко дни и днес го закарах за смяна на масло - та , проблема е , че колата е МНОГО ниска и опира постоянно по коловозитеМислете го като поръчвате коли с М-пакет окачване , зимата ще е много неприятно в нашите условия ...
или кабриота, и те са супер ниски

Аз затова си имам пежото

А ако сложиш по-високи гуми на 16-ки примерно?
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
330ките са само със 17ки
няма как иначе с удоволствие . И аз си имам други коли , ама как да ги карам 



- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
днес открих , че ми е спукан интеркулера
много малко пуска в едниния ъгъл, това си е в реда на нормалното
чудех се какво цвили така убаво , казвам си турбината е , нормално е.... Пооглеждайте ги от време на време , особено пипаните 




- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
колега може хората просто да не искат да се гонят.все пак не мисля че ес500 е смешна кола,и аз съм се гонел с Ц200 компресор и Е200 компресор,след 2002 предполагам,карат до 200 с мен и после се отказват,един с купе 320 пак ме натисна и той до 210,и го изгубих,това не значи че ми е по-бърза колата,просто го е страх да настъпи.поне с бмв-то бяхме еднакви за мерседесите незнам колко коня са.V-max написа:хахахах, дай го тва 1,8Т да го пробваме![]()
аз по умрел мотор от 1,8Т не познавам, то даже турбото не се усеща , все едно е атмосферка. И за да не кажеш , че не знам - на седмица ми минават поне 3 такива за тунинг и МНОГО ДОБРЕ знам колко вървят
Вчера по пътя си хортувах с един Туарег Ве10 ТДИ, беше много забвано , а пък един еС500 просто направи бегъл опит да ни настигне
Прегледай си 330ката по-добре , а пък ние със задното въобще не сме мъртви
, не знам какво искаше да кажеш с това де
![]()
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Определено в едно шофиране нещата са разделени на кола-шофьор
Днес по пътя Бургас-Варна например пред мен се движеше едно 120д като по нищо не остъпваше , че на моменти и ми бягаше предвид , че явно не му пукаше на човека да изпреварва брутално
На мен пък основната ми мисъл беше да си пазя новите зимни гуми , че са скъпи деебиш ....
Пълно евала на пича , добра газ и даваше на единичката 




V-max написа:и на мойта нищо не пише![]()
но двете цефки отзад казват много на който знае какво значат
Напролет ще махам ограничението на 250км/ч и тогава ще е много интересно за всички гъзари на пътя
![]()
, сега го пълни доста плътно километража , а пък в Хърватска верно е най-правия аутобан и куки не съм виждал никога да дебнат за скорост
![]()
Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила
Мдаа прав си, на тази магистрала и с 320 км/ч да караш пак няма да се усетят. Но за куките не си прав

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
явно са модернизирали хърватите , там винаги е било разграден двор откъм контрол на движението
Вчера сипах гръцка нафта .... разликата е доволно добра , пали сутрин доста по-добре и по-спокойно, върви различно а и разхода падна под 7 на извънградско , което не го бях виждал досега


Вчера сипах гръцка нафта .... разликата е доволно добра , пали сутрин доста по-добре и по-спокойно, върви различно а и разхода падна под 7 на извънградско , което не го бях виждал досега


330д акциз
Добър ден на всички.
Относно акциза на 330д (204 кончета) ми се ще да разбера, дали така както има чип тунинг за увеличаване на коне има такъв за тяхното намаляване. Знам, че въпроса е излключително глупав, но след като говорих с един познат от КАТ се изясни въпроса, че КАТ е задължен да ти регистрира колата с толкова коня колкото е по документи (споделям какво ми казва, а не каква е реалността). Ако можеш да докажеш, че караш дори и Туарег В10 ТДИ но е по-малко от 162 коня не могат да ти искат пари за акциз. А след като го регистрираш пак си връщаш оригиналния чип (съмнявам се фуражките да те спират и да ти проверчват кой чип си сложил или колко коня е колата). Искам да разбера от техническа гледна точка, а не от финансова. Не че акиза е пречка, но защо с него ако може и без праи на вятъра.
Благодаря за помощта
Относно акциза на 330д (204 кончета) ми се ще да разбера, дали така както има чип тунинг за увеличаване на коне има такъв за тяхното намаляване. Знам, че въпроса е излключително глупав, но след като говорих с един познат от КАТ се изясни въпроса, че КАТ е задължен да ти регистрира колата с толкова коня колкото е по документи (споделям какво ми казва, а не каква е реалността). Ако можеш да докажеш, че караш дори и Туарег В10 ТДИ но е по-малко от 162 коня не могат да ти искат пари за акциз. А след като го регистрираш пак си връщаш оригиналния чип (съмнявам се фуражките да те спират и да ти проверчват кой чип си сложил или колко коня е колата). Искам да разбера от техническа гледна точка, а не от финансова. Не че акиза е пречка, но защо с него ако може и без праи на вятъра.
Благодаря за помощта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани