Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 03 Сеп 2008, 20:13

Аз като "тулумба" оприличавам само вакумния резервоар - №6 на схемата. А и той се пада отгоре в ляво на мотора, като махнеш корите.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 03 Сеп 2008, 20:45

Ясно, ако е 70 лв. си струва да се смени дори и профилактично, но пък интересно какво може да му се случи на този резервоар че да се прецака, по скоро може би маркучите около него... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 03 Сеп 2008, 22:09

Да освен ако не е спукан и да смучи въздух ама то няма да дърпа лостчето долу и ще се види лесно .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от sashko*** » 04 Сеп 2008, 0:36

Хаха не аз , а майсторът го е нарекъл така , незнам дали проблема е от него точно , но приятелят ми каза че колата му се променила осезаемо след смяната на вакума от схемата № 6 , да точно №6 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 04 Сеп 2008, 10:01

Ми този резервоар е направен малко не както трябва.Там кадето влизат маркучите са едни много слаби пластмасови тръбички , на моята явно е пипана там и двата края са счупени , след което са ги подменили , даже и ми изглежда и побългаряване с някакви измислени метални които са ги закрепили като са ги навили от което мога да ви кажа , че моето издиша и от двете страни доволно. :) :) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 04 Сеп 2008, 15:22

Както го описваш турбото ти направо плаче за нов резервоар :D Сменяй смело, не е скъп, тъкмо после ще кажеш има ли подобрение на вървежа 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Сеп 2008, 17:40

35лв дару кар :mhihi: мойто неска пак спря да върви :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 04 Сеп 2008, 20:14

Смених резервоара с един от друга 320 Д , А ел.клапана взех нов. В ниски обороти примерно ако съм на втора с 1500 и натисна рязко газ се не знае какво става докъто не влезе след 2000 тогава дърпа яко.Иначе на другите скорости имам мощност на всички обороти и не се чуди преди да наеме.Ама дилемата сега е тоя резервоар дали оказа някъкво влияние или цялостното подобрение се дължи на ел.клапана.Но ако сравнявам колата ми днес с колата ми вчера разликата е наистина огромна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 04 Сеп 2008, 21:25

Резервоара ако е спукан и изпуска налягането също ще оказва влияние, така и маркуча който го захранва от вакумната помпа, но подобрението се дължи повече на клапана. Този клапан трябва да стои на хладно, защото се нагрява много. Моя е преместен отпред точно зад фара и въпреки това се нагрява толкова много че не мога да го пипна, а какво остава и да е близо до турбото. При тди на Ауди клапана стои отпред до радиатора и постоянно се обдухва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Сеп 2008, 22:51

kronos написа:Резервоара ако е спукан и изпуска налягането също ще оказва влияние, така и маркуча който го захранва от вакумната помпа, но подобрението се дължи повече на клапана. Този клапан трябва да стои на хладно, защото се нагрява много. Моя е преместен отпред точно зад фара и въпреки това се нагрява толкова много че не мога да го пипна, а какво остава и да е близо до турбото. При тди на Ауди клапана стои отпред до радиатора и постоянно се обдухва.

Обаче като си го сложил на хладно и сега ти се е увеличил маркуча до турбото и така ти бави когато потдаваш гас и аз така бях направил ама го върнах на мястото му

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 04 Сеп 2008, 23:52

Нищо не се губи. В клапана има постоянно високо налягане което той освобождава за да мръдне рейката, нали за това има вакумен резервоар. При мен няма никакво забавяне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Сеп 2008, 19:16

kronos написа:Нищо не се губи. В клапана има постоянно високо налягане което той освобождава за да мръдне рейката, нали за това има вакумен резервоар. При мен няма никакво забавяне.

Има просто ти не го усещаш когато трябва пак да дръпне се забавя докато изпразни маркучето за това има и вакум резервоар иначе нямаше да го сложат ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 05 Сеп 2008, 23:05

plamen_hh написа:Има просто ти не го усещаш когато трябва пак да дръпне се забавя докато изпразни маркучето за това има и вакум резервоар иначе нямаше да го сложат ;)
:yes:


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 06 Сеп 2008, 1:23

сега не разбрах хубаво или лошо е да се изолира АГР клапана ? мойта кола няма прблем никакъв варви си екстра ! дизелджията който ми поддържа колата каза че неговия го е изолирал и да го изолирам и моя по добре било че не вкарвало нагар в колекторите ! вие какво мислите ? да го изолирам или да карам така ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Сеп 2008, 16:05

Махай го :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook