Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Аз като "тулумба" оприличавам само вакумния резервоар - №6 на схемата. А и той се пада отгоре в ляво на мотора, като махнеш корите.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Ясно, ако е 70 лв. си струва да се смени дори и профилактично, но пък интересно какво може да му се случи на този резервоар че да се прецака, по скоро може би маркучите около него... 

Ми този резервоар е направен малко не както трябва.Там кадето влизат маркучите са едни много слаби пластмасови тръбички , на моята явно е пипана там и двата края са счупени , след което са ги подменили , даже и ми изглежда и побългаряване с някакви измислени метални които са ги закрепили като са ги навили от което мога да ви кажа , че моето издиша и от двете страни доволно.




- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Както го описваш турбото ти направо плаче за нов резервоар
Сменяй смело, не е скъп, тъкмо после ще кажеш има ли подобрение на вървежа 


Смених резервоара с един от друга 320 Д , А ел.клапана взех нов. В ниски обороти примерно ако съм на втора с 1500 и натисна рязко газ се не знае какво става докъто не влезе след 2000 тогава дърпа яко.Иначе на другите скорости имам мощност на всички обороти и не се чуди преди да наеме.Ама дилемата сега е тоя резервоар дали оказа някъкво влияние или цялостното подобрение се дължи на ел.клапана.Но ако сравнявам колата ми днес с колата ми вчера разликата е наистина огромна.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Резервоара ако е спукан и изпуска налягането също ще оказва влияние, така и маркуча който го захранва от вакумната помпа, но подобрението се дължи повече на клапана. Този клапан трябва да стои на хладно, защото се нагрява много. Моя е преместен отпред точно зад фара и въпреки това се нагрява толкова много че не мога да го пипна, а какво остава и да е близо до турбото. При тди на Ауди клапана стои отпред до радиатора и постоянно се обдухва.
kronos написа:Резервоара ако е спукан и изпуска налягането също ще оказва влияние, така и маркуча който го захранва от вакумната помпа, но подобрението се дължи повече на клапана. Този клапан трябва да стои на хладно, защото се нагрява много. Моя е преместен отпред точно зад фара и въпреки това се нагрява толкова много че не мога да го пипна, а какво остава и да е близо до турбото. При тди на Ауди клапана стои отпред до радиатора и постоянно се обдухва.
Обаче като си го сложил на хладно и сега ти се е увеличил маркуча до турбото и така ти бави когато потдаваш гас и аз така бях направил ама го върнах на мястото му
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Нищо не се губи. В клапана има постоянно високо налягане което той освобождава за да мръдне рейката, нали за това има вакумен резервоар. При мен няма никакво забавяне.
kronos написа:Нищо не се губи. В клапана има постоянно високо налягане което той освобождава за да мръдне рейката, нали за това има вакумен резервоар. При мен няма никакво забавяне.
Има просто ти не го усещаш когато трябва пак да дръпне се забавя докато изпразни маркучето за това има и вакум резервоар иначе нямаше да го сложат

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
plamen_hh написа:Има просто ти не го усещаш когато трябва пак да дръпне се забавя докато изпразни маркучето за това има и вакум резервоар иначе нямаше да го сложат

- MICHO7
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 00'
здр
сега не разбрах хубаво или лошо е да се изолира АГР клапана ? мойта кола няма прблем никакъв варви си екстра ! дизелджията който ми поддържа колата каза че неговия го е изолирал и да го изолирам и моя по добре било че не вкарвало нагар в колекторите ! вие какво мислите ? да го изолирам или да карам така ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани