Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от pepi_grafa » 19 Фев 2015, 17:00

op1um написа:Здравейте хванах се да изкарвам аукс на тая касетка bmw business ph7950
Изображение
Ето къде съм вързал жака на ТЕА0676Т на 1 крак ляв канал, на 16 ти крак десен, и на 12 маса
Изображение
проблема е че когато го включа на касетка и бутна черната пласмаса на механиката започва да чатка което доста дразни пробвах да окъсявам да режа някакви кабели но само се променяха проблемите, та въпроса ми е някой успял ли е да подкара това животно без механиката и какво трябва да се окъси или изреже за да се чува звука от аукса и да мойе да се усилва.
Ето снимки и на механиката
Изображение
Изображение

Моля ви помогнете омръзна ми да слизам пред блока за проба грешка :) Приемам и препоръки за майстор.

Колега и аз съм със същата касета може ли да ми кажеш премахна ли механиката, т.е. може ли да се подкара без механиката(моята е тотално скапана и все трябва да и се помага на главата за да хване).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от stony1 » 22 Фев 2015, 14:50

pepi_grafa написа:
op1um написа:Здравейте хванах се да изкарвам аукс на тая касетка bmw business ph7950
Изображение
Ето къде съм вързал жака на ТЕА0676Т на 1 крак ляв канал, на 16 ти крак десен, и на 12 маса
Изображение
проблема е че когато го включа на касетка и бутна черната пласмаса на механиката започва да чатка което доста дразни пробвах да окъсявам да режа някакви кабели но само се променяха проблемите, та въпроса ми е някой успял ли е да подкара това животно без механиката и какво трябва да се окъси или изреже за да се чува звука от аукса и да мойе да се усилва.
Ето снимки и на механиката
Изображение
Изображение

Моля ви помогнете омръзна ми да слизам пред блока за проба грешка :) Приемам и препоръки за майстор.

Колега и аз съм със същата касета може ли да ми кажеш премахна ли механиката, т.е. може ли да се подкара без механиката(моята е тотално скапана и все трябва да и се помага на главата за да хване).


При този плеар механиката може да се премахне. След демонтирането на механика, на дисплея трябва да се появи надпис TAPE ERROR, но каналите на предусилвателя остават активни и към тях може да се свърже AUX. Той обаче не се свързва към чипа, показан на снимките. ТЕА0676Т е двуканален предусилвател с вграден тонкоректор, който се използва в касетофоните, за да усили прекалено слабия сигнал от главата. На платката трябва да има превключвател на входовете, който е реализиран с TDA7313. Трябва да се намерят входовете от касетофона и на тяхно място да се запоят двата входа за AUXa, като се използват кондезатори 2,2 uF.
Преди да се захванеш с каквато и да е интервенция е добре да провериш какво ще се получи ако само откачиш конектора на механиката към платката. Ако се появи надпис TAPE ERROR действай смело.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Фев 2015, 15:45

стр.14
dido0o``` написа:Колегата вече си го е оправил кабела. Малко неудобно се получи, че аз му го препродадох, но на мене ми го продадаха за работещ/тестван, а на моя касетофон нямаше как да го пробвам т.к. съм с една букса и пин-овете не са подредени по същия начин.

За тези от вас без дясна букса / със старо БМВ Бизнес касетка с копче Mode:
20140316_160554.jpg

Трябва ви букса или нещо подобно, което да вкарате отзад на мястото на буксата за ченджъра, малко аудио кабел с 3.5мм жак и евентуално поялник. Кондензатори и тн не са нужни.
Ползват се първите два пина от долния ред и първите два пина от горния ред (първи имам предвид от ляво на дясно).
Долните са L+/R+ горните L-/R-.
Иначе казано пин 1(L+),2(R+),6(L-),7(R-)
Повечето аудио кабели са с две маси лява и дясна, така че няма нищо сложно в свързването.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от pepi_grafa » 22 Фев 2015, 16:37

stony1 написа:
pepi_grafa написа:
op1um написа:Здравейте хванах се да изкарвам аукс на тая касетка bmw business ph7950
Изображение
Ето къде съм вързал жака на ТЕА0676Т на 1 крак ляв канал, на 16 ти крак десен, и на 12 маса
Изображение
проблема е че когато го включа на касетка и бутна черната пласмаса на механиката започва да чатка което доста дразни пробвах да окъсявам да режа някакви кабели но само се променяха проблемите, та въпроса ми е някой успял ли е да подкара това животно без механиката и какво трябва да се окъси или изреже за да се чува звука от аукса и да мойе да се усилва.
Ето снимки и на механиката
Изображение
Изображение

Моля ви помогнете омръзна ми да слизам пред блока за проба грешка :) Приемам и препоръки за майстор.

Колега и аз съм със същата касета може ли да ми кажеш премахна ли механиката, т.е. може ли да се подкара без механиката(моята е тотално скапана и все трябва да и се помага на главата за да хване).


При този плеар механиката може да се премахне. След демонтирането на механика, на дисплея трябва да се появи надпис TAPE ERROR, но каналите на предусилвателя остават активни и към тях може да се свърже AUX. Той обаче не се свързва към чипа, показан на снимките. ТЕА0676Т е двуканален предусилвател с вграден тонкоректор, който се използва в касетофоните, за да усили прекалено слабия сигнал от главата. На платката трябва да има превключвател на входовете, който е реализиран с TDA7313. Трябва да се намерят входовете от касетофона и на тяхно място да се запоят двата входа за AUXa, като се използват кондезатори 2,2 uF.
Преди да се захванеш с каквато и да е интервенция е добре да провериш какво ще се получи ако само откачиш конектора на механиката към платката. Ако се появи надпис TAPE ERROR действай смело.

Колега има само 2 с "TDA" TDA7331D по него още пише V990A9841MALAYSIA и другият е TDA 7342 90A9832.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от stony1 » 22 Фев 2015, 17:30

TDA7342 e чипът, който се използва за селектиране на входовете.
Механиката трябва да има една малка вертикална платка, която да се включва в основната. Внимателно я изключи и провери какво ще се появи като надпис на екрана.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от pepi_grafa » 22 Фев 2015, 19:13

Дава си грешка колега (без и със нея все си дава) може би защото механиката си е прецакана
п.п. искаш да кажеш, че конзензаторите трябва да ги вържа на TDA7342?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от ares2 » 23 Фев 2015, 15:15

а като е дало грешка дали маха канала теип?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от pepi_grafa » 23 Фев 2015, 17:27

ares2 написа:а като е дало грешка дали маха канала теип?

Не знам колега (май не) защото снощи запоих кондензаторите на 1 и 16 краче и механиката вкл. и пак неиска да извади звук :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от ares2 » 23 Фев 2015, 17:50

на екрана какво пише?
трябва да има надпис теип ерор или нещо подобно
в противен случаи както ти казах и в другия раздел явно системата търси работеща механика
решението е здрава механика и една касета без лента..
съответно и изключена глава
тя си седи вътре и като натиснеш от мод опция теип канала си е активен
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от pepi_grafa » 23 Фев 2015, 19:43

ares2 написа:на екрана какво пише?
трябва да има надпис теип ерор или нещо подобно
в противен случаи както ти казах и в другия раздел явно системата търси работеща механика
решението е здрава механика и една касета без лента..
съответно и изключена глава
тя си седи вътре и като натиснеш от мод опция теип канала си е активен

Значи колега дава си теип ерор като откача механиката, но пак неиска да тръгне звук :dunno: Немога да разбера аз ли бъркам или да взема вече да го наградя тоя касетофон...значи да обясня как е вързан в момента: на крачета 1 и 16 съм вързал кондензаторите====>на механиката съм дал на късо на големия мотор ===>т.е.не работи ===> има два прекъсвача пробвах и с двата накъсо(т.е. 1во единя,проба и после обратното), но пак нищо :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от stony1 » 23 Фев 2015, 21:03

pepi_grafa написа:Дава си грешка колега (без и със нея все си дава) може би защото механиката си е прецакана
п.п. искаш да кажеш, че конзензаторите трябва да ги вържа на TDA7342?


Трябва да се проследи сигнала от предусилвателя на главата на касетофона, за да се разбере на кои крака на интегралната схема се подава сигнала. Нормално е да има по един кондензатор на всеки канал. Тези кондензатори трябва да се разпоят от платката и на тяхно място се свързва AUXa отново през кондензатори на всеки канал, като единият крк на кондензатора се свързва кум интегралната схема, а другият към кабелът за AUX. След това свързваш кабела с източника на сигнал и докато на дисплея пише TAPE ERROR би трябвало да се наслаждаваш на сигнала от външния източник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от pepi_grafa » 23 Фев 2015, 21:37

stony1 написа:
pepi_grafa написа:Дава си грешка колега (без и със нея все си дава) може би защото механиката си е прецакана
п.п. искаш да кажеш, че конзензаторите трябва да ги вържа на TDA7342?


Трябва да се проследи сигнала от предусилвателя на главата на касетофона, за да се разбере на кои крака на интегралната схема се подава сигнала. Нормално е да има по един кондензатор на всеки канал. Тези кондензатори трябва да се разпоят от платката и на тяхно място се свързва AUXa отново през кондензатори на всеки канал, като единият крк на кондензатора се свързва кум интегралната схема, а другият към кабелът за AUX. След това свързваш кабела с източника на сигнал и докато на дисплея пише TAPE ERROR би трябвало да се наслаждаваш на сигнала от външния източник.

Ок колега ще ги търся и ще драсна :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: E39 S62B50

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от Slu4ainiK » 02 Май 2015, 12:05

Колеги, филма горе за който пишете същия ли е и при моя касетофон, ако някой го е правил нека ми драсне ЛС да ми каже за колко ще го направи от София съм.
Или ми препоръчайте майстор, при когото да отида, че не мисля че ще се справя. Колата е началото на 2003-та, без чейнджър.

И друг въпрос оригиналното бизнес СД чете ли мп3-ки ?

Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 320д и е30м40b18
Мечтае да кара: само БМВта

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от ivan_0111 » 14 Май 2015, 19:24

IMG_20150509_154755.jpg
IMG_20150509_154715.jpg
Колеги помагайте, на този (Блаупункт) какво мога да свържа, че диска си отиде пише само error! Мерси на всички предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Мнение от stony1 » 14 Май 2015, 20:17

ivan_0111 написа:
IMG_20150509_154755.jpg
IMG_20150509_154715.jpg
Колеги помагайте, на този (Блаупункт) какво мога да свържа, че диска си отиде пише само error! Мерси на всички предварително.

ОЕМ CD чеинджър или дигитален заместител - Yatour, Grom и др. подобни.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook