Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320D , 2002г.

Мнение от ronnin » 02 Сеп 2008, 9:58

d3 , като загуби мошност пробвай да рестартираш мотора и виж дали ще се оправи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Мнение от robertov » 02 Сеп 2008, 11:51

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=59196
Ето в един чуждестранен форум разискват проблема, но за съжаление не съм много по техническите термини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 02 Сеп 2008, 14:49

robertov написа:http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=59196
Ето в един чуждестранен форум разискват проблема, но за съжаление не съм много по техническите термини.


Интересно, има някакъв пич, дето казва че след като си сменил дебитомера, колата му направо започнала да хвърчи и спряла да пуши дори на студен двигател. Сигурно има и такива при които точно това е проблема, ама на кой му се рискува ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 02 Сеп 2008, 15:50

около 290 лв. струва дебитомера,ако някой е сигурен,че проблема идва от него не би трябвало да се замисля
от свинята лебед не става...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.08.2008

Мнение от opex » 02 Сеп 2008, 16:02

бих се замислил за една 'екскурзия' до Германия да видим тамошните умници какво ще кажат :roll:


едит: някой да си е "играл" с MAF сензора?

No. 01
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
Последна промяна opex на 02 Сеп 2008, 21:44, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Сеп 2008, 17:41

gugichamp написа:около 290 лв. струва дебитомера,ако някой е сигурен,че проблема идва от него не би трябвало да се замисля

Къде е 290 лв ще си взема ако е толкова аз до колкото видях е 650 лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 02 Сеп 2008, 21:36

Днес проверих в Авто Плюс струва 296 лв. на Бош и го има наличен. :D

п.с. за мотор 136 к.с.
от свинята лебед не става...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Сеп 2008, 22:08

gugichamp написа:Днес проверих в Авто Плюс струва 296 лв. на Бош и го има наличен. :D

п.с. за мотор 136 к.с.

Е аз от там пазаря с голяма отстъпка сигурно ще ми го смъкне на 250 :mhihi: ще видя как ще мине диагностиката и ще си взема ако ми трябва ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 03 Сеп 2008, 12:11

Колеги, може ли да опишете къде се намира клапана, и процедурата по сменянето му ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 03 Сеп 2008, 12:36

Glamav написа:Колеги, може ли да опишете къде се намира клапана, и процедурата по сменянето му ?


Колега, твоята нали е бензинка, какъв клапан искаш да сменяш :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 03 Сеп 2008, 12:40

Беше бензинка, сега е 320д Е46 :) от 3 дни насам така да се каже.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 03 Сеп 2008, 12:43

Glamav написа:Беше бензинка, сега е 320д Е46 :) от 3 дни насам така да се каже.
Изображение


Ами да ти е честита тогава, според мен това е по-добрия избор :D Порови назад в тази тема описано е как точно става смяната има и снимки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 03 Сеп 2008, 12:49

Мерси.
Значи гледах темата назад, проблема е че не знам кои капаци се свалят от мотора. Не че не бих дал 20 лева на някой майстор да ми го смени но просто нямам време през деня. Та по тази причина питах кое се маха, и мога ли да си го направя сам (не съм схванат в ръцете)
При мен въпросния проблем се проявява само на загряла кола, и то не винаги.Тоест на едно возене из София може да се прояви 3-4 пъти, може и да не се появи изобщо.
Обещавам да докладвам дали проблема се е разрешил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от sashko*** » 03 Сеп 2008, 16:18

До къде стигнахме с този голям и трудно решим проблем ? Аз също имам това губене на мощност и то когато колата си пожелае , много ме дразни много ще се захвана с проблема сериозно ! чух за един добър диагностик който сяда до теб с лаптопа и гледа колата в всякакви обороти как е налягането на турбото работа на дебитомер и всичко и отсранил проблема , скоро един приятел ми каза че е сменил тулумбата(регулатор на турбото май) Струвало 70 лв. коята седи от ляво на мотора едно оребрено , колата започнала да лети яко лепене за седалката няма нищо общо с тоя Гроб където е била преди :mhihi: (Скача на 320 бензин 150 к.с ) сила сила :mhihi: , М/У другото как се чисти дебитомер с какъв спреи и от къде да си го купия ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 03 Сеп 2008, 16:44

sashko*** написа:До къде стигнахме с този голям и трудно решим проблем ? Аз също имам това губене на мощност и то когато колата си пожелае , много ме дразни много ще се захвана с проблема сериозно ! чух за един добър диагностик който сяда до теб с лаптопа и гледа колата в всякакви обороти как е налягането на турбото работа на дебитомер и всичко и отсранил проблема , скоро един приятел ми каза че е сменил тулумбата(регулатор на турбото май) Струвало 70 лв. коята седи от ляво на мотора едно оребрено , колата започнала да лети яко лепене за седалката няма нищо общо с тоя Гроб където е била преди :mhihi: (Скача на 320 бензин 150 к.с ) сила сила :mhihi: , М/У другото как се чисти дебитомер с какъв спреи и от къде да си го купия ?


Малко не разбрах за каква "оребрена толумба" говориш, май не е ел.клапана, можеш ли да опишеш частта малко по професионално, примерно чрез http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AL71&mospid=47634

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook