Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ronnin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.05.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320D , 2002г.
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=59196
Ето в един чуждестранен форум разискват проблема, но за съжаление не съм много по техническите термини.
Ето в един чуждестранен форум разискват проблема, но за съжаление не съм много по техническите термини.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
robertov написа:http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=59196
Ето в един чуждестранен форум разискват проблема, но за съжаление не съм много по техническите термини.
Интересно, има някакъв пич, дето казва че след като си сменил дебитомера, колата му направо започнала да хвърчи и спряла да пуши дори на студен двигател. Сигурно има и такива при които точно това е проблема, ама на кой му се рискува

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
около 290 лв. струва дебитомера,ако някой е сигурен,че проблема идва от него не би трябвало да се замисля
от свинята лебед не става...
бих се замислил за една 'екскурзия' до Германия да видим тамошните умници какво ще кажат
едит: някой да си е "играл" с MAF сензора?
No. 01
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20

едит: някой да си е "играл" с MAF сензора?
No. 01
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
Последна промяна opex на 02 Сеп 2008, 21:44, променена общо 1 път
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Днес проверих в Авто Плюс струва 296 лв. на Бош и го има наличен.
п.с. за мотор 136 к.с.

п.с. за мотор 136 к.с.
от свинята лебед не става...
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Glamav написа:Колеги, може ли да опишете къде се намира клапана, и процедурата по сменянето му ?
Колега, твоята нали е бензинка, какъв клапан искаш да сменяш

- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Мерси.
Значи гледах темата назад, проблема е че не знам кои капаци се свалят от мотора. Не че не бих дал 20 лева на някой майстор да ми го смени но просто нямам време през деня. Та по тази причина питах кое се маха, и мога ли да си го направя сам (не съм схванат в ръцете)
При мен въпросния проблем се проявява само на загряла кола, и то не винаги.Тоест на едно возене из София може да се прояви 3-4 пъти, може и да не се появи изобщо.
Обещавам да докладвам дали проблема се е разрешил.
Значи гледах темата назад, проблема е че не знам кои капаци се свалят от мотора. Не че не бих дал 20 лева на някой майстор да ми го смени но просто нямам време през деня. Та по тази причина питах кое се маха, и мога ли да си го направя сам (не съм схванат в ръцете)
При мен въпросния проблем се проявява само на загряла кола, и то не винаги.Тоест на едно возене из София може да се прояви 3-4 пъти, може и да не се появи изобщо.
Обещавам да докладвам дали проблема се е разрешил.
До къде стигнахме с този голям и трудно решим проблем ? Аз също имам това губене на мощност и то когато колата си пожелае , много ме дразни много ще се захвана с проблема сериозно ! чух за един добър диагностик който сяда до теб с лаптопа и гледа колата в всякакви обороти как е налягането на турбото работа на дебитомер и всичко и отсранил проблема , скоро един приятел ми каза че е сменил тулумбата(регулатор на турбото май) Струвало 70 лв. коята седи от ляво на мотора едно оребрено , колата започнала да лети яко лепене за седалката няма нищо общо с тоя Гроб където е била преди
(Скача на 320 бензин 150 к.с ) сила сила
, М/У другото как се чисти дебитомер с какъв спреи и от къде да си го купия ?


- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
sashko*** написа:До къде стигнахме с този голям и трудно решим проблем ? Аз също имам това губене на мощност и то когато колата си пожелае , много ме дразни много ще се захвана с проблема сериозно ! чух за един добър диагностик който сяда до теб с лаптопа и гледа колата в всякакви обороти как е налягането на турбото работа на дебитомер и всичко и отсранил проблема , скоро един приятел ми каза че е сменил тулумбата(регулатор на турбото май) Струвало 70 лв. коята седи от ляво на мотора едно оребрено , колата започнала да лети яко лепене за седалката няма нищо общо с тоя Гроб където е била преди(Скача на 320 бензин 150 к.с ) сила сила
, М/У другото как се чисти дебитомер с какъв спреи и от къде да си го купия ?
Малко не разбрах за каква "оребрена толумба" говориш, май не е ел.клапана, можеш ли да опишеш частта малко по професионално, примерно чрез http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AL71&mospid=47634
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани