Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2n00da
Помагайте какво ще кажете за колата на 5400 е цената. Какво мислите за колата като цяло ?
Помагайте какво ще кажете за колата на 5400 е цената. Какво мислите за колата като цяло ?
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
PetkoBMW написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11365097450902102&f1=details&slink=2n00da
Помагайте какво ще кажете за колата на 5400 е цената. Какво мислите за колата като цяло ?
Като цяло на външен вид колата изглежда добре


1,От страна на екстри освен климатроника не виждам като цяло какво друго може да предложи колатата- джантите не е задължително да са оригиналните М6 има си и китайчета

2,Ксенона е афтърмаркет, но все пак го има

3, Няма подлакътник;
4, Няма 4 ел. стъкла;
5,Мигачите на предните калници са менени- това до някъде може да се сметне за добре- остава само задните да се сменят с бели


6. Волана си е обикновения и ми се видя поизносен даже, но не съм сигурен може да е от снимките

Плюсове- газовия инжекцион ако е читав

- регистрирана е и ако си си от сф си печелиш доста кинти относно регистрацията, че екотаксите станаха по 300лв.
- летните гуми на снимките изглеждат добре- все пак ако тръгнеш да купуваш и гуми за 17ките на брой си са по 200кинта минимум за парче, което прави +800лв. веднага

- изглежда добре като цяло, но си трябва виждане на място и каране, а и една диагностика ще стъпи добре преди да я купиш

Това е на кратко от мен


ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги да ви попитам за мнение за 330ци гледам от месеци и се са доста окаяни, да дадете мнение за тази??? 2001 година километрите не ми се кометрират 170хил утре ще сравня вин-а ,приемам савети мнения някои ако я е гледал ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Значи изпратих хора да я погледнат и резултата е следният. След 120 волана започвал да тресе. Бутона за нолиране на км не работил. Иначе по-ходовата част и двигател всичко изглеждало наред. Мнението на моят човек е че колата става като цяло, но двигателят идвал слаб за купето. И сега възниква следният въпрос.. Има ли голяма разлика между този двигател и този на 318.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Значи изпратих хора да я погледнат и резултата е следният. След 120 волана започвал да тресе. Бутона за нолиране на км не работил. Иначе по-ходовата част и двигател всичко изглеждало наред. Мнението на моят човек е че колата става като цяло, но двигателят идвал слаб за купето. И сега възниква следният въпрос.. Има ли голяма разлика между този двигател и този на 318.
Доколкото знам 316 преди фейса е 105 конски сили,а пък 318 е 118 к.с..По добре си вземи 318,все пак 13 к.с. са си бонус при същата кубатура на този двигател.Също така 318 по каталог консумира и по-малко гориво от 316

- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
PetkoBMW написа:но двигателят идвал слаб за купето. И сега възниква следният въпрос.. Има ли голяма разлика между този двигател и този на 318.
Като цяло 318 е много добра кола за градско и не-бързо каране!
Не, че не може да върви, но не е направена за това.
http://www.zeperfs.com/duel4520-4521.htm
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
PetkoBMW написа:Значи изпратих хора да я погледнат и резултата е следният. След 120 волана започвал да тресе. Бутона за нолиране на км не работил. Иначе по-ходовата част и двигател всичко изглеждало наред. Мнението на моят човек е че колата става като цяло, но двигателят идвал слаб за купето. И сега възниква следният въпрос.. Има ли голяма разлика между този двигател и този на 318.
Между 316 и 318 не голяма
Последна промяна Gqbriel на 10 Апр 2013, 6:46, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Четете по-внимателно
PetkoBMW е пратил да гледат 316 и пита за разликата с 318, а колегата bbt със снимките по-горе търси 330 


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте, нов съм във форума и си търся кола.Засега съм се спрял на 318 седан и причината за това е че мисля че като цяло това е най евтиното бмв е46 за поддръжка.Вървенето не ме притеснява - досега съм карал астра 1.6. Търся нещо реално като обява, искам да са сменявани възможно най малко части, притеснява ме смяна на мигачи фарове и т.н. защото си мисля че се сменят най вече заради удар. Не искам прешивани волани защото това говори за километраж със сигурност над 350 - 400 хил.км. Гледам тази и мисля, че може и да е удачен вариант - viewtopic.php?f=46&t=330016
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Brunoо написа:Здравейте, нов съм във форума и си търся кола.Засега съм се спрял на 318 седан и причината за това е че мисля че като цяло това е най евтиното бмв е46 за поддръжка.Вървенето не ме притеснява - досега съм карал астра 1.6. Търся нещо реално като обява, искам да са сменявани възможно най малко части, притеснява ме смяна на мигачи фарове и т.н. защото си мисля че се сменят най вече заради удар. Не искам прешивани волани защото това говори за километраж със сигурност над 350 - 400 хил.км. Гледам тази и мисля, че може и да е удачен вариант - viewtopic.php?f=46&t=330016
Тази кола се продаваше когато беше нов внос (края на 2011г.) По спомен има сервизна книжка водена в Швейцария до към 220 - 230хил. Колегата който я продава в момента я продаваше и тогава. Явно не е могъл да я продаде и я е регистрирал за себе си, и сега отново я продава.
Колата е хубава. Салона е някаква странна комбинация. Липсата на климатроник за мен е голяма загуба.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://www.cars.bg/u840671
Дайте някакви мнения за тази кола ?
Дайте някакви мнения за тази кола ?
- kazmin
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.04.2013
- Местоположение: София, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive
- Мечтае да кара: Boeing 737 classic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте колеги!
След като продадох Форд Ескорт ТД, който карах 3 години, реших да мина на по-висок клас автомобил - BMW e46 2.0 diesel, седан или комби. Форумът е изключително богат на съвети за това как да се избере е46-тица и в момента прелиствам през темите, на някои обръщам повече внимание, на други не-толкова. Вече отидох на оглед на няколко автомобила и определено моделът е впечатляващ и искам да карам такъв. Но, въпреки че се определям като технически образован човек, не мисля, че сам ще успея да си избера читав автомобил. Например, днес бях на оглед на този - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2n3uq6 и ми направиха впечатление следните проблеми:
- свети лампичка за накладки и автомобилът не спира добре (има нужда от доста натиск на педала, за да хванат добре спирачките)
- светят три червени лампи:

- има лек луфт в скоростния лост (на свободна скорост) - ходи леко наляво надясно
- съединителя отделя доста нагоре
- заден ляв стъклоповдигач не работи, стъклото беше подпряно с нещо
- стори ми се, че е доста "спъната" на тест драйва, тепърва около 3500rpm се усети ряз; но за първи път се качих да карам такава, така че нямам база за сравнение
Не съм наясно как тези проблеми (някои от тези забележки може и да не са проблеми) се изразяват в сериозност и в лв.
Има ли някой от форума, който би ми помогнал с избора (някой, който разбира от този модел) - да ме придружи на един-два огледа. Ако трябва, ще почерпим, ще платим. Много бих се радвал на такава помощ. Също върши работа доверен сервиз, където разбират от BMW.
По автокъщи не ходя, търся частни обяви. Решил съм също, че ще си избера автомобила по-скоро по собтвеника, после по автомобила. Усеща се, кога някой човек е съвестен и кога се опитва да те излъже и кога си е гледал колата.
След като продадох Форд Ескорт ТД, който карах 3 години, реших да мина на по-висок клас автомобил - BMW e46 2.0 diesel, седан или комби. Форумът е изключително богат на съвети за това как да се избере е46-тица и в момента прелиствам през темите, на някои обръщам повече внимание, на други не-толкова. Вече отидох на оглед на няколко автомобила и определено моделът е впечатляващ и искам да карам такъв. Но, въпреки че се определям като технически образован човек, не мисля, че сам ще успея да си избера читав автомобил. Например, днес бях на оглед на този - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2n3uq6 и ми направиха впечатление следните проблеми:
- свети лампичка за накладки и автомобилът не спира добре (има нужда от доста натиск на педала, за да хванат добре спирачките)
- светят три червени лампи:

- има лек луфт в скоростния лост (на свободна скорост) - ходи леко наляво надясно
- съединителя отделя доста нагоре
- заден ляв стъклоповдигач не работи, стъклото беше подпряно с нещо
- стори ми се, че е доста "спъната" на тест драйва, тепърва около 3500rpm се усети ряз; но за първи път се качих да карам такава, така че нямам база за сравнение
Не съм наясно как тези проблеми (някои от тези забележки може и да не са проблеми) се изразяват в сериозност и в лв.
Има ли някой от форума, който би ми помогнал с избора (някой, който разбира от този модел) - да ме придружи на един-два огледа. Ако трябва, ще почерпим, ще платим. Много бих се радвал на такава помощ. Също върши работа доверен сервиз, където разбират от BMW.
По автокъщи не ходя, търся частни обяви. Решил съм също, че ще си избера автомобила по-скоро по собтвеника, после по автомобила. Усеща се, кога някой човек е съвестен и кога се опитва да те излъже и кога си е гледал колата.
The sky is the limit
- patlaka
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: 335D coupe
- Детайли за колата: 204hp седан
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ако питаш мен търси си новия мотор който е 150 кончета много по сполучливи са,а тази дето си я гледал не си заслужава според мен 

Който учи ще сполучи,а който лъже и краде ще кара BMW
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега, тези лампи са за изгоряла крушка на фар или габарит а на задницата може и крушките на номера да са. Нормално е ако няма накладки да спира зле. Щом отделя съединителя високо, значи е за смяна. Стъклоповдигачите са им детска болест на седаните, но се продават ремонтни комплекти и не е болка за умиране. Относно спънатостта не мога да кажа нищо, защото съм карал само бензинови БМВ-та
За луфта в скоростния лост не мога да коментирам.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте колеги!
- свети лампичка за накладки и автомобилът не спира добре (има нужда от доста натиск на педала, за да хванат добре спирачките) - датчик накладки - за смяна са,лошото спиране може да е от това,а може да е от изключително старата спирачна течност
- светят три червени лампи:
лампите са 4 и може да са крушки,на фарове,габарити,на номера,китайски ксенон който дава грешка
- има лек луфт в скоростния лост (на свободна скорост) - ходи леко наляво надяснотова се оправя само оабче,ако се свали кутията.Има едни пружини ,които управляват движението на лоста,както и един щифт
- съединителя отделя доста нагоретой се саморегулира,дали е нов или стар,само ако приплъзва можеш да разбереш,но се обезвъдушава заедно със спирачките.Отделно много малко хора се оказва,че могат да монтират съединител на бмв правилно
- заден ляв стъклоповдигач не работи, стъклото беше подпряно с нещоможе да се много неща,най-лошия случай нов механизъм
- стори ми се, че е доста "спъната" на тест драйва, тепърва около 3500rpm се усети ряз; но за първи път се качих да карам такава, така че нямам база за сравнениеряз се усеща след 2000 оборота на 3500 ще гониш михаля
Не съм наясно как тези проблеми (някои от тези забележки може и да не са проблеми) се изразяват в сериозност и в лв.- цената е относителна но около 200лв - без труда,приблизително а невървенето на колата може лесно да мине 4 цифри...не се знае без диагностика
Имай в предвид,че ни една лампичка не трябва да свети по таблото при запалена кола,най-малкото.
Дизела тегли от 2000 - 4000 оборота не от 3500
Съединителя,дали отделя долу или горе - е въпрос на монтаж,но на 3 или 4-та трябва да изгасне като пробваш да тръгнеш - най-малкото
Не трябва да пуши като влак - да изпушва ,като наиснеш газта - да,но не и продължително .
При рязко отпускане на съединителя,колата не трябва да има прекалено много вибрации и претрисания.
При гасене и палене - не трябва да има металически звук и трябва да работи изключително равномерно а не да се тресе .
Абе най-добре питай,с обявите тука и така - само един съвет - не бързай,и не слушай джамбазите - акви есктри ала бала,колкото и да има - тестваш...тва дали има подгряване на седалките ,дори и да е 15 градуса навън - пускаш и гледаш дали работи.
Общо взето не оставяй на доверие нещата
- свети лампичка за накладки и автомобилът не спира добре (има нужда от доста натиск на педала, за да хванат добре спирачките) - датчик накладки - за смяна са,лошото спиране може да е от това,а може да е от изключително старата спирачна течност
- светят три червени лампи:

- има лек луфт в скоростния лост (на свободна скорост) - ходи леко наляво надяснотова се оправя само оабче,ако се свали кутията.Има едни пружини ,които управляват движението на лоста,както и един щифт
- съединителя отделя доста нагоретой се саморегулира,дали е нов или стар,само ако приплъзва можеш да разбереш,но се обезвъдушава заедно със спирачките.Отделно много малко хора се оказва,че могат да монтират съединител на бмв правилно
- заден ляв стъклоповдигач не работи, стъклото беше подпряно с нещоможе да се много неща,най-лошия случай нов механизъм
- стори ми се, че е доста "спъната" на тест драйва, тепърва около 3500rpm се усети ряз; но за първи път се качих да карам такава, така че нямам база за сравнениеряз се усеща след 2000 оборота на 3500 ще гониш михаля
Не съм наясно как тези проблеми (някои от тези забележки може и да не са проблеми) се изразяват в сериозност и в лв.- цената е относителна но около 200лв - без труда,приблизително а невървенето на колата може лесно да мине 4 цифри...не се знае без диагностика
Имай в предвид,че ни една лампичка не трябва да свети по таблото при запалена кола,най-малкото.
Дизела тегли от 2000 - 4000 оборота не от 3500

Съединителя,дали отделя долу или горе - е въпрос на монтаж,но на 3 или 4-та трябва да изгасне като пробваш да тръгнеш - най-малкото
Не трябва да пуши като влак - да изпушва ,като наиснеш газта - да,но не и продължително .
При рязко отпускане на съединителя,колата не трябва да има прекалено много вибрации и претрисания.
При гасене и палене - не трябва да има металически звук и трябва да работи изключително равномерно а не да се тресе .
Абе най-добре питай,с обявите тука и така - само един съвет - не бързай,и не слушай джамбазите - акви есктри ала бала,колкото и да има - тестваш...тва дали има подгряване на седалките ,дори и да е 15 градуса навън - пускаш и гледаш дали работи.
Общо взето не оставяй на доверие нещата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани