Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Isys написа:Колеги извинявам се предварително че ви занимавам и аз...но може ли някои да удари едно рамо и да каже какво да направя за да изгася лампата на аирбега..
ще трябва да смениш айр бег централата защото имаш записана вътрешна грешка в нея и после ще отстраняваш проблемите с беговете един по един.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
ясно централата трябва да се смени...а тя каде се намира и какво представлява..
http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=734286 намерих я
сега да попитам тази я сменям с нова с същия номер и всичко се сработва....
но прочетох че можело да се префлашне старата и отново да функсионира добре,това добър вариянт ли е и ако е добър вярвам в този форум има хора които могат да го направят и са майстори да пишат едно лс,аз ще се отблагодаря,все пак няма безплатен обяд
http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=734286 намерих я

сега да попитам тази я сменям с нова с същия номер и всичко се сработва....
но прочетох че можело да се префлашне старата и отново да функсионира добре,това добър вариянт ли е и ако е добър вярвам в този форум има хора които могат да го направят и са майстори да пишат едно лс,аз ще се отблагодаря,все пак няма безплатен обяд

- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, имам няколко въпроса относно грешка на датчика на разпределителния вал. Колата е на колега - Compact с мотор N42B18. Дава грешка във въпросния датчик, но след като го сменим с оригинален от моята кола, която е със същия мотор, (но не дава грешка) и изчистим грешката след форсиране над 1500 оборота пак записва грешка. Ясно е, че проблема не е в датчика, но откъде идва?
Другия ми въпрос е километрите заградени в червено какво показват. Колата е на доста по-малко км по километраж, купена е от Германия от официален представител на БМВ.

Другия ми въпрос е километрите заградени в червено какво показват. Колата е на доста по-малко км по километраж, купена е от Германия от официален представител на БМВ.

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
overclock написа:Здравейте, имам няколко въпроса относно грешка на датчика на разпределителния вал. Колата е на колега - Compact с мотор N42B18. Дава грешка във въпросния датчик, но след като го сменим с оригинален от моята кола, която е със същия мотор, (но не дава грешка) и изчистим грешката след форсиране над 1500 оборота пак записва грешка. Ясно е, че проблема не е в датчика, но откъде идва?
Другия ми въпрос е километрите заградени в червено какво показват. Колата е на доста по-малко км по километраж, купена е от Германия от официален представител на БМВ.
Проверете кабелите, които отиват до моторния компютър, за друго не се сещам. Много капризни тия датчици бе, всека втора кола е с грешка датчик на разпределителен вал, та дори и аз, а го смених преди няколко години, явно пак ще ги сменявам

Сега и аз да си задам въпроса: някой закачал ли е Ровър с ГТ1 ДИС или инпа??? Тука един познат е загазил с един Ровър с двигател дизел 2.0 136 к.с., ама там е скопен на 118, та не знам дали ще мога да го закача! Ако някой има опит да сподели!
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Кабелите са ОК. Проверихме ги веднага. Дава 143 градуса и замръзва, докато градусите отчетени от другия датчик се променят при форсиране на мотора
.

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Сменях датчика на разпределителния вал и понеже прегледахме всичко друго, определено дава ли грешка на датчик на разпределителен вал значи точно датчика е заминал иначе трябва да е разпределителния вал. Няма възможност да трупа грешка на датчика,защото изводът от него отива в компютъра. Датчикът е импулсен и сигналът върви така: _-_-_-_-_ . Няма възможност да е реле. Проблемът с датчика ,обаче има и други симптоми- колата гасне топла и след изстиване пали. Прекъсва в движение.. Няма как да няма съвпад на симптомите. Животът на този датчик е около 200000 километра. Грешката се почиства и не се повтаря. Другото означава, че не е изчистена прецизно на компа. След смяна на датчика се рестартира системата, кара се последователно бавно на 1-ва,2-ра,3-та,4-та и 5-та, за да се запомни новия датчик. След това може да се чисти.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги днеска бях във Бургас да гледам кола. BMW-то пали няма проблеми. Проблемът е следните:
Натискам педалът на газта - около 2000-2200 оборота забива, продължавам да натискам и изведнъж тръгва към ограничител. Това на празен ход.
На каране - няма я истинската тяга като за 150кс. пуши синкаво.
Грешките са http://digital88.snimka.bg/automobiles/ ... 04g.676823
Доколкото разбрах тази грешка Р3263 идва от пеперудки на колектора които остават затворени в следствие на откачане на щангичката която ги управлява. Колата е 320D 2004г EURO 4 е двигателя.
Колата ми хареса и ако може някой да помогне, зада взема решение.
Натискам педалът на газта - около 2000-2200 оборота забива, продължавам да натискам и изведнъж тръгва към ограничител. Това на празен ход.
На каране - няма я истинската тяга като за 150кс. пуши синкаво.
Грешките са http://digital88.snimka.bg/automobiles/ ... 04g.676823
Доколкото разбрах тази грешка Р3263 идва от пеперудки на колектора които остават затворени в следствие на откачане на щангичката която ги управлява. Колата е 320D 2004г EURO 4 е двигателя.
Колата ми хареса и ако може някой да помогне, зада взема решение.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Дюза/дюзи...в много, ама много лошо състояние!
Рециклаж между 300 и 1100 лева е ремонта, в зависимост от броя на проблемните дюзи.
И обърни внимание на 3тата снимка на колко хиляди е била колата, когато е набила тази грешка
Рециклаж между 300 и 1100 лева е ремонта, в зависимост от броя на проблемните дюзи.
И обърни внимание на 3тата снимка на колко хиляди е била колата, когато е набила тази грешка

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Третата грешка няма смисъл. -50 градуса??? сигурно е бил в Сибир. 0волта напрежение на акумулатора? сигурно без захранване е набило грешка. Налягане 0000??? сигурно е било във вакуум.
Демпферната шайба е оригиналната и не тресе при гасене.
Интересува ме най-вече 1вата грешка.
Демпферната шайба е оригиналната и не тресе при гасене.
Интересува ме най-вече 1вата грешка.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
glow control unit ?
При всяко запалване излиза топла/студена
когато е на контакт я няма
При всяко запалване излиза топла/студена
когато е на контакт я няма
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
136 или 150 к.с. ?
Аз залагам на 136к.с.
Свещ/реле подгревно.
Аз залагам на 136к.с.
Свещ/реле подгревно.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
в големия талон пише 100кв, днес ще проверя по вина какво излезе
отделно ми се струва, че върви след 3000 нетипично за дизел ама това друга тема..
отделно ми се струва, че върви след 3000 нетипично за дизел ама това друга тема..
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, моля ви за помощ!
При диагностициране през вътрешната букса (нямам букса при двигателя) на моята е46 с двигател М47 се получават следните грешки.
Опитах се да погледна как работя цилиндрите, но не успях да извадя графиките с всеки цилиндър. Моля за съвет как мога да ги извадя с DIS или INPA.
Относно грешките ми се появяват следните и моля знаещите да кажат от какво са и какво трябва да направя:
1) Грешка за времето на подаване на горивото;
2) Грешка в умната дюза - ще я сменям тази или другата седмица;
3) Грешка в дебита на подавания въздух;



Има ли вероятност поради грешката в умната дюза да се бърка и масовия дебит на подавания въздух или дебитомера е за смяна?
Ако е за смяна дебитомера препоръчайте от къде и какъв да си купя.
При диагностициране през вътрешната букса (нямам букса при двигателя) на моята е46 с двигател М47 се получават следните грешки.
Опитах се да погледна как работя цилиндрите, но не успях да извадя графиките с всеки цилиндър. Моля за съвет как мога да ги извадя с DIS или INPA.
Относно грешките ми се появяват следните и моля знаещите да кажат от какво са и какво трябва да направя:
1) Грешка за времето на подаване на горивото;
2) Грешка в умната дюза - ще я сменям тази или другата седмица;
3) Грешка в дебита на подавания въздух;



Има ли вероятност поради грешката в умната дюза да се бърка и масовия дебит на подавания въздух или дебитомера е за смяна?
Ако е за смяна дебитомера препоръчайте от къде и какъв да си купя.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте,
някой да помогне с тези 2 грешки :
4390 (1246) boost temperature sensor
P1246 charge air temperature senosor
някой да помогне с тези 2 грешки :
4390 (1246) boost temperature sensor
P1246 charge air temperature senosor

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:Здравейте,
някой да помогне с тези 2 грешки :
4390 (1246) boost temperature sensor
P1246 charge air temperature senosor
Виж какво пише тук... http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/Co ... re_sensor/
дано ти помогне..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани