Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 27 Мар 2012, 20:24

Isys написа:Колеги извинявам се предварително че ви занимавам и аз...но може ли някои да удари едно рамо и да каже какво да направя за да изгася лампата на аирбега.. :banghead:

ще трябва да смениш айр бег централата защото имаш записана вътрешна грешка в нея и после ще отстраняваш проблемите с беговете един по един.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Isys » 27 Мар 2012, 21:04

ясно централата трябва да се смени...а тя каде се намира и какво представлява..

http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=734286 намерих я :lol:

сега да попитам тази я сменям с нова с същия номер и всичко се сработва....
но прочетох че можело да се префлашне старата и отново да функсионира добре,това добър вариянт ли е и ако е добър вярвам в този форум има хора които могат да го направят и са майстори да пишат едно лс,аз ще се отблагодаря,все пак няма безплатен обяд :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от overclock » 11 Май 2012, 10:56

Здравейте, имам няколко въпроса относно грешка на датчика на разпределителния вал. Колата е на колега - Compact с мотор N42B18. Дава грешка във въпросния датчик, но след като го сменим с оригинален от моята кола, която е със същия мотор, (но не дава грешка) и изчистим грешката след форсиране над 1500 оборота пак записва грешка. Ясно е, че проблема не е в датчика, но откъде идва?
Другия ми въпрос е километрите заградени в червено какво показват. Колата е на доста по-малко км по километраж, купена е от Германия от официален представител на БМВ.

Изображение
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от slitter » 11 Май 2012, 12:52

overclock написа:Здравейте, имам няколко въпроса относно грешка на датчика на разпределителния вал. Колата е на колега - Compact с мотор N42B18. Дава грешка във въпросния датчик, но след като го сменим с оригинален от моята кола, която е със същия мотор, (но не дава грешка) и изчистим грешката след форсиране над 1500 оборота пак записва грешка. Ясно е, че проблема не е в датчика, но откъде идва?
Другия ми въпрос е километрите заградени в червено какво показват. Колата е на доста по-малко км по километраж, купена е от Германия от официален представител на БМВ.


Проверете кабелите, които отиват до моторния компютър, за друго не се сещам. Много капризни тия датчици бе, всека втора кола е с грешка датчик на разпределителен вал, та дори и аз, а го смених преди няколко години, явно пак ще ги сменявам :) Колкото до километрите - те това са си истинските километри, ако ще да сте я купували от канцлера на Гремания. Тая информация я дърпа от моторната електроника, която също помни километри и там не са се светнали да ги бутнат назад!

Сега и аз да си задам въпроса: някой закачал ли е Ровър с ГТ1 ДИС или инпа??? Тука един познат е загазил с един Ровър с двигател дизел 2.0 136 к.с., ама там е скопен на 118, та не знам дали ще мога да го закача! Ако някой има опит да сподели!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от overclock » 11 Май 2012, 15:18

Кабелите са ОК. Проверихме ги веднага. Дава 143 градуса и замръзва, докато градусите отчетени от другия датчик се променят при форсиране на мотора :dunno: .
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от гумата » 13 Май 2012, 7:56

Сменях датчика на разпределителния вал и понеже прегледахме всичко друго, определено дава ли грешка на датчик на разпределителен вал значи точно датчика е заминал иначе трябва да е разпределителния вал. Няма възможност да трупа грешка на датчика,защото изводът от него отива в компютъра. Датчикът е импулсен и сигналът върви така: _-_-_-_-_ . Няма възможност да е реле. Проблемът с датчика ,обаче има и други симптоми- колата гасне топла и след изстиване пали. Прекъсва в движение.. Няма как да няма съвпад на симптомите. Животът на този датчик е около 200000 километра. Грешката се почиства и не се повтаря. Другото означава, че не е изчистена прецизно на компа. След смяна на датчика се рестартира системата, кара се последователно бавно на 1-ва,2-ра,3-та,4-та и 5-та, за да се запомни новия датчик. След това може да се чисти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 13 Май 2012, 21:23

Колеги днеска бях във Бургас да гледам кола. BMW-то пали няма проблеми. Проблемът е следните:

Натискам педалът на газта - около 2000-2200 оборота забива, продължавам да натискам и изведнъж тръгва към ограничител. Това на празен ход.

На каране - няма я истинската тяга като за 150кс. пуши синкаво.

Грешките са http://digital88.snimka.bg/automobiles/ ... 04g.676823

Доколкото разбрах тази грешка Р3263 идва от пеперудки на колектора които остават затворени в следствие на откачане на щангичката която ги управлява. Колата е 320D 2004г EURO 4 е двигателя.

Колата ми хареса и ако може някой да помогне, зада взема решение.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 14 Май 2012, 4:07

Дюза/дюзи...в много, ама много лошо състояние!

Рециклаж между 300 и 1100 лева е ремонта, в зависимост от броя на проблемните дюзи.
И обърни внимание на 3тата снимка на колко хиляди е била колата, когато е набила тази грешка :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 14 Май 2012, 8:46

Третата грешка няма смисъл. -50 градуса??? сигурно е бил в Сибир. 0волта напрежение на акумулатора? сигурно без захранване е набило грешка. Налягане 0000??? сигурно е било във вакуум.

Демпферната шайба е оригиналната и не тресе при гасене.

Интересува ме най-вече 1вата грешка.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikolae » 20 Май 2012, 22:45

glow control unit ?
При всяко запалване излиза топла/студена
когато е на контакт я няма
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 21 Май 2012, 8:26

136 или 150 к.с. ?

Аз залагам на 136к.с.

Свещ/реле подгревно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikolae » 21 Май 2012, 8:34

в големия талон пише 100кв, днес ще проверя по вина какво излезе
отделно ми се струва, че върви след 3000 нетипично за дизел ама това друга тема..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sttekata » 24 Юни 2012, 10:53

Колеги, моля ви за помощ!
При диагностициране през вътрешната букса (нямам букса при двигателя) на моята е46 с двигател М47 се получават следните грешки.
Опитах се да погледна как работя цилиндрите, но не успях да извадя графиките с всеки цилиндър. Моля за съвет как мога да ги извадя с DIS или INPA.

Относно грешките ми се появяват следните и моля знаещите да кажат от какво са и какво трябва да направя:

1) Грешка за времето на подаване на горивото;
2) Грешка в умната дюза - ще я сменям тази или другата седмица;
3) Грешка в дебита на подавания въздух;

Изображение

Изображение

Изображение

Има ли вероятност поради грешката в умната дюза да се бърка и масовия дебит на подавания въздух или дебитомера е за смяна?
Ако е за смяна дебитомера препоръчайте от къде и какъв да си купя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 24 Юни 2012, 18:46

Здравейте,
някой да помогне с тези 2 грешки :
4390 (1246) boost temperature sensor
P1246 charge air temperature senosor :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sttekata » 24 Юни 2012, 21:29

Gqbriel написа:Здравейте,
някой да помогне с тези 2 грешки :
4390 (1246) boost temperature sensor
P1246 charge air temperature senosor :dunno:


Виж какво пише тук... http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/Co ... re_sensor/

дано ти помогне..

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook