AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от virtualchild » 08 Яну 2014, 13:02

:kuku: Някой може ли да ми обясни защо при изключен EGR реалната въздушна маса ми става по-малко от зададената и независимо от това имам грешка на дебитомера, който е нов Bosch?
Kолата е е46 330xd 2003 автоматик без катализатори и K&N филтър.
:kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от викентии70 » 08 Яну 2014, 13:09

Добре,де,никой ли не вижда,че от тези,които разбират,никой не отговаря? :mhihi: Сигурно вече е изписано доста по АРХ,най вече защо,аджаба,е сложен там.Със сигурност не е да цапа колекторите.Предлагам да потърсите на задните страници какво е написано и да няма всеки един от нас едно и също дежа вю! :bang:
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от svetliol » 08 Яну 2014, 20:01

Предлагам някой да обобщи информацията и да я сложи на първа страница. Така няма да има излишни мнения, а явно доста хора се интересуват.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от choio » 08 Яну 2014, 21:04

virtualchild написа::kuku: Някой може ли да ми обясни защо при изключен EGR реалната въздушна маса ми става по-малко от зададената и независимо от това имам грешка на дебитомера, който е нов Bosch?
Kолата е е46 330xd 2003 автоматик без катализатори и K&N филтър.
:kuku:


Ами двете работят заедно така да се каже,и ако някой ти е спрял агр без да го направи както трябва ...се получават разлики,предполагам от там идва грешката. Гледам че си с ремап на мен като ми спряха агр ми "настроиха и дебитомера" ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от virtualchild » 13 Яну 2014, 14:10

virtualchild написа::kuku: Някой може ли да ми обясни защо при изключен EGR реалната въздушна маса ми става по-малко от зададената и независимо от това имам грешка на дебитомера, който е нов Bosch?
Kолата е е46 330xd 2003 автоматик без катализатори и K&N филтър.
:kuku:


:lalala:
Oказа се че мембраната на ЕГР е скъсана и не съм запушил вакума на управлението на ЕГР.
Благодаря за коментарите на Димитров!
Определено звука е много по добър без ЕГР .... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.02.2014
Пол: Мъж
Кара: е46

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от bloodGod » 25 Фев 2014, 1:01

колеги днес изолирак арг с ламаринка нераждаема и запуших вакомното марку4е.Проблема е 4е ми изби масло от някаде около пру4ката за маслото избърсах но немога да разбера от каде е навяжа ме мисалта 4е е от пръ4ката няма др от каде маслото е двигателни и никаде не ли4и да има те4 вапроса ми е като сам запушил там има ли как да няма от каде да излизат газовете и да надува и за тожа от там да ми изхвърля маслото и другото което е като загася и накрая преди да спре двигателя се 4хува едно цъкане два пъти като на магнитен клапан отстраних ламаринката и си монтирах мърко4ето и пак цъка нещо даите полезна информация ще я карам на сервиз ако не открия и 6те дам информация :banghead: взел сам филтар за картерните газове и 6те го сменя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 21.08.2012
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
Мечтае да кара: Самолет

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от niki_future » 05 Авг 2014, 17:05

Колеги, като чистя АГР клапана как точно да проверя мембраната дали е здрава?
А филтърчетата на вакум регулаторите с какъв препарат да ги изчистя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от unikalen88 » 05 Авг 2014, 23:18

слагаш няква шлауфка на мястото на вакума и смучеш с устата и гледаш отваря ли или не самия агр
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Kalinski » 07 Окт 2014, 19:21

Здравейте :wave: колата е е46 320 136 коня и имам следния проблем:
Винаги съм карал с изолиран агр ( затапен ) вече 5 години. Така я купих. Наскоро реших да пробвам да върна маркуча обратно където му е мястото тъй като четох , че така колата си загрява една идея по бързичко. В следствие на което колата веднага си промени поведението. Опитвам се да форсирам, но тя се мъчи да гасне. Ако крака ми не е на педала гасне . Отзад бял пушек все едно летя в облак. Отпред под капака някъде от към турбото има същия пушек. Изолирам го пак и всичко си е тип топ. Нагар нямаше никакъв отвътре. Според вас къде е проблема ? Не знам дали е от значение но колата е чипосана. Навярно да защото от изчетеното по темата софтуерно се управлява ел. клапана. Та се чудя дали да го купувам макар , че още не съм видял цената му. Мислех си и друго. Този на турбото не е ли същия ? Поне външно са еднакви. Ако ги разменя за проба ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от overclock » 08 Окт 2014, 0:12

Този на турбото е същия и можеш да ги размениш за проба.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от BlackManz » 25 Яну 2015, 14:36

Колеги, изчетох цялата тема и едно не ми стана ясно... :mhihi:
Очевидно идеята на агр е да отваря и затваря...(т.е да "върти" изгорелите газове) при изключването му обаче го оставяме (до колкото разбрах) в затворено положение, с металната плочка затваряме притока на газове, с вакуума спираме работата на клапана. Какъв е смисъла тогава да заменим АГР с тръба, която ще е винаги отворена :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от zvetiko » 25 Яну 2015, 15:12

Здравейте :wave: колата е е46 320 136 коня и имам следния проблем:
Винаги съм карал с изолиран агр ( затапен ) вече 5 години. Така я купих. Наскоро реших да пробвам да върна маркуча обратно където му е мястото тъй като четох , че така колата си загрява една идея по бързичко...


EGR клапана служи да пропусне, при определени условия, част от изгорелите газове в горивната камера, с цел понижаване на температурата на горене, което намалява, количеството на азотните окиси в изгорелите газове.

Колеги, изчетох цялата тема и едно не ми стана ясно... :mhihi:
Очевидно идеята на агр е да отваря и затваря...(т.е да "върти" изгорелите газове) при изключването му обаче го оставяме (до колкото разбрах) в затворено положение, с металната плочка затваряме притока на газове, с вакуума спираме работата на клапана. Какъв е смисъла тогава да заменим АГР с тръба, която ще е винаги отворена


Колега, не разбирам въпроса ти- къде се оставя винаги отворена тръба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Evkata » 25 Яну 2015, 15:45

Струва ми се че не знаеш принципа на действие на ЕГР-а . Когато му затапиш вакума или сложиш ламаринка спираш навлизането на изгорели газове в колектора, а иначе свежия си преминава спокойно към колектора. Ето нагледно https://www.youtube.com/watch?v=kqUckHmqZbI
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Апр 2015, 20:58

Купих колата миналата година с изолиран агр, беше запушен маркуча на вакума и на диагностика ми излизаше грешка. Есента си го оправих да е както трябва, хем зимата да загрява по бързо, бях изчистил и клапана. Обаче доста си пропушваше а и някак си ми се струваше че стана малко по мудна в ниските.
Днес отново затапих маркучето за вакума. Ами няма пушеци отзад като я сръчкам а и осезаемо по рязко дърпа. Ще се замисля за другата зима дали да го оставям отворено, много по добре е така. А и то уж екология, ама като е с работещ агр пуши повече, къде е логиката че е екологично по чисто? :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Ganchev__ » 17 Апр 2015, 23:47

При ремапа на пежото на баща ми (2.0HDi) в Маднес, когато запушихме ЕГР-а колата изкара още 3к.с.Така че от запушването определено има ефект.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook