AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: AGR-клапана- със или без него-

Kолата е е46 330xd 2003 автоматик без катализатори и K&N филтър.

- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: AGR-клапана- със или без него-
Добре,де,никой ли не вижда,че от тези,които разбират,никой не отговаря?
Сигурно вече е изписано доста по АРХ,най вече защо,аджаба,е сложен там.Със сигурност не е да цапа колекторите.Предлагам да потърсите на задните страници какво е написано и да няма всеки един от нас едно и също дежа вю! 


Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: AGR-клапана- със или без него-
Предлагам някой да обобщи информацията и да я сложи на първа страница. Така няма да има излишни мнения, а явно доста хора се интересуват.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: AGR-клапана- със или без него-
virtualchild написа::kuku: Някой може ли да ми обясни защо при изключен EGR реалната въздушна маса ми става по-малко от зададената и независимо от това имам грешка на дебитомера, който е нов Bosch?
Kолата е е46 330xd 2003 автоматик без катализатори и K&N филтър.
Ами двете работят заедно така да се каже,и ако някой ти е спрял агр без да го направи както трябва ...се получават разлики,предполагам от там идва грешката. Гледам че си с ремап на мен като ми спряха агр ми "настроиха и дебитомера" ...
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: AGR-клапана- със или без него-
virtualchild написа::kuku: Някой може ли да ми обясни защо при изключен EGR реалната въздушна маса ми става по-малко от зададената и независимо от това имам грешка на дебитомера, който е нов Bosch?
Kолата е е46 330xd 2003 автоматик без катализатори и K&N филтър.

Oказа се че мембраната на ЕГР е скъсана и не съм запушил вакума на управлението на ЕГР.
Благодаря за коментарите на Димитров!
Определено звука е много по добър без ЕГР ....

Re: AGR-клапана- със или без него-
колеги днес изолирак арг с ламаринка нераждаема и запуших вакомното марку4е.Проблема е 4е ми изби масло от някаде около пру4ката за маслото избърсах но немога да разбера от каде е навяжа ме мисалта 4е е от пръ4ката няма др от каде маслото е двигателни и никаде не ли4и да има те4 вапроса ми е като сам запушил там има ли как да няма от каде да излизат газовете и да надува и за тожа от там да ми изхвърля маслото и другото което е като загася и накрая преди да спре двигателя се 4хува едно цъкане два пъти като на магнитен клапан отстраних ламаринката и си монтирах мърко4ето и пак цъка нещо даите полезна информация ще я карам на сервиз ако не открия и 6те дам информация
взел сам филтар за картерните газове и 6те го сменя

- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
Re: AGR-клапана- със или без него-
Колеги, като чистя АГР клапана как точно да проверя мембраната дали е здрава?
А филтърчетата на вакум регулаторите с какъв препарат да ги изчистя?
А филтърчетата на вакум регулаторите с какъв препарат да ги изчистя?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: AGR-клапана- със или без него-
слагаш няква шлауфка на мястото на вакума и смучеш с устата и гледаш отваря ли или не самия агр

- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: AGR-клапана- със или без него-
Здравейте
колата е е46 320 136 коня и имам следния проблем:
Винаги съм карал с изолиран агр ( затапен ) вече 5 години. Така я купих. Наскоро реших да пробвам да върна маркуча обратно където му е мястото тъй като четох , че така колата си загрява една идея по бързичко. В следствие на което колата веднага си промени поведението. Опитвам се да форсирам, но тя се мъчи да гасне. Ако крака ми не е на педала гасне . Отзад бял пушек все едно летя в облак. Отпред под капака някъде от към турбото има същия пушек. Изолирам го пак и всичко си е тип топ. Нагар нямаше никакъв отвътре. Според вас къде е проблема ? Не знам дали е от значение но колата е чипосана. Навярно да защото от изчетеното по темата софтуерно се управлява ел. клапана. Та се чудя дали да го купувам макар , че още не съм видял цената му. Мислех си и друго. Този на турбото не е ли същия ? Поне външно са еднакви. Ако ги разменя за проба ?

Винаги съм карал с изолиран агр ( затапен ) вече 5 години. Така я купих. Наскоро реших да пробвам да върна маркуча обратно където му е мястото тъй като четох , че така колата си загрява една идея по бързичко. В следствие на което колата веднага си промени поведението. Опитвам се да форсирам, но тя се мъчи да гасне. Ако крака ми не е на педала гасне . Отзад бял пушек все едно летя в облак. Отпред под капака някъде от към турбото има същия пушек. Изолирам го пак и всичко си е тип топ. Нагар нямаше никакъв отвътре. Според вас къде е проблема ? Не знам дали е от значение но колата е чипосана. Навярно да защото от изчетеното по темата софтуерно се управлява ел. клапана. Та се чудя дали да го купувам макар , че още не съм видял цената му. Мислех си и друго. Този на турбото не е ли същия ? Поне външно са еднакви. Ако ги разменя за проба ?
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: AGR-клапана- със или без него-
Този на турбото е същия и можеш да ги размениш за проба.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: AGR-клапана- със или без него-
Колеги, изчетох цялата тема и едно не ми стана ясно...
Очевидно идеята на агр е да отваря и затваря...(т.е да "върти" изгорелите газове) при изключването му обаче го оставяме (до колкото разбрах) в затворено положение, с металната плочка затваряме притока на газове, с вакуума спираме работата на клапана. Какъв е смисъла тогава да заменим АГР с тръба, която ще е винаги отворена

Очевидно идеята на агр е да отваря и затваря...(т.е да "върти" изгорелите газове) при изключването му обаче го оставяме (до колкото разбрах) в затворено положение, с металната плочка затваряме притока на газове, с вакуума спираме работата на клапана. Какъв е смисъла тогава да заменим АГР с тръба, която ще е винаги отворена

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: AGR-клапана- със или без него-
Здравейтеколата е е46 320 136 коня и имам следния проблем:
Винаги съм карал с изолиран агр ( затапен ) вече 5 години. Така я купих. Наскоро реших да пробвам да върна маркуча обратно където му е мястото тъй като четох , че така колата си загрява една идея по бързичко...
EGR клапана служи да пропусне, при определени условия, част от изгорелите газове в горивната камера, с цел понижаване на температурата на горене, което намалява, количеството на азотните окиси в изгорелите газове.
Колеги, изчетох цялата тема и едно не ми стана ясно...
Очевидно идеята на агр е да отваря и затваря...(т.е да "върти" изгорелите газове) при изключването му обаче го оставяме (до колкото разбрах) в затворено положение, с металната плочка затваряме притока на газове, с вакуума спираме работата на клапана. Какъв е смисъла тогава да заменим АГР с тръба, която ще е винаги отворена
Колега, не разбирам въпроса ти- къде се оставя винаги отворена тръба.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: AGR-клапана- със или без него-
Струва ми се че не знаеш принципа на действие на ЕГР-а . Когато му затапиш вакума или сложиш ламаринка спираш навлизането на изгорели газове в колектора, а иначе свежия си преминава спокойно към колектора. Ето нагледно https://www.youtube.com/watch?v=kqUckHmqZbI
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: AGR-клапана- със или без него-
Купих колата миналата година с изолиран агр, беше запушен маркуча на вакума и на диагностика ми излизаше грешка. Есента си го оправих да е както трябва, хем зимата да загрява по бързо, бях изчистил и клапана. Обаче доста си пропушваше а и някак си ми се струваше че стана малко по мудна в ниските.
Днес отново затапих маркучето за вакума. Ами няма пушеци отзад като я сръчкам а и осезаемо по рязко дърпа. Ще се замисля за другата зима дали да го оставям отворено, много по добре е така. А и то уж екология, ама като е с работещ агр пуши повече, къде е логиката че е екологично по чисто?
Днес отново затапих маркучето за вакума. Ами няма пушеци отзад като я сръчкам а и осезаемо по рязко дърпа. Ще се замисля за другата зима дали да го оставям отворено, много по добре е така. А и то уж екология, ама като е с работещ агр пуши повече, къде е логиката че е екологично по чисто?


- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: AGR-клапана- със или без него-
При ремапа на пежото на баща ми (2.0HDi) в Маднес, когато запушихме ЕГР-а колата изкара още 3к.с.Така че от запушването определено има ефект.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани