Демпферна шайба - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Демпферна шайба - проверявайте
Моята шайба изглежда ОК но се чува едно страхотно прецикляне като запалвам. Така си е от 2 години. Чудя се дали да я сменям 

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Soultaker написа:Моята шайба изглежда ОК но се чува едно страхотно прецикляне като запалвам. Така си е от 2 години. Чудя се дали да я сменям
Какво имаш предвид под "прецикляне"?!?!?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
някой има ли наблюдение на 3 литра дизел алтернативните на оригиналната шайба как са като качество. на СВАГ е доста по-евтина. Мерси!
"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Демпферна шайба - проверявайте
bai_ILIA написа:някой има ли наблюдение на 3 литра дизел алтернативните на оригиналната шайба как са като качество. на СВАГ е доста по-евтина. Мерси!
Има неща който не е добре да са различни от оригиналните...или поне ако не са по-добри от ОЕМ чарка. СВАГ в случая не е твоята шайба

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
xerial написа:bai_ILIA написа:някой има ли наблюдение на 3 литра дизел алтернативните на оригиналната шайба как са като качество. на СВАГ е доста по-евтина. Мерси!
Има неща който не е добре да са различни от оригиналните...или поне ако не са по-добри от ОЕМ чарка. СВАГ в случая не е твоята шайба
Съгласен съм колега! Питах информативно. За 200-300лв няма да се циганим. Мен така или иначе ми трябва инфо от колеги минали поне 60-80 000км. Всички шайби са ок в началото

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Оригинална - после ти и другия собственик на колата няма да имате ядове! 

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Dimitroff написа:Оригинална - после ти и другия собственик на колата няма да имате ядове!
съгласен съм колега!! от 03/2010 шайбата е сменена и явно е подобрена понеже още като купувах колата в Найси Кар Пловдив казаха, че е за смяна и е от стария модел.
по-добре да се смени и да не се занимавам повече с нея. Относно смяната ако се направи в Дару Кар примерно предполагам има 1 година гаранция?! Некой по-запознат да каже ако обича.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Демпферна шайба - проверявайте
bai_ILIA написа:Dimitroff написа:Оригинална - после ти и другия собственик на колата няма да имате ядове!
съгласен съм колега!! от 03/2010 шайбата е сменена и явно е подобрена понеже още като купувах колата в Найси Кар Пловдив казаха, че е за смяна и е от стария модел.
по-добре да се смени и да не се занимавам повече с нея. Относно смяната ако се направи в Дару Кар примерно предполагам има 1 година гаранция?! Некой по-запознат да каже ако обича.
Надеценката и работата за труд ще са равни на цената да я смениш пак в рамката на тази една година гаранция...

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
И да и не колега
Цената на оригинална БМВ демпферна шайба за 3 литра дизел мотора си е 760-770лв. И в БМВ дилърите и в Ауто-1 примерно. Разликата, че в Ауто-1 имам 10% отстъпки на оригиналните части и доста повече на другите.
Аз мислех да си ходя така в Пловдив понеже работя в София ама не се получи - проверих шайбата и тя искаше да излита. Трептеше в такт и мърдаше половин см напред заедно с ремъците. С ремъка по-точно, този на климатика вчера го изхвърли
Това като го видях директно в Дару Кар - сега съм с нова шайба и 2 нови ремъка.
Смятах, умувах и ако бях правил колата в Пловдив при мои хора щях да спестя към 100-150лв тотал, но без гаранция. Сега имам 2 години гаранция на частите и мисля, че си струва за такива скъпи неща.
Много ясно, че комплект съединител с маховик ще си го взема с 30% отстъпка и няма да отида в официален дилър...
Мерси на всички за съветите! Радостта от шофирането беше помрачена за няколко часа, но се оправи с 4 цифрена сума

Аз мислех да си ходя така в Пловдив понеже работя в София ама не се получи - проверих шайбата и тя искаше да излита. Трептеше в такт и мърдаше половин см напред заедно с ремъците. С ремъка по-точно, този на климатика вчера го изхвърли

Това като го видях директно в Дару Кар - сега съм с нова шайба и 2 нови ремъка.
Смятах, умувах и ако бях правил колата в Пловдив при мои хора щях да спестя към 100-150лв тотал, но без гаранция. Сега имам 2 години гаранция на частите и мисля, че си струва за такива скъпи неща.
Много ясно, че комплект съединител с маховик ще си го взема с 30% отстъпка и няма да отида в официален дилър...
Мерси на всички за съветите! Радостта от шофирането беше помрачена за няколко часа, но се оправи с 4 цифрена сума

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Ми тя и мойта присвирва но като му дойде времето ще я сменям.И без това по-далеч от работа не ми се очертават ходения близките месеци.Тук в Италия ти искат над 500 евро за оригинална.Тези не са добре,е гати кожодерите. 

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
за да сме си максимално полезни - детайли относно старата и нова демпферни шайби на 3 литровия дизел на Е46. старата шайба ми е фабричната и на нея има стикер с баркод и S
новата подобрена версия на БМВ се предлага от 03/2010 и има друг стикер с баркод и буква К. наи-добре въобще да не ви се налага да ги гледате, но все пак да се знае


новата подобрена версия на БМВ се предлага от 03/2010 и има друг стикер с баркод и буква К. наи-добре въобще да не ви се налага да ги гледате, но все пак да се знае

"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Как я хвана че е за смяна ? само с оглед или некви други признаци
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
ами първо при покупката на колата се прави пълна проверка в сервиз - там казаха, че е за смяна и ми показаха нагледно че има лек луфт. аз знаех колко струва и си виках - много важно - напролет
после като подкарах колата, на всяко пъро палене за деня имаше леко присвирване и си мислех, че е от ролките на ремъците. след това ми замириса на гума. явно вече е превъртала или се е усуквала най-малкото. прибирам се вечерта след работа, паля колата и се чуха някви странни звуци. вдигам капака - ремъка на климатика виси безпомощно изхвърлен!!!
махнах го, запалих колата и какво да видя. демпферната шайба мърда напред на тлaсъци - по около 1см. ясно - тя е изритала ремъка. гледам дългия ремък по обтегачите как и той иска да си ходи
от там в сервиза и така. реално може да се провери за луфт и без да се разглабя и с огледало да се види вътре дали не е нацепена като мойта. струва си да се провери според мен. аз знаех, че е за смяна, но ме изненада...

после като подкарах колата, на всяко пъро палене за деня имаше леко присвирване и си мислех, че е от ролките на ремъците. след това ми замириса на гума. явно вече е превъртала или се е усуквала най-малкото. прибирам се вечерта след работа, паля колата и се чуха някви странни звуци. вдигам капака - ремъка на климатика виси безпомощно изхвърлен!!!
махнах го, запалих колата и какво да видя. демпферната шайба мърда напред на тлaсъци - по около 1см. ясно - тя е изритала ремъка. гледам дългия ремък по обтегачите как и той иска да си ходи

от там в сервиза и така. реално може да се провери за луфт и без да се разглабя и с огледало да се види вътре дали не е нацепена като мойта. струва си да се провери според мен. аз знаех, че е за смяна, но ме изненада...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Най-вече се усеща при палене и гасене:
1. При гасене има едно доста неприятно притрисане.
2. Усещат се неприятни вибрации в купето.
3. Ремъците присвирват.
4. При запален мотор когато е разбита се вижда как шари шайбата.
Та отделя се гумената част от металната и може да стане голяма беля, алтернативен вариан за шайба различна от оригиналната е "gates". Аз съм брал ядове с някаква шайба закупена от "Авто плюс" за окло 300 кинта, която се разби точно за около 5 000 км. Вече съм 15 000 км. с "gates" шайбата и е супер, никакви ядове. Ако си я сменяте сами шайбата стягайте здраво и мажете с "лок" защото иначе изпада (имало е доста такива случаи). Фирамата "gates" едно време правеха фабричните ремъци и ролко на "Ауди" така че продуктите са им качествена.
1. При гасене има едно доста неприятно притрисане.
2. Усещат се неприятни вибрации в купето.
3. Ремъците присвирват.
4. При запален мотор когато е разбита се вижда как шари шайбата.
Та отделя се гумената част от металната и може да стане голяма беля, алтернативен вариан за шайба различна от оригиналната е "gates". Аз съм брал ядове с някаква шайба закупена от "Авто плюс" за окло 300 кинта, която се разби точно за около 5 000 км. Вече съм 15 000 км. с "gates" шайбата и е супер, никакви ядове. Ако си я сменяте сами шайбата стягайте здраво и мажете с "лок" защото иначе изпада (имало е доста такива случаи). Фирамата "gates" едно време правеха фабричните ремъци и ролко на "Ауди" така че продуктите са им качествена.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
при смяната ми сложиха и нови болтове. но както казваш, може и лепило за резба на старите.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани