Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 16 Май 2009, 19:45

Мad_presley решението ти е гараж и зарядно, то това им е целта, да включваш винаги допълнителен източник за подсигуряване против сакатлъци :D .

А относно темата, ти е ясно защо е тук предполагам, но нищо не пречи да пуснеш препратка в твоята част :!: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 16 Май 2009, 21:19

milennyc написа:То това е проблема на "главата" тя симулира тези 12в. Аз съм с ИНПА кабел и си показва 13,8В. И нямам проблем с кодирането.

Не е от главата, от версията на DIS е.Докато бях с чиста версия 44 нямаше такива екстри в програмата.В по-новите версии вече го има.
Явно са се сетили, че много коли не могат да запалят след продължителна диагностика :D



jomby написа:Мad_presley решението ти е гараж и зарядно, то това им е целта, да включваш винаги допълнителен източник за подсигуряване против сакатлъци :D .

А относно темата, ти е ясно защо е тук предполагам, но нищо не пречи да пуснеш препратка в твоята част :!: .

Мислех си за някакъв софтуерен мод и съм сигурен, че такъв има, но за сега не съм го открил :)

А къде е темата, не е важно по-важното е, че я има.Който търси намира 8)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Май 2009, 10:08

Аз в момента ползвам EasyDIS44 English и 44+56 на Руски. С кабела от склад66. Все си ми показва 13,8V при кодирането. А понеже се познавам с колегата Стоян. Той казва че е не вузможно да е 13,8V реални. А тези стойности главата ги "подава". А определено той е на ти с кабелите.....


п.п А аз иначе имам Т-модове на Фистър. Така и не разбрах кой за какво е. Понеже има верси който не могат да кодират. А това зависи точно с кой Т-мод си ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 17 Май 2009, 20:04

milennyc написа:п.п А аз иначе имам Т-модове на Фистър. Така и не разбрах кой за какво е. Понеже има верси който не могат да кодират. А това зависи точно с кой Т-мод си ....

Ако ги споделиш тези TMode файлове (transparent mode) с нас, много ще те обичам :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 18 Май 2009, 8:03

Ето колега Тмодовете който имам

http://www.sendspace.com/file/alkj39

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 19 Май 2009, 12:47

Здравейте колеги,

мога ли с BMW INPA 5.03 да разбера реалните километри на бмв е46 . Знам, че ако са променени кадърно няма как да разбера, но въпроса ми е по-скоро има ли такава функция за четене в ИНПАТА.

Благодаря предварително!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 20 Май 2009, 2:36

ако са пипнати от някои които разбира поне малко - НЕ, ако имаш точка между големите километри и дневния колиметраж - ДА, значи този които е променял километрите не ги е променил както трябва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 26 Май 2009, 15:53

Проблем ... преди малко бях в колата и тествах за пръв път ДИС-а барабар с кабела. Резултата е следния :

Цъкам на Diagnosis:
Изображение

Избирам си модела на колата и съкам зеления тръгълник надясно и се появява следното:
Изображение

Цъкам ОК, защото друго нямам и следва това:
Изображение

Това, което правя е следното:
1. Пъхам кабела в буксата и лаптопа
2. Давам на контакт (пробвах и със запален двигател)
3. Пускам ifhserv.exe
4. Пускам Diagnostic Head Emulator, давам му Run
5. Пускам виртуалната машина и ДИС се стартира.
6. Във Head emulator-a пише Connected и в ifhserv виждам IP-то, което съм настроил.

Къде бъркам?

Не мога да влезя и в Car memory:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 26 Май 2009, 18:44

Wolfen написа:Проблем ...

С какъв кабел си, с ADS ли е или е този от склада?

По първата грешка, така е нормално при версия 55 и нагоре, трябва си зарядно.Инсталирай си чиста версия 44 и няма д го имаш този проблем.Аз лично не виждам разлика в диагностиката за по-старите коли като Е39 и Е46 м/у v44 и v55.

По втория въпрос с четенето на IVN от ZCS/FA, и аз се боря с този проблем в момента.Пробвах с Т-модовете, но нищо не става.Всичко друго си работи, само влизането в Car Memory ми е проблем.
Ако намеря решение, ще пиша ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 26 Май 2009, 19:02

Ползвам кабел 1 към 1 като от първата страница на темата. В началото инсталирам в44 от EasyDIS-base-44-v1.0.nrg имидж и като го инсталирам Diagnosis и Coding/Program не са ми активни ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 26 Май 2009, 19:11

Wolfen написа:Ползвам кабел 1 към 1 като от първата страница на темата. В началото инсталирам в44 от EasyDIS-base-44-v1.0.nrg имидж и като го инсталирам Diagnosis и Coding/Program не са ми активни ....

Естествено, че няма да работят Diagnosis и Coding/Rogram.Докато не инсталираш GT1_v44_programs или модната версия на DIS55_Programs_US, няма как да тръгнат ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 26 Май 2009, 19:15

mad_presley написа:
Wolfen написа:Ползвам кабел 1 към 1 като от първата страница на темата. В началото инсталирам в44 от EasyDIS-base-44-v1.0.nrg имидж и като го инсталирам Diagnosis и Coding/Program не са ми активни ....

Естествено, че няма да работят Diagnosis и Coding/Rogram.Докато не инсталираш GT1_v44_programs или модната версия на DIS55_Programs_US, няма как да тръгнат ;)


Е, да де. Аз върху тази base44 версия слагам моднатата версия 55 ... абе точно следвам инструкциите на jomby и стигам до гореспоменатите грешки.

А относно car memory ... това не е ли свързано с отключването на борд, промени в поведението на колата при заключване, отключване, запалване и т.н. .... с други думи как да направя така, че като тръгна вратите да се заключват автоматично и да се отключват като изключа двигателя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 26 Май 2009, 20:25

Wolfen написа:Е, да де. Аз върху тази base44 версия слагам моднатата версия 55 ... абе точно следвам инструкциите на jomby и стигам до гореспоменатите грешки.

А относно car memory ... това не е ли свързано с отключването на борд, промени в поведението на колата при заключване, отключване, запалване и т.н. .... с други думи как да направя така, че като тръгна вратите да се заключват автоматично и да се отключват като изключа двигателя?

Недей да модваш в55, а си инсталирай чиста в44, за да ти изчезне първото съобщение за волтажа.

Car Memory e точно това, което си мислиш, да си пускаш дневни светлини, заключване, отключване......ектрички разни :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 27 Май 2009, 11:30

Аз съм с комбиниран дис и не ми прави проблем с волтажа, 13,8в си дава на изгасен двигател.

Wolfen пиши на скайп да го мъчиме.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Май 2009, 12:20

jomby написа:Аз съм с комбиниран дис и не ми прави проблем с волтажа, 13,8в си дава на изгасен двигател.

Wolfen пиши на скайп да го мъчиме.


И при мен е 13,8

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook