Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- N.Mihaylov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24.09.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги я дайте мнение за тези 2-та екземпляра и ако може нещо по специфично за двигателя, трансмисия, ходова част, първоначално обслужане, очаквани дефекти след чип (ще има ли въобще) :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Реално погледнато те и 2-те коли не си струват много, особенно комбито с този некадърно поставен теглич. Лично аз бих се загледал към първата макар, че кофти снимки, от които неможе да се разбере много за колата. Ако трябва да направим бърз анализ на седана за сумата която ти трябва би трябвало да изглежда така:
Еко такса - (нямам представа какви пари)
Застраховка - 250
Преглед - 40
Данък - 300 (реално за от догодина)
Регистрация - 100
Прехвърляне - 100
Обслужване, както следва:
Масла и филтри - 250
Климатик - 40 + ако и филтрите не са стока още някой лев
Всички ролки ремаци - 200-250
Бег-а и май свети там - 10-20
Ако волана е за претапициране - 100
Ако не дай си боже за цената имаме и окачване нека бъдем груби 2 носача с тампони - 450
И финишираме до една сума от порядъка на 2 бона грубо
Еко такса - (нямам представа какви пари)
Застраховка - 250
Преглед - 40
Данък - 300 (реално за от догодина)
Регистрация - 100
Прехвърляне - 100
Обслужване, както следва:
Масла и филтри - 250
Климатик - 40 + ако и филтрите не са стока още някой лев
Всички ролки ремаци - 200-250
Бег-а и май свети там - 10-20
Ако волана е за претапициране - 100
Ако не дай си боже за цената имаме и окачване нека бъдем груби 2 носача с тампони - 450
И финишираме до една сума от порядъка на 2 бона грубо

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
N.Mihaylov написа:Колеги я дайте мнение за тези 2-та екземпляра и ако може нещо по специфично за двигателя, трансмисия, ходова част, първоначално обслужане, очаквани дефекти след чип (ще има ли въобще) :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
2-рата... все пак е комон роял!


Колко мъка по този свят... Божеее...
Конкретно ... показал си две неземни кошари... представям си цялостното им състояние.
Специфично за двигателя и трансмисиите - ръчката 9-10 градско - >6 извън; автоматика 10-11 градско 6-6.5 извън. Върви прилично. Събира 7 литра масло от скъпото! Обслужването СТРУВА ПАРИ!
дефекти след чип колкото искаш - заминава си турбината, инжектори, карета и т.н., а може и да не ти се случи
и те така

успех, колега!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Exesus написа:Реално погледнато те и 2-те коли не си струват много, особенно комбито с този некадърно поставен теглич. Лично аз бих се загледал към първата макар, че кофти снимки, от които неможе да се разбере много за колата. Ако трябва да направим бърз анализ на седана за сумата която ти трябва би трябвало да изглежда така:
Еко такса - (нямам представа какви пари)
Застраховка - 250
Преглед - 40
Данък - 300 (реално за от догодина)
Регистрация - 100
Прехвърляне - 100
Само амо може малка корекция... колата е нов внос сиреч:
ЕКО такса - 55 лева, горе доло като може и по-евтино. Задължително е да не се плаща в самия КАТ, защото там е доса по-скъпа!
Регистрация - не е 100, а е 70 лева
Преглед - той влиза към регистрацията, сиреч към тези 70 лева, важи за една година
Прехвърляне - няма колата е нов внос, 0 лева
Засраховка и данък са горе доло такива!
"Спестихме" около 140 лева.
За обслужването си е така... макар, че за тази цена 330 фейс с някоя екстра за тези пари и да е читаво ми е меко казано леко невъзможно.
п.с. Как така е фейс, пък с този волан, не е ли само за преди фейсбука?

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги,
аз съм си мечтател, ама все пак да попитам в предвид пренаситеността на пазара, мога ли да намеря сносно дизелче до 6000 лв., естествено от първите, кaто все пак да не ми се вземе акъла от висене по сервизите с него ?
аз съм си мечтател, ама все пак да попитам в предвид пренаситеността на пазара, мога ли да намеря сносно дизелче до 6000 лв., естествено от първите, кaто все пак да не ми се вземе акъла от висене по сервизите с него ?
Последна промяна vgp_sas на 24 Сеп 2012, 18:02, променена общо 1 път
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги нов съм в форума искам мнение за тази кола http://www.cars.bg/u803299 предварително благодаря !
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
vgp_sas написа:Колеги,
аз съм си мечтател, ама все пак да попитам в предвид пренаситеността на пазара, мога ли да намеря сносно дизелче до 6000 лв., естествено от първите, което все пак да не ми се вземе акъла от висене по сервизите с него ?
Можеш, но с внимателен подбор и търпение.
Bugssy написа:Колеги нов съм в форума искам мнение за тази кола http://www.cars.bg/u803299 предварително благодаря !
Свежа изглежда, има подлакътник и мултиволан + газов инжекцион. Ако годината и километрите са близки до посоченото и спазариш 500-600 лева надолу, си струва според мен.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
[/quote]Свежа изглежда, има подлакътник и мултиволан + газов инжекцион. Ако годината и километрите са близки до посоченото и спазариш 500-600 лева надолу, си струва според мен.[/quote]
Искам да попитам как става слагането на ЦД от къде да взема пластмаса да запълня дупката която ще остане след като махна касетофона ? Бихте ли ми казали какъв е двигателя М - колко ?
Искам да попитам как става слагането на ЦД от къде да взема пластмаса да запълня дупката която ще остане след като махна касетофона ? Бихте ли ми казали какъв е двигателя М - колко ?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
vgp_sas написа:Колеги,
аз съм си мечтател, ама все пак да попитам в предвид пренаситеността на пазара, мога ли да намеря сносно дизелче до 6000 лв., естествено от първите, кaто все пак да не ми се вземе акъла от висене по сервизите с него ?
Определено за 6 000 може да се намери добра кола. Обаче слег колата имаш и още не малко разходи!

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
По мои сметки с обслужване и регистрация ще ми стъпи на 7500-8000. Не съм притежавал до сега BMW и това ме притеснява доста, защото не знам как би трябвало да работи и да се държи и усеща, плюс това нямам представа на цените на обслужването и частите и тяхната здравина. Но нали за всичко си има първи път. 

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bugssy написа:Колеги нов съм в форума искам мнение за тази кола http://www.cars.bg/u803299 предварително благодаря !
Колата изглежда читава,стокова ,но волана е сменян-оттук и километрите не е ясно колко са!Цената е висока за модела и екстрите!

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
N.Mihaylov написа:Колеги я дайте мнение за тези 2-та екземпляра и ако може нещо по специфично за двигателя, трансмисия, ходова част, първоначално обслужане, очаквани дефекти след чип (ще има ли въобще) :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Колега, трудно може да се прецени по снимки коя е читава и коя не. Могат да се видят някои корекци по боя, интериор и т.н. но най-добре да се гледа на място. Най-скъпото нещо в тези коли е съединителя + маховик или ремонт на автоматичната кутия (приемаме, че няма да правим мотора салата). Ако караш колата предимно градско си вземи автомат, ако търкаляш повече извън града като мен има смисъл и от ръчка. Въпрос на предпочитание.
Също така и демпферната шайба е неприятна цифричка. Турбините са чукан и трябва да си адския олигофрен да я смелиш или по-лошото този преди теб да го е направил. Заводското им налягане е много ниско и даже след чип са много преди предела си за разлика от по-малките турбинки като тези на 4 цилиндровите мотори независимо от марката. Качествено масло както каза колегата и правилна експлатация ги вадят от уравнението с проблемите. Всичко друго не е кой знае какво като се има на предвид, че е 6 цилиндрово БМВ, а не 4 цилиндров Гоуф да речем.
Аз като теб почнах да се ровя по обяви и имах 2 изисквания - ръчка и кожа на всяка цена. Всички 3-литрови купета дизел ги знаех наизуст, което не е трудно понеже те винаги са не повече от 10-15.Моята я гледах 3 месеца поред и си виках - да бееее сива без кожа да си я карат




Относно чипосването, товарят се най-много съединител, спирачки и гуми. И пак според стила на каране. На брат ми колата примерно е чипната ама той е супер културен водач и допълнителната мощност най-много да му помага при изпреваране. Докато за мен даването на газ си е начин на живот...
Също така те съветвам като вземеш кола да я обслужиш добре и да не я чипваш веднага. Винаги им правя по 1 смяна на масло преди да ги подкарам, за да има време да се проявят проблемите ако има такива разбира се. А и така като ти писне колко върви, после става интересно.
разгледай добре раздела Е46 - аз го прочетох 3 години назад

Давам ти прост пример - научих, че демпферните шайби са потенциален проблем и се поинтересувах за цената. Маховиците са мъка на всички дизели и пак се поинтересувах за комплект съединител+маховик колко струва. Така, че знаех за тези 2700лв предварително (комплекта с маховика и шайбата).
Ти може и никога да не ги смениш тези работи на твоята кола (така ще е примерно с този, който вземе моята), но е хубаво да се знае после да не излезнат виновни от БМВ за това, че направили кола със скъпа подръжка...
Това го казвам не за друго понеже в БГ-то ако имаш 3000лв си взимаш кола за 4000лв. Не визирам никой конкретно, но много добре знаят всички за какво иде реч...Успех с покупката!!!
ПС - аз в училище не съм писал толкова много

"Чемодан, вокзал, Москва"
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги , бихте ли споделили мнението си за тази кола http://www.cars.bg/u804747
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
На предишната страница е питано за нея.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани