Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Не е ли замерено на дино,трудно може да се каже колко е подобрението
- auxx
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 2.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 N57 XD
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: Електрокар с шест цилиндъра
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Мотора е 320 ска. (нафта) 136 магарета
КОнкретният ми въпрос беше като цяло някой има ли впечатления от това "софтуерно вдигане на конете" без чипове и т.н.

КОнкретният ми въпрос беше като цяло някой има ли впечатления от това "софтуерно вдигане на конете" без чипове и т.н.

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
auxx написа:Мотора е 320 ска. (нафта) 136 магарета![]()
КОнкретният ми въпрос беше като цяло някой има ли впечатления от това "софтуерно вдигане на конете" без чипове и т.н.
Всички имаме впечатления ...

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
auxx написа:Мотора е 320 ска. (нафта) 136 магарета![]()
КОнкретният ми въпрос беше като цяло някой има ли впечатления от това "софтуерно вдигане на конете" без чипове и т.н.
Чети внимателно в темата - писано е доста за тоя мотор, включително и от мен

Si non confectus, non reficiat.
- dark0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 20.11.2009
- Кара: 320ci 170 к.с.
- Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Има ли някой колега с чип на м54б22, който от добро сърце да ми направи 1 кръгче да видя дали има смисъл да слагам и аз ;д
За Софето става дума, ще почерпя по кафе/бира
Мерак ми е, че ми казаха, че може да се вдигне до 12 коня ( аз не вярвам много много, ама все пак да питам ;д )
За Софето става дума, ще почерпя по кафе/бира

Мерак ми е, че ми казаха, че може да се вдигне до 12 коня ( аз не вярвам много много, ама все пак да питам ;д )
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
dark0 написа:Има ли някой колега с чип на м54б22, който от добро сърце да ми направи 1 кръгче да видя дали има смисъл да слагам и аз ;д
За Софето става дума, ще почерпя по кафе/бира![]()
Мерак ми е, че ми казаха, че може да се вдигне до 12 коня ( аз не вярвам много много, ама все пак да питам ;д )
По-назад в темата го обсъждахме този мотор.
Идеята беше:
- спортен филтър "CAI"
- да се пипне генерацията
- ремап
+ шортшифт за разкош

Само чип едвали си заслужава. Ако някой има, нека да сподели.


Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
dark0 написа:Има ли някой колега с чип на м54б22, който от добро сърце да ми направи 1 кръгче да видя дали има смисъл да слагам и аз ;д
За Софето става дума, ще почерпя по кафе/бира![]()
Мерак ми е, че ми казаха, че може да се вдигне до 12 коня ( аз не вярвам много много, ама все пак да питам ;д )
Когато кажеш
даже сам я покарай
м54б22, к&н спортен филтър пран преди 1000км, генерация от м54б30 + изх. катализатори от същото, 5в40 кастрол масло, 16 гуми....
ремап правен при известен колега от форума
шортшифта липсва
ако си със същия мотор, даже трябва да ги дръпнем :-))
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги каква е разликата между 323 и 325 в Е46. И двата мотора са 2500cc, аз си мислих че разликата е в електрониката и евентуално главата, но вчера останах потресен от разговора си с едно момче, което твърдеше че раликата била единствено в смукатела
общо взето думите му бяха "намери си смукатели от 325 и става 325-ца"
нещо ми говореше че отворите на 323-то били по малки и затва е по слабо. Аз лично немога да го взема насериозно тва твърдение (а този правеше впечатление на разбирач, по някви италиански уж се пускал), затова ако някой компетентен може да се изкаже по въпроса ще съм благодарен.


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Nikito_nn написа:...
323-ката е m52b25tu
325-цата е m54b25
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:Nikito_nn написа:...
323-ката е m52b25tu
325-цата е m54b25
Вероятно автора има предвид Е36 325и, което пак е с М52Б25... и аз съм чел, че разликите са минимални - главно около колектора и дросела. Наистина ще е интересно някой да сподели дали може да се преправи Е46 323 до 192 коня...
Si non confectus, non reficiat.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Zagy написа:vicho написа:Nikito_nn написа:...
323-ката е m52b25tu
325-цата е m54b25
Вероятно автора има предвид Е36 325и, което пак е с М52Б25... и аз съм чел, че разликите са минимални - главно около колектора и дросела. Наистина ще е интересно някой да сподели дали може да се преправи Е46 323 до 192 коня...
нещо бръкаш моделите, бачи...
325i e36 = m50b25 , демек па хептен нЕма общо, то не, че m52b25 има общо с tu версията...
т'ва 323 e46 - 192 коня, може ... ама с хедърси, шлайф, порт, CAI + map за 100 октана и ще има такъв модел, ама със смяна на колекторче ... забравИ! още повече, че колекторите на m52 и m52tu нямат НИЩО, ама нищо общо

те това преди го мислиха и за 323i e36 и 325i e36, ама не става

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Бах ли го
- мислех, че колекторите поне на вид са много подобни и с малко преправяне ще станат... явно не е така.

Si non confectus, non reficiat.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Zagy написа:Бах ли го- мислех, че колекторите поне на вид са много подобни и с малко преправяне ще станат... явно не е така.
то всичко става с малко преправяне
въпроса е, че хАтмсферен тунинг с колекторче и филтърче не става ... за съжаление

трябват много и то финни и премерени доработки и накрая се стига до момента - да бях му хвърлили един охлюФ

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Мога ли да ви попитам какво ми е нужно за да подкарам двойната турбина на 335d на 330xd e46?
Ако се наема с нещо такова ми е ясно, че ще правя нов разплетен(ако е необходимо) изпускателен колектор ЕГР се премахва, слагат се новите инжектори на Е60 535d. Ясно ми е също, че скороетната кутия трябва да се смени с по-здрава.
Не ми е ясно как мога да се справя с управлението на двойната турбина.
Въргаля ми се една такава турбина в гаража та се чудя как може да ми влезе в употреба.
Абе то май се вижда, че нищо не ми е ясно, но не ми се сърдете моля.
Ако се наема с нещо такова ми е ясно, че ще правя нов разплетен(ако е необходимо) изпускателен колектор ЕГР се премахва, слагат се новите инжектори на Е60 535d. Ясно ми е също, че скороетната кутия трябва да се смени с по-здрава.
Не ми е ясно как мога да се справя с управлението на двойната турбина.
Въргаля ми се една такава турбина в гаража та се чудя как може да ми влезе в употреба.

Абе то май се вижда, че нищо не ми е ясно, но не ми се сърдете моля.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
m54b25 - intake manifold system - 11617525752
m52b25 - intake manifold system - 11611439965
m54b25 - set of profile gaskets - 11611436631
m52b25 - set of profile gaskets - 11611436631
демек изходите (залепени за главата) са еднакви
така като гледам и о-ринга дето на дросела и той е еднакъв - 7х3, което ще рече, че тия два колектора са абсолютно еднакви
и тоя твоя приятел разбирач да вземе да си тури живота накрая
(майтап,де)
разликите които виждам са в двата елктрически adjuster-a
т.е. и да сменяш смукатели... все тая...
по-добре инвестирай в друго
пък дано се поотпуши змея
става бе... 10-15 коня вадиш за 1000лв. като стой та гледай
и от там-натам започва голямото сипане с лопата!
е виж на MaXo колата... хатмосферна 46-ца ... 13.9 /400 метра - гейм оувър
m52b25 - intake manifold system - 11611439965
m54b25 - set of profile gaskets - 11611436631
m52b25 - set of profile gaskets - 11611436631
демек изходите (залепени за главата) са еднакви

така като гледам и о-ринга дето на дросела и той е еднакъв - 7х3, което ще рече, че тия два колектора са абсолютно еднакви



разликите които виждам са в двата елктрически adjuster-a

т.е. и да сменяш смукатели... все тая...
по-добре инвестирай в друго

пък дано се поотпуши змея

K_Ilkov написа:въпроса е, че хАтмсферен тунинг с колекторче и филтърче не става ... за съжаление![]()
трябват много и то финни и премерени доработки и накрая се стига до момента - да бях му хвърлили един охлюФ
става бе... 10-15 коня вадиш за 1000лв. като стой та гледай

е виж на MaXo колата... хатмосферна 46-ца ... 13.9 /400 метра - гейм оувър

Последна промяна vicho на 05 Окт 2012, 17:12, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани