Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Преди време си купих БМВ скенер (имам 2 коли е46 и е39 и реших да си ги преглеждам отвреме на време). Всичко хубаво, но като се стигне до разчитане на кодовете на грешките и.....цифрички, на които немога да намеря лист със значението им. Междувременно си инсталнах ИНПА и др. такива, но явно трябва да си взема други кабели (не стана през модула на Скенера).
Ето грешките:
Errors details (dec)
----------------------------
EWS -> 15/42 3/1
ABS -> 148/0 146/0 120/0
A/C -> 28/4
IKE -> 206/129
ZKE -> 7/33 116/43 118/40 65/33 66/33 72/33 115/5 117/4 61/1
Някой да има идея какво означават?! Съкращенията пред стрелкичките ми са ясни, но цифрите.....
Благодаря на всички отзовали се!!!
Преди време си купих БМВ скенер (имам 2 коли е46 и е39 и реших да си ги преглеждам отвреме на време). Всичко хубаво, но като се стигне до разчитане на кодовете на грешките и.....цифрички, на които немога да намеря лист със значението им. Междувременно си инсталнах ИНПА и др. такива, но явно трябва да си взема други кабели (не стана през модула на Скенера).
Ето грешките:
Errors details (dec)
----------------------------
EWS -> 15/42 3/1
ABS -> 148/0 146/0 120/0
A/C -> 28/4
IKE -> 206/129
ZKE -> 7/33 116/43 118/40 65/33 66/33 72/33 115/5 117/4 61/1
Някой да има идея какво означават?! Съкращенията пред стрелкичките ми са ясни, но цифрите.....
Благодаря на всички отзовали се!!!

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
трябва ти друг кабел,версията на БМВ скенера ти е стара и не става за това което искаш 

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да на мен ми стана ясно че ми трябват други кабели, но главния ми въпрос беше: Тия "умници" като са разработвали програмата за Скенера не са ли помислили да направят един файл с обозначения коя цифра какво е...?! Аз силно се надявам да има някой да ми покаже от къде да си намеря. Другия вариант е да им пиша на разработчиците и трятия да си взема нов кабел и това да го хвърля...
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
човече кабела ти е китайско копие,мислиш ли че разработчиците ще се трогнат като им пишеш?ако кабела ти беше оригинален щеше да имаш вече ъпдейт и да ти излизат грешките,защото това си работи но с новата версия,която ти няма как да накараш да работи с твоя кабел...
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравеите колеги някои би ли ми помогнал,какво означават тези грешки и някаде маи ги имаше преведени благодаря 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- koce_dji
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здр. някой може ли да каже какво точно значат следните грешки:(изключвам тези за катализатора и сондата.)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колегил. От известно време имам преблем с климатроника. Като покарам повечко време (певече от час) и показанието на вътрешнанта температура почва да се разминава с действителното и ми набъркава климатроника. Мислех че е клапана на парното, но се оказа управлението на климатроника. До преди нова година нямаше грешки, но сега излезе:


Интересното е, че от както излезе тази грешка не ми тръгва печката. Самата печка не дава грешки. Като се опитам да я запаля с Дисата дава някаква грешка, която не съм я снимал.
Като изгася климатроника напълно и дам на Дисата комада за пуск на печката - тръгва. От тук си мисля че поради грешката в управлението на климатрони не ми тръва печката.
Питането ми е прав ли съм? Има ли връзка управлението на климатроника с печката или да си търся накакав пеблем в печката.


Интересното е, че от както излезе тази грешка не ми тръгва печката. Самата печка не дава грешки. Като се опитам да я запаля с Дисата дава някаква грешка, която не съм я снимал.
Като изгася климатроника напълно и дам на Дисата комада за пуск на печката - тръгва. От тук си мисля че поради грешката в управлението на климатрони не ми тръва печката.
Питането ми е прав ли съм? Има ли връзка управлението на климатроника с печката или да си търся накакав пеблем в печката.
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колега каква е тази грешка помогнете
13573 glow device
Error frequency : 3
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 22.46 Grad C
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 824.18 1/min
Coolant temperature 23.15 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 36.12 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195820.00 km
Error present
Sporadic error
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Errorcode: 35 05 27 03 7C 80 22 5D 12 3A 4C 7B 80 21 5E 0E
3A 4C 7B 80 22 71 0E 3A 4C

13573 glow device
Error frequency : 3
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 22.46 Grad C
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 824.18 1/min
Coolant temperature 23.15 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 36.12 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195820.00 km
Error present
Sporadic error
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Errorcode: 35 05 27 03 7C 80 22 5D 12 3A 4C 7B 80 21 5E 0E
3A 4C 7B 80 22 71 0E 3A 4C
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
svetlioxxx написа:колега каква е тази грешка помогнете![]()
13573 glow device
Error frequency : 3
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 22.46 Grad C
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 824.18 1/min
Coolant temperature 23.15 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 36.12 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195820.00 km
Error present
Sporadic error
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Errorcode: 35 05 27 03 7C 80 22 5D 12 3A 4C 7B 80 21 5E 0E
3A 4C 7B 80 22 71 0E 3A 4C
Неработещи подгревни свещи/реле - първо провери свещите,ако работят - реле
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- TvoyBoy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, не знам дали тук е мястото за въпроса ми, но ще пробвам, пък ако не съм уцелил
ме насочете към по удачна тема.
Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.
Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря.

Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.
Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
TvoyBoy написа:Колеги, не знам дали тук е мястото за въпроса ми, но ще пробвам, пък ако не съм уцелилме насочете към по удачна тема.
Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.
Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря.
A доляхте ли масло ?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
TvoyBoy написа:Колеги, не знам дали тук е мястото за въпроса ми, но ще пробвам, пък ако не съм уцелилме насочете към по удачна тема.
Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.
Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря.
Прецакал се е датчика за нивото на маслото. Описаният от теб симптом е признак за прецакан датчик на 100%. Не се чуди повече, тва е проблема, просто е съвпаднало със смяната на маслото и теча. Ако искаш да се убедиш в правотата ми закарай колата на диагностика и тествайте модула на таблото (Instrument cluster). В този модул ще има записана грешка oil level sensor. Сменяваш го и нещата ще се оправят, но е малко скъп - над 200лв. беше. Не се лъжи да си купуваш такъв сензор на друга марка освен на Хела, защото няма да работи коректно и ще си скъсаш нервите, ще дадеш 120-130 лв. и проблема ще си седи отново. Датчикът е сложен и явно други фирми не могат да го направят така, че да работи коректно. Тва ти е единия вариант, другит е да си караш така и да ти свети, но да си проверяваш маслото на пръчката често, а третият вариант е да се спре софтуерно да се отчита датчика и да спре да свети да не ти бърка в очите и пак да си следиш нивото на маслото през пръчката. Ти си избираш кое е за тебе

- TvoyBoy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Благодаря колега!
Сега поне няма да изтръпвам! Ас така или иначе веднъж дваж си проверявам нивото на маслото седмично, тей че няма да е голям ШОК
Най ми допада варианта да не го пипам, щото 200 кинта ... по-добре да сложа до горе бенз, пък да го изключвам, няма смисъл щото ако нещо не дай си боже стане поне ще се опита да го покаже. А защо е оранжева а не червена лампата
Мерси за изчерпателността и безаварийно




Мерси за изчерпателността и безаварийно


- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Лампата все-пак е жълта, освен ако не си някакво голямо изключение. Другият вариант е да имаш проблем с цветното зрение. Нека и друг човек да види цвета на лампата, ако виждате различно трябва да идеш на очен лекар.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани