Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikolae » 13 Яну 2012, 18:03

дори предположения ?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: София

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от d-r Janev » 16 Яну 2012, 23:36

Здравейте колеги,
Преди време си купих БМВ скенер (имам 2 коли е46 и е39 и реших да си ги преглеждам отвреме на време). Всичко хубаво, но като се стигне до разчитане на кодовете на грешките и.....цифрички, на които немога да намеря лист със значението им. Междувременно си инсталнах ИНПА и др. такива, но явно трябва да си взема други кабели (не стана през модула на Скенера).
Ето грешките:

Errors details (dec)
----------------------------
EWS -> 15/42 3/1

ABS -> 148/0 146/0 120/0

A/C -> 28/4

IKE -> 206/129

ZKE -> 7/33 116/43 118/40 65/33 66/33 72/33 115/5 117/4 61/1

Някой да има идея какво означават?! Съкращенията пред стрелкичките ми са ясни, но цифрите.....
Благодаря на всички отзовали се!!! :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от VRPerformance » 16 Яну 2012, 23:47

трябва ти друг кабел,версията на БМВ скенера ти е стара и не става за това което искаш :)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: София

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от d-r Janev » 17 Яну 2012, 17:13

Да на мен ми стана ясно че ми трябват други кабели, но главния ми въпрос беше: Тия "умници" като са разработвали програмата за Скенера не са ли помислили да направят един файл с обозначения коя цифра какво е...?! Аз силно се надявам да има някой да ми покаже от къде да си намеря. Другия вариант е да им пиша на разработчиците и трятия да си взема нов кабел и това да го хвърля...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от VRPerformance » 17 Яну 2012, 17:30

човече кабела ти е китайско копие,мислиш ли че разработчиците ще се трогнат като им пишеш?ако кабела ти беше оригинален щеше да имаш вече ъпдейт и да ти излизат грешките,защото това си работи но с новата версия,която ти няма как да накараш да работи с твоя кабел...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 10.09.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i автоматик

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от smilen82 » 21 Яну 2012, 0:17

здравеите колеги някои би ли ми помогнал,какво означават тези грешки и някаде маи ги имаше преведени благодаря :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 10.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от koce_dji » 04 Фев 2012, 13:57

здр. някой може ли да каже какво точно значат следните грешки:(изключвам тези за катализатора и сондата.)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oTECa » 10 Фев 2012, 15:19

Здравейте колегил. От известно време имам преблем с климатроника. Като покарам повечко време (певече от час) и показанието на вътрешнанта температура почва да се разминава с действителното и ми набъркава климатроника. Мислех че е клапана на парното, но се оказа управлението на климатроника. До преди нова година нямаше грешки, но сега излезе:
Изображение
Изображение
Интересното е, че от както излезе тази грешка не ми тръгва печката. Самата печка не дава грешки. Като се опитам да я запаля с Дисата дава някаква грешка, която не съм я снимал.
Като изгася климатроника напълно и дам на Дисата комада за пуск на печката - тръгва. От тук си мисля че поради грешката в управлението на климатрони не ми тръва печката.
Питането ми е прав ли съм? Има ли връзка управлението на климатроника с печката или да си търся накакав пеблем в печката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от svetlioxxx » 10 Фев 2012, 16:33

колега каква е тази грешка помогнете :help:


13573 glow device

Error frequency : 3
Logistic counter: 39

Error occured 1. times at:

Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 22.46 Grad C
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km

Error occured 2. times at:

Engine speed 824.18 1/min
Coolant temperature 23.15 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km

Error occured 3. times at:

Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 36.12 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195820.00 km

Error present
Sporadic error
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay

Errorcode: 35 05 27 03 7C 80 22 5D 12 3A 4C 7B 80 21 5E 0E
3A 4C 7B 80 22 71 0E 3A 4C

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 10 Фев 2012, 16:41

svetlioxxx написа:колега каква е тази грешка помогнете :help:


13573 glow device

Error frequency : 3
Logistic counter: 39

Error occured 1. times at:

Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 22.46 Grad C
Einspritzmenge 9.22 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km

Error occured 2. times at:

Engine speed 824.18 1/min
Coolant temperature 23.15 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195790.00 km

Error occured 3. times at:

Engine speed 849.15 1/min
Coolant temperature 36.12 Grad C
Einspritzmenge 7.17 mm^3
RPC rail pressure 349.40 bar
Fehler aufgetreten bei 195820.00 km

Error present
Sporadic error
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay

Errorcode: 35 05 27 03 7C 80 22 5D 12 3A 4C 7B 80 21 5E 0E
3A 4C 7B 80 22 71 0E 3A 4C


Неработещи подгревни свещи/реле - първо провери свещите,ако работят - реле
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.08.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E46

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от TvoyBoy » 12 Фев 2012, 11:40

Колеги, не знам дали тук е мястото за въпроса ми, но ще пробвам, пък ако не съм уцелил :dunno: ме насочете към по удачна тема.

Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.

Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря. :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 12 Фев 2012, 12:52

TvoyBoy написа:Колеги, не знам дали тук е мястото за въпроса ми, но ще пробвам, пък ако не съм уцелил :dunno: ме насочете към по удачна тема.

Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.

Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря. :driving:


A доляхте ли масло ?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от slitter » 12 Фев 2012, 13:22

TvoyBoy написа:Колеги, не знам дали тук е мястото за въпроса ми, но ще пробвам, пък ако не съм уцелил :dunno: ме насочете към по удачна тема.

Преди няколко месеца, като сменях масло и маслен филтър, след седмица каране спрях да заредя. Когато запалих и потеглих ми светна лампата за маслото, но не червена а оранжева. Естествено веднага отбих и изгасих колата. Като погледнах отдолу вече имаше локва масло на кората. Та оказа се, че филтъра не са го сложили като хората. Оправиха го. От тогава когато запаля и тръгна веднага без да чакам, защото не винаги има време ми светва тази лампа (в оранжево) за около 5 - 10 секунди и изгасва. Никъде нищо не тече. Не знам дали е проблем. Благодаря предварително.

Ако не ми е на място въпроса насочете ме. Благодаря. :driving:


Прецакал се е датчика за нивото на маслото. Описаният от теб симптом е признак за прецакан датчик на 100%. Не се чуди повече, тва е проблема, просто е съвпаднало със смяната на маслото и теча. Ако искаш да се убедиш в правотата ми закарай колата на диагностика и тествайте модула на таблото (Instrument cluster). В този модул ще има записана грешка oil level sensor. Сменяваш го и нещата ще се оправят, но е малко скъп - над 200лв. беше. Не се лъжи да си купуваш такъв сензор на друга марка освен на Хела, защото няма да работи коректно и ще си скъсаш нервите, ще дадеш 120-130 лв. и проблема ще си седи отново. Датчикът е сложен и явно други фирми не могат да го направят така, че да работи коректно. Тва ти е единия вариант, другит е да си караш така и да ти свети, но да си проверяваш маслото на пръчката често, а третият вариант е да се спре софтуерно да се отчита датчика и да спре да свети да не ти бърка в очите и пак да си следиш нивото на маслото през пръчката. Ти си избираш кое е за тебе :) Успех!!! А ако искаш да разбереш повече за този датчик, просто напиши в търсачката "жълта лампа за маслото" и ще ти излязат доста теми!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.08.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E46

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от TvoyBoy » 12 Фев 2012, 21:27

Благодаря колега! :bowdown: Сега поне няма да изтръпвам! Ас така или иначе веднъж дваж си проверявам нивото на маслото седмично, тей че няма да е голям ШОК :lol: Най ми допада варианта да не го пипам, щото 200 кинта ... по-добре да сложа до горе бенз, пък да го изключвам, няма смисъл щото ако нещо не дай си боже стане поне ще се опита да го покаже. А защо е оранжева а не червена лампата :?:
Мерси за изчерпателността и безаварийно :driving: 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от NikVanov » 13 Фев 2012, 8:54

Лампата все-пак е жълта, освен ако не си някакво голямо изключение. Другият вариант е да имаш проблем с цветното зрение. Нека и друг човек да види цвета на лампата, ако виждате различно трябва да идеш на очен лекар.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook