ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
А моето тупкане не е при потегляне на първа, а при движение с ниска скорост по паваж например. Но при по-бързо каране не се чува нищо!!!!




- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- topcho
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.04.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46-328i
- Мечтае да кара: BMW- X5
- Детайли за колата: \<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
UUUU UUUU
Re:
rdk написа:Scouser написа:Питайте Стоян7777 обаче това тупкане е много лошо. По принцип от скапаните тампони на дифа се разцепва дъното на багажника от рамата на колата и се получава тупкане. При на Стоян случея дилъра излезна печен и БМВ си платиха за чялостно сменяне на пода на бажника и заварки и подкрпяне и тн. Знам че беше нещо от рода на $5000-$6000 работа. В БГ съм съгурен че ще е по-евтино но пак си е голяма играчка.
Ето ви малко четиво.
при мен излезна че е точно това
500 - 600 лв ще е оправянето
и аз го кърпих моето но още тупка

TOPCHO-328i
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
ТУПКАНЕТО Е РЕШЕНО!
Здравейте колеги. Сега ще ви разкажа моята история с тупкането.
Бмвто е Е46 318и. Колата е на 210,000км реални. Тупка от някъде 10,000км. На 100,000 бе сменен съединител в Дару (профилактично тогава). Тупкането се появи първо при включване на 1ва, после между 1ва и 2ра и после при всяка смяна на предавка. В началото когато започна да тупка смених висящия лагер на кардана и маслото на кутията (с оригинално естествено) Нямаше промяна. Смених тампоните на диференциала. Нямаше промяна. Купето не е скъсано! Напоследък започна да ми придърпва при тръгване на 1ва и задна и нещо дрънчеше при самото притрисане. Ядосах се и купих нов съединител (комплект) на Лук от колегата laviatan. Сменихме го с един приятел който има сервиз (не в някакъв случаен сервиз където могат да си оставят ръцете защото смяната е доста сложна тъй като съединителя е саморегулиращ се). Всички ме плашеха с маховик но маховика е перфектен, дори огледалната му част е с оригиналните резки - тоест не е износен и пружините си бяха ок (вижда се при стягане на притискателя).
Колата се промени КОРЕННО! Просо е същата като когато беше нова! Съединителя отделя на 2см от долната точка! Всяка предавка влиза синхронизирано с лекота, няма НИТО ГЪК при превключване на предавките. Тръгването не е било толкова гладко от много време! Няма тупкане, няма тресене, мога да тръгна на 800 оборота без притрисане! Просто е като нова! Когато пусна газта го няма това туп като преди. Просто съм изумен каква разлика има! Който не ми вярва да пише едно ЛС за да го повозя.
Тупкането идва от това че някой умник при смяната на съединителя не е върнал реглажните пружини и диска в позиция като за нов съеднинител а го е оставил някъде по средата. Новия съединител НЕ ИДВА регулиран въпреки че е заключен със звезда. Инструмента за монтаж струва 500евро но може и без него ако седнеш и помислиш принципа на който работи системата! От тук се получава не добро отделяне на феродото от огледалата при натиснат съединител и съответно имаме ТУП при смяна на предавки.
Тези дни ще напиша една тема в Е46 за смяната на съединител защото наистина е много специфично и трябва да се направи както трябва!
Ако на някой колега е46 притриса при тръгване, сменяйте съединител комплект преди да замине маховика!
Ако знаех че всичко е от това щях да го сменя още при появата на тупкането!
Дано да съм помогнал и дано други колеги не подменят здрави части като висящи лагери и тампони и т.н. = +-1000лв а причината да е в един тъп съединител!

Здравейте колеги. Сега ще ви разкажа моята история с тупкането.
Бмвто е Е46 318и. Колата е на 210,000км реални. Тупка от някъде 10,000км. На 100,000 бе сменен съединител в Дару (профилактично тогава). Тупкането се появи първо при включване на 1ва, после между 1ва и 2ра и после при всяка смяна на предавка. В началото когато започна да тупка смених висящия лагер на кардана и маслото на кутията (с оригинално естествено) Нямаше промяна. Смених тампоните на диференциала. Нямаше промяна. Купето не е скъсано! Напоследък започна да ми придърпва при тръгване на 1ва и задна и нещо дрънчеше при самото притрисане. Ядосах се и купих нов съединител (комплект) на Лук от колегата laviatan. Сменихме го с един приятел който има сервиз (не в някакъв случаен сервиз където могат да си оставят ръцете защото смяната е доста сложна тъй като съединителя е саморегулиращ се). Всички ме плашеха с маховик но маховика е перфектен, дори огледалната му част е с оригиналните резки - тоест не е износен и пружините си бяха ок (вижда се при стягане на притискателя).
Колата се промени КОРЕННО! Просо е същата като когато беше нова! Съединителя отделя на 2см от долната точка! Всяка предавка влиза синхронизирано с лекота, няма НИТО ГЪК при превключване на предавките. Тръгването не е било толкова гладко от много време! Няма тупкане, няма тресене, мога да тръгна на 800 оборота без притрисане! Просто е като нова! Когато пусна газта го няма това туп като преди. Просто съм изумен каква разлика има! Който не ми вярва да пише едно ЛС за да го повозя.
Тупкането идва от това че някой умник при смяната на съединителя не е върнал реглажните пружини и диска в позиция като за нов съеднинител а го е оставил някъде по средата. Новия съединител НЕ ИДВА регулиран въпреки че е заключен със звезда. Инструмента за монтаж струва 500евро но може и без него ако седнеш и помислиш принципа на който работи системата! От тук се получава не добро отделяне на феродото от огледалата при натиснат съединител и съответно имаме ТУП при смяна на предавки.
Тези дни ще напиша една тема в Е46 за смяната на съединител защото наистина е много специфично и трябва да се направи както трябва!
Ако на някой колега е46 притриса при тръгване, сменяйте съединител комплект преди да замине маховика!
Ако знаех че всичко е от това щях да го сменя още при появата на тупкането!
Дано да съм помогнал и дано други колеги не подменят здрави части като висящи лагери и тампони и т.н. = +-1000лв а причината да е в един тъп съединител!





- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Колега, моя съединител е сравнително нов, на не повече от 6-7000км, но си го има тупкатено от поне 3000км.
Някакви идеи от какво може да е ?

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Имам идея... да вземеш да прочетеш внимателно горното мнение и да разбереш защо няма значение нов ли е съединителят ти.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Браво бе, те ти ново 20. Аз смених съединител, тупкането остана обаче лудото притрисане дето го имах със стария изчезна. Кво значи сега? Има ли някъде да се иде и да се свали този и да се постави правилно. Ако изобщо това е възможно със вече поставен?
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Е то тупкането може и от друго да е...
А бе таз кола май много капризна взе да ми става... дали да не я сменя за по-нов баварец?
То тупкане, то играене на обороти, та тройници за вода, та откъсване на купета, та шарнири ли...
А бе таз кола май много капризна взе да ми става... дали да не я сменя за по-нов баварец?
То тупкане, то играене на обороти, та тройници за вода, та откъсване на купета, та шарнири ли...

- S.D.W
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Момчета при мен проблема е във двете полуоски. Проверете да не е и при вас да е така.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Колеги препоръчайте къде да отида да сменя тампона на дифа
в Дару ми обявиха 350лв = работа + тампон и пак се сваля дифа...
та търся някой който знае какво прави и как да го направи качествено

та търся някой който знае какво прави и как да го направи качествено

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
xerial написа:Колеги препоръчайте къде да отида да сменя тампона на дифав Дару ми обявиха 350лв = работа + тампон и пак се сваля дифа...
та търся някой който знае какво прави и как да го направи качествено
Мале в това Дару май само ти дялкат главите


- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
ако имаш скоба за вадене на тампона- можеш и сам да свършиш тая работа. не е сложно. ако те интересува- пиши на лс да ти обясня подробно как!
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
xerial написа:Колеги препоръчайте къде да отида да сменя тампона на дифав Дару ми обявиха 350лв = работа + тампон и пак се сваля дифа...
та търся някой който знае какво прави и как да го направи качествено
Всичко е точно вече



- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Моя тампон е перфектен и пак си тупка,но за сметка на това на мотора са заминали 

- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
И аз съм с нов тампон и даже тупкането се усили 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани