AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: AGR-клапана- със или без него-
Днес отворих леко да погледна кво животно има в егр-то и се уплаших. Една черна буца имаше....
Аз хубаво съм затапил маркучето да го изолирам, ама ще трябва да го чистя, то тва е страшна работа.
Аз хубаво съм затапил маркучето да го изолирам, ама ще трябва да го чистя, то тва е страшна работа.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: AGR-клапана- със или без него-
Oх Котьо, тая вечер ме чака здраво чистене:

Да знаете, ако не сте го пипали, нещо такова изглежда от вътре
Чистенето е задължително, независимо дали ще карате с него или без, все пак свалянето отнема 15 минути.
Без дълъг ключ десятка от тия с формата на Т, ще е бая кофти за да махнете долен десен болт на егр-то.

Да знаете, ако не сте го пипали, нещо такова изглежда от вътре

Чистенето е задължително, независимо дали ще карате с него или без, все пак свалянето отнема 15 минути.
Без дълъг ключ десятка от тия с формата на Т, ще е бая кофти за да махнете долен десен болт на егр-то.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
Re: AGR-клапана- със или без него-
имаше една тема за разглобен вакум клапан на турбото/ЕГР със снимки, там някой го беше чистил ...
Ако можете помогнете да я намеря

Ако можете помогнете да я намеря
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: AGR-клапана- със или без него-
И моя беше зле но не чак толкова.Сега се стопли времето и май ще го изолирам.Минавам на летен режим. 

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: AGR-клапана- със или без него-
© написа:имаше една тема за разглобен вакум клапан на турбото/ЕГР със снимки, там някой го беше чистил ...![]()
Ако можете помогнете да я намеря
Аз си я спомням темата. Точно тогава бях чистил на един форд, същият клапан.
Кажи какво те интересува?
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: AGR-клапана- със или без него-
© написа:имаше една тема за разглобен вакум клапан на турбото/ЕГР със снимки, там някой го беше чистил ...![]()
Ако можете помогнете да я намеря
http://www.youtube.com/watch?v=QBtqAFX1ck8
http://www.youtube.com/watch?v=GaYuCGPlfeY
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 8&start=60 -Прелисти малко на долу


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: AGR-клапана- със или без него-
предполагам за тая говориш viewtopic.php?f=34&t=248380&p=2727942&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD+%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE#p2727942© написа:имаше една тема за разглобен вакум клапан на турбото/ЕГР със снимки, там някой го беше чистил ...![]()
Ако можете помогнете да я намеря
Re: AGR-клапана- със или без него-
Ясно, мерси, веднага я открихте
Имам един излишен и реших да го отворя да видя какво има вътре. После ще го събирам
Не разбрах защо беше нужно залепянето на мембраната и какво е това лепило
Този изхвърли и филтърчето?
Имам един излишен и реших да го отворя да видя какво има вътре. После ще го събирам
Не разбрах защо беше нужно залепянето на мембраната и какво е това лепило
Този изхвърли и филтърчето?
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: AGR-клапана- със или без него-
Това е лепилото от клипчето,но мисля,че всяко секундно лепило ще свърши работа
http://www.pro9.co.uk/html/theproshop/m ... d=TIPX0001
http://www.pro9.co.uk/html/theproshop/m ... d=TIPX0001

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: AGR-клапана- със или без него-
Първо мислех ,че е някакъв уплътнител но си е лепило.Явно да не се завърта в цилиндъра за да може да уплътни я лепи.А това лепило го дават по бавничко за по дълго напасване.
Re: AGR-клапана- със или без него-
© написа:а нещо за смазката? Някой видя ли надписа?
Точно вазелин си пише на пакетчето

А някой да е чувал, че в металната ос с гумената мембрана, има още едно клапанче с пружинка, което също трябва да се почисти ?
П.П. Сега разглобих един, и наистина в оста има още едно клапанче с гумена мембранка, което се натиска от щуцера на капачката, като по този начин страничните отвори в остта, се отварят. Само че малко трудно ми се вижда да се изкара набитата втулка, която държи въпросното клапанче да не изпадне
Всичко си пишело, ама кой да чете

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=68028&sid=80e524b21df191c31e45f01b70bc6e68&start=140
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: AGR-клапана- със или без него-
Ще си позволя да цитирам това което pazokolarov каза по-назад в темата
[quote]До какво може да доведе изолирането на ЕГР-а? Могат да се направят доста заключения, но по-основните биха били:
1. Увеличаване на вредните емисии в изпусканите газове.
2. Поради 1 – намаляване живота на катализаторите.
3. Нарушение в работата на двигателя – повишена температура на изгаряне на горивната смес (рефлектира в по-бързото износване на определени части и системи) плюс горе споменатите възможни ефекти от нефункционирането на клапана.[/quote]
Така, че колеги моят съвет е вместо да ги изолирате тези клапани с всякакви всевъзможни подръчни материали от сорта на: капачка от бира; капачка от буркан, рапиден винт и т.н. замислете се че всяка част в колата е сложена с някаква цел. Както казват карате БМВ а не жигула.
Аз лично почистих моят егр днес и не ми се понрави дебелия слой нагар по колектора, но не послмях да го свалям за сега. Искам преди да прява каквото и да било да попитам дали има нещо по-специфично при миенето на колектора?
Иначе ето как изглежда почистеният клапан и нагара по колектора.

[quote]До какво може да доведе изолирането на ЕГР-а? Могат да се направят доста заключения, но по-основните биха били:
1. Увеличаване на вредните емисии в изпусканите газове.
2. Поради 1 – намаляване живота на катализаторите.
3. Нарушение в работата на двигателя – повишена температура на изгаряне на горивната смес (рефлектира в по-бързото износване на определени части и системи) плюс горе споменатите възможни ефекти от нефункционирането на клапана.[/quote]
Така, че колеги моят съвет е вместо да ги изолирате тези клапани с всякакви всевъзможни подръчни материали от сорта на: капачка от бира; капачка от буркан, рапиден винт и т.н. замислете се че всяка част в колата е сложена с някаква цел. Както казват карате БМВ а не жигула.
Аз лично почистих моят егр днес и не ми се понрави дебелия слой нагар по колектора, но не послмях да го свалям за сега. Искам преди да прява каквото и да било да попитам дали има нещо по-специфично при миенето на колектора?
Иначе ето как изглежда почистеният клапан и нагара по колектора.

- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: AGR-клапана- със или без него-
Колеги, от всичко прочетено дотук разбрах, че на някои от вас колите вървят повече с изолиран AGR/EGR, а на други се държат по същия начин. Освен това на повечето от вас са прели пушеците при изолиран AGR.
При мен обаче нещата са доста различни. Колата е 320d фейс, затапил съм маркучлето към клапана - наясно съм, че не се изолира така, но това е друга тема. Пушекът драстично намаля, а беше много. Наред с това обаче колата СПРЯ да върви. Набира бавно и плавно, но сигурно, като че е с атмосферен мотор. Не усещам никакъв пик на мощността, до 3000 оборота колата набира плавно, след това сякаш има малко повече сила, но като цяло я усещам доста по-немощна от преди.
Предполагам има проблем с клапана (или филтърчето му) за управление на AGR, след като със затапването му спря пушека.
Повече ме интересува какво значи спрелия вървеж? Карам така от седмица, като го отдавах на това, че системата трябва да се адаптира към новите условия, но явно няма да се оправи.
В общи линии идеята ми не е да карам с изолиран AGR. Колата потегляше бавно преди да го "изолирам", но след това се изстрелваше с облак черен дим, понякога се затрудняваше при големи наклони. Искам да сменя каквото е нужно за да тръгва нормално, да не губи мощност, а изпушването да е в рамките на разумното.
Ето малко допълнителни данни за колата: две дюзи са рециклирани преди година, в момента всички дават перфектни стойности на диагностика и при тест с колби. Дебитомера ми е на три месеца - оригинален, дава отлични стойности. Турбото го смених с ново преди 120000 km - минава стенд преди половин година и по думи на майсторите "има още много живот в него". Преди време имаше ремап, но от година и половина е с оригинален софтуер. На диагностика не излизат никакви съществени грешки (само AUC сензор). Дори излизаше, че и AGR работи нормално преди да го "изолирам"
При мен обаче нещата са доста различни. Колата е 320d фейс, затапил съм маркучлето към клапана - наясно съм, че не се изолира така, но това е друга тема. Пушекът драстично намаля, а беше много. Наред с това обаче колата СПРЯ да върви. Набира бавно и плавно, но сигурно, като че е с атмосферен мотор. Не усещам никакъв пик на мощността, до 3000 оборота колата набира плавно, след това сякаш има малко повече сила, но като цяло я усещам доста по-немощна от преди.
Предполагам има проблем с клапана (или филтърчето му) за управление на AGR, след като със затапването му спря пушека.
Повече ме интересува какво значи спрелия вървеж? Карам така от седмица, като го отдавах на това, че системата трябва да се адаптира към новите условия, но явно няма да се оправи.
В общи линии идеята ми не е да карам с изолиран AGR. Колата потегляше бавно преди да го "изолирам", но след това се изстрелваше с облак черен дим, понякога се затрудняваше при големи наклони. Искам да сменя каквото е нужно за да тръгва нормално, да не губи мощност, а изпушването да е в рамките на разумното.
Ето малко допълнителни данни за колата: две дюзи са рециклирани преди година, в момента всички дават перфектни стойности на диагностика и при тест с колби. Дебитомера ми е на три месеца - оригинален, дава отлични стойности. Турбото го смених с ново преди 120000 km - минава стенд преди половин година и по думи на майсторите "има още много живот в него". Преди време имаше ремап, но от година и половина е с оригинален софтуер. На диагностика не излизат никакви съществени грешки (само AUC сензор). Дори излизаше, че и AGR работи нормално преди да го "изолирам"

- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: AGR-клапана- със или без него-
И аз го бях изолирал но го пуснах преди седмица- две и колата лети.Тръгна много повече.Това е за 136-ца.При 150-ка е същото само ,че там клапана не работеше и сега сложихме работещ и е перфектна.Ако се съмняваш ,че не работи по-добре търси работещ и го сменяй отколкото да го изолираш защото има и много важни функции.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани