Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Nistel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320D
- Мечтае да кара: на сняг
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Някой колега от Бургас има ли, който да прави тази операция за Е46 М43 2000г?
- peshoiliev
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Някой колега от Пловдив или окръга може ли да ми направи ъбдеит към ЕВРО 2 с М54Б22 съм.
- hari0996
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 730d
- Мечтае да кара: това е мечтата
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Добре колеги изчетох цялата тема ама нещо не смея сам да се заема със тази задача та ако може малко помощ няма да откажа.Става въпрос за е38 730d м57 99година
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Сега малко по-подробно и с промени за тези които ще имат смелостта да направаят процедурата сами!
To reprogram DME/DDE control module:
1. Трябва да сте сигурни че вашият акумулатор ще може да издържи в режим на контакт поне 90 мин., ако ли не сте сигурни не започвайте процедурата.
2. Свържете вашият компютър с инсталиран DIS чрез диагностичната букса с автомобила .
3. Изберете: Coding/Programming
4. Изберете: 5 Programming, след това натиснете стрелката надясно
5. Изберете: DME или DDE Programming, след това натиснете стрелката надясно
6. Изписва се на екрана: "First determine and then program basic control unit", след това натиснете стрелката надясно
7. Изберете: 1 Determine basic control unit, след това натиснете стрелката надясно.
8. Изписва се на екрана: DME, is the faulty control unit still installed in the car?, потвърждавате и натискате YES
9. Изписва се на екрана: Start automatic determination?,потвърждавате и натискате YES
10. Изписва се на екрана: Compare chassis number displayed with number in the car. Chassis number .....*ТУКА ИЗПИСВА ПОСЛЕДНИТЕ 7 символи от вашия VIN* Do numbers correspond? Сравнете ги и ако са същите потвърждавате и натискате- YES.
11. Изписва се на екрана: Part number basic control unit .... / .... , натискате стрелката надолу
12. Изписва се на екрана: Followed part numbers (basic control unit) can likewise be used. A new program version is also programmed for these part numbers. Duration depends on control unit between 4-16 minutes, натискате стрелката надолу
13. Изписва на екрана, че в този момент данни за превозното средство се съхранява в тестер за автоматична идентификация,тук натискате стрелката наляво като се връщате и...
14. Избирате: 2 Exchange control unit, след това натиснете стрелката надясно
15. Избирате: 2 Program basic control module, след това натиснете стрелката надясно
16. Следвай инструкцията и въведи последните 7 символа от вашия VIN: Chassis number, enter the last 7 characters of VIN. Is the number correct? При правелно въведени, натискате-YES
17. Следва: Install new basic control module,продължавате като натиснете стрелката надясно
18. Изписва се на екрана: There is new program version and new data version for this control unit. Depending on the control unit, programming may last between 4-16 minutes. First programming and then data are programmed. After programming, with diagnosis program, the fault memories have to be cleared. EWS alignment is automatically carried-out with reprogramming. The adaptation values must be cleared after programming, след това натиснете стрелката надясно
19. Изписва се на екрана: The control module can be programmed X/ това са колко пъти ОЩЕ може да бъде препрограмирано устройството/ times, след това натиснете стрелката надясно
20. Следва командата: Please enter reading mileage..... Моля въведете вашите данни от километража...Entry correct?. Въвеждате ги, пита ви дали е вярно, ако е вярно потвърждавате и натискате- YES
21. Изписва: Start automatic programming? потвърждавате и натискате-YES
22. Когато програмирането започне се изписва следното съобщение: MS43 Program programming active. Voltage terminal 30.....
23. Когато програмирането завърши се изписва следното съобщение: MS43 data programming active. Voltage terminal 30.....
24. След успешно приключено програмиране се изписва: Programming completed.
25. След това следвайте инструкциите за EWS alignment.Направете бръз тест на контролните модули и изтрийте евентуално записани грешки.
АКО НЕ ВИ Е ЯСНО ПО-ДОБРЕ НЕ ПРАВЕТЕ НЕЩО КОЕТО ПОСЛЕ МОЖЕ ДА ВИ СЪЗДАДЕ ГЛАВОБОЛИЯ! ПО-ДОБРЕ СЕ ОБРНЕТЕ КЪМ ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ СА ГО ПРАВИЛИ ЗА ДА ВИ ПОМОГНАТ!!!
To reprogram DME/DDE control module:
1. Трябва да сте сигурни че вашият акумулатор ще може да издържи в режим на контакт поне 90 мин., ако ли не сте сигурни не започвайте процедурата.
2. Свържете вашият компютър с инсталиран DIS чрез диагностичната букса с автомобила .
3. Изберете: Coding/Programming
4. Изберете: 5 Programming, след това натиснете стрелката надясно
5. Изберете: DME или DDE Programming, след това натиснете стрелката надясно
6. Изписва се на екрана: "First determine and then program basic control unit", след това натиснете стрелката надясно
7. Изберете: 1 Determine basic control unit, след това натиснете стрелката надясно.
8. Изписва се на екрана: DME, is the faulty control unit still installed in the car?, потвърждавате и натискате YES
9. Изписва се на екрана: Start automatic determination?,потвърждавате и натискате YES
10. Изписва се на екрана: Compare chassis number displayed with number in the car. Chassis number .....*ТУКА ИЗПИСВА ПОСЛЕДНИТЕ 7 символи от вашия VIN* Do numbers correspond? Сравнете ги и ако са същите потвърждавате и натискате- YES.
11. Изписва се на екрана: Part number basic control unit .... / .... , натискате стрелката надолу
12. Изписва се на екрана: Followed part numbers (basic control unit) can likewise be used. A new program version is also programmed for these part numbers. Duration depends on control unit between 4-16 minutes, натискате стрелката надолу
13. Изписва на екрана, че в този момент данни за превозното средство се съхранява в тестер за автоматична идентификация,тук натискате стрелката наляво като се връщате и...
14. Избирате: 2 Exchange control unit, след това натиснете стрелката надясно
15. Избирате: 2 Program basic control module, след това натиснете стрелката надясно
16. Следвай инструкцията и въведи последните 7 символа от вашия VIN: Chassis number, enter the last 7 characters of VIN. Is the number correct? При правелно въведени, натискате-YES
17. Следва: Install new basic control module,продължавате като натиснете стрелката надясно
18. Изписва се на екрана: There is new program version and new data version for this control unit. Depending on the control unit, programming may last between 4-16 minutes. First programming and then data are programmed. After programming, with diagnosis program, the fault memories have to be cleared. EWS alignment is automatically carried-out with reprogramming. The adaptation values must be cleared after programming, след това натиснете стрелката надясно
19. Изписва се на екрана: The control module can be programmed X/ това са колко пъти ОЩЕ може да бъде препрограмирано устройството/ times, след това натиснете стрелката надясно
20. Следва командата: Please enter reading mileage..... Моля въведете вашите данни от километража...Entry correct?. Въвеждате ги, пита ви дали е вярно, ако е вярно потвърждавате и натискате- YES
21. Изписва: Start automatic programming? потвърждавате и натискате-YES
22. Когато програмирането започне се изписва следното съобщение: MS43 Program programming active. Voltage terminal 30.....
23. Когато програмирането завърши се изписва следното съобщение: MS43 data programming active. Voltage terminal 30.....
24. След успешно приключено програмиране се изписва: Programming completed.
25. След това следвайте инструкциите за EWS alignment.Направете бръз тест на контролните модули и изтрийте евентуално записани грешки.
АКО НЕ ВИ Е ЯСНО ПО-ДОБРЕ НЕ ПРАВЕТЕ НЕЩО КОЕТО ПОСЛЕ МОЖЕ ДА ВИ СЪЗДАДЕ ГЛАВОБОЛИЯ! ПО-ДОБРЕ СЕ ОБРНЕТЕ КЪМ ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ СА ГО ПРАВИЛИ ЗА ДА ВИ ПОМОГНАТ!!!
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
pifa написа:Сега малко по-подробно и с промени за тези които ще имат смелостта да направаят процедурата сами!
To reprogram DME/DDE control module:
1. Трябва да сте сигурни че вашият акумулатор ще може да издържи в режим на контакт поне 90 мин., ако ли не сте сигурни не започвайте процедурата.
2. Свържете вашият компютър с инсталиран DIS чрез диагностичната букса с автомобила .
3. Изберете: Coding/Programming
4. Изберете: 5 Programming, след това натиснете стрелката надясно
5. Изберете: DME или DDE Programming, след това натиснете стрелката надясно
6. Изписва се на екрана: "First determine and then program basic control unit", след това натиснете стрелката надясно
7. Изберете: 1 Determine basic control unit, след това натиснете стрелката надясно.
8. Изписва се на екрана: DME, is the faulty control unit still installed in the car?, потвърждавате и натискате YES
9. Изписва се на екрана: Start automatic determination?,потвърждавате и натискате YES
10. Изписва се на екрана: Compare chassis number displayed with number in the car. Chassis number .....*ТУКА ИЗПИСВА ПОСЛЕДНИТЕ 7 символи от вашия VIN* Do numbers correspond? Сравнете ги и ако са същите потвърждавате и натискате- YES.
11. Изписва се на екрана: Part number basic control unit .... / .... , натискате стрелката надолу
12. Изписва се на екрана: Followed part numbers (basic control unit) can likewise be used. A new program version is also programmed for these part numbers. Duration depends on control unit between 4-16 minutes, натискате стрелката надолу
13. Изписва на екрана, че в този момент данни за превозното средство се съхранява в тестер за автоматична идентификация,тук натискате стрелката наляво като се връщате и...
14. Избирате: 2 Exchange control unit, след това натиснете стрелката надясно
15. Избирате: 2 Program basic control module, след това натиснете стрелката надясно
16. Следвай инструкцията и въведи последните 7 символа от вашия VIN: Chassis number, enter the last 7 characters of VIN. Is the number correct? При правелно въведени, натискате-YES
17. Следва: Install new basic control module,продължавате като натиснете стрелката надясно
18. Изписва се на екрана: There is new program version and new data version for this control unit. Depending on the control unit, programming may last between 4-16 minutes. First programming and then data are programmed. After programming, with diagnosis program, the fault memories have to be cleared. EWS alignment is automatically carried-out with reprogramming. The adaptation values must be cleared after programming, след това натиснете стрелката надясно
19. Изписва се на екрана: The control module can be programmed X/ това са колко пъти ОЩЕ може да бъде препрограмирано устройството/ times, след това натиснете стрелката надясно
20. Следва командата: Please enter reading mileage..... Моля въведете вашите данни от километража...Entry correct?. Въвеждате ги, пита ви дали е вярно, ако е вярно потвърждавате и натискате- YES
21. Изписва: Start automatic programming? потвърждавате и натискате-YES
22. Когато програмирането започне се изписва следното съобщение: MS43 Program programming active. Voltage terminal 30.....
23. Когато програмирането завърши се изписва следното съобщение: MS43 data programming active. Voltage terminal 30.....
24. След успешно приключено програмиране се изписва: Programming completed.
25. След това следвайте инструкциите за EWS alignment.Направете бръз тест на контролните модули и изтрийте евентуално записани грешки.
АКО НЕ ВИ Е ЯСНО ПО-ДОБРЕ НЕ ПРАВЕТЕ НЕЩО КОЕТО ПОСЛЕ МОЖЕ ДА ВИ СЪЗДАДЕ ГЛАВОБОЛИЯ! ПО-ДОБРЕ СЕ ОБРНЕТЕ КЪМ ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ СА ГО ПРАВИЛИ ЗА ДА ВИ ПОМОГНАТ!!!
така обяснена процедурата е за автоматично програмиране на екуто, т.е ДИС сам си избира какъв софтуер да метне, и тук мазалото което може да стане е ДИС да сложи по висока версия на евростандарта и нещата да се омажат, или пък нищо да не стане т.е ДИС да сложи пак същия софтуер.
Не е важна смелостта важно е да знаеш какво правиш.
За да видиш, че съм прав провери старата база на софта преди да го програмираш и после провери новата вече след като си го програмирал и ще видиш, че най-вероятно ще е една и съща.
Виждал съм го това доста пъти и затова ти го казвам от опит не е важно всеки да е със сменен софтуер просто ей така за спорта, а софтуера да се смени или обнови ако найстина има нужда от това и да е направен по точния начин за определената кола, т.е СОФТУРА СЕ ИЗБИРА РЪЧНО И се вкарва номера на базата която ще слагаш т.е новия софтуер с ДИС, така ще знаеш какво правиш и софтуера който ще сложиш какво включва.
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
oci написа:така обяснена процедурата е за автоматично програмиране на екуто, т.е ДИС сам си избира какъв софтуер да метне, и тук мазалото което може да стане е ДИС да сложи по висока версия на евростандарта и нещата да се омажат, или пък нищо да не стане т.е ДИС да сложи пак същия софтуер.
Не е важна смелостта важно е да знаеш какво правиш.
За да видиш, че съм прав провери старата база на софта преди да го програмираш и после провери новата вече след като си го програмирал и ще видиш, че най-вероятно ще е една и съща.
Виждал съм го това доста пъти и затова ти го казвам от опит не е важно всеки да е със сменен софтуер просто ей така за спорта, а софтуера да се смени или обнови ако найстина има нужда от това и да е направен по точния начин за определената кола, т.е СОФТУРА СЕ ИЗБИРА РЪЧНО И се вкарва номера на базата която ще слагаш т.е новия софтуер с ДИС, така ще знаеш какво правиш и софтуера който ще сложиш какво включва.
Съгласен съм с теб и не съм съгласен в същото време, защото какво значи да "знаеш какво правиш"? Според мен единствено тези които са написали софтуера наистина знаят какво са направили,т.е. знаят какво правят в прекия смисъл на думата, другите просто сме потребители притежаващи различни степени или нива на боравене с този софтуер в зависимост от това колко добре сме го изучили практически или просто на "професионално" ниво боравим с тази материя.
В тази връзка наистина ВИНАГИ Е НАЙ-ДОБРЕ да знаеш какво правиш и защо го правиш, а не да го правиш просто от прищявка или защото и съседа го има и т.н.! Има и случаи в които става мазало и то сериозно мазало, но за хора които така или иначе ги сърби това да го направят сами, мисля че това е възможно най-безопасния начин-автоматично DIS-а да избере коя версия да качи. ДА, може и да си хвърлиш отново същия софтуер, като не знаеш елементарни неща за този процес, но какво от това, поне няма да я омаже човека още повече-така мисля аз. За това принципно се съгласявам с теб, но като знаеш че не можеш да спреш любопитството по природа на човека, затова реших че по добре е да се опитвам да улесня или предпазя от по-лоши неща хората решили се на тази постъпка .
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
pifa написа:oci написа:така обяснена процедурата е за автоматично програмиране на екуто, т.е ДИС сам си избира какъв софтуер да метне, и тук мазалото което може да стане е ДИС да сложи по висока версия на евростандарта и нещата да се омажат, или пък нищо да не стане т.е ДИС да сложи пак същия софтуер.
Не е важна смелостта важно е да знаеш какво правиш.
За да видиш, че съм прав провери старата база на софта преди да го програмираш и после провери новата вече след като си го програмирал и ще видиш, че най-вероятно ще е една и съща.
Виждал съм го това доста пъти и затова ти го казвам от опит не е важно всеки да е със сменен софтуер просто ей така за спорта, а софтуера да се смени или обнови ако найстина има нужда от това и да е направен по точния начин за определената кола, т.е СОФТУРА СЕ ИЗБИРА РЪЧНО И се вкарва номера на базата която ще слагаш т.е новия софтуер с ДИС, така ще знаеш какво правиш и софтуера който ще сложиш какво включва.
Съгласен съм с теб и не съм съгласен в същото време, защото какво значи да "знаеш какво правиш"? Според мен единствено тези които са написали софтуера наистина знаят какво са направили,т.е. знаят какво правят в прекия смисъл на думата, другите просто сме потребители притежаващи различни степени или нива на боравене с този софтуер в зависимост от това колко добре сме го изучили практически или просто на "професионално" ниво боравим с тази материя.
В тази връзка наистина ВИНАГИ Е НАЙ-ДОБРЕ да знаеш какво правиш и защо го правиш, а не да го правиш просто от прищявка или защото и съседа го има и т.н.! Има и случаи в които става мазало и то сериозно мазало, но за хора които така или иначе ги сърби това да го направят сами, мисля че това е възможно най-безопасния начин-автоматично DIS-а да избере коя версия да качи. ДА, може и да си хвърлиш отново същия софтуер, като не знаеш елементарни неща за този процес, но какво от това, поне няма да я омаже човека още повече-така мисля аз. За това принципно се съгласявам с теб, но като знаеш че не можеш да спреш любопитството по природа на човека, затова реших че по добре е да се опитвам да улесня или предпазя от по-лоши неща хората решили се на тази постъпка .
Прав си колега аз имах друго предвид, не това, че ти не знаеш какво да направиш напротив виждам, че си доста наясно, а това, че пускането по автоматично кодиране не е добър вариант защото грешката не я допускаш тогава ти а ДИС, защото както ти каза софта е в самата програма и тя по подразбиране метка най-новата версия и тогава става мазалото защото по някога за конкретната кола това е лош вариант.
Давам ти пример на кола по евро2 например е46 до 9.99 година ако го направиш така още повече на бензинов мотор с махнати катализатори тогава мазалото е тотално ДИСА ще я пусне по евро3 и чека ще почне да свети и ще на набива винаги грешка катализатор конверторунг която е пряко свързана с по високия стандарт на вредни емисии която вече колата подържа поради обновения софт, а реално колата понеже е без катализатор не може да подържа дори и евро2.
Така, че преди да пуснеш автоматично програмиране първо виждаш какъв софтуер като версия ти трябва и не му задаваш автомат а ръчно програмиране и ръчно го избираш в ДИС и така ще направиш най-правилното програмиране.
Сори ако съм те засегнал не съм го написал с такава цел просто с уточнителна, иначе евала на такива хора като теб дано стават повече разбиращите хора във форума.

- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
А каква е разликата дали ще дам да програмирам DDE или DME ? Едно и също ли е ? И ако не е каква е разликата между двете ?
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
oci написа:
така обяснена процедурата е за автоматично програмиране на екуто, т.е ДИС сам си избира какъв софтуер да метне, и тук мазалото което може да стане е ДИС да сложи по висока версия на евростандарта и нещата да се омажат, или пък нищо да не стане т.е ДИС да сложи пак същия софтуер.
Не е важна смелостта важно е да знаеш какво правиш.
За да видиш, че съм прав провери старата база на софта преди да го програмираш и после провери новата вече след като си го програмирал и ще видиш, че най-вероятно ще е една и съща.
Виждал съм го това доста пъти и затова ти го казвам от опит не е важно всеки да е със сменен софтуер просто ей така за спорта, а софтуера да се смени или обнови ако найстина има нужда от това и да е направен по точния начин за определената кола, т.е СОФТУРА СЕ ИЗБИРА РЪЧНО И се вкарва номера на базата която ще слагаш т.е новия софтуер с ДИС, така ще знаеш какво правиш и софтуера който ще сложиш какво включва.
Към колегата OCI - можеш ли да обясниш в стъпки как се избира ръчно версията на софтуера? Определено ги разбираш нещата и имат доста опит и според мен ще се получи добро развитие на темата

- Nistel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320D
- Мечтае да кара: на сняг
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Някаква идея колко цакат за процедурата в Дару/Бова Кар?
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Здравейте,
Имам два въпроса свързани с Update софтуера.Имам 320D 150hp кола.Каква е разликата ако упдейтна DME или DDE и ако примерно използвам DIS v55 и упдейтна софтуера и след това ако тръгна с DIS v57 ще открие ли пак че има по нова версия за упдейт.Незнам дали се изразих правилно, но въпроса ми е ако си упдейтна колата с стара версия на DIS и след това пробвам с по нова версия на същата програма ще открие ли и по нова версия за самата кола ?
Имам два въпроса свързани с Update софтуера.Имам 320D 150hp кола.Каква е разликата ако упдейтна DME или DDE и ако примерно използвам DIS v55 и упдейтна софтуера и след това ако тръгна с DIS v57 ще открие ли пак че има по нова версия за упдейт.Незнам дали се изразих правилно, но въпроса ми е ако си упдейтна колата с стара версия на DIS и след това пробвам с по нова версия на същата програма ще открие ли и по нова версия за самата кола ?

Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
DME digital motor electronics - бензин
DDE digital diesel electronics - дизел
DDE digital diesel electronics - дизел
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
ReDFiRe написа:Здравейте,
Имам два въпроса свързани с Update софтуера.Имам 320D 150hp кола.Каква е разликата ако упдейтна DME или DDE и ако примерно използвам DIS v55 и упдейтна софтуера и след това ако тръгна с DIS v57 ще открие ли пак че има по нова версия за упдейт.Незнам дали се изразих правилно, но въпроса ми е ако си упдейтна колата с стара версия на DIS и след това пробвам с по нова версия на същата програма ще открие ли и по нова версия за самата кола ?
Аз на твое място не бих рискувал факта, че не правиш разлика между ДДЕ и ДМЕ за какво говорим, а ти ще правиш ъпдейт на моторната електроника. Иначе ти се възхищавам на ентусиазма, само да няма после колеги помагайте колата не пали защото след ъпдейта има и синхронизация да не я пропуснеш и нея.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
Мхм
Благодаря Ви. Но все пак ще има ли разлика ако се прави update с версия 55 или 57 ?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Update на софтуера на DME/DDE (в случая на DME)
ReDFiRe написа:МхмБлагодаря Ви. Но все пак ще има ли разлика ако се прави update с версия 55 или 57 ?
и с 54 да я направиш все тая важното е да окажеш какъв софт диса да сложи а оставиш ли го той да избира все тая с коя версия ще го направиш дали с 54,55 или 57 то не е измислено нищо ново така, че като го правиш с версия 57 не очаквай, че ще качи нещо което го няма в предишните или обратното.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани