Махане на катализатори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Махане на катализатори
Rundev написа:Днес си чета колата да видя каква е грешкатаи тя е "КАТАЛИЗАТОР 1" Банка 1.....еди кво си
сега ще правя Г-образното нещо да видя какво ще направя.
Направо си ъпдейтни с евро 2 и не се занимавай с глупости, цялата операция отнема 15 минути максимум
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Махане на катализатори
Radichev написа:Rundev написа:Днес си чета колата да видя каква е грешкатаи тя е "КАТАЛИЗАТОР 1" Банка 1.....еди кво си
сега ще правя Г-образното нещо да видя какво ще направя.
Направо си ъпдейтни с евро 2 и не се занимавай с глупости, цялата операция отнема 15 минути максимум
Кой да ми го направи?Къде да отида в Сливен?


- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Махане на катализатори
Добре де колеги, при дизелите на е46 и е90 без ДПФ, няма ли сонди преди и след катализаторите?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Махане на катализатори
Rundev написа:
Кой да ми го направи?Къде да отида в Сливен?и да не ми вземат 300 лева.
Колега аз сам си го направих онзи ден с ДИС, но има доброжелателни колеги в София и Пловдив, които биха ти го направили срещу една бира. Виж темата ъпдейт на софтуер - viewtopic.php?f=34&t=221277&hilit=%D1%8A%D0%BF%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%82+%D1%81%D0%BE%D1%84%D1%82%D1%83%D0%B5%D1%80
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- peshoiliev
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Махане на катализатори
Здравейте,
прочетох с интерес цялата тема, но няма конкретна информация или впечатления относно премахвенето на катализаторите при по-големите и по-нови бензинови мотори например като М54Б22, ще съм благодарен ако някой сподели, по конкретно ме интересува за М54, и някой да има идея каде в Пловдив може качествено да ми свалят катализаторите така че да нямам проглеми с вървенето на колата и святкането на чека,на 2 места вече след диагностика ми казват че катализаторите са ми частично запушени и е добре да ги подменя а и миризмата не е приятна,та реших на 100% да ги свалям и заменям с тръба или най-вероятно с резонатор..., и също така при М54 може ли да се премине към ЕВРО 2 и така ще се избегне ли святкането на чека и евинтуално последващи проглеми при премахването на катализаторите.
прочетох с интерес цялата тема, но няма конкретна информация или впечатления относно премахвенето на катализаторите при по-големите и по-нови бензинови мотори например като М54Б22, ще съм благодарен ако някой сподели, по конкретно ме интересува за М54, и някой да има идея каде в Пловдив може качествено да ми свалят катализаторите така че да нямам проглеми с вървенето на колата и святкането на чека,на 2 места вече след диагностика ми казват че катализаторите са ми частично запушени и е добре да ги подменя а и миризмата не е приятна,та реших на 100% да ги свалям и заменям с тръба или най-вероятно с резонатор..., и също така при М54 може ли да се премине към ЕВРО 2 и така ще се избегне ли святкането на чека и евинтуално последващи проглеми при премахването на катализаторите.
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Махане на катализатори
peshoiliev написа:Здравейте,
прочетох с интерес цялата тема, но няма конкретна информация или впечатления относно премахвенето на катализаторите при по-големите и по-нови бензинови мотори например като М54Б22, ще съм благодарен ако някой сподели, по конкретно ме интересува за М54, и някой да има идея каде в Пловдив може качествено да ми свалят катализаторите така че да нямам проглеми с вървенето на колата и святкането на чека,на 2 места вече след диагностика ми казват че катализаторите са ми частично запушени и е добре да ги подменя а и миризмата не е приятна,та реших на 100% да ги свалям и заменям с тръба или най-вероятно с резонатор..., и също така при М54 може ли да се премине към ЕВРО 2 и така ще се избегне ли святкането на чека и евинтуално последващи проглеми при премахването на катализаторите.
Отзад - напред.
1. Последващ проблем е ако някога затегнат прегледите за вредни емисии и факта че тровиш атмосферата.
2. Може да се премине на Евро 2 и няма да светка чека.
3. Най-добре е да си сложиш "разплетени" изпускателни колектори, предполагам, като продадеш катализаторите и разликата няма да е прекалено голяма. Може да пробваш само с "избушване", но общото мнение е, че малко дрънчи (т. нар. "drone"), а пък и според мен докато ти свалят колектора, за да изпразнят катализатора е голяма игра.
4. Някой колега от Пловдив да каже за сервизи там, а за софтуер Евро 2 провери в темата "Ъпдейт на софтуер" или нещо подобно в подфорум е46
Успех и се надявам да споделиш опит, тъй като и аз съм с този двигател и засега само съм си подменил софтуера и още не съм си купил нов колектор!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
Radichev написа:peshoiliev написа:Здравейте,
прочетох с интерес цялата тема, но няма конкретна информация или впечатления относно премахвенето на катализаторите при по-големите и по-нови бензинови мотори например като М54Б22, ще съм благодарен ако някой сподели, по конкретно ме интересува за М54, и някой да има идея каде в Пловдив може качествено да ми свалят катализаторите така че да нямам проглеми с вървенето на колата и святкането на чека,на 2 места вече след диагностика ми казват че катализаторите са ми частично запушени и е добре да ги подменя а и миризмата не е приятна,та реших на 100% да ги свалям и заменям с тръба или най-вероятно с резонатор..., и също така при М54 може ли да се премине към ЕВРО 2 и така ще се избегне ли святкането на чека и евинтуално последващи проглеми при премахването на катализаторите.
Отзад - напред.
1. Последващ проблем е ако някога затегнат прегледите за вредни емисии и факта че тровиш атмосферата.
Преди точно 1 седмица минах ГТП при много строга проверка. Слагаха ми някакви сонди при щеката за маслото, датчик за отмерването на оборотите на двигателя и още много неща, които до сега не бях виждал.Един от тестовете беше датчици в ауспусите за изгорелите газове.Аз съм с една пикаеща дюза и на място се усеща мириз на нафтица. Въпреки това и липсата на катализатор, прегледа мина успешно и си ми дадоха документа.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Махане на катализатори
как така с пикаеща дюза , пикаещите дюзи не топят ли бутала и да причиняват други подобни хардуерни конверсиии ? Или имаш предвид че ти капе от реиката нафтица някаде , та за това мирише

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Махане на катализатори
mitrax написа:как така с пикаеща дюза , пикаещите дюзи не топят ли бутала и да причиняват други подобни хардуерни конверсиии ? Или имаш предвид че ти капе от реиката нафтица някаде , та за това мирише
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Махане на катализатори
RaHzElChO написа:mitrax написа:как така с пикаеща дюза , пикаещите дюзи не топят ли бутала и да причиняват други подобни хардуерни конверсиии ? Или имаш предвид че ти капе от реиката нафтица някаде , та за това мирише
Този тест не е показател за пикаеща дюза. Демек не може от него да кажеш, че има пикаеща дюза.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
JTD написа:RaHzElChO написа:mitrax написа:как така с пикаеща дюза , пикаещите дюзи не топят ли бутала и да причиняват други подобни хардуерни конверсиии ? Или имаш предвид че ти капе от реиката нафтица някаде , та за това мирише
Този тест не е показател за пикаеща дюза. Демек не може от него да кажеш, че има пикаеща дюза.

"По-сигурен" тест ще бъде стенда, но лютенето на очите и колбичките за момента клонят към това.

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Махане на катализатори
mitrax написа:a в инпата как са показателите на дюзите ?
п.с.
/не съм разбирач/
Инпа дава информация на корекциите на дюзите, а не за състоянието им...има огромна разлика!

Разбира се преди да бъде свалена една или повече дюзи за ремонт/подмяна е най-добре да се провери и със софтуер и с тест с колби.
П.с. с 4 перфектни според Инпа и ДИС дюзи колега от форума едва палеше колата топла - теста с колбите реши дилемата.
П.с.2. с 4 перфектни според Инпа и ДИС дюзи колега от форума не можеше да вдигне повече от 150-160...теста с колбите показа, че подаваното количество гориво е в граници, но силно клонящо към долна граница

Разбира се, че най-сигурният начин да се провери състоянието на дюзите е сваляне и проверка на стенд...обаче аз съм на мнение, че е най-добре да бъде сигурно, че проблема/проблемите идват именно от дюзите, защото нито свалянето е безплатно, нито проверката на стенд...а да се ремонтират/демонтират здрави части ... е ебаси глупостта!
Относно катализаторите:
За дизелите: Ако горивната система е сравнително изрядна - дюзи, дебитомер са в нормални граници - и без катализатори - газ анализатор се минава успешно - пример са 2те ми Е46ци - без катализатори, на прави тръби с ремап - безпроблемно минаване на теста.
За бензин нямам особено големи наблюдения...но едва ли при преминаване към Евро 2 софт ще ви върнат от ГТП...просто макар и занижен емисионен стандарт...все пак е стандарт! - Гюнтер не е глупав

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Махане на катализатори
то то варбург дитакт не го спират , какво остава за е46 със или без евро 3 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани