Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
свали го за почистване и ще разбереш в какво положение е останало
ако е отворено, тогава си прав
но то е на една пружина която е доста здрава, не знам как ще остане отворен
освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря
ако е отворено, тогава си прав
но то е на една пружина която е доста здрава, не знам как ще остане отворен
освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
© написа:освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря
Много вероятно!
Филип - някога сменял ли си дебитомер ?
А адаптирал ли си дебитомера ?
Ако решиш - мини да я погледна

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dimitroff написа:© написа:освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря
Много вероятно!
Филип - някога сменял ли си дебитомер ?
А адаптирал ли си дебитомера ?
Ако решиш - мини да я погледна
че съм го сменял - сменял съм го .... ЕГР е свалян и беше повече от добре - почти никакъв нагар... както и да е почистен беше...
Но дебитомера не съм го адаптирал защото нямало нужда уж

EDIT: нямам номера но нещо такова беше а стария завършваше с 537 ако не се лъжа или нещо такова...
- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
изчистих АГР-а имаше нагар и грешка няма сега 
и аз сменях дебитомер но не помня цифрите но май бяха като твоите, и имаше нужда от адаптация
тук направих снимка на инпата с студен мотор за дюзите :

xerial написа:Dimitroff написа:© написа:освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря
Много вероятно!
Филип - някога сменял ли си дебитомер ?
А адаптирал ли си дебитомера ?
Ако решиш - мини да я погледна
че съм го сменял - сменял съм го .... ЕГР е свалян и беше повече от добре - почти никакъв нагар... както и да е почистен беше...
Но дебитомера не съм го адаптирал защото нямало нужда ужако не се лъжа завършваве на 929 или нещо такова. Ще проверя...
EDIT: нямам номера но нещо такова беше а стария завършваше с 537 ако не се лъжа или нещо такова...
и аз сменях дебитомер но не помня цифрите но май бяха като твоите, и имаше нужда от адаптация
тук направих снимка на инпата с студен мотор за дюзите :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, преди време като си сменях VVT модула бях постнал едни грешки, които ми записва колата.
Валвтроника го оправих, обаче колата продължава да записва:
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
С идването на зимните месеци колата почна да харчи доста, което си е притеснително.
Вярно я карам студена, а от нас до работа са 4-5 км и няма време да загрее дори. Но все пак 15/100, без ръчкане ми се види повече от нормалното.
Чудех се дали тази ДИСА не играе някаква роля, защото както и да карам под 13/100 не мога да сваля разхода.
ДИСА-та доколкото знам играе роля в контролирането на горивната смес, така ли е или се бъркам?
И възможно ли е оттам да е проблема?
Валвтроника го оправих, обаче колата продължава да записва:
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
С идването на зимните месеци колата почна да харчи доста, което си е притеснително.
Вярно я карам студена, а от нас до работа са 4-5 км и няма време да загрее дори. Но все пак 15/100, без ръчкане ми се види повече от нормалното.
Чудех се дали тази ДИСА не играе някаква роля, защото както и да карам под 13/100 не мога да сваля разхода.
ДИСА-та доколкото знам играе роля в контролирането на горивната смес, така ли е или се бъркам?
И възможно ли е оттам да е проблема?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Archangel написа:Колеги, преди време като си сменях VVT модула бях постнал едни грешки, които ми записва колата.
Валвтроника го оправих, обаче колата продължава да записва:
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
С идването на зимните месеци колата почна да харчи доста, което си е притеснително.
Вярно я карам студена, а от нас до работа са 4-5 км и няма време да загрее дори. Но все пак 15/100, без ръчкане ми се види повече от нормалното.
Чудех се дали тази ДИСА не играе някаква роля, защото както и да карам под 13/100 не мога да сваля разхода.
ДИСА-та доколкото знам играе роля в контролирането на горивната смес, така ли е или се бъркам?
И възможно ли е оттам да е проблема?
Имаш проблем в номер 16 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40. Реално и двете играят важна роля в определянето на горивната смес, но ДИСА клапана просто отваря, за да даде на двигателя повече въздух, когато е необходимо, обикновено при по-високи обороти. Колкото до разхода, сърби ме да кажа, че е нормален за начина ти на шофиране. Сега в студените зимни сутрини при смукач и само 4-5 км. до работното място ми се струва даже малко 15/100

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Благодаря за съвета, Слитърче. Ще взема да го сменя тоя датчик като я вкарвам в сервиз.
А това със свързаните грешки го установих отдавна.
Откакто смених VVT модула не само, че си оправих проблемите свързани с него, но и Check Engine light-а не е светвал повече
А това със свързаните грешки го установих отдавна.
Откакто смених VVT модула не само, че си оправих проблемите свързани с него, но и Check Engine light-а не е светвал повече

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, здравейте. Колата ми даваше грешка в airbags
Driver airbag on stage 2, resistance too high
За кой airbag става въпрос според вас? Мислех, че е този във волана и закачих успоредно на него едно съпротивление от 4 ома, но почна да дава друга грешка:
Driver airbag, resistance too low.
Интересното е че във втората грешка не пише level 2. Май трябваше да запиша и самите кодове, ама...
Някой може ли да каже какви трябва да са съпротивленията на възглавниците. Между другото колана ми е шунтиран, ако това има значение.

Driver airbag on stage 2, resistance too high
За кой airbag става въпрос според вас? Мислех, че е този във волана и закачих успоредно на него едно съпротивление от 4 ома, но почна да дава друга грешка:
Driver airbag, resistance too low.
Интересното е че във втората грешка не пише level 2. Май трябваше да запиша и самите кодове, ама...
Някой може ли да каже какви трябва да са съпротивленията на възглавниците. Между другото колана ми е шунтиран, ако това има значение.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
ckrumov написа:Колеги, здравейте. Колата ми даваше грешка в airbags
Driver airbag on stage 2, resistance too high
За кой airbag става въпрос според вас? Мислех, че е този във волана и закачих успоредно на него едно съпротивление от 4 ома, но почна да дава друга грешка:
Driver airbag, resistance too low.
Интересното е че във втората грешка не пише level 2. Май трябваше да запиша и самите кодове, ама...
Някой може ли да каже какви трябва да са съпротивленията на възглавниците. Между другото колана ми е шунтиран, ако това има значение.
1 ом са съпротивлениеята, но има по културен начин например софтуерно да се прекодира централата като се изключи проблемния бег ако не ви се дават пари за момента, но най-добре е да се смени нали това е за сигурност на пътниците.
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Проблема е решен.
Съпротивленията са между 2 и 4 ома.
Оказа се, че волана е сменян и е само със stage1. Така, че stage1 /жълтия чифт/ си остана вързан към волана, а на stage2 /синия чифт/ закачихме съпротивление и така и airbega работи и не свети за грешки компютъра.
Съпротивленията са между 2 и 4 ома.
Оказа се, че волана е сменян и е само със stage1. Така, че stage1 /жълтия чифт/ си остана вързан към волана, а на stage2 /синия чифт/ закачихме съпротивление и така и airbega работи и не свети за грешки компютъра.
- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги днес при диагностициране (за жалост с BMW Scanner) ми излезна грешка, която не е във shadow, а е реална.
LEW - 09/6F - NO CAN Message (ASC).
Първо колата е фейсова и е с DSC, а не с ASC, ако това във скобите има аналогия със системата.
Грешката се изтри без проблем и след това палих колата, гасих я няколко пъти. Повторното сканиране показа, че няма грешки. Обичам автомобилът ми да е в изрядно състояние и затова моля по-знаещити колеги нека помогнат като ме насочат от какво може да се е породила и какви мерки да взема за да не се появява пак.
Благодаря!
LEW - 09/6F - NO CAN Message (ASC).
Първо колата е фейсова и е с DSC, а не с ASC, ако това във скобите има аналогия със системата.
Грешката се изтри без проблем и след това палих колата, гасих я няколко пъти. Повторното сканиране показа, че няма грешки. Обичам автомобилът ми да е в изрядно състояние и затова моля по-знаещити колеги нека помогнат като ме насочат от какво може да се е породила и какви мерки да взема за да не се появява пак.
Благодаря!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
IvanchoM65 написа:Колеги днес при диагностициране (за жалост с BMW Scanner) ми излезна грешка, която не е във shadow, а е реална.
LEW - 09/6F - NO CAN Message (ASC).
Първо колата е фейсова и е с DSC, а не с ASC, ако това във скобите има аналогия със системата.
Грешката се изтри без проблем и след това палих колата, гасих я няколко пъти. Повторното сканиране показа, че няма грешки. Обичам автомобилът ми да е в изрядно състояние и затова моля по-знаещити колеги нека помогнат като ме насочат от какво може да се е породила и какви мерки да взема за да не се появява пак.
Благодаря!
Или е сменян абс-а или е сменян софта на компютъра на колата обикновенно тогава ги записва или при грешни кодировки в модулите, но щом си я изтрил и не я качва пак не се притеснявай.
- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ми общо взето грешката е видях след като променях VO/FA , добавих няколко екстри. Кодирането си мина нормално сменено е и във AKMB и в ALSZ. При идентификация колата се разпознава с коректноте опции. Възможно ли е просто в следствие на прекодирането да се е появила тази грешка или непременно трябва да е грешно кодирането?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте,някой да има идея това ,какво значи -

+
грешка 200.166 като пробвам да пусна диагностика с DIS?!?!



+
грешка 200.166 като пробвам да пусна диагностика с DIS?!?!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Сериозно отклонение от допустимите стойности на дюза...интересното е, че не пише на кой цилиндър...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани