Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от © » 12 Ное 2011, 17:37

свали го за почистване и ще разбереш в какво положение е останало
ако е отворено, тогава си прав
но то е на една пружина която е доста здрава, не знам как ще остане отворен
освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря :dunno:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 12 Ное 2011, 18:46

© написа:освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря :dunno:


Много вероятно!

Филип - някога сменял ли си дебитомер ?
А адаптирал ли си дебитомера ?

Ако решиш - мини да я погледна :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от xerial » 12 Ное 2011, 20:09

Dimitroff написа:
© написа:освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря :dunno:


Много вероятно!

Филип - някога сменял ли си дебитомер ?
А адаптирал ли си дебитомера ?

Ако решиш - мини да я погледна :yes:


че съм го сменял - сменял съм го .... ЕГР е свалян и беше повече от добре - почти никакъв нагар... както и да е почистен беше...

Но дебитомера не съм го адаптирал защото нямало нужда уж :dunno: ако не се лъжа завършваве на 929 или нещо такова. Ще проверя...

EDIT: нямам номера но нещо такова беше а стария завършваше с 537 ако не се лъжа или нещо такова...
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от gggalf » 12 Ное 2011, 20:27

изчистих АГР-а имаше нагар и грешка няма сега :)

xerial написа:
Dimitroff написа:
© написа:освен нещо на криво да е застанал или пък толкова много нагар, че да не затваря :dunno:


Много вероятно!

Филип - някога сменял ли си дебитомер ?
А адаптирал ли си дебитомера ?

Ако решиш - мини да я погледна :yes:


че съм го сменял - сменял съм го .... ЕГР е свалян и беше повече от добре - почти никакъв нагар... както и да е почистен беше...

Но дебитомера не съм го адаптирал защото нямало нужда уж :dunno: ако не се лъжа завършваве на 929 или нещо такова. Ще проверя...

EDIT: нямам номера но нещо такова беше а стария завършваше с 537 ако не се лъжа или нещо такова...



и аз сменях дебитомер но не помня цифрите но май бяха като твоите, и имаше нужда от адаптация

тук направих снимка на инпата с студен мотор за дюзите :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Archangel » 18 Ное 2011, 9:35

Колеги, преди време като си сменях VVT модула бях постнал едни грешки, които ми записва колата.
Валвтроника го оправих, обаче колата продължава да записва:

281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor

С идването на зимните месеци колата почна да харчи доста, което си е притеснително.
Вярно я карам студена, а от нас до работа са 4-5 км и няма време да загрее дори. Но все пак 15/100, без ръчкане ми се види повече от нормалното.
Чудех се дали тази ДИСА не играе някаква роля, защото както и да карам под 13/100 не мога да сваля разхода.
ДИСА-та доколкото знам играе роля в контролирането на горивната смес, така ли е или се бъркам?
И възможно ли е оттам да е проблема?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от slitter » 18 Ное 2011, 15:50

Archangel написа:Колеги, преди време като си сменях VVT модула бях постнал едни грешки, които ми записва колата.
Валвтроника го оправих, обаче колата продължава да записва:

281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor

С идването на зимните месеци колата почна да харчи доста, което си е притеснително.
Вярно я карам студена, а от нас до работа са 4-5 км и няма време да загрее дори. Но все пак 15/100, без ръчкане ми се види повече от нормалното.
Чудех се дали тази ДИСА не играе някаква роля, защото както и да карам под 13/100 не мога да сваля разхода.
ДИСА-та доколкото знам играе роля в контролирането на горивната смес, така ли е или се бъркам?
И възможно ли е оттам да е проблема?


Имаш проблем в номер 16 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40. Реално и двете играят важна роля в определянето на горивната смес, но ДИСА клапана просто отваря, за да даде на двигателя повече въздух, когато е необходимо, обикновено при по-високи обороти. Колкото до разхода, сърби ме да кажа, че е нормален за начина ти на шофиране. Сега в студените зимни сутрини при смукач и само 4-5 км. до работното място ми се струва даже малко 15/100 :) Все пак насочи се към датчика, за да видиш дали няма да има някаква промяна, но не вярвам... Между другото едната грешка може да зависи от другата, а именно ДИСА от датчика, затова заеми се първо с него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Archangel » 18 Ное 2011, 16:02

Благодаря за съвета, Слитърче. Ще взема да го сменя тоя датчик като я вкарвам в сервиз.
А това със свързаните грешки го установих отдавна.
Откакто смених VVT модула не само, че си оправих проблемите свързани с него, но и Check Engine light-а не е светвал повече ;)
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от ckrumov » 11 Дек 2011, 17:46

Колеги, здравейте. Колата ми даваше грешка в airbags
Driver airbag on stage 2, resistance too high
За кой airbag става въпрос според вас? Мислех, че е този във волана и закачих успоредно на него едно съпротивление от 4 ома, но почна да дава друга грешка:
Driver airbag, resistance too low.
Интересното е че във втората грешка не пише level 2. Май трябваше да запиша и самите кодове, ама...
Някой може ли да каже какви трябва да са съпротивленията на възглавниците. Между другото колана ми е шунтиран, ако това има значение.
:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 13 Дек 2011, 12:07

ckrumov написа:Колеги, здравейте. Колата ми даваше грешка в airbags
Driver airbag on stage 2, resistance too high
За кой airbag става въпрос според вас? Мислех, че е този във волана и закачих успоредно на него едно съпротивление от 4 ома, но почна да дава друга грешка:
Driver airbag, resistance too low.
Интересното е че във втората грешка не пише level 2. Май трябваше да запиша и самите кодове, ама...
Някой може ли да каже какви трябва да са съпротивленията на възглавниците. Между другото колана ми е шунтиран, ако това има значение.
:help:

1 ом са съпротивлениеята, но има по културен начин например софтуерно да се прекодира централата като се изключи проблемния бег ако не ви се дават пари за момента, но най-добре е да се смени нали това е за сигурност на пътниците.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от ckrumov » 15 Дек 2011, 12:12

Проблема е решен.
Съпротивленията са между 2 и 4 ома.
Оказа се, че волана е сменян и е само със stage1. Така, че stage1 /жълтия чифт/ си остана вързан към волана, а на stage2 /синия чифт/ закачихме съпротивление и така и airbega работи и не свети за грешки компютъра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от IvanchoM65 » 22 Дек 2011, 18:58

Колеги днес при диагностициране (за жалост с BMW Scanner) ми излезна грешка, която не е във shadow, а е реална.
LEW - 09/6F - NO CAN Message (ASC).
Първо колата е фейсова и е с DSC, а не с ASC, ако това във скобите има аналогия със системата.

Грешката се изтри без проблем и след това палих колата, гасих я няколко пъти. Повторното сканиране показа, че няма грешки. Обичам автомобилът ми да е в изрядно състояние и затова моля по-знаещити колеги нека помогнат като ме насочат от какво може да се е породила и какви мерки да взема за да не се появява пак.


Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 23 Дек 2011, 14:21

IvanchoM65 написа:Колеги днес при диагностициране (за жалост с BMW Scanner) ми излезна грешка, която не е във shadow, а е реална.
LEW - 09/6F - NO CAN Message (ASC).
Първо колата е фейсова и е с DSC, а не с ASC, ако това във скобите има аналогия със системата.

Грешката се изтри без проблем и след това палих колата, гасих я няколко пъти. Повторното сканиране показа, че няма грешки. Обичам автомобилът ми да е в изрядно състояние и затова моля по-знаещити колеги нека помогнат като ме насочат от какво може да се е породила и какви мерки да взема за да не се появява пак.


Благодаря!


Или е сменян абс-а или е сменян софта на компютъра на колата обикновенно тогава ги записва или при грешни кодировки в модулите, но щом си я изтрил и не я качва пак не се притеснявай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от IvanchoM65 » 23 Дек 2011, 16:45

Ми общо взето грешката е видях след като променях VO/FA , добавих няколко екстри. Кодирането си мина нормално сменено е и във AKMB и в ALSZ. При идентификация колата се разпознава с коректноте опции. Възможно ли е просто в следствие на прекодирането да се е появила тази грешка или непременно трябва да е грешно кодирането?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 24 Дек 2011, 13:03

Здравейте,някой да има идея това ,какво значи - :dunno: :banghead:

Изображение

+

грешка 200.166 като пробвам да пусна диагностика с DIS?!?!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 27 Дек 2011, 13:20

Сериозно отклонение от допустимите стойности на дюза...интересното е, че не пише на кой цилиндър...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook