AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от pazokolarov » 16 Апр 2010, 23:45

Това е схема от М51, до колкото виждам. А и до колкото си спомням, на моя нямаше нито маркуче, нито филтър, (20 и 21 на схемата) и си работеше без проблеми. На въпроса ти - няма нужда от маркуче на входа на филтъра, ако не е застрашен от изключително замърсяване.
Изображение
ИзображениеИзображение

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Веселин|Василев » 16 Апр 2010, 23:54

Да М51 е двигателя. Аз имам и маркучето и филтъра (замърсен е), но от другата страна няма нищо и ей така си виси, точно до горивния филтър е и там не е кой знае колко мръсно освен когато се вдигне прах, затова и питам дали от другата страна няма маркуче което да отива някъде.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Alexi » 21 Юни 2010, 12:42

последно да го изолираме ли или не :mhihi: има ли някой който кара от години така и няма проблеми ...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от Zagy » 21 Юни 2010, 12:55

Преди около година чистихме и изолирахме ЕГР-а на малкия ТДС ( 1.8 ) - досега не е имало оплаквания. Предполагам, че системата е идентична. Пробвайте и споделете как се държи колата.
Последна промяна Zagy на 21 Юни 2010, 13:16, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от jivko2828 » 21 Юни 2010, 13:03

Моя в момента е изолиран, като взех колата беше изолиран, после моя майстор го включи. Определено с него колата работи по-тихо, но и е по-мудна в ниските. След изчистването му и каране с него беше добре около 2 седмици и после нещо пак взе да мисли в ниските и тръгваше чак към 1800 оборота. След като го изключох определено колата е по-добре в ниските, но ръмжи повече като набира.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.11.2009
Пол: Мъж

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от toth » 27 Юни 2010, 13:08

Нека споделя и моят опит дотук с е46 320d 136 к.с. От известно време колата изгуби много мощност в диапазона до 2000 оборота, след тях си набира и върви нормално, но в ниските е наистина много зле, дори и на неголям наклон се налага да превключвам на по ниска предавка и ме изпреварват колици с двигатели по 1 литър... Изчитайки темите тук, се насочих към дебитомера - направих пробата с изключен дебитомер, нещата станаха още по зле - ако преди се налагаше от 5-та да превключа на 4-та по наклон, при откачен дебитомер не вървеше и на 4-та! Така и не разбрах кое е признакът за неработещ дебитомер - почва да върви по добре при изключването му, или същото или по-зле... мненията са различни.. Както и да е, поръчах нов дебитомер и го чакам да пристигне, междувременно направих и пробата с изключване на EGR от вакуумното маркуче. Резултат - проблемите изчезнаха и колата си тръгна както преди!! Не говоря за някакво малко или уж подобрение, а за огромна разлика! Странно ми се вижда, защото изчитайки темата тук, останах с впечатление, че изолирането на EGR може да подобри нещата, но не кой знае колко. А ако без вакуумното маркуче просто не може да отваря клапата и си стои затворена, значи не е била клеясала или блокирала отворена... При мен нещата се оправиха тотално! Затова си мисля, че проблемът при мен не е бил в EGR или не само в него, ако някой има предположения, ще съм благодарен да ги сподели... Мисля си, че все пак е възможно да е дебитомер, който отчита по ниски стойности от реалните и изолирането на EGR просто е компенсирало лошата работа на дебитомера, карайки го да подава по високи стойности и оттам да се обогатява сместа повече, а на високи обороти EGR така или иначе си е затворен или почти. Както и да е, новият дебитомер вече съм го платил, след като го сложа, ще направя пак проби с и без EGR. Това, което ще се чудя после е, ако се окаже, че си работи добре и с EGR, дали да го оставя затапен, или не... иначе като чета тук по италианските форуми, масово ги затапват, не им се чудят :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от jivko2828 » 28 Юни 2010, 1:03

Колега, аз смених дебитомера, понеже колата ми набираше малко тегаво. По това време карах с включен AGR. След смяната на дебитомера и изчистен AGR, колата започна да върви много, но на високите, а до 1800-1900 оборота нямаше никой и беше точно както казваш ти. Върнах я на майстора и той направи някакви други настройки на дебитомера (или поне това ми каза, но подозирам че не беше адаптиран). Както и да е колата вървеше добре на ниските и с включен AGR, но от време на време пак доста се спъваше в ниските, което ме накара да изолирам AGR-а. Сега е екстра, не се замисля, но може и по-добре според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от LUCIFER'S » 28 Юни 2010, 7:56

AGRa трябва да се почиства, трябва да е включен и работещ !!! Няма да обяснявам защо, който иска да намери в дебелите учебници за ДВГ или тука някъде из форума сме го обяснявали
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от unikalen88 » 29 Юни 2010, 10:20

а никои не казва след изолирането на агр-то набива ли му грешка колата която да свети на таблото или е само такава която се вижда през комп
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от inseCT » 29 Юни 2010, 11:34

unikalen88 написа:а никои не казва след изолирането на агр-то набива ли му грешка колата която да свети на таблото или е само такава която се вижда през комп


При мене излиза грешка след което колата влиза в авариен режим и не може да изпревариш и автобус...става въпрос за е46 03'' 320d
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от dimodi » 29 Юни 2010, 12:34

inseCT написа:При мене излиза грешка след което колата влиза в авариен режим и не може да изпревариш и автобус...става въпрос за е46 03'' 320d


И моята е '03 320d и си вървеше супер с изолиран клапан, не пушеше, нямаше и никаква грешка. Обаче като я изгася се чуваше едно тракане от клапана за около 3-4 секунди, което после спираше. Затова отпуших пак маркучето и си карам с включен клапан. :roll:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от © » 29 Юни 2010, 14:34

Alexi написа:последно да го изолираме ли или не :mhihi: има ли някой който кара от години така и няма проблеми ...

аз ... не е от години, но може би два летни сезона вече
при мен не свети лампа, при някои обаче светва и колата не върви

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от ///M_Martin » 29 Юни 2010, 18:58

При мен клапана само съм го чистил не съм го изолирал.Колата не пуши,върви си супер и не виждам защо да го пипам след като нямам проблеми с него ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от inseCT » 30 Юни 2010, 22:24

martin_g60 написа:При мен клапана само съм го чистил не съм го изолирал.Колата не пуши,върви си супер и не виждам защо да го пипам след като нямам проблеми с него ;)


Не го пипай колега...аз така се вкарах в филм на ужасите... :nono:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от jivko2828 » 30 Юни 2010, 22:54

При някои фейслифтови модели явно прави ядове като се изолира. :dummy:
Само се чудя защо при мен с включен AGR от време на време се получава забиване в ниските, примерно на 1400 оборота ако съм на 3-та като подам рязко газ и няма никой, чак до 1800-1900 когато захапе турбото, тогава колата се изстрелва. С изолиран клапан го няма това. Дебитомера е сменен и AGR-а е почистен преди месец и половина някъде. Само да питам възможно ли е да е нещо от дебитомера, понеже след смяната му беше още по зле, винаги нямаше мощносто в ниските, след което майстора пак прави нещо и каза, че е задал други стойности, при което си беше нормално и в ниските, а забиване имаше както писах по-горе от време на време. :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook