Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте Колеги,
Аз карам 318д Е46 1951см3 двигател - 116к.с. можем ли да я пипнем с някоя програма да и вдигнем малко мощността?
Ако някой може да помогне с това и му разбира
да я пипнем при налично свободно време 
Благодаря предварително!

Аз карам 318д Е46 1951см3 двигател - 116к.с. можем ли да я пипнем с някоя програма да и вдигнем малко мощността?
Ако някой може да помогне с това и му разбира


Благодаря предварително!

- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
И аз се престраших и сега вече съм с ремап,колата "литна",много съм доволен и искам да изкажа благодарности на колегата Dimitroff и го препоръчвам на всеки,просто съм сигурен когато колата ми е в негови ръце.Разбира си момчето и го прави много качествено.Благодартя ти Ванко
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
sttekata написа:Здравейте Колеги,
Аз карам 318д Е46 1951см3 двигател - 116к.с. можем ли да я пипнем с някоя програма да и вдигнем малко мощността?
Ако някой може да помогне с това и му разбирада я пипнем при налично свободно време
Благодаря предварително!
Звънни на Dimitroff

Si non confectus, non reficiat.
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
След сменени маркучи на турбопътищата, нямам катализатори, почистване на кулер, дебитомер, АГР клапан, колектори и аз се престраших да направя ремап. Общо взето чуденето ми траеше два дни (четене), 10 мин. разговор с момчето и 5 минути возене в колата му. Сега чакам да се доадаптира след манипулацията. Благодаря на момчето. Смея да го нарека приятел, въпреки че се познаваме отскоро. Благодаря Dimitroff
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги не се чудете а отивайте при Dimitroff за ремап , ще видите на какво наистина е способна вашата е46ка !
- milen76
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d '01
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги препоръчайте в Бургас къде да сложа чип? Така че да не пуши след това и т.н. Колата 320д, 136 коня.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Навярно малко извън темата, но...
някой с м52/м54, който да е правиш ремап
някакви впечатления може ли да сподели ?
някой с м52/м54, който да е правиш ремап
някакви впечатления може ли да сподели ?
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
milen76 написа:Колеги препоръчайте в Бургас къде да сложа чип? Така че да не пуши след това и т.н. Колата 320д, 136 коня.
http://www.tuneline-bg.com/Няма пушеци изпробвано,и ти го прави по твоя софт,предполагам че си има представител и в Бургас !

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
nikolae написа:Навярно малко извън темата, но...
някой с м52/м54, който да е правиш ремап
някакви впечатления може ли да сподели ?
Аз съм с м52 и съм правил, но не на дино. Ефект - по-скоро психологически, все пак е атмосферка...

- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
uCnaHeTcA написа:nikolae написа:Навярно малко извън темата, но...
някой с м52/м54, който да е правиш ремап
някакви впечатления може ли да сподели ?
Аз съм с м52 и съм правил, но не на дино. Ефект - по-скоро психологически, все пак е атмосферка...
Да питам и аз нещо, в тая връзка

Ако искам да посъбудя м54б22, без да прибягвам към някакви генерални модификации в мотора, от прочетеното мога да се ориентирам към следното:
- интейк/ по-добре конусен, на K&N примерно... ако не искам да развалям стоковия вид в коша мога ли да заложа на панелен такъв или няма файда...
- генерация/ интересно ми е дали генерацията от м54б25 може да пасне на б22 и ще има ли положителен ефект.( по-удачно ли е направо от м54б30 генерация или идва изсилена за моя мотор)
- и след тези манипулации да последва ремап..
За каква промяна в мощността може да се говори, при стоково 170 коня, резултат от 180-185 коня реален ли е... Ако да, ще е доста приятна за каране 320-ката


Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Wolfeye написа:uCnaHeTcA написа:nikolae написа:Навярно малко извън темата, но...
някой с м52/м54, който да е правиш ремап
някакви впечатления може ли да сподели ?
Аз съм с м52 и съм правил, но не на дино. Ефект - по-скоро психологически, все пак е атмосферка...
Да питам и аз нещо, в тая връзка![]()
Ако искам да посъбудя м54б22, без да прибягвам към някакви генерални модификации в мотора, от прочетеното мога да се ориентирам към следното:
- интейк/ по-добре конусен, на K&N примерно... ако не искам да развалям стоковия вид в коша мога ли да заложа на панелен такъв или няма файда...
- генерация/ интересно ми е дали генерацията от м54б25 може да пасне на б22 и ще има ли положителен ефект.( по-удачно ли е направо от м54б30 генерация или идва изсилена за моя мотор)
- и след тези манипулации да последва ремап..
За каква промяна в мощността може да се говори, при стоково 170 коня, резултат от 180-185 коня реален ли е... Ако да, ще е доста приятна за каране 320-ката
1) Най-добре CAI отдалечен от мотора (трябва малко фантазия)
2) Абсолютно никакъв смисъл от слагане на генерация от м54б30, еле да не говорим от б25. Вземаш си едни китайски колектори (едва ли ще си вземеш Суперспринт, за това така...) и почваш да ровиш, търсиш съвети от майстори и т.н. за генерацията назад. Моята примерно е след тези колектори 2х50 (или 2х55 бяха, че далеко беше и не помня добре) алуминизирани тръби с 2хрезонатора, съединяващи се с алуминизирани тръби в Y-pipe който завършва на 60-63мм и накрая крайно спортно гърне.
3) Да
4) , 5) , 6) Прегледай си масла, филтри, СВЕЩИ.
т.2) ти е най-големия мод
Ще скокне доволно от тия и резултат от 180-5 коня е реално постижим така.
Дано съм бил полезен и успех.

П.П. Работя над т.1) от доста време.
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
- milen76
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d '01
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
ivanofff написа:milen76 написа:Колеги препоръчайте в Бургас къде да сложа чип? Така че да не пуши след това и т.н. Колата 320д, 136 коня.
http://www.tuneline-bg.com/Няма пушеци изпробвано,и ти го прави по твоя софт,предполагам че си има представител и в Бургас !
Благодаря, ще се обадя да проверя.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
uCnaHeTcA написа:1) .....
2) Абсолютно никакъв смисъл от слагане на генерация от м54б30, еле да не говорим от б25. Вземаш си едни китайски колектори (едва ли ще си вземеш Суперспринт, за това така...) и почваш да ровиш, търсиш съвети от майстори и т.н. за генерацията назад. Моята примерно е след тези колектори 2х50 (или 2х55 бяха, че далеко беше и не помня добре) алуминизирани тръби с 2хрезонатора, съединяващи се с алуминизирани тръби в Y-pipe който завършва на 60-63мм и накрая крайно спортно гърне.
струва ми се и на мене по-удачен вариант с генерация, аз съм с изп. колектори от б30 + генерация = сигурен, съм че колата ми диша по-леко, дали е по-пъргава... незнам
3) Да - при тебе нали няма голям ефект ? Не мисля, че има смисъл от ремап на м52/м54
........
според мене ако ще се опира до сума от 1000лв /интейк, генерация, чип и т.н./
по-удачно е да се търси мотор /примерно M52TUB28/
ще даде по-голям резултат от всички точки изброени по-горе
При него запазваш радиотор, скорости, сп. апарати, съед. всичко си остава твоето.
Друга работа вече е мечтания б30 вече....... (замечтано човече)
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Интересно ми е дали някои от форума е чипосвал 320D 150 коня, доколкото разбрах там работата е доста деликатна. Та нека ако има смелчаци да споделят опит. Дори ако има интерес може да се обособи тема само за това.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани