Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 320i m54b22
Мечтае да кара: v8

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ///Mirkata » 25 Ное 2024, 20:38

Здравейте,някой да се е сблъсквал с тази грешка,segment timing,true running disturbed,crankshaft tooth faund,грешката идва със светкане на ASC и загуба на мощност без чек лампа,все едно спирам системата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от streetz » 03 Дек 2024, 1:11

Датчик колянов вал, буксата му или окабеляването до нея. Датчика задължително оригинален, не ментета.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 320i m54b22
Мечтае да кара: v8

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ///Mirkata » 04 Дек 2024, 7:19

streetz написа:Датчик колянов вал, буксата му или окабеляването до нея. Датчика задължително оригинален, не ментета.

Интересно че след като изгасих и запалих колата лампите по таблото изгаснаха,карам вече една седмица без никакви грешки ,може да са първи симптоми преди напълно прецакване на датчика ,знам ли.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The Heartlistener » 08 Дек 2024, 12:15

Не е задължително датчика да "умре" изведнъж. Симптомите са такива, обикновено става на добре загрял мотор след много каране. Докато в един момент не те остави на пътя.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ceko88 » 09 Дек 2024, 17:49

Банда някъде в София да има вибростенд за окачването
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 1.08.2019
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DiscontroL » 09 Дек 2024, 18:26

Race cars is my escape from all bullshit in life...

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 24.02.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ghostdriver » 10 Дек 2024, 18:21

Здравейте, имам следния проблем на е46 купе фейс, като дам на контакт колата не иска да пали, и припомпва падането на прозорците и не ми позволява да ги вдигна и тракат релетата.
Акумулатора е зареден и не е стар, клемите са почистени, с мултицет проверих бушоните, не е от тях, интересното е, че от зад има 12в, от пред където се дава ток, достигат едва 6 волта. Да ви попитам свалянето на прозорците с 1 пръст при отварянето на вратата от какво се контролира? Благодарен съм на всякаква информация, ако някой е имал подобен проблем.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 24 Дек 2024, 14:21

Колеги от няколко дни имам проблем с колата. Свети ми еърбега и ми премигват плафоните, чистачките и те спират по време на работа. Гледах я за грешки и няма. Колата е с M47N2 мотор евро 4 версията от 2005 година. В ИНПА излиза единствено прикачената снимка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 6.03.2022
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Atanasoww019 » 24 Дек 2024, 18:00

IMG_20241224_175351.jpg
Здравейте, от какво може да ми изписва тази грешка.?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The Heartlistener » 24 Дек 2024, 18:52

Ламбда сондата след катализатора си е отишла. Не е проблем, тя само следи състоянието на ката (ако въобще още имаш такъв). За кой мотор става дума?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 6.03.2022
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Atanasoww019 » 24 Дек 2024, 22:16

Мотора е м54б25, въпроса е да не влияе нещо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The Heartlistener » 25 Дек 2024, 7:39

Atanasoww019 написа:Мотора е м54б25, въпроса е да не влияе нещо

Не. Щом е М54 имаш 2 задни сонди, тази е на колектор 1 (1-3 цилиндри). Може да се преинсталира еку-то на Евро 2 , като се изключат и двете задни сонди. Тогава грешки по тях няма да има.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 25 Дек 2024, 8:35

swetlioo написа:Колеги от няколко дни имам проблем с колата. Свети ми еърбега и ми премигват плафоните, чистачките и те спират по време на работа. Гледах я за грешки и няма. Колата е с M47N2 мотор евро 4 версията от 2005 година. В ИНПА излиза единствено прикачената снимка.


Весела Коледа колеги!
Някой нещо по моите симптоми?
Не знам дали има отношение, но сложих преди няколко месеца една китайска навигация от Алито. Има CAN BUS, с който, като загася колата и оставаха да светят фарове, плафони и не искаше да работи централното, около 20 секунди, след което колата нямаше ядове. Преди 2 седмици го махнах, щото ме дразнеше всеки път да я чакам. Отделно, имах усилвател и буфер в багажника, от много години, за времето с тази навигация, два пъти ми гърми усилвателя. Това пък как се получава? Както и да е, гръмна преди няколко седмици, но не съм го свалял. Остана си закачено всичко, само махнах CAN BUS декодера и няколко дни след това ми направи впечатление, че ми прави подобна мизерия. Да допълня, седмица преди това, акумулатора ми беше тотално паднал, но той е на 7 години и го отдадох на това. Не я бях карал колата, но го свали, заредих и сложих обратно, в същия ден махнах декодера и така. Симптома е след известно време на каране светва еърбега, след час каране, почва да мига плафона и след половин час, почва да свети постоянно, като почват да отказват чистачките. Ако изгася колата на момента, пали от раз, лампата на таблото не свети, симптомите ги няма, но след известно време, всичко се повтаря в същия ред.
Какво се случва?
Вчера махнах усилвателя, да не би да дърпа ток, ще видя как ще се държи така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Biogame » 25 Дек 2024, 9:35

swetlioo написа:
swetlioo написа:Колеги от няколко дни имам проблем с колата. Свети ми еърбега и ми премигват плафоните, чистачките и те спират по време на работа. Гледах я за грешки и няма. Колата е с M47N2 мотор евро 4 версията от 2005 година. В ИНПА излиза единствено прикачената снимка.


Весела Коледа колеги!
Някой нещо по моите симптоми?
Не знам дали има отношение, но сложих преди няколко месеца една китайска навигация от Алито. Има CAN BUS, с който, като загася колата и оставаха да светят фарове, плафони и не искаше да работи централното, около 20 секунди, след което колата нямаше ядове. Преди 2 седмици го махнах, щото ме дразнеше всеки път да я чакам. Отделно, имах усилвател и буфер в багажника, от много години, за времето с тази навигация, два пъти ми гърми усилвателя. Това пък как се получава? Както и да е, гръмна преди няколко седмици, но не съм го свалял. Остана си закачено всичко, само махнах CAN BUS декодера и няколко дни след това ми направи впечатление, че ми прави подобна мизерия. Да допълня, седмица преди това, акумулатора ми беше тотално паднал, но той е на 7 години и го отдадох на това. Не я бях карал колата, но го свали, заредих и сложих обратно, в същия ден махнах декодера и така. Симптома е след известно време на каране светва еърбега, след час каране, почва да мига плафона и след половин час, почва да свети постоянно, като почват да отказват чистачките. Ако изгася колата на момента, пали от раз, лампата на таблото не свети, симптомите ги няма, но след известно време, всичко се повтаря в същия ред.
Какво се случва?
Вчера махнах усилвателя, да не би да дърпа ток, ще видя как ще се държи така.

Вземи откачи тая мултимедия и покарай без нея. Залагам на нея.
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 6.03.2022
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Atanasoww019 » 16 Яну 2025, 17:01

От известно време забелязвам, че съска всякаш от сервоусилвателя, съскането спира при натискане на спирачката, някои да е попадал на такова нещо мотора е м54

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook