Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ///Mirkata
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 320i m54b22
- Мечтае да кара: v8
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,някой да се е сблъсквал с тази грешка,segment timing,true running disturbed,crankshaft tooth faund,грешката идва със светкане на ASC и загуба на мощност без чек лампа,все едно спирам системата.

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Бързи въпроси и отговори
Датчик колянов вал, буксата му или окабеляването до нея. Датчика задължително оригинален, не ментета.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ///Mirkata
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 320i m54b22
- Мечтае да кара: v8
Re: Бързи въпроси и отговори
streetz написа:Датчик колянов вал, буксата му или окабеляването до нея. Датчика задължително оригинален, не ментета.
Интересно че след като изгасих и запалих колата лампите по таблото изгаснаха,карам вече една седмица без никакви грешки ,може да са първи симптоми преди напълно прецакване на датчика ,знам ли.

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Бързи въпроси и отговори
Не е задължително датчика да "умре" изведнъж. Симптомите са такива, обикновено става на добре загрял мотор след много каране. Докато в един момент не те остави на пътя.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Банда някъде в София да има вибростенд за окачването
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- Ghostdriver
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 24.02.2019
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам следния проблем на е46 купе фейс, като дам на контакт колата не иска да пали, и припомпва падането на прозорците и не ми позволява да ги вдигна и тракат релетата.
Акумулатора е зареден и не е стар, клемите са почистени, с мултицет проверих бушоните, не е от тях, интересното е, че от зад има 12в, от пред където се дава ток, достигат едва 6 волта. Да ви попитам свалянето на прозорците с 1 пръст при отварянето на вратата от какво се контролира? Благодарен съм на всякаква информация, ако някой е имал подобен проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Акумулатора е зареден и не е стар, клемите са почистени, с мултицет проверих бушоните, не е от тях, интересното е, че от зад има 12в, от пред където се дава ток, достигат едва 6 волта. Да ви попитам свалянето на прозорците с 1 пръст при отварянето на вратата от какво се контролира? Благодарен съм на всякаква информация, ако някой е имал подобен проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги от няколко дни имам проблем с колата. Свети ми еърбега и ми премигват плафоните, чистачките и те спират по време на работа. Гледах я за грешки и няма. Колата е с M47N2 мотор евро 4 версията от 2005 година. В ИНПА излиза единствено прикачената снимка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, от какво може да ми изписва тази грешка.?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Бързи въпроси и отговори
Ламбда сондата след катализатора си е отишла. Не е проблем, тя само следи състоянието на ката (ако въобще още имаш такъв). За кой мотор става дума?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Мотора е м54б25, въпроса е да не влияе нещо
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Бързи въпроси и отговори
Atanasoww019 написа:Мотора е м54б25, въпроса е да не влияе нещо
Не. Щом е М54 имаш 2 задни сонди, тази е на колектор 1 (1-3 цилиндри). Може да се преинсталира еку-то на Евро 2 , като се изключат и двете задни сонди. Тогава грешки по тях няма да има.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Колеги от няколко дни имам проблем с колата. Свети ми еърбега и ми премигват плафоните, чистачките и те спират по време на работа. Гледах я за грешки и няма. Колата е с M47N2 мотор евро 4 версията от 2005 година. В ИНПА излиза единствено прикачената снимка.
Весела Коледа колеги!
Някой нещо по моите симптоми?
Не знам дали има отношение, но сложих преди няколко месеца една китайска навигация от Алито. Има CAN BUS, с който, като загася колата и оставаха да светят фарове, плафони и не искаше да работи централното, около 20 секунди, след което колата нямаше ядове. Преди 2 седмици го махнах, щото ме дразнеше всеки път да я чакам. Отделно, имах усилвател и буфер в багажника, от много години, за времето с тази навигация, два пъти ми гърми усилвателя. Това пък как се получава? Както и да е, гръмна преди няколко седмици, но не съм го свалял. Остана си закачено всичко, само махнах CAN BUS декодера и няколко дни след това ми направи впечатление, че ми прави подобна мизерия. Да допълня, седмица преди това, акумулатора ми беше тотално паднал, но той е на 7 години и го отдадох на това. Не я бях карал колата, но го свали, заредих и сложих обратно, в същия ден махнах декодера и така. Симптома е след известно време на каране светва еърбега, след час каране, почва да мига плафона и след половин час, почва да свети постоянно, като почват да отказват чистачките. Ако изгася колата на момента, пали от раз, лампата на таблото не свети, симптомите ги няма, но след известно време, всичко се повтаря в същия ред.
Какво се случва?
Вчера махнах усилвателя, да не би да дърпа ток, ще видя как ще се държи така.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:swetlioo написа:Колеги от няколко дни имам проблем с колата. Свети ми еърбега и ми премигват плафоните, чистачките и те спират по време на работа. Гледах я за грешки и няма. Колата е с M47N2 мотор евро 4 версията от 2005 година. В ИНПА излиза единствено прикачената снимка.
Весела Коледа колеги!
Някой нещо по моите симптоми?
Не знам дали има отношение, но сложих преди няколко месеца една китайска навигация от Алито. Има CAN BUS, с който, като загася колата и оставаха да светят фарове, плафони и не искаше да работи централното, около 20 секунди, след което колата нямаше ядове. Преди 2 седмици го махнах, щото ме дразнеше всеки път да я чакам. Отделно, имах усилвател и буфер в багажника, от много години, за времето с тази навигация, два пъти ми гърми усилвателя. Това пък как се получава? Както и да е, гръмна преди няколко седмици, но не съм го свалял. Остана си закачено всичко, само махнах CAN BUS декодера и няколко дни след това ми направи впечатление, че ми прави подобна мизерия. Да допълня, седмица преди това, акумулатора ми беше тотално паднал, но той е на 7 години и го отдадох на това. Не я бях карал колата, но го свали, заредих и сложих обратно, в същия ден махнах декодера и така. Симптома е след известно време на каране светва еърбега, след час каране, почва да мига плафона и след половин час, почва да свети постоянно, като почват да отказват чистачките. Ако изгася колата на момента, пали от раз, лампата на таблото не свети, симптомите ги няма, но след известно време, всичко се повтаря в същия ред.
Какво се случва?
Вчера махнах усилвателя, да не би да дърпа ток, ще видя как ще се държи така.
Вземи откачи тая мултимедия и покарай без нея. Залагам на нея.



- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
От известно време забелязвам, че съска всякаш от сервоусилвателя, съскането спира при натискане на спирачката, някои да е попадал на такова нещо мотора е м54
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани