Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги.
Какво мислите за марката полуоски JP-GROUP ?
Виждам, че тяхната полуоска е с дължина 905мм, точно колкото е и Spidan.
Знам, че Спидан са хубави, но в моменда нямам възможност за тази марка.
Дали е възможно GSP затова да къса маншони, защото е по-къса, тя е 897мм, малко е но знам ли.
Какво мислите за марката полуоски JP-GROUP ?
Виждам, че тяхната полуоска е с дължина 905мм, точно колкото е и Spidan.
Знам, че Спидан са хубави, но в моменда нямам възможност за тази марка.
Дали е възможно GSP затова да къса маншони, защото е по-къса, тя е 897мм, малко е но знам ли.
- Teodor5885
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26.01.2023
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте !
Имам проблем , които е следния. При подаване на газ особено по байр , има доста вибрации идващи от дясната страна . Проверени са джанти , носачи са нови тампони на носачи са нови биалетките са нови , нова дясна полуоска , майстора ми сподели че рейката ми е за рециклаж , според вас възможно ли е тази вибрация да идва от нея ?
Имам проблем , които е следния. При подаване на газ особено по байр , има доста вибрации идващи от дясната страна . Проверени са джанти , носачи са нови тампони на носачи са нови биалетките са нови , нова дясна полуоска , майстора ми сподели че рейката ми е за рециклаж , според вас възможно ли е тази вибрация да идва от нея ?
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
При мен това се получаваше от предни полуоски.
- Teodor5885
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26.01.2023
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:При мен това се получаваше от предни полуоски.
Сменил съм предна дясна откъдето идва биенето , възможно е според теб да е от лявата ли ?
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Трудно мога да кажа със сигурност.
При мен се появи вибрация в предницата при изкачване и скоросто около 90-110км по магистрала.
Смених двете полуоски и проблемът се реши. Сложих марка gsp, минах с тях над 80х км.
След това ги смених пак, че правих един тежък ремонт за отстраняване на теч на масло от гарнитура на картер.
При мен се появи вибрация в предницата при изкачване и скоросто около 90-110км по магистрала.
Смених двете полуоски и проблемът се реши. Сложих марка gsp, минах с тях над 80х км.
След това ги смених пак, че правих един тежък ремонт за отстраняване на теч на масло от гарнитура на картер.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Teodor5885 написа:Драгослав написа:При мен това се получаваше от предни полуоски.
Сменил съм предна дясна откъдето идва биенето , възможно е според теб да е от лявата ли ?
Проверете, дали има луфт във вътрешното каре на лявата полуоска.
Според мен е от вътрешно каре.
- Teodor5885
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26.01.2023
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Teodor5885 написа:Драгослав написа:При мен това се получаваше от предни полуоски.
Сменил съм предна дясна откъдето идва биенето , възможно е според теб да е от лявата ли ?
Проверете, дали има луфт във вътрешното каре на лявата полуоска.
Според мен е от вътрешно каре.
Последното което каза майстора е , че тампоните на двигателя са заминали , ще ги сменям скоро време и ще споделя дали се е оправил проблема

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Здравейте колеги.
Какво мислите за марката полуоски JP-GROUP ?
Виждам, че тяхната полуоска е с дължина 905мм, точно колкото е и Spidan.
Знам, че Спидан са хубави, но в моменда нямам възможност за тази марка.
Дали е възможно GSP затова да къса маншони, защото е по-къса, тя е 897мм, малко е но знам ли.
На мен ми се скъса маншон на вътрешно каре на GSP на 15-20К и я смених със Spidan пред преспективата да я сменям през година-две. Едната от двете полуоски на GSP е доста по къса от оригиналната и тя май прави повече проблеми. Другата май по-държи. Не помня коя беше по-зле.
Teodor5885 написа:Kurtov написа:Teodor5885 написа:Драгослав написа:При мен това се получаваше от предни полуоски.
Сменил съм предна дясна откъдето идва биенето , възможно е според теб да е от лявата ли ?
Проверете, дали има луфт във вътрешното каре на лявата полуоска.
Според мен е от вътрешно каре.
Последното което каза майстора е , че тампоните на двигателя са заминали , ще ги сменям скоро време и ще споделя дали се е оправил проблема
То той майстора нищо не губи. Даже май печели. Преди да провери луфта в лявата полуоска може да смени главина, рейка, тампони раздатка, висящ лагер. Че може и да помрънка, че му губиш времето, за да изглежда правдоподобно. Ако пък решиш да си спестиш това може и да провериш другата полуоска при друг майстор и да не сменяш здрави оригинални части. Да знаеш, че когато почне да сее предницата, значи на полуоската не и остават много километри и може да те остави на пътя както при мен стана преди 10 г.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ами при мен дясната полуоска много бързо след монтирането скъса маншон и не и остава много.
Става въпрос за GSP, от лявата страна пак е GSP, но не съм имал проблем.
Някой сподели как са като здравина Spidan ?
Късат ли маншони ?
Става въпрос за GSP, от лявата страна пак е GSP, но не съм имал проблем.
Някой сподели как са като здравина Spidan ?
Късат ли маншони ?
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Ами при мен дясната полуоска много бързо след монтирането скъса маншон и не и остава много.
Става въпрос за GSP, от лявата страна пак е GSP, но не съм имал проблем.
Някой сподели как са като здравина Spidan ?
Късат ли маншони ?
Spidan като сложиш и забравяш за полуоските. И на Е90-ката съм с такива. Вече на 70000км и няма никакви симптоми. Няма проблеми и с маншоните
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Спидан са полуоските. Но външните маншони при мен заминават за по малко от 2 години, 70-80 хиляди км. Сменят ми ги гаранционно и после пак така.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Днес ходих във felix и ми обявиха цена от 280 лв за рециклиране на вътрешното каре.
Като слушам колегите ще минавам на спидан.
Нужно ли е да се връщат старите полуоски припзакупуване на полуоски spidan ?
Като слушам колегите ще минавам на спидан.
Нужно ли е да се връщат старите полуоски припзакупуване на полуоски spidan ?
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Днес ходих във felix и ми обявиха цена от 280 лв за рециклиране на вътрешното каре.
Като слушам колегите ще минавам на спидан.
Нужно ли е да се връщат старите полуоски припзакупуване на полуоски spidan ?
Не, поне при мен не искаха! Старите си седят в гаража. Пък и бяха 2 GSP-та дето за нищо не стават. Ако ти направят отстъпка за връщане на старите е далавера. Особено ако си с GSP.

- disappear
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Мойте предни полуоски са skf,около 90000км,досега само един маншон(трипод си замина),цена 40лв.и за смяна 30/40лв.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
disappear написа:Мойте предни полуоски са skf,около 90000км,досега само един маншон(трипод си замина),цена 40лв.и за смяна 30/40лв.
Сменихте трипода заедно с маншона ли ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани