m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DStoychev91
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 29.12.2013
Re: m54 misfire
Колега аз откакто съм купил колата, вече 1 год ми свети чек енджина за богата смес имаше мис файъри страшни работи. Дадох повече от 2000лв за ремонти и накрая един майстор видя най накрая откъде смуче въздух и какъв е проблема. Засега 3ти ден нямам никакви проблеми. Преди седмица колата неможеше да тръгне забиваше муцуна , работеле като трактор. Съветвам те провери и ти всички вакуми и най вече от дебитомера до дросела чак, в американските форуми повечето си решават проблема така. На снимките може да видиш в какво състояние бяха моите.
Успех
Успех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: m54 misfire
Малко тъп въпрос, но ако говорим за чека (check engine) винаги ли светва когато има мисфайър?При мен светва на контакт като дам, но като запаля всичко гасне, но си остава онова тресене намотора докато паднат оборотите.

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: m54 misfire
На студено ли тресе или винаги ?
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: m54 misfire
В последно време толкова бързам за работа че дори не съм обърнал внимание дали на топло го прави същото.Днес сякаш не я усетих. Но и не съм сигурен че тресе е правилната дума.По скоро вибрира леко докато влезе в ниски обороти.Аз имах и един друг проблем, колата не искаше да държи ниските обороти когато подавам газ, което до известна степен с реши със смяна на въздушния филтър и бензин 100 октана.Може би трябва да отида на диагностика да видя дали имам записани мисфайри.

- nani.k
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.12.2012
- Местоположение: Пловдив/София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525i , e53 3.0i
- Детайли за колата: BMW e60 525i - 192 hp
BMW X5 AUTO SPORT 3.0i - 2004 - 231 hp
Re: m54 misfire
На мен пак ми излезе грешката след смяната на клапана. След това пак настройки , и пак грешката. Размених мястото на бензиновите дюзи от 5ти с тази на 1ви цилиндър, за сега вече 2000 км нямам проблеми. Като чета и гледам си мисля, че може нищо да не съм направил, а причината за "оправянето" на проблема е времето, защото стана по-топло, а при студено време излиза тази грешка (поне така пише).
DStoychev91, благодаря за съвета ти, ще видя дали изпуска вакуум от този маркуч, но не мисля, че там ще ми е проблема, защото колата върви много. Примерно с лекота (без кикдаун и без да минавам 5000 оборота) вида 190-200 км/час. (излиза ми тази грешка само при 5500 - 6000 оборота и като започне да излиза после и при 3500 може да се появи)
Следващата стъпка ще бъде сваляне на главата и изчистване на всички карбонови натрупвания и мръсотии, защото като дойде зимата не ми се мисли ако ми излезе тази грешка, и според мен трябва да има решение на този проблем.
DStoychev91, благодаря за съвета ти, ще видя дали изпуска вакуум от този маркуч, но не мисля, че там ще ми е проблема, защото колата върви много. Примерно с лекота (без кикдаун и без да минавам 5000 оборота) вида 190-200 км/час. (излиза ми тази грешка само при 5500 - 6000 оборота и като започне да излиза после и при 3500 може да се появи)
Следващата стъпка ще бъде сваляне на главата и изчистване на всички карбонови натрупвания и мръсотии, защото като дойде зимата не ми се мисли ако ми излезе тази грешка, и според мен трябва да има решение на този проблем.
BMW X5 e53 auto sport 3.0i
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: m54 misfire
И това м54 се води подобрен вариант на м52
... да еееее
а и подобрения двигател
...
Всеки 2ри писка от един и същи проблем missfire от 1 до 7 ми цилиндър
и на всичко отгоре им се носи слава, че редом като сипваш бензин трябва да сипваш и масло
...
нещо май.... тия от БМВ взеха да се гаврят с клиентите си
...
Вместо да правят по-здрави мотори правят все по калпави .... м52 по-здрав от 54... м50 по-здрав от м52... и си вървим така до м30 ако не бъркам означението на двигателите....
тва пълен смях.... мислех да сменям моята е46 м43 118к.с. със шестак от фейслифт с тоя м54 ... ама просто вече няма да стане след като изчетох за кви простотии става на въпрос
...
ако ще сменям то ще е с м52 преди фейса ... нищо, че е по-стара... то явно по-старата е по-добре то като цяло май като гледам и е36 е по-здрава от е46....
а уж по-новото трябва да е по-добро....
Просто без коментар ...





Всеки 2ри писка от един и същи проблем missfire от 1 до 7 ми цилиндър


нещо май.... тия от БМВ взеха да се гаврят с клиентите си

Вместо да правят по-здрави мотори правят все по калпави .... м52 по-здрав от 54... м50 по-здрав от м52... и си вървим така до м30 ако не бъркам означението на двигателите....
тва пълен смях.... мислех да сменям моята е46 м43 118к.с. със шестак от фейслифт с тоя м54 ... ама просто вече няма да стане след като изчетох за кви простотии става на въпрос

ако ще сменям то ще е с м52 преди фейса ... нищо, че е по-стара... то явно по-старата е по-добре то като цяло май като гледам и е36 е по-здрава от е46....


Просто без коментар ...

- Neckros
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.10.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: син кораб с нафтова печка
- Мечтае да кара: E61 M5
Re: m54 misfire
Здравейте колеги,
автомобила е M54B30, ZF A5S325Z, 12.2000г.
от няколко месеца имам следния проблем:
- при палене колата тресе леко (стои на около 1000 оборота) към 2-3 мин. и след това пада на 750 оборота и се нормализира;
- Главния: след продължително каране и след това, започна да се движа бавно (т.е. всичко е горещо при мотора) започва да прекъсва, работи не на всички цилиндри, няма мощност и най-накрая угасва. След като спра и се опитам да запаля отново - нищо. Трябва да я изчакам поне 5 мин. преди да се опитам да я запаля и да не изгасне когато подам газ за потегляне. И най-гадното, че не го прави винаги.
- CES свети постоянно
Сменил съм горивния филтър; клапана картерни с всички маркучи(всички cold weather); гарнитури:дросел, ДИСА, щека за масло; почистено стъпково моторче; проверени маркучите от дебитомера до дросела - здрави; датчик колянов вал.
Тези дни ще сменям свещи и гарнитура капак на клапани.
Какво и къде друго да проверя? Вече се отчайвам, защото стават много нещата от които може да е причината. Прилам и снимки от последното прекъсване/угасване в движение.


автомобила е M54B30, ZF A5S325Z, 12.2000г.
от няколко месеца имам следния проблем:
- при палене колата тресе леко (стои на около 1000 оборота) към 2-3 мин. и след това пада на 750 оборота и се нормализира;
- Главния: след продължително каране и след това, започна да се движа бавно (т.е. всичко е горещо при мотора) започва да прекъсва, работи не на всички цилиндри, няма мощност и най-накрая угасва. След като спра и се опитам да запаля отново - нищо. Трябва да я изчакам поне 5 мин. преди да се опитам да я запаля и да не изгасне когато подам газ за потегляне. И най-гадното, че не го прави винаги.

- CES свети постоянно
Сменил съм горивния филтър; клапана картерни с всички маркучи(всички cold weather); гарнитури:дросел, ДИСА, щека за масло; почистено стъпково моторче; проверени маркучите от дебитомера до дросела - здрави; датчик колянов вал.
Тези дни ще сменям свещи и гарнитура капак на клапани.
Какво и къде друго да проверя? Вече се отчайвам, защото стават много нещата от които може да е причината. Прилам и снимки от последното прекъсване/угасване в движение.


- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: m54 misfire
Колеги намерих в този сайт данни за честите проблеми на м52б20 м52б25 и на м54. Пише че проблемът при него с missfire идва от хидравличните повдигачи.
BMW M54B30 disadvantages and problems - еднакви са с тези на м54б22
1. Fats motor oil consumption. The problem is the same that can be found in M52TU. It results in pistons rings which are prone to carbonization. There is an easy solution to this problem. You only need to replace rings with new ones. You can use components from M52TUB28. At the same time crankcase ventilation valve (PCV) should also be checked.
2. Engine overheating. It is another common problem of 6-cylinder engines. In case of its occurrence you need to check conditions of radiator and clean it in case of necessity. At the same time you need to check if there is any oxygen in the cooling system. It can also be the reason of engine overheating. If the problem was not eliminated, you are recommended to examine thermostat, pump and radiator cap.
3. Misfire. This problem can also be found in M52TU engine. It results in carbonization of hydraulic lifters. The only solution is to replace these components with new ones.
4. Oil light. This is the most common problem of oil filter housing or oil pump. They should be examined thoroughly.
Apart from above mentioned problems camshaft position sensor is also out of order rather often. At the same time duration of thermostat is also not very long along with high requirements to motor oil, low level of guaranteed lifespan and others. Nevertheless, M54 engines are more reliable in comparison with previous M52 generation.
If you choose from M52 or M54, you are recommended to purchase M54B30. It is a perfect example of reliable, powerful and durable motor. At the same time it will be a perfect choice for M54B30 swap.
3. Misfire. Problems with ignition can also occur rather often. It results in low productivity of cylinders which are disabled by ECU. Regular replacement of hydraulic lifters will be a perfect solution to this problem. - М52
Ето ви линк към сайта
http://mywikimotors.com/m52b25/
http://mywikimotors.com/m54b30/
Дано да ви е от ползва
BMW M54B30 disadvantages and problems - еднакви са с тези на м54б22
1. Fats motor oil consumption. The problem is the same that can be found in M52TU. It results in pistons rings which are prone to carbonization. There is an easy solution to this problem. You only need to replace rings with new ones. You can use components from M52TUB28. At the same time crankcase ventilation valve (PCV) should also be checked.
2. Engine overheating. It is another common problem of 6-cylinder engines. In case of its occurrence you need to check conditions of radiator and clean it in case of necessity. At the same time you need to check if there is any oxygen in the cooling system. It can also be the reason of engine overheating. If the problem was not eliminated, you are recommended to examine thermostat, pump and radiator cap.
3. Misfire. This problem can also be found in M52TU engine. It results in carbonization of hydraulic lifters. The only solution is to replace these components with new ones.
4. Oil light. This is the most common problem of oil filter housing or oil pump. They should be examined thoroughly.
Apart from above mentioned problems camshaft position sensor is also out of order rather often. At the same time duration of thermostat is also not very long along with high requirements to motor oil, low level of guaranteed lifespan and others. Nevertheless, M54 engines are more reliable in comparison with previous M52 generation.
If you choose from M52 or M54, you are recommended to purchase M54B30. It is a perfect example of reliable, powerful and durable motor. At the same time it will be a perfect choice for M54B30 swap.
3. Misfire. Problems with ignition can also occur rather often. It results in low productivity of cylinders which are disabled by ECU. Regular replacement of hydraulic lifters will be a perfect solution to this problem. - М52
Ето ви линк към сайта
http://mywikimotors.com/m52b25/
http://mywikimotors.com/m54b30/
Дано да ви е от ползва

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: m54 misfire
Здравейте отново. Гледам от много време темата не е бутана
значи ли това че сте изкарали добре зимата или просто ви е писнало да се занимавате с известния проблем "missfire" ?
Аз нали обичам да ровя и да чета попаднах отново на информация по въпроса. Ето я и нея:
Ignition Coils - There was a recall for failure-prone Bremi ignition coils. Symptoms include multiple yet intermittent "cylinder misfire" OBD-II codes, among with other difficult to diagnose problems. A dealer can tell you if this TSB/recall has been performed in which all six Bremi coils were replaced.
The following build date & VIN ranges were affected by this recall:
E46 with M54/M56 from 09/02 up to 12/04 production date.
325i KL58793 – KL62880, NH02298 – NH05784, PD00558 – PD01068
325iA KL78812 – KL89995, KR24002 – KR32361, PD56824 – PD58282, NJ21783 – NJ47934, NJ80013 – NJ96910
325Ci JY96097 – JY98108, PC99012 – PC99995
325CiA PL00001 – PL04548, PG60108 – PG62814
325Cic JY43694 – JY44229, PG97089 – PG98243
325CicA PG88872 – PG92999, PL24020 – PL31534
325iT EZ15376 – EZ15633
325iTA PC11346 – PC12725
325xi PF58422 – PF62576
325xiA PH86839 – PH90969, PM52033 – PM59296, PR06010 – PR12874
325xiT PE91490 – PE92062
325xiTA PF01600 – PF04589
325iA SULEV KP78010 – KP87556, PH30108 – PH36104
325CiA SULEV PJ15045 – PJ16347, JT20009 – JT22530
325iTA SULEV PJ00063 – PJ00924
330i KM02321 – KM07066
330iA KM24352 – KM36386
330Ci PD95092 – PD97653, JU28717 – JU45159
330CiA PL10037 – PL14136, PH02210 – PH05245
330Cic EV90090 – EV90753, PJ94042 – PJ95840
330CicA JU95942 – JU99831, PL40018 – PL46594
330xi PG09391 – PG11594
330xiA PG20116 – PG23990, PN30039 – PN35923
В кратък превод проблем в запалителните бобини, водещи до поява на сигнал от ОБД за незапалване в един или няколко цилиндъра.
А списъка е за моделите с ВИН номерата в които съществува проблема.
източника е
http://www.bimmerfest.com/wiki/index.php?title=BMW_E46
Надявам се да съм бил полезен.

Аз нали обичам да ровя и да чета попаднах отново на информация по въпроса. Ето я и нея:
Ignition Coils - There was a recall for failure-prone Bremi ignition coils. Symptoms include multiple yet intermittent "cylinder misfire" OBD-II codes, among with other difficult to diagnose problems. A dealer can tell you if this TSB/recall has been performed in which all six Bremi coils were replaced.
The following build date & VIN ranges were affected by this recall:
E46 with M54/M56 from 09/02 up to 12/04 production date.
325i KL58793 – KL62880, NH02298 – NH05784, PD00558 – PD01068
325iA KL78812 – KL89995, KR24002 – KR32361, PD56824 – PD58282, NJ21783 – NJ47934, NJ80013 – NJ96910
325Ci JY96097 – JY98108, PC99012 – PC99995
325CiA PL00001 – PL04548, PG60108 – PG62814
325Cic JY43694 – JY44229, PG97089 – PG98243
325CicA PG88872 – PG92999, PL24020 – PL31534
325iT EZ15376 – EZ15633
325iTA PC11346 – PC12725
325xi PF58422 – PF62576
325xiA PH86839 – PH90969, PM52033 – PM59296, PR06010 – PR12874
325xiT PE91490 – PE92062
325xiTA PF01600 – PF04589
325iA SULEV KP78010 – KP87556, PH30108 – PH36104
325CiA SULEV PJ15045 – PJ16347, JT20009 – JT22530
325iTA SULEV PJ00063 – PJ00924
330i KM02321 – KM07066
330iA KM24352 – KM36386
330Ci PD95092 – PD97653, JU28717 – JU45159
330CiA PL10037 – PL14136, PH02210 – PH05245
330Cic EV90090 – EV90753, PJ94042 – PJ95840
330CicA JU95942 – JU99831, PL40018 – PL46594
330xi PG09391 – PG11594
330xiA PG20116 – PG23990, PN30039 – PN35923
В кратък превод проблем в запалителните бобини, водещи до поява на сигнал от ОБД за незапалване в един или няколко цилиндъра.
А списъка е за моделите с ВИН номерата в които съществува проблема.
източника е
http://www.bimmerfest.com/wiki/index.php?title=BMW_E46
Надявам се да съм бил полезен.
Re: m54 misfire
Нека и аз да кажа нещо по темата. Аз имам М52Б25ТУ и аз имах проблем с тоя Missfire при мен го правеше и на загрял двигател и всеки път на различен цилиндър. Тъй като колата я имам от две години и не бях проверявал свещите и реших да ги проверя оказа се че са за смяна смених ги с нови Бош. След смяната проблема си остана. При поредното чистене на грешките Missfire с inpa реших да изчистя всички грешки по колата където имаше натрупани. След тази профилактика с инпата missfire вече не се е появявал.
- rado__84
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 520I M54 -BENZIN-GAZ
- Детайли за колата: BMW E60 520I M54 -BENZIN-GAZ
Re: m54 misfire
здравейте,при мен проблема е следния.имам колата от 6 месеца.колата е Е60 520и газ/бензин.изписва ми грешки misfire всеки път на различни цилиндри.сутрин като я запаля докато обърне на газ тресе за кратко и се оправя.когато паля на бензин тресе и видимо не работи на 6 цилиндъра.в движение на бензин няма проблем но когато спра на място и започва да тресе и да не работи на всички цилиндри.когато е на газ си работи много добре-равномерно и без прекъсвания но продължава да отчита грешки в цилиндрите.от какво може да е?
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: m54 misfire
rado__84 написа:здравейте,при мен проблема е следния.имам колата от 6 месеца.колата е Е60 520и газ/бензин.изписва ми грешки misfire всеки път на различни цилиндри.сутрин като я запаля докато обърне на газ тресе за кратко и се оправя.когато паля на бензин тресе и видимо не работи на 6 цилиндъра.в движение на бензин няма проблем но когато спра на място и започва да тресе и да не работи на всички цилиндри.когато е на газ си работи много добре-равномерно и без прекъсвания но продължава да отчита грешки в цилиндрите.от какво може да е?
Щом на газ ти работи добре провери първо впръскването на бензин. Дюзи, налягане на рея и така нататък.

- rado__84
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 520I M54 -BENZIN-GAZ
- Детайли за колата: BMW E60 520I M54 -BENZIN-GAZ
Re: m54 misfire
значи изкл. вариантите с вакум,свещи и бубини така ли?
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: m54 misfire
rado__84 написа:значи изкл. вариантите с вакум,свещи и бубини така ли?
Щом на газ работи не би трябвало да се те. Все пак газта се възпламенява по същия начин и даже ако има проблем с някои от тези компоненти се отразява повече на газ отколкото на бензин.

- rado__84
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 520I M54 -BENZIN-GAZ
- Детайли за колата: BMW E60 520I M54 -BENZIN-GAZ
Re: m54 misfire
днес ходих на доктор и майстора ми каза че е за смяна клапана на картерните газове.като отвори капачката за масло на двигателя и правеше много голям вакум и според него не е нормално.дали има връзка клапана с това прекъсване ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани