проверка термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: проверка термостат

Мнение от zoti » 26 Ное 2011, 14:17

Колеги,еднакви ли са малките термостати при 136к,150к и 330?При големия има видима разлика,но малките на вид са еднакви.Питам,защото продавам малък термостат в раздел "Продава" и ме питат хората :yes:
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: проверка термостат

Мнение от zoti » 28 Ное 2011, 11:36

Въпроса ли не зададох правилно,или никой не знае :mhihi: Става ли малкия термостат от136 коня за фейса ли не става?
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: проверка термостат

Мнение от stoimenov_1958 » 28 Ное 2011, 13:51

Малкия термостат на всички Е46 е еднакъв.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 29 Ное 2011, 8:15

stoimenov_1958 написа:Малкия термостат на всички Е46 е еднакъв.


Вътрешността е еднаква - самото тяло имаше някаква разлика, но не мога да се сетя сега каква - вземал съм такъв за 150к.с. и не успях да го монтирам - имаше разлика някъде!

Отворих го, взех вътрешния елемент и го монтирах в стария термостат на 136к.с. мотор - работи безпроблемно :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: проверка термостат

Мнение от stoimenov_1958 » 29 Ное 2011, 8:34

Обикновено се поставя от стария ТЕРМОСТАТ ЗАДНИЯ ЕЛЕМЕНТ В КОЙТО ВЛИЗА МАРКУЧА.Има една метална скоба която се издърпва вадисе накрайника и се поставя на новия.Моя е купен от ауто плюс и е същия като стария само знака на БМВ е изтрит]
11[2].png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 320D 04

Re: проверка термостат

Мнение от angelovk » 29 Ное 2011, 18:34

Нека и аз да споделя :)
При сменени два термостата колата пак загрява много трудно(~20минути Соф.градско). Като стигне стрелката на средата няма колебания, както и да я карам. Опитах да извадя от скритото меню температурата на течността, но нещо нестава. В началото на темата се спомена за някакъв реотан. Как да го проверя и къде се намира? Колата е 320д 2004г.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 29 Ное 2011, 22:48

Възможно е да не е обезвъздушена както трябва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: проверка термостат

Мнение от stoimenov_1958 » 30 Ное 2011, 8:38

Колеги по-важното е че като загрее колата си подържа постоянна температура.Проблем при автомобилите е загряването т.е. повишаването на температурата над нормалното.По-добре е да се остави така при мен и през лятото си загрява сравнително бавно при сменени термостати но стои на "12" и съм спокоен.Ако някой много иска бързо да му загрее да кара на по-високи обороти първите десет минути,но да знае предварително че това води до по-голям разход и по- бързо износване на двигатела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: проверка термостат

Мнение от armagedon01 » 30 Ное 2011, 10:01

armagedon01 написа:Явно и аз имам проблем с термостатите, защото колата ми работи в града на около 75 - 78 градуса, стрелката си стои посредата, но пък работната температура трябва е около 88 градуса, доколкото знам аз. Като пусна парното и веднага стрелката мърда няколко милиметра наляво. Та въпроса ми е кой от двата термостата да сменя - малкия или големия? .........


По препоръка на колегите смених големия термостат и сега колата си работи в диапазона 81 - 84 градуса, въпреки че разликата в температурата не е толкова голяма от преди, сега когато пусна парното на "1" в колата става много по - топло от преди. Също така веднъж достигнала оптимална температура, независимо дали пускам парното стрелката не мърда от средата :D :D. Струва ми се, че загрява малко бавно, ама може и да си внушавам вече :) Кагото малкия термостат беше свален надух от едната страна и се усещаше съпротивление/не голямо/, което би трябвало да означава, че е ок!
Последна промяна armagedon01 на 03 Дек 2011, 17:46, променена общо 1 път
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 25.07.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: 2002 г.

Re: проверка термостат

Мнение от lyubenpetkov » 30 Ное 2011, 10:03

И моята не загряваше. Смених големият термостат, който като го извадих се оказа със счупено краче, но пак същото. Поръчах и малък. Като смъкнах стария и духнах през него въздухът минаваше свободно. На новият не минаваше. Сега колата загрява малко бавно отколкото на мене ми се иска :mhihi: , но отива вече на 12 часа! Така, че изводът е да се сменят и двата термостата! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Re: проверка термостат

Мнение от vortep » 30 Ное 2011, 12:01

Пчове, прочетох цялата тема и много ми се иска да обобобщим нещата, за да знам и двата ли да сменям или само единия!
1. При изолиран ЕГР, малкия термостат играе ли някаква роля или е излишен. Понеже прочетох че не играе никава роля в този слуай, но също така прочетох и че когато малкия термостат не работи това прецаква големия, а моя ЕГР е изолиран, това значи ли че големия ми тремостат постоянно ще се прецаква?
2. Когато колата загрява бавно но достига оптимална температура и а задържа без колебания това значи че малкия термостат е заминал а големия си е ОК?
3. Когато колата не достига оптимална температура и температурата играе около 70-80 градуса значи че големия термостат е заминал?

П.С. На въпрос 2 и 3 може само с ДА и НЕ дами отговорите :mhihi:
Поздрави за темата много е полезна, поне за мен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: проверка термостат

Мнение от vicho » 30 Ное 2011, 14:22

vortep написа:...


1 - може да изолираш ЕГР-а и да оставиш малкия термостат си мисля, аз, просто ще оставиш охладителя :D
2 - като достигне оптимална и започнат колебания - малкия е фира
3 - ДА!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 528i

Re: проверка термостат

Мнение от Exesus » 30 Ное 2011, 16:11

Такаа, днес реших да си играя на майстор и сварших с почти такава бързина, с каквато започнах :banghead: . Ей тая щипка и счупих "главичката":
Изображение

Въпроса ми е сега как да извадя цялото (дюбел пласмасов ли е к'во е), тъй като счупих тва дето тряа да излезне, а другото тяло немога да го извадя и излиза само почти на половина. Или от къде мога да си купя нов такав, а това примерно да го напавам с клещи ли и аз незнам как да го извадя :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: проверка термостат

Мнение от vavilon » 30 Ное 2011, 16:47

Exesus написа:Такаа, днес реших да си играя на майстор и сварших с почти такава бързина, с каквато започнах :banghead: . Ей тая щипка и счупих "главичката":
Изображение

Въпроса ми е сега как да извадя цялото (дюбел пласмасов ли е к'во е), тъй като счупих тва дето тряа да излезне, а другото тяло немога да го извадя и излиза само почти на половина. Или от къде мога да си купя нов такав, а това примерно да го напавам с клещи ли и аз незнам как да го извадя :dunno:

:mhihi: Ще ме умориш! Дърпай с клещите смело, каквото е останало от щифтчето. В Дару, Камор има такива щипки (копчета и т.н)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 528i

Re: проверка термостат

Мнение от Exesus » 30 Ное 2011, 16:50

Утре ще му е** м******, да но не прецакам нещо друго :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook