проверка термостат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: проверка термостат
Колеги,еднакви ли са малките термостати при 136к,150к и 330?При големия има видима разлика,но малките на вид са еднакви.Питам,защото продавам малък термостат в раздел "Продава" и ме питат хората 

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: проверка термостат
Въпроса ли не зададох правилно,или никой не знае
Става ли малкия термостат от136 коня за фейса ли не става?

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: проверка термостат
Малкия термостат на всички Е46 е еднакъв.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
stoimenov_1958 написа:Малкия термостат на всички Е46 е еднакъв.
Вътрешността е еднаква - самото тяло имаше някаква разлика, но не мога да се сетя сега каква - вземал съм такъв за 150к.с. и не успях да го монтирам - имаше разлика някъде!
Отворих го, взех вътрешния елемент и го монтирах в стария термостат на 136к.с. мотор - работи безпроблемно

- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: проверка термостат
Обикновено се поставя от стария ТЕРМОСТАТ ЗАДНИЯ ЕЛЕМЕНТ В КОЙТО ВЛИЗА МАРКУЧА.Има една метална скоба която се издърпва вадисе накрайника и се поставя на новия.Моя е купен от ауто плюс и е същия като стария само знака на БМВ е изтрит]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: проверка термостат
Нека и аз да споделя
При сменени два термостата колата пак загрява много трудно(~20минути Соф.градско). Като стигне стрелката на средата няма колебания, както и да я карам. Опитах да извадя от скритото меню температурата на течността, но нещо нестава. В началото на темата се спомена за някакъв реотан. Как да го проверя и къде се намира? Колата е 320д 2004г.

При сменени два термостата колата пак загрява много трудно(~20минути Соф.градско). Като стигне стрелката на средата няма колебания, както и да я карам. Опитах да извадя от скритото меню температурата на течността, но нещо нестава. В началото на темата се спомена за някакъв реотан. Как да го проверя и къде се намира? Колата е 320д 2004г.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: проверка термостат
Колеги по-важното е че като загрее колата си подържа постоянна температура.Проблем при автомобилите е загряването т.е. повишаването на температурата над нормалното.По-добре е да се остави така при мен и през лятото си загрява сравнително бавно при сменени термостати но стои на "12" и съм спокоен.Ако някой много иска бързо да му загрее да кара на по-високи обороти първите десет минути,но да знае предварително че това води до по-голям разход и по- бързо износване на двигатела.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: проверка термостат
armagedon01 написа:Явно и аз имам проблем с термостатите, защото колата ми работи в града на около 75 - 78 градуса, стрелката си стои посредата, но пък работната температура трябва е около 88 градуса, доколкото знам аз. Като пусна парното и веднага стрелката мърда няколко милиметра наляво. Та въпроса ми е кой от двата термостата да сменя - малкия или големия? .........
По препоръка на колегите смених големия термостат и сега колата си работи в диапазона 81 - 84 градуса, въпреки че разликата в температурата не е толкова голяма от преди, сега когато пусна парното на "1" в колата става много по - топло от преди. Също така веднъж достигнала оптимална температура, независимо дали пускам парното стрелката не мърда от средата



Последна промяна armagedon01 на 03 Дек 2011, 17:46, променена общо 1 път
- lyubenpetkov
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 25.07.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: 2002 г.
Re: проверка термостат
И моята не загряваше. Смених големият термостат, който като го извадих се оказа със счупено краче, но пак същото. Поръчах и малък. Като смъкнах стария и духнах през него въздухът минаваше свободно. На новият не минаваше. Сега колата загрява малко бавно отколкото на мене ми се иска
, но отива вече на 12 часа! Така, че изводът е да се сменят и двата термостата! 


- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: проверка термостат
Пчове, прочетох цялата тема и много ми се иска да обобобщим нещата, за да знам и двата ли да сменям или само единия!
1. При изолиран ЕГР, малкия термостат играе ли някаква роля или е излишен. Понеже прочетох че не играе никава роля в този слуай, но също така прочетох и че когато малкия термостат не работи това прецаква големия, а моя ЕГР е изолиран, това значи ли че големия ми тремостат постоянно ще се прецаква?
2. Когато колата загрява бавно но достига оптимална температура и а задържа без колебания това значи че малкия термостат е заминал а големия си е ОК?
3. Когато колата не достига оптимална температура и температурата играе около 70-80 градуса значи че големия термостат е заминал?
П.С. На въпрос 2 и 3 може само с ДА и НЕ дами отговорите
Поздрави за темата много е полезна, поне за мен!
1. При изолиран ЕГР, малкия термостат играе ли някаква роля или е излишен. Понеже прочетох че не играе никава роля в този слуай, но също така прочетох и че когато малкия термостат не работи това прецаква големия, а моя ЕГР е изолиран, това значи ли че големия ми тремостат постоянно ще се прецаква?
2. Когато колата загрява бавно но достига оптимална температура и а задържа без колебания това значи че малкия термостат е заминал а големия си е ОК?
3. Когато колата не достига оптимална температура и температурата играе около 70-80 градуса значи че големия термостат е заминал?
П.С. На въпрос 2 и 3 може само с ДА и НЕ дами отговорите

Поздрави за темата много е полезна, поне за мен!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: проверка термостат
vortep написа:...
1 - може да изолираш ЕГР-а и да оставиш малкия термостат си мисля, аз, просто ще оставиш охладителя

2 - като достигне оптимална и започнат колебания - малкия е фира
3 - ДА!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: проверка термостат
Такаа, днес реших да си играя на майстор и сварших с почти такава бързина, с каквато започнах
. Ей тая щипка и счупих "главичката":

Въпроса ми е сега как да извадя цялото (дюбел пласмасов ли е к'во е), тъй като счупих тва дето тряа да излезне, а другото тяло немога да го извадя и излиза само почти на половина. Или от къде мога да си купя нов такав, а това примерно да го напавам с клещи ли и аз незнам как да го извадя


Въпроса ми е сега как да извадя цялото (дюбел пласмасов ли е к'во е), тъй като счупих тва дето тряа да излезне, а другото тяло немога да го извадя и излиза само почти на половина. Или от къде мога да си купя нов такав, а това примерно да го напавам с клещи ли и аз незнам как да го извадя

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: проверка термостат
Exesus написа:Такаа, днес реших да си играя на майстор и сварших с почти такава бързина, с каквато започнах. Ей тая щипка и счупих "главичката":
Въпроса ми е сега как да извадя цялото (дюбел пласмасов ли е к'во е), тъй като счупих тва дето тряа да излезне, а другото тяло немога да го извадя и излиза само почти на половина. Или от къде мога да си купя нов такав, а това примерно да го напавам с клещи ли и аз незнам как да го извадя

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани