Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 13.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от motomaniak » 01 Апр 2012, 21:26

1.Някой от колегите може ли да опише кои опции се променят на "nicht_aktiv" с НЦС-а, за да спре централата на еърбега да търси информация от датчика на пасажерската седалка?
2.От прочетеното до тук разбирам, че трябва да се изключи въпросната букса след прекодирането - вярно ли е?

Разчитам на подкрепа от знаещите, пък и предполагам, че на много колеги от форума ще е полезна тази информация.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 01 Апр 2012, 22:00

motomaniak написа:1.Някой от колегите може ли да опише кои опции се променят на "nicht_aktiv" с НЦС-а, за да спре централата на еърбега да търси информация от датчика на пасажерската седалка?
2.От прочетеното до тук разбирам, че трябва да се изключи въпросната букса след прекодирането - вярно ли е?

Разчитам на подкрепа от знаещите, пък и предполагам, че на много колеги от форума ще е полезна тази информация.


Трябва да се изключи преди програмирането, че иначе заминава централата, а особено на е39 дори не знам как трябва да е, защото дори с изключен датчик от буксите пак успях да прецакам централа една наскоро, така че засега при е39 тази опция на програмиране е рискована за мен. Който има гъз да пробва и да каже как е минало!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 13.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от motomaniak » 01 Апр 2012, 22:46

Ще го правим на Е46 - 02.2002г на един колега, за това питам подробно за опциите, които да деактивираме.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 01 Апр 2012, 23:50

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 13.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от motomaniak » 01 Апр 2012, 23:55

slitter написа:ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!


Благодаря много :bowdown: ,
скенера ми е 1,36 и не знам дали ще стане с него, утре ще правим проби.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VRPerformance » 02 Апр 2012, 10:10

не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36
Последна промяна VRPerformance на 02 Апр 2012, 13:10, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 02 Апр 2012, 12:14

motomaniak написа:
slitter написа:ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2

са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!


Благодаря много :bowdown: ,
скенера ми е 1,36 и не знам дали ще стане с него, утре ще правим проби.


Пишете как е минало и какво точно направихте, за да знаем и двете опций ли, едната ли само, преебахте ли централата :mhihi: :mhihi: :mhihi: , ей такива едни работи, демек информацийка дайте ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 02 Апр 2012, 21:41

VRPerformance написа:не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36


Аз съм го правил сто пъти с БМВ скенер 1.40 и до сега не съм имал проблеми и прецакани централи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VRPerformance » 03 Апр 2012, 11:52

oci написа:
VRPerformance написа:не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36


Аз съм го правил сто пъти с БМВ скенер 1.40 и до сега не съм имал проблеми и прецакани централи.
да брато,ама нещо не четеш внимателно...с 1.36 не става,с 1.40 става...и аз не съм имал прецакани централи,даже за пръв път чувам за такива...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 13.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от motomaniak » 03 Апр 2012, 13:25

Нищо не направихме, оказа се, че колегата е с жълтата букса и в нея влизат кабелите за подгряване на седалката, датчика за пасажера и за колана.
Дава грешка и в двата датчика, а също и подгряването на тази седалка не работи, което ме навежда на мисълта, че има проблем в буксата а не в датчиците.
Предложих му преди да бърникаме да си прегледа кабелите, защото според мен проблема не е в датчиците. Още повече, че лампата на бега е светнала след като
са дръпнали седалката в предно положение.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 06 Апр 2012, 23:33

VRPerformance написа:
oci написа:
VRPerformance написа:не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36


Аз съм го правил сто пъти с БМВ скенер 1.40 и до сега не съм имал проблеми и прецакани централи.
да брато,ама нещо не четеш внимателно...с 1.36 не става,с 1.40 става...и аз не съм имал прецакани централи,даже за пръв път чувам за такива...


Извинявам се Брато верно не съм прочел грешката е в моя телевизор :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 6.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Bmw 330 xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Transporter 1 » 24 Апр 2012, 21:26

здравей те колеги може ли да се активира екстрата ,като си отключа колата да светват фаровете
и после след като запаля пак да останат светнати
благодаря
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cls6666 » 25 Апр 2012, 6:23

Transporter 1 написа:здравей те колеги може ли да се активира екстрата ,като си отключа колата да светват фаровете
и после след като запаля пак да останат светнати
благодаря

може да се програмират фаровете да светват вместо мигачите,а след това могат да светят като дневни с запалването,поне на е39 и е46 не може да стане както искаш като на е90 или х5
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 6.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Bmw 330 xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Transporter 1 » 25 Апр 2012, 20:59

е значи да го разбирам че не може :dunno:
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Shamanek » 28 Май 2012, 14:51

Здравейте,
Предварително се извинявам, ако мнението ми не е подходящо за тази тема, ще отворя нова ако има проблем.
Та, имам проблем с буксата ми за диагностика. Колата е 320д фейс със сменян двигател. Ванката Димитров колкото и пъти да се опитва все не може да се свърже. Очевидно има някъде прекъснат кабел (надявам се). Другият вариант естествено е нещо да липсва като цяло от инсталацията или де да знам и аз какво.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и може ли да ми каже къде мога да я закарам да се разреши проблема, че така не си е работа.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook