Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- motomaniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
1.Някой от колегите може ли да опише кои опции се променят на "nicht_aktiv" с НЦС-а, за да спре централата на еърбега да търси информация от датчика на пасажерската седалка?
2.От прочетеното до тук разбирам, че трябва да се изключи въпросната букса след прекодирането - вярно ли е?
Разчитам на подкрепа от знаещите, пък и предполагам, че на много колеги от форума ще е полезна тази информация.
2.От прочетеното до тук разбирам, че трябва да се изключи въпросната букса след прекодирането - вярно ли е?
Разчитам на подкрепа от знаещите, пък и предполагам, че на много колеги от форума ще е полезна тази информация.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко
За контакт - 0888 408 234 Митко
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
motomaniak написа:1.Някой от колегите може ли да опише кои опции се променят на "nicht_aktiv" с НЦС-а, за да спре централата на еърбега да търси информация от датчика на пасажерската седалка?
2.От прочетеното до тук разбирам, че трябва да се изключи въпросната букса след прекодирането - вярно ли е?
Разчитам на подкрепа от знаещите, пък и предполагам, че на много колеги от форума ще е полезна тази информация.
Трябва да се изключи преди програмирането, че иначе заминава централата, а особено на е39 дори не знам как трябва да е, защото дори с изключен датчик от буксите пак успях да прецакам централа една наскоро, така че засега при е39 тази опция на програмиране е рискована за мен. Който има гъз да пробва и да каже как е минало!
- motomaniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ще го правим на Е46 - 02.2002г на един колега, за това питам подробно за опциите, които да деактивираме.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко
За контакт - 0888 408 234 Митко
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!
- motomaniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
slitter написа:ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!
Благодаря много

скенера ми е 1,36 и не знам дали ще стане с него, утре ще правим проби.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко
За контакт - 0888 408 234 Митко
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36
Последна промяна VRPerformance на 02 Апр 2012, 13:10, променена общо 1 път
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
motomaniak написа:slitter написа:ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
са опцийте принципно, но трябва да се помисли дали двете трябва да са nicht_aktiv или само едната... щото стават неприятни неща, както се изразих по-горе.
Принципно по-добре е да го направите със Скенер, отколкото с Експерта, защото там само се борави с една чавка, която я слагаш и махаш и само откачаш буксите и то само си променя, каквото е необходимо!
Благодаря много,
скенера ми е 1,36 и не знам дали ще стане с него, утре ще правим проби.
Пишете как е минало и какво точно направихте, за да знаем и двете опций ли, едната ли само, преебахте ли централата



- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
VRPerformance написа:не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36
Аз съм го правил сто пъти с БМВ скенер 1.40 и до сега не съм имал проблеми и прецакани централи.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
да брато,ама нещо не четеш внимателно...с 1.36 не става,с 1.40 става...и аз не съм имал прецакани централи,даже за пръв път чувам за такива...oci написа:VRPerformance написа:не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36
Аз съм го правил сто пъти с БМВ скенер 1.40 и до сега не съм имал проблеми и прецакани централи.
- motomaniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Нищо не направихме, оказа се, че колегата е с жълтата букса и в нея влизат кабелите за подгряване на седалката, датчика за пасажера и за колана.
Дава грешка и в двата датчика, а също и подгряването на тази седалка не работи, което ме навежда на мисълта, че има проблем в буксата а не в датчиците.
Предложих му преди да бърникаме да си прегледа кабелите, защото според мен проблема не е в датчиците. Още повече, че лампата на бега е светнала след като
са дръпнали седалката в предно положение.
Дава грешка и в двата датчика, а също и подгряването на тази седалка не работи, което ме навежда на мисълта, че има проблем в буксата а не в датчиците.
Предложих му преди да бърникаме да си прегледа кабелите, защото според мен проблема не е в датчиците. Още повече, че лампата на бега е светнала след като
са дръпнали седалката в предно положение.
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко
За контакт - 0888 408 234 Митко
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
VRPerformance написа:да брато,ама нещо не четеш внимателно...с 1.36 не става,с 1.40 става...и аз не съм имал прецакани централи,даже за пръв път чувам за такива...oci написа:VRPerformance написа:не става,това което ви е обеснил слитер се прави с инпа кабел,а не със скенера 1.36
Аз съм го правил сто пъти с БМВ скенер 1.40 и до сега не съм имал проблеми и прецакани централи.
Извинявам се Брато верно не съм прочел грешката е в моя телевизор

- Transporter 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 6.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 330 xd
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
здравей те колеги може ли да се активира екстрата ,като си отключа колата да светват фаровете
и после след като запаля пак да останат светнати
благодаря
и после след като запаля пак да останат светнати
благодаря
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Transporter 1 написа:здравей те колеги може ли да се активира екстрата ,като си отключа колата да светват фаровете
и после след като запаля пак да останат светнати
благодаря
може да се програмират фаровете да светват вместо мигачите,а след това могат да светят като дневни с запалването,поне на е39 и е46 не може да стане както искаш като на е90 или х5
- Transporter 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 6.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 330 xd
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
е значи да го разбирам че не може 

В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте,
Предварително се извинявам, ако мнението ми не е подходящо за тази тема, ще отворя нова ако има проблем.
Та, имам проблем с буксата ми за диагностика. Колата е 320д фейс със сменян двигател. Ванката Димитров колкото и пъти да се опитва все не може да се свърже. Очевидно има някъде прекъснат кабел (надявам се). Другият вариант естествено е нещо да липсва като цяло от инсталацията или де да знам и аз какво.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и може ли да ми каже къде мога да я закарам да се разреши проблема, че така не си е работа.
Предварително се извинявам, ако мнението ми не е подходящо за тази тема, ще отворя нова ако има проблем.
Та, имам проблем с буксата ми за диагностика. Колата е 320д фейс със сменян двигател. Ванката Димитров колкото и пъти да се опитва все не може да се свърже. Очевидно има някъде прекъснат кабел (надявам се). Другият вариант естествено е нещо да липсва като цяло от инсталацията или де да знам и аз какво.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и може ли да ми каже къде мога да я закарам да се разреши проблема, че така не си е работа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани