Загрява Странно( перка)?????????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
aleks_al написа:Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия колаУспех
Ами колега аз това и направих в самото начало. Отидох тогава при електричар още това той ми каза че мисли че е управлението. Провери релетата и кабелите, понеже имаше окисление ги запои на ново, но все същата работа.
така че съм си поръчал комплекта в петък е тук и го слагам.
Не мисля че в слуюач 600лв. са толкос важни, особено и когато съм дизел..............





Бяла Перла
applause написа:aleks_al написа:Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия колаУспех
Ами колега аз това и направих в самото начало. Отидох тогава при електричар още това той ми каза че мисли че е управлението. Провери релетата и кабелите, понеже имаше окисление ги запои на ново, но все същата работа.
така че съм си поръчал комплекта в петък е тук и го слагам.
Не мисля че в слуюач 600лв. са толкос важни, особено и когато съм дизел..............
![]()
![]()
![]()
Колеги извинявам се на всички, ако съм подвел някой....
Такам оказа се че цената на перката и в М- кар е 704лв. Господата се объркали и гледали и ми поръчали друга перка......
Сега пак рябва да чакам тази която ми трябва................. ПФ.
Ами това е може да закриеме темата

Бяла Перла
Колеги най- накрая смених златната перка. Е всичко вече се оправи перката работи перфектно и няма нкакви проблеми. Включва се винаги когато е не обходимо................Колата не загрява....
И това е...............
Колеги искам да обясня отново на всички, Понеже имах доста запитвания на ЛС.
По принцип не се прецаква перката тя е една пластмаса която трудно може да се прецаква. В повечето случаи става така че се прецаква управлението на перката ( малка платка залята с липоксидна смола, поради което върху него невъзмовно да се работи). Та въпросното управление подава инфо на перката кога да се включва и при каква температура как да върти. Но когато то се прецака, не подава правилна информация на перката от където стават мн. проблеми. Перката не се върти когато трябва и колата загрява. Има случай когато пък подава такава информация, че преката не спира да върти...
И така да се смени само въпросното управление неможе, понеже се продава само комплкет с перката.
Аналог за него за сега няма, а и да има едва ли за нещо толкова важно си заслужала...............
И това е...............
Колеги искам да обясня отново на всички, Понеже имах доста запитвания на ЛС.
По принцип не се прецаква перката тя е една пластмаса която трудно може да се прецаква. В повечето случаи става така че се прецаква управлението на перката ( малка платка залята с липоксидна смола, поради което върху него невъзмовно да се работи). Та въпросното управление подава инфо на перката кога да се включва и при каква температура как да върти. Но когато то се прецака, не подава правилна информация на перката от където стават мн. проблеми. Перката не се върти когато трябва и колата загрява. Има случай когато пък подава такава информация, че преката не спира да върти...
И така да се смени само въпросното управление неможе, понеже се продава само комплкет с перката.
Аналог за него за сега няма, а и да има едва ли за нещо толкова важно си заслужала...............
Бяла Перла
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Същата ситуация беше и при мен, дори бях пуснал подобна тема преди месец.
Предпоставка за проблема или поне това което може да се направи е да се почистят радиаторите от набити насекоми щото пречат на охлаждането друго решение няма (има 704лв.
)


19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани