Жълта лампа и Катализатор!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Там няма ремонт-или смяна,или резонатор,или прави тръби.....кой луд би дал 1500-2000лв.за нов катализатор!?vAiO написа:дано хората в сервиза да са прави и да се оправи само със смяна или ремонт на катализатора...

Последна промяна titto на 12 Юни 2008, 19:48, променена общо 1 път

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
titto написа:Там няма ремонт,или смяна,или резонатор,или прави тръби.....кой луд би дал 1500-2000лв.за нов катализатор!?vAiO написа:дано хората в сервиза да са прави и да се оправи само със смяна или ремонт на катализатора...
това исках да кажа - дано със смяна на тръби или резонатор да се оправят нещата
Колега Dimitroff ,съжалявам че се забавих с отговора.Колегата Plamen_hh е прав,може би не съм разбрал добре,сигурно засмуква въздух от спукан маркуч или нещо подобно.
Ама тази сутрин говорих с механика дето ми оправи проблема и ми каза също да пробвам да изкарам колата на магистралата и ако на 5-та след 3500 оборота губи мощност или прекъсва,значи нещо не е наред,ако ли не:"Карай смело"
Ама тази сутрин говорих с механика дето ми оправи проблема и ми каза също да пробвам да изкарам колата на магистралата и ако на 5-та след 3500 оборота губи мощност или прекъсва,значи нещо не е наред,ако ли не:"Карай смело"
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
a3 написа:Stoyan7777 написа:аз бих предложил 2рия вариянт, защото е най-евтин,
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това
Абе въпроса е лампата да угасне, без да се дава ~3к за нови катализатори. И да не трябва след няколко месеца да го правя пак. Никой ли не е махал кат на 320/318 бензин? Гледам за дизелите има няколко теми, но там май нямат ламбда след кат-а!
Нали това се опитвам да ти обесня бе човек.
Мой приятел, който има е39 си махна катализаторите
и му сложиха обикновенни тръби. Никви лампи не светят,
но е по-шумна. Дано сега си ме разбрал

Аз имам същия проблем с тази лампа, но колата си върви добре, само дето като настъпя газта до долу и леко губи мощност, а когато върна леко, мощността се качва, забелязвам го по стрелката на разхода на гориво, когато сам на 5-та на 4000 оборота, казаха ми че е или от дибитомер или ламбда сонда. Дебитомера знам че е кам 500 лв, някои има ли представа колко струва тази ламбда сонда?
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Martoo написа:Аз имам същия проблем с тази лампа, но колата си върви добре, само дето като настъпя газта до долу и леко губи мощност, а когато върна леко, мощността се качва, забелязвам го по стрелката на разхода на гориво, когато сам на 5-та на 4000 оборота, казаха ми че е или от дибитомер или ламбда сонда. Дебитомера знам че е кам 500 лв, някои има ли представа колко струва тази ламбда сонда?
Колата ти има 2 ламда сонди:
1. Номенклатурен номер : 11781247406
Описание : ЛАМБДА СОНДА
Ед.цена (с ДДС) : 383.28 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
2.Номенклатурен номер : 11781739845
Описание : СОНДА
Ед.цена (с ДДС) : 383.28 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Дано да съм ти помогнал
Здравейте,
малко update за моя проблем може да помогне и на други хора. Та значи светва ми жълтата лампа и колата почва да не върви / да гасне и да мирише и да пърпори. Оказва се запушен катализатор, който даже се е цепнал, след което избушват и 2-та катализатора и му оправят цепката обаче лампата не изгасва. И се оказва, че и някакъв пластмасов винтил на всмукателните колектори е сдал багажа - 74лв нов и лампата загасна. За протокола и аз съм с 2 ламбди преди и след кат-ни.
И сега колата е супер - стана по-тиха и върви повече. Цялата процедура ми излезна 320 кинта, като 200 от тях са за труд. Ако някой се интересува в кой сервиз съм го правил да праща ЛС. Общо взето съм доволен от сервиза.
Сега си търся къде да пласирам карантията на катализаторите
, разбрах, че ги плащали добре, ако имате някво инфо къде ги изкупуват или ориентировъчни цени, на които ги изкупуват ще съм благодарен да ми кажете.
малко update за моя проблем може да помогне и на други хора. Та значи светва ми жълтата лампа и колата почва да не върви / да гасне и да мирише и да пърпори. Оказва се запушен катализатор, който даже се е цепнал, след което избушват и 2-та катализатора и му оправят цепката обаче лампата не изгасва. И се оказва, че и някакъв пластмасов винтил на всмукателните колектори е сдал багажа - 74лв нов и лампата загасна. За протокола и аз съм с 2 ламбди преди и след кат-ни.
И сега колата е супер - стана по-тиха и върви повече. Цялата процедура ми излезна 320 кинта, като 200 от тях са за труд. Ако някой се интересува в кой сервиз съм го правил да праща ЛС. Общо взето съм доволен от сервиза.
Сега си търся къде да пласирам карантията на катализаторите

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Stoyan7777 написа:a3 написа:Stoyan7777 написа:аз бих предложил 2рия вариянт, защото е най-евтин,
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това
Абе въпроса е лампата да угасне, без да се дава ~3к за нови катализатори. И да не трябва след няколко месеца да го правя пак. Никой ли не е махал кат на 320/318 бензин? Гледам за дизелите има няколко теми, но там май нямат ламбда след кат-а!
Нали това се опитвам да ти обесня бе човек.
Мой приятел, който има е39 си махна катализаторите
и му сложиха обикновенни тръби. Никви лампи не светят,
но е по-шумна. Дано сега си ме разбрал
Аз съм с махнат катализатор ве4е 7к км. и с тръба на негово място. Не ми свети жълтата лампа. На комп-а 4ат-пат изписва някаква грешка на излизащите газове, но не светва лампата за сондата.
И със звука нямам проблем, колата стана малко по-шумна, но звука не е на гърне

проблем със звука има когато махнеш(изтърбушиш) катализатора и си завариш оригиналното гърне. Тогава звука е на ламарина
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани