Жълта лампа и Катализатор!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 12 Юни 2008, 11:09

Провери си бобините! ;)
Последна промяна Пепинко на 12 Юни 2008, 17:04, променена общо 1 път
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 12 Юни 2008, 11:10

vAiO написа:дано хората в сервиза да са прави и да се оправи само със смяна или ремонт на катализатора...
Там няма ремонт-или смяна,или резонатор,или прави тръби.....кой луд би дал 1500-2000лв.за нов катализатор!? :shock:
Последна промяна titto на 12 Юни 2008, 19:48, променена общо 1 път
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 12 Юни 2008, 11:17

titto...всякакви хора има ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 12 Юни 2008, 11:34

titto написа:
vAiO написа:дано хората в сервиза да са прави и да се оправи само със смяна или ремонт на катализатора...
Там няма ремонт,или смяна,или резонатор,или прави тръби.....кой луд би дал 1500-2000лв.за нов катализатор!? :shock:


това исках да кажа - дано със смяна на тръби или резонатор да се оправят нещата

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: Мадрид,Испания

Мнение от didony » 12 Юни 2008, 13:53

Колега Dimitroff ,съжалявам че се забавих с отговора.Колегата Plamen_hh е прав,може би не съм разбрал добре,сигурно засмуква въздух от спукан маркуч или нещо подобно.
Ама тази сутрин говорих с механика дето ми оправи проблема и ми каза също да пробвам да изкарам колата на магистралата и ако на 5-та след 3500 оборота губи мощност или прекъсва,значи нещо не е наред,ако ли не:"Карай смело"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 12 Юни 2008, 16:14

a3 написа:
Stoyan7777 написа:аз бих предложил 2рия вариянт, защото е най-евтин,
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това :roll:


Абе въпроса е лампата да угасне, без да се дава ~3к за нови катализатори. И да не трябва след няколко месеца да го правя пак. Никой ли не е махал кат на 320/318 бензин? Гледам за дизелите има няколко теми, но там май нямат ламбда след кат-а!


Нали това се опитвам да ти обесня бе човек.
Мой приятел, който има е39 си махна катализаторите
и му сложиха обикновенни тръби. Никви лампи не светят,
но е по-шумна. Дано сега си ме разбрал
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от Martoo » 15 Юни 2008, 2:30

Аз имам същия проблем с тази лампа, но колата си върви добре, само дето като настъпя газта до долу и леко губи мощност, а когато върна леко, мощността се качва, забелязвам го по стрелката на разхода на гориво, когато сам на 5-та на 4000 оборота, казаха ми че е или от дибитомер или ламбда сонда. Дебитомера знам че е кам 500 лв, някои има ли представа колко струва тази ламбда сонда?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 15 Юни 2008, 8:16

Martoo написа:Аз имам същия проблем с тази лампа, но колата си върви добре, само дето като настъпя газта до долу и леко губи мощност, а когато върна леко, мощността се качва, забелязвам го по стрелката на разхода на гориво, когато сам на 5-та на 4000 оборота, казаха ми че е или от дибитомер или ламбда сонда. Дебитомера знам че е кам 500 лв, някои има ли представа колко струва тази ламбда сонда?

Колата ти има 2 ламда сонди:
1. Номенклатурен номер : 11781247406
Описание : ЛАМБДА СОНДА
Ед.цена (с ДДС) : 383.28 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
2.Номенклатурен номер : 11781739845
Описание : СОНДА
Ед.цена (с ДДС) : 383.28 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Дано да съм ти помогнал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 18.06.2008
Кара: 540 ///M-paket 2003

Мнение от lubenti » 19 Юни 2008, 9:11

Колеги имам същият проблем с катализатора на новта ми любима :roll: Дрънчи та се нетрае...отвратително е!!! Кажете ми читав сервиз където да смена този катализатор. Едни викат М-комплек...други Крафт....Да ви кажа честно все ми е тая къде само да го направят като хората ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 25 Юни 2008, 20:09

Здравейте,

малко update за моя проблем може да помогне и на други хора. Та значи светва ми жълтата лампа и колата почва да не върви / да гасне и да мирише и да пърпори. Оказва се запушен катализатор, който даже се е цепнал, след което избушват и 2-та катализатора и му оправят цепката обаче лампата не изгасва. И се оказва, че и някакъв пластмасов винтил на всмукателните колектори е сдал багажа - 74лв нов и лампата загасна. За протокола и аз съм с 2 ламбди преди и след кат-ни.

И сега колата е супер - стана по-тиха и върви повече. Цялата процедура ми излезна 320 кинта, като 200 от тях са за труд. Ако някой се интересува в кой сервиз съм го правил да праща ЛС. Общо взето съм доволен от сервиза.

Сега си търся къде да пласирам карантията на катализаторите :mhihi: , разбрах, че ги плащали добре, ако имате някво инфо къде ги изкупуват или ориентировъчни цени, на които ги изкупуват ще съм благодарен да ми кажете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 26 Юни 2008, 18:13

Stoyan7777 написа:
a3 написа:
Stoyan7777 написа:аз бих предложил 2рия вариянт, защото е най-евтин,
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това :roll:


Абе въпроса е лампата да угасне, без да се дава ~3к за нови катализатори. И да не трябва след няколко месеца да го правя пак. Никой ли не е махал кат на 320/318 бензин? Гледам за дизелите има няколко теми, но там май нямат ламбда след кат-а!


Нали това се опитвам да ти обесня бе човек.
Мой приятел, който има е39 си махна катализаторите
и му сложиха обикновенни тръби. Никви лампи не светят,
но е по-шумна. Дано сега си ме разбрал

Аз съм с махнат катализатор ве4е 7к км. и с тръба на негово място. Не ми свети жълтата лампа. На комп-а 4ат-пат изписва някаква грешка на излизащите газове, но не светва лампата за сондата.
И със звука нямам проблем, колата стана малко по-шумна, но звука не е на гърне ;)
проблем със звука има когато махнеш(изтърбушиш) катализатора и си завариш оригиналното гърне. Тогава звука е на ламарина
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook