Голям проблем с обороти на 320 D

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 07 Юни 2008, 3:08

Не ще да мръдне.....показва ми с стрелката че температурата е паднала....но в края свети червената част на термостата.Пробва се да завърти и не пали.Като работеше на място както си стоеше стрелката на температурата по средата просто започна да пуши отпред и двигателя загасна.Отворих капака а дима идваше от изхвърляне на антифриз през разширителя.Само да не е блокирал двигателя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 07 Юни 2008, 12:03

Колега преди да изолираш клапана трябваше малко да се поровиш и щеше да прочетеш че този клапан не трябва да се изолира защото той вкарва СО2 и намалява съдаржанието на кислород в горивните камери на буталата а от там се намалява и температурата на изгорелите газове и ЗАТОВА НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ИЗОЛИРА А ДА СЕ ОПРАВИ не са го сложили току така хората че ние се извъдихме много големи разбирачи за да го изолираме!!!
Потърси с Търсачката в Е34 има много теми за и против този клапан!!!
После много хора се чудят защо толкова пукат глави тия дизели!!!
Дано да си оправиш колата по скоро :yes:
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 07 Юни 2008, 15:12

Ми четох доста и всички мнения бяха твърдо "ЗА" изолирането.Както и да е тва майната му.Просто се чудя сега какво става.Събота е и няма на кой да я закараме да я погледне и направо ще се побъркам.Двигателя си е изтинал но все още свети червената част от температурния датчик.Не знам дали няма някъква защита която като загрее двигателя и да блокира паленето.Защото превърта леко и не пали.Мисля си вече да вземем да я дръпнем с някое въже.Скоси ми нервите тая кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 10 Юни 2008, 18:15

Дойде и деня в който се установи за какво точно иде реч.Двигателя ми е сол от него единствено ми е останало блока и вала който не е сигурно дали ще остане.Блокирането на ЕГР клапана е подпомогнало за тоталното потрошаване на всичко.Ремонта ще ми излезне от порядъка на 7 000 лв. при кола закупена за 13 000. Така , че нека това поне бъде като съвет за всички решили да закупят кола от Горубляне.Не знам дали закупуването на друг употребяван двигател няма да ми излезе по евтино.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 10 Юни 2008, 18:18

Колега, просто нямам какво да кажа. Освем, че цялата ситуация е много гадна.Знам какво е да се случи това нещо. Мога само да ти кажа горе главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 11 Юни 2008, 7:49

По-добре търси двигател втора ръка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 11 Юни 2008, 9:28

unison написа:Дойде и деня в който се установи за какво точно иде реч.Двигателя ми е сол от него единствено ми е останало блока и вала който не е сигурно дали ще остане.Блокирането на ЕГР клапана е подпомогнало за тоталното потрошаване на всичко.Ремонта ще ми излезне от порядъка на 7 000 лв. при кола закупена за 13 000. Така , че нека това поне бъде като съвет за всички решили да закупят кола от Горубляне.Не знам дали закупуването на друг употребяван двигател няма да ми излезе по евтино.


Човек.. клапана не е повлиял повече от 5% върху счупването на двигателя.. ако изобщо е повлиял.
Горубляне... и евтино = резултата е ясен !
Гледам че и има много обяви за по 13.000 и надолу да се продават разни подобни BMW-та.
Вероятноста да случиш на читаво такова.. е почти нулева.
Никой който има такава кола.. било то тук, или в чужбина... ако е читава (на малко километри, без удар или без някакъв проблем) не би се разделил с нея за супер ниска цена.
Според мен... реланата цена на прилично запазена... на около 150.000-200.000 километра, без особени издевателства ... може да се намери на около 15.000-16.000 лв. но и все пак... винаги е и до късмет !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 11 Юни 2008, 12:09

Да така е.Но просто в този случай нямаше и как да се разбере , че такова нещо ще се случи ...в София явно са имали някаква работа по двигателя закрепили са го горе долу и я пускат за продажба.Дори след като се прибрах в Пловдив я закачихме на компютъра но не даде никакви грешки..все пак това е нещо механично което не може да се разбере.Но да като цяло работата е на късмет.Затова и избрах варианта да ми докарат части от Германия да ми сглобят нов двигател поне да знам ,че имам някаква гаранция за него.Мислех и за варианта употребяван двигател който не е проблем да намеря.Но там случая може да се повтори с моя каръшки късмет.Затова не ми се рискува повече и чакам да ми дойдат частите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 11 Юни 2008, 12:28

А не може ли да се върне на тия мизерници в Горубляне?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 11 Юни 2008, 16:38

В кой сервиз я закара в Пловдив?
Според мен, по добър вариант беше мотор 2 ръка.
BMW - Усещане за автомобил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 11 Юни 2008, 18:44

Закарах я в Найс Кар ...при което днес получих обаждане в което ми беше обяснено как била пукната и главата.Което като разходи всичко ще ми струва 9 800 лв. При което казах всичко да си саберат на мястото и утре отивам да си я взема от там това са пълни абсурди.Звъннах в Мкар ...чисто нов зглобен двигател от Германия струва 10 000 лв. хахах бахти.А употребявания при тях заедно с ремонта и филтрите ще ми струва 3 500 лв и освен всичко друго ще ми се предостави и гаранция за мотора.Утре пичовете от Мкар ще идат да ми я приберат от Найс Кар Които навсичко отгоре ми обявиха че разходите до тук за моята кола струват 650 лв. които аз трябва да заплатя за да си я взема.Интересно какво ще се получи утре ако ида с господари на ефира и вестник Марица.Дали ще имат разумно обяснение за поисканата сума.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook