Голям проблем с обороти на 320 D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Не ще да мръдне.....показва ми с стрелката че температурата е паднала....но в края свети червената част на термостата.Пробва се да завърти и не пали.Като работеше на място както си стоеше стрелката на температурата по средата просто започна да пуши отпред и двигателя загасна.Отворих капака а дима идваше от изхвърляне на антифриз през разширителя.Само да не е блокирал двигателя
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Колега преди да изолираш клапана трябваше малко да се поровиш и щеше да прочетеш че този клапан не трябва да се изолира защото той вкарва СО2 и намалява съдаржанието на кислород в горивните камери на буталата а от там се намалява и температурата на изгорелите газове и ЗАТОВА НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ИЗОЛИРА А ДА СЕ ОПРАВИ не са го сложили току така хората че ние се извъдихме много големи разбирачи за да го изолираме!!!
Потърси с Търсачката в Е34 има много теми за и против този клапан!!!
После много хора се чудят защо толкова пукат глави тия дизели!!!
Дано да си оправиш колата по скоро
Потърси с Търсачката в Е34 има много теми за и против този клапан!!!
После много хора се чудят защо толкова пукат глави тия дизели!!!
Дано да си оправиш колата по скоро

"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Ми четох доста и всички мнения бяха твърдо "ЗА" изолирането.Както и да е тва майната му.Просто се чудя сега какво става.Събота е и няма на кой да я закараме да я погледне и направо ще се побъркам.Двигателя си е изтинал но все още свети червената част от температурния датчик.Не знам дали няма някъква защита която като загрее двигателя и да блокира паленето.Защото превърта леко и не пали.Мисля си вече да вземем да я дръпнем с някое въже.Скоси ми нервите тая кола.
Дойде и деня в който се установи за какво точно иде реч.Двигателя ми е сол от него единствено ми е останало блока и вала който не е сигурно дали ще остане.Блокирането на ЕГР клапана е подпомогнало за тоталното потрошаване на всичко.Ремонта ще ми излезне от порядъка на 7 000 лв. при кола закупена за 13 000. Така , че нека това поне бъде като съвет за всички решили да закупят кола от Горубляне.Не знам дали закупуването на друг употребяван двигател няма да ми излезе по евтино.
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Колега, просто нямам какво да кажа. Освем, че цялата ситуация е много гадна.Знам какво е да се случи това нещо. Мога само да ти кажа горе главата.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
unison написа:Дойде и деня в който се установи за какво точно иде реч.Двигателя ми е сол от него единствено ми е останало блока и вала който не е сигурно дали ще остане.Блокирането на ЕГР клапана е подпомогнало за тоталното потрошаване на всичко.Ремонта ще ми излезне от порядъка на 7 000 лв. при кола закупена за 13 000. Така , че нека това поне бъде като съвет за всички решили да закупят кола от Горубляне.Не знам дали закупуването на друг употребяван двигател няма да ми излезе по евтино.
Човек.. клапана не е повлиял повече от 5% върху счупването на двигателя.. ако изобщо е повлиял.
Горубляне... и евтино = резултата е ясен !
Гледам че и има много обяви за по 13.000 и надолу да се продават разни подобни BMW-та.
Вероятноста да случиш на читаво такова.. е почти нулева.
Никой който има такава кола.. било то тук, или в чужбина... ако е читава (на малко километри, без удар или без някакъв проблем) не би се разделил с нея за супер ниска цена.
Според мен... реланата цена на прилично запазена... на около 150.000-200.000 километра, без особени издевателства ... може да се намери на около 15.000-16.000 лв. но и все пак... винаги е и до късмет !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Да така е.Но просто в този случай нямаше и как да се разбере , че такова нещо ще се случи ...в София явно са имали някаква работа по двигателя закрепили са го горе долу и я пускат за продажба.Дори след като се прибрах в Пловдив я закачихме на компютъра но не даде никакви грешки..все пак това е нещо механично което не може да се разбере.Но да като цяло работата е на късмет.Затова и избрах варианта да ми докарат части от Германия да ми сглобят нов двигател поне да знам ,че имам някаква гаранция за него.Мислех и за варианта употребяван двигател който не е проблем да намеря.Но там случая може да се повтори с моя каръшки късмет.Затова не ми се рискува повече и чакам да ми дойдат частите.
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
В кой сервиз я закара в Пловдив?
Според мен, по добър вариант беше мотор 2 ръка.
Според мен, по добър вариант беше мотор 2 ръка.
BMW - Усещане за автомобил
Закарах я в Найс Кар ...при което днес получих обаждане в което ми беше обяснено как била пукната и главата.Което като разходи всичко ще ми струва 9 800 лв. При което казах всичко да си саберат на мястото и утре отивам да си я взема от там това са пълни абсурди.Звъннах в Мкар ...чисто нов зглобен двигател от Германия струва 10 000 лв. хахах бахти.А употребявания при тях заедно с ремонта и филтрите ще ми струва 3 500 лв и освен всичко друго ще ми се предостави и гаранция за мотора.Утре пичовете от Мкар ще идат да ми я приберат от Найс Кар Които навсичко отгоре ми обявиха че разходите до тук за моята кола струват 650 лв. които аз трябва да заплатя за да си я взема.Интересно какво ще се получи утре ако ида с господари на ефира и вестник Марица.Дали ще имат разумно обяснение за поисканата сума.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани