Втора Аларма

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 08 Апр 2008, 16:13

Командва се наистина от оригиналния ключ. При отключване на вратите с ключа от ключалката направо започва да пищи. Пищи също ако се наруши обема на купето /ако се отвори, или се счупи джам, например/. Марката е Tytan.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 08 Апр 2008, 18:05

Jamaika написа:Командва се наистина от оригиналния ключ. При отключване на вратите с ключа от ключалката направо започва да пищи. Пищи също ако се наруши обема на купето /ако се отвори, или се счупи джам, например/. Марката е Tytan.
Честита аларма, колега! Сподели доволен ли си от поставянето (в смисъл майсторът дали е оставил щети по колата), има ли "шок" датчик, който да включва сирената при разклащане на колата и колко ти излезе крайната цена..алармата заедно с монтажа?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 08 Апр 2008, 19:21

Колега, я кажи като отключиш колата с копчето и го задържиш отварят ли се пак прозорците както преди (без алармата). А като заключиш с копчето и задържиш копчето при отворени прозорци затварят ли се? Ако заключиш с копчето и веднага натиснеш отново копчето за заключване дезактивират ли се шоковите и обемните датчици? Абе един вид алармата държи ли се както оригиналната БМВ аларма описана по-горе в темата?

П.П. Къде ти сложиха led-a на алармата, при положение че нямаш лампа на огледалото?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 08 Апр 2008, 21:40

Доволен съм от поставянето. Нищо не си личи. Хубавото при този вид аларми е, че използва оригиналния интерфейсен кабел на колата и не се налага тегленето на допълнителни кабели за отделните датчици. Диодът е сложен от дясната страна на предното стъкло и свети много приятно синьо. Има също и специален скрит "пин код", който позволява по една специална система да се деактивира алармата аварийно, ако случайно нещо се скапе. Нямам шокови датчици, защото прецених, че не искам да ми се включва алармата нон стоп като мине някой "спортист" с изпърдяно гърне около Бимата. Джамовете си се отварят и затварят както преди, специално ги пробвах.
Открих 1 минус - багажникът не е защитен от отваряне. Към края на седмицата ще ходя да го дооправят.

Аааа- да! Забравих - 220 лв ми взеха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 09 Апр 2008, 10:10

Бахти умната кола!!!
Реших днес да заредя резервния ключ като покарам малко с него, но за всеки случай взех и другия - заредения. Отключих с него и карах с сезервния, но като пристигнах на работа не се беше заредил още. Затова заключих със заредения. Алармата се включи. Отключих пак, заключих - алармата пак се разпищя. Аз препсуах 2 пъти алармаджиите и срязах кабела на сирената. След като се качих в офиса, се сетих за пресонализирането на ключовете /как всеки човек може да си има определени настройки, запаметени в чипа на ключа/. Слязох до колата, запалих със заредения ключ за малко, заключих си с него и всичко беше на 6!
Сега в обедната почивка - упражнение по вързване на кабели за аларма :) :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 09 Апр 2008, 10:51

Да, това с багажника си е голям минус :confused: , кажи ако успеят да го вържат и него, интересно ще е ако се отвори с копчето за багажника при включена аларма дали ще се разпищи или алармата ще бъде дезактивирана за багажника и съответно ако се отвори с ключа при актоворана алкарма дали ще се разпищи. Мисля че ме разбра ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 09 Апр 2008, 19:31

И аз със същия проблем се сблъсках-фабрична аларма,не писка,само централно+светкане на мигачи.Армеец отказаха да ми направят пълно каско,докато не сложа допълнителна аларма.
Какво имат предвид под "допълнителна"?Цял нов модул или мога да кажа в Дару да ми поставят просто една сирена и да я вържат към кабелите на другото?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 09 Апр 2008, 19:50

8) Ето в момента как се движат цените за поставяне и монтаж


За 320 д комби 2004 г. цени на оригинална аларма плюс монтаж (по предварително проучване) :

1. Вари - 2000, София - 539 лв., монтаж - 500 лв. (в сервиза на Вари-2000), с гаранция 1 година

2. М-кар, Пловдив - 910,80 лв., монтаж - някъде още 700 - 800 лв.

3. Камор Ауто, София - 560 лв., монтаж - 150 - 200 лв., с гаранция 2 години

4. Дару Кар, София - 567,96 лв., монтаж - 500 лв., с гаранция 1 година
stay tuned
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 13 Апр 2008, 13:16

Колега Jamaika , какво стана с багажника? Обезопасихте ли го?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 13 Апр 2008, 20:26

За съжаление нещата не бяха толкова розови както си мислехме.... значи алармата наистина се командва от оригиналния ключ, но се оказа, че не хваща сигнала от багажника и вратите... Закарах я повторно и пичовете изведоха сигнал от плафона на багажника и от някъде си там /така и не разбрах от къде/ за вратите. Поразглобиха малко, но в крайна сметка нищо не личи. Сега работи като хората алармата, обемните датчици бачкат /като оставиш отворен някой джам и се провреш вътре пищи/, шоков датчик предпочетох да не слагам. Като отворя багажника- пак се включва алармата. Общо взето съм доволен. Единственото нещо, което би могло да се счита като някакъв минус е, че като алармата е пусната и като натисна копчето за отваряне на багажника- алармата пищи. Но според мен нещата се ОК и съм доволен от работата и алармата. И все-пак не е 1к лв, колкото би струвала една оригинална такава, а 1/5 от цената.

Та.. с две думи - доволен съм.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 31 Май 2008, 21:19

ukelichko написа:Колега, имаш си много добра аларма. Първо има два датчика. Единият е за проникване в купето и е на базата на микровълни. Когато при заключена кола(от дистанционното на ключа) се проникне колата започва да пищи. Експеримент- сваляш едното стъкло и заключваш от дист. на ключа. След 30 секунди си вкарай ръката през стъклото-ще започне да пищи.Този датчик се задейства 30 сек. след заключване. Вторичт датчик е за крен, тоест ако колата се наклони при опит да бъде качена на колесар или хенга с цел кражба. Освен това има токов датчик, който блокира колата ако се появи консумация на ток от акумолатора при опит да бъде запалена. Датчиците могат да се изключат ако се натисне повторно бутона на ключа веднага след заключване-това е с цел ако я прекарваш с някакъв превоз или оставяш куче в колата. Това е немското виждане за аларма, която да не дразни съседите и да се включи само при реална кражба на автомобила, а не от котка например. Не си прави експерименти със системата защото един приятел си я блокира и муструваше доста да му я отблокират в Камор Ауто. Отделно имобилайзера е много добър и само голям специалист може да го преодолее.


И на мен ми монтираха оригинална аларма, но нищо от това не се случва :roll: При включена аларма само датчика светка, но като отключвам с ключа, размахвам ръце при отворени прозорци и разклащам колата нищо не пищи, даже не светкат и аварийните...
Нещо ми е съмнително и ще я връщам за рекламация. Подозирам, че не са вързали сирената... Вие какво ще ме посъветвате ?
stay tuned
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 01 Юни 2008, 10:15

Днес пробвах с отворен преден капак. Е този път наистина се разпищя алармата, но само от там ли ще реагира ??? :paranoid:
stay tuned
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 01 Юни 2008, 13:49

Да добавя лични впечатления,така и така сте вдигнали темата:
Монтираха ми оригинална БМВ аларма- 474лв. е комплекта аларма + капачето за обемния сензор. 300лв. е монтажа на алармата. Общо с ДДС и труда = 774лв. в Дару Кар.
И още едно уточнение, което много мои познати жичкаджии намериха за ужасно странно- обемния сензор и този за крен не могат да се кодират без оригинално радио/CD/т.н. Това е само за кодирането, след това можете да си го махнете, не пречи... явно има някоя пътечка към радиото, която се ползва.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 02 Юни 2008, 10:01

Archangel написа:Да добавя лични впечатления,така и така сте вдигнали темата:
Монтираха ми оригинална БМВ аларма- 474лв. е комплекта аларма + капачето за обемния сензор. 300лв. е монтажа на алармата. Общо с ДДС и труда = 774лв. в Дару Кар.
И още едно уточнение, което много мои познати жичкаджии намериха за ужасно странно- обемния сензор и този за крен не могат да се кодират без оригинално радио/CD/т.н. Това е само за кодирането, след това можете да си го махнете, не пречи... явно има някоя пътечка към радиото, която се ползва.


Ще им обърна внимание да не объркат нещо, че ми се струва че се разместват станциите на радиото след като отключа само с ключа...
Съжалявам вече, че отидох в Камор за тази аларма
565 лв. за алармата
615 лв. за монтажа

и резултата е неработеща аларма. Отделно ме накараха да си купя ново огледало с датчик, което в последствие така и не монтираха, а светлинния датчик го боднаха до скоростния лост... :bang:

Днес им се обадих и им обяснявам като на нормални хора. Те ми викат : Елате с колата да ви ПОКАЖЕМ :banghead:
как се включва алармата. Ще се държа човешки още малко :evil:
stay tuned
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 02 Юни 2008, 11:14

Добре, че не тръгнах и аз да се занимавам с Оригинални аларми и "мастори" :) 220 лв дадох и си имам перфектна аларма.
Най много сакам да съм змия- Ем си лежим, ем си одим!! ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook