Проблем с централното

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от gega » 26 Мар 2008, 23:58

Като свалиш жабката зад него се намира.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 11.03.2007
Кара: 2004 E46 320D

Мнение от fatalen » 27 Мар 2008, 11:49

gega написа:Като свалиш жабката зад него се намира.

Имаш предвид таблото с бушоните ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 27 Мар 2008, 16:18

Я раздуйте какви са тези релета, къде се намират в модула ли?
Някой ако постне и снимка на релетата, има от мен една бира и двойна порция цаца като дойде към Варна :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от gega » 27 Мар 2008, 20:44

Ми сега чакам да се прецака нацяло и я отварям и ще ти ги снимам щото е голяма играчка свалянето им иначе найстина са в модолу тея релета, който по принцип не трябва да се отваря :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 11.03.2007
Кара: 2004 E46 320D

Мнение от fatalen » 27 Мар 2008, 23:44

Ти кажи къде се намира точно и ще го разглобя и пусна снимки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 28 Мар 2008, 10:28

Това е т.нар. General Module или ZKE V, той отговаря за един куп неща (централното, ел. стъкла и огледала и т.н). За да се стигне до него, трябва да се махне жабката (голямата дясна). Познава се по това, че в него влизат три големи снопа с кабели (54 пинов, 26 пинов и 15 пинов с черни куплонзи). При мен е проблемно свалянето му, защото има едни метални шини, които пречат на модула да излезне :( , а също така имам сериозни затруднения да разкача 15 пиновия куплонг (нещо не мога да му хвана цаката как се отключва, дайте tips).
Иначе, ако проблема е в някакво реле (настина при опит да отвори се чува специфично цъкане от модула, което ме навежда на мисълта, че наистина е реле), то наистина трябва да е в модула, защото според схемите със сигурност излиза, че релета, отговарящи за централното извън модула няма.
let the BMW be with you

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Мар 2008, 15:33

Ясно. Ще го сваля модула, но не знам дали става да се излови проблемното реле. При мен прави проблем единствено когато е много топло в купето. Сега ще проверя по схемите кои точно релета са за централното.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 28 Мар 2008, 16:09

преди малко свалих модула... релетата са запоени на платката, консултирах се с един познат и той също потвърди, че тези мизерии са причинени от въпросните релета и препоръча да бъдат продухани със много силна въздушна струя и ако това не помогне да се сменят. Също спомена, че били 2 типа- отворени и затворени (моите бяха затворени), първите се почистват по- лесно ;)
let the BMW be with you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 28 Мар 2008, 16:20

Изображение

проблемните релета трябва да са онези черни кутийки, където пише Siemens, едното отговаря за заключването, а другото за отключването.

Айдеееее на цацатааааа :D
let the BMW be with you

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.06.2005
Местоположение: София

Мнение от shefa » 28 Мар 2008, 17:01

аз го имам абсолютно същия проблем едно към едно .. някой жиджкаджия дали няма да се оправи с това .. може ли да се смени само релето ? къде?
палим, гасим и газим ...

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook