Проблем с централното
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Я раздуйте какви са тези релета, къде се намират в модула ли?
Някой ако постне и снимка на релетата, има от мен една бира и двойна порция цаца като дойде към Варна
Някой ако постне и снимка на релетата, има от мен една бира и двойна порция цаца като дойде към Варна

- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
Това е т.нар. General Module или ZKE V, той отговаря за един куп неща (централното, ел. стъкла и огледала и т.н). За да се стигне до него, трябва да се махне жабката (голямата дясна). Познава се по това, че в него влизат три големи снопа с кабели (54 пинов, 26 пинов и 15 пинов с черни куплонзи). При мен е проблемно свалянето му, защото има едни метални шини, които пречат на модула да излезне
, а също така имам сериозни затруднения да разкача 15 пиновия куплонг (нещо не мога да му хвана цаката как се отключва, дайте tips).
Иначе, ако проблема е в някакво реле (настина при опит да отвори се чува специфично цъкане от модула, което ме навежда на мисълта, че наистина е реле), то наистина трябва да е в модула, защото според схемите със сигурност излиза, че релета, отговарящи за централното извън модула няма.

Иначе, ако проблема е в някакво реле (настина при опит да отвори се чува специфично цъкане от модула, което ме навежда на мисълта, че наистина е реле), то наистина трябва да е в модула, защото според схемите със сигурност излиза, че релета, отговарящи за централното извън модула няма.
let the BMW be with you
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Ясно. Ще го сваля модула, но не знам дали става да се излови проблемното реле. При мен прави проблем единствено когато е много топло в купето. Сега ще проверя по схемите кои точно релета са за централното.
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
преди малко свалих модула... релетата са запоени на платката, консултирах се с един познат и той също потвърди, че тези мизерии са причинени от въпросните релета и препоръча да бъдат продухани със много силна въздушна струя и ако това не помогне да се сменят. Също спомена, че били 2 типа- отворени и затворени (моите бяха затворени), първите се почистват по- лесно 

let the BMW be with you
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)

проблемните релета трябва да са онези черни кутийки, където пише Siemens, едното отговаря за заключването, а другото за отключването.
Айдеееее на цацатааааа

let the BMW be with you
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани