Проблем с новата ми кола :(
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Колега карал съм 320д -2 броя,и 1.9тди-та на ВАГ сериозна цифра,моята кола също е дизел Астра 1.7дти
Впечатленията ми са че и двете БМВ-та вървяха точно както ти каза до 2000 оборота пълна скръб,Астрата ми върви по същият начин.
1.9 ТДИ-то обаче е съвсем друга бира,там в момента в които пипнеш газта и колата полудява,самото усещане е така,така че не прави сравнения.Според мен на колата ти и няма нищо,просто трябва да я държиш в малко по високи обороти за да си върви добре!Иначе рутинно на тия БМВ-та си е дебитомерчето да си прави проблеми.
Впечатленията ми са че и двете БМВ-та вървяха точно както ти каза до 2000 оборота пълна скръб,Астрата ми върви по същият начин.
1.9 ТДИ-то обаче е съвсем друга бира,там в момента в които пипнеш газта и колата полудява,самото усещане е така,така че не прави сравнения.Според мен на колата ти и няма нищо,просто трябва да я държиш в малко по високи обороти за да си върви добре!Иначе рутинно на тия БМВ-та си е дебитомерчето да си прави проблеми.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Искам специално да благодаря на "kopchev"
Снощи бях в сервиз, и момчето дойде до сервиза, за да направя едно кръгче с неговата кола ! Проблем в моята наистина имам... неговата се кара много по леко, в ниските си поема нормално... не чак както ми се иска на мен де... но все пак има голяма разлика с моята.
Утре съм във втори сервиз да видия и там какво ще ми кажат, и да реша дали си заслужава да мятам пари по печката.... или да минавам направо на бензин
Благодаря на всички за мненията
помогнахте доста
Снощи бях в сервиз, и момчето дойде до сервиза, за да направя едно кръгче с неговата кола ! Проблем в моята наистина имам... неговата се кара много по леко, в ниските си поема нормално... не чак както ми се иска на мен де... но все пак има голяма разлика с моята.
Утре съм във втори сервиз да видия и там какво ще ми кажат, и да реша дали си заслужава да мятам пари по печката.... или да минавам направо на бензин

Благодаря на всички за мненията

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
kopchev написа:;)
Вчера в този севиз нищо ли не ти казаха?
ми казаха ми само видимите щети... два задни тампона на носачите и една биалетка ...
ще трябва да сменя първо горивния филтър.... и другите филтри за газовете, ще ми изчисти AGR-то ... май се води система за екология... и също е много верочтно да е от там..
Първо ще пробвам със стандартинте неща... който така и така се налага да ги направя... и след това ще търсим причината...
може да е катализатор-а, може да е някой от тези неща...
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Много ви благодаря на всички. След няколко дена борба по сервизите, успях да сменя 5-те филтъра, изчистиха ми AGR-то , сложих БМВ масло, загасих си Airbag-a (взеха ми 50 лв и става за 15 минутки с чистенето на грешката и модификацията на седалката до шофьора) , почистиха ми дебитомера (имаше малко прах по клечката) и колата тръгна по съвсем различен начин !!!
Единственото което ми остана да сменя е клапата на турбото защото ме съмнява че отваря само като духне турбото и евентуално да сваля колекторите да ги изчистя и тях че като видях какво е в АГР-то... ми се доплака
С една дума... все едно пак имам нова кола
Единственото което ми остана да сменя е клапата на турбото защото ме съмнява че отваря само като духне турбото и евентуално да сваля колекторите да ги изчистя и тях че като видях какво е в АГР-то... ми се доплака

С една дума... все едно пак имам нова кола

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Face написа:Батка ти най важното си оставил последно,задьлжително свали колекторите и ги измий
имайки в предвид че за работа не ми взеха пари, а частите и филтрите ги взех с голямо намаление.... направо ми беше гадно да ги помоля и за това

за 1 седмица успях да навъртя около 2500 км... така че предполагам другия месец към края ще трябва да сменям пак маслото и тогава ще ги накарам да изчистят колекторите и да сменят клапата на турбото

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
mili4uk написа:Face написа:Батка ти най важното си оставил последно,задьлжително свали колекторите и ги измий
имайки в предвид че за работа не ми взеха пари, а частите и филтрите ги взех с голямо намаление.... направо ми беше гадно да ги помоля и за това![]()
за 1 седмица успях да навъртя около 2500 км... така че предполагам другия месец към края ще трябва да сменям пак маслото и тогава ще ги накарам да изчистят колекторите и да сменят клапата на турбото
Каква е тази клапа?
И къде да закарам колата да и почистят колекторите?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Dimitroff написа:mili4uk написа:Face написа:Батка ти най важното си оставил последно,задьлжително свали колекторите и ги измий
имайки в предвид че за работа не ми взеха пари, а частите и филтрите ги взех с голямо намаление.... направо ми беше гадно да ги помоля и за това![]()
за 1 седмица успях да навъртя около 2500 км... така че предполагам другия месец към края ще трябва да сменям пак маслото и тогава ще ги накарам да изчистят колекторите и да сменят клапата на турбото
Каква е тази клапа?
И къде да закарам колата да и почистят колекторите?
аз немога точно да ти обесня каква е клапата, но най общо казано - за въздуха... на мен ми обесниха че за да не върви колата в ниските обороти добре е възможно да не отваря както трябва в ниските, и турбото като я напъне се отваря както трябва . Затова така си мисля

Принципно би трябвало във всеки сервиз да могат да ти изчистят AGR-то и колекторите... не е голяма философия, просто не им се занимава

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани