БМВ Е46 и Common Rail ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Това с дръжките съм го има и на последните пре-фейслифтови...също така и багажника е различен,тапицериите са по-нови,и т.н.много неща са показателни за ФЛ ама най-достоверен си остава вин-а...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
а каква е разликата между обикновения и комън-а ? то ясно че 2рия е по добър предполагам .. но има ли голями разлики

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Разликата е че при обикновения дизел нагнетателната помпа подава последователно гориво на всеки един от цилиндрите по отделно като има един вход и 4 (или повече в зависимост от броя на цилиндрите) изхода...При КомънРейла помпата има един вход и един изход от който се захранва един тръбопровод (релса) в който се поддържа постоянно високо налягане и от който директно се захранват дюзите,като впръскването се контролира от отварянето на дюзите,докато при обикновените впръскването се контролира от помпата...Това е на кратко ето и една схема на системите на М47 и М47N :
M47
M47N
Релса:
Помпа:

M47

M47N
Релса:

Помпа:

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Това ясно колега, за Комънраъла ти беше писал доста обстоен пост преди време от който доста неща ми станха ясни.
Но М47 не работи ли на принципа помпа-дюза като при ФВ
И ако си е обикновен турбо-дизелов двигател , каква му е разликата с ТДС примерно 
Но М47 не работи ли на принципа помпа-дюза като при ФВ


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Разликата е в по-високото налягане на впръскване,променливата геометрия на турбото и електронното управление...Не работи на принципа на помпа-дюза : има нагнетателна помпа с 4 изхода както написах...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- magiosnik^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d Avtomatik / Touring
[b]дали е commonrail[/b]
здравейте , аз карам 320d ето и информацията която имам за нея
Type: 320d (eur)
Dev. series E46 (30
line 3
body type TOUR
Steering LL
Door count 5
Engine M47
Cubical capacity 2.00
power 100
Transmision HECK
Gearbox AUT
Prod.date 2001-06-02
дали е commonrail ???
Type: 320d (eur)
Dev. series E46 (30
line 3
body type TOUR
Steering LL
Door count 5
Engine M47
Cubical capacity 2.00
power 100
Transmision HECK
Gearbox AUT
Prod.date 2001-06-02
дали е commonrail ???
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
- magiosnik^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d Avtomatik / Touring
.
да ,.. вече ми стана ясно ,4е не съм 

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани