замръзнала нафта ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Яну 2008, 0:50

аларма няма дет блокира стартера , или поне не е масова практика

може да имаш и кофти маса на мотора , въртиш ключа и нищо не става . Намира се под турбото точно - една голяма клема замасена в купето

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: софия

Мнение от jazz » 05 Яну 2008, 10:01

колеги мисля че целия проблем е бил в силата на акомулатора защото стария беше 62ампера - а за този мотор трябва да е 72 амера ч. не съм слагал никакви добавки в нафтата ---- и тази сутрин запалих с новия акомолатор при -17 градоса ---- абе важното е че пали ---че иначе си е ебало мамурката в този студ без колицата ---а и бакшишите дигнаха цените :mhihi:
всичко е възможно?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 05 Яну 2008, 11:42

Браво!Проблема е отстранен ;) Значи пустия стартов ток при дизелите верно трябва да си е голям...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 07 Яну 2008, 18:04

Ами то тези амперчаси са капацитета - сиреч ако въртиш стартера - по-бързо свършва тока на по-малкия. Тук волтажа, който се поддържа има значение. Нали спомена, че старият също въртял - явно наистина се е случила ептен гадна нафта. Чудя се кога ще почнат проверки и ще им налагат глоби на тия тапаци ОМВ и Лук и останалите са същите. :evil:

Старият акумулатор - ако запалиш с кабели и покараш няма ли да се оправи. Аз имах проблем с паленето и на 6-7 пъти го свършвах. После запалих с кабел, покарах и съм ок уж. А не съм го сменял.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: софия

Мнение от jazz » 07 Яну 2008, 18:47

не ми се рискуваше----на следващата сутрин пак да ходя пеш---- затова малко се набутах ---- но сега знам че ако стане пак този номер няма да е от акомулатора ---аре вече да идва май че ми писна тая шлепавица и студ :mhihi:
всичко е възможно?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: София
Кара: E60 525d

Мнение от Vasseca » 09 Яну 2008, 16:10

И на мен преди няколко дена ми замръзна ОМВ Алпин дизела,та за да я запаля се наложи да изсипа бая топла вода в/у двигателя.После каране,за да се изпари водата и проблема е решен.И сега повече никога на ОМВ Младост :evil:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 09 Яну 2008, 16:44

Vasseca написа:И на мен преди няколко дена ми замръзна ОМВ Алпин дизела,та за да я запаля се наложи да изсипа бая топла вода в/у двигателя.После каране,за да се изпари водата и проблема е решен.И сега повече никога на ОМВ Младост :evil:


Ма тя нафтата замръзва по трасето до мотора, не вътре в мотора...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от Analyst » 09 Яну 2008, 16:57

Vasseca написа:И на мен преди няколко дена ми замръзна ОМВ Алпин дизела,та за да я запаля се наложи да изсипа бая топла вода в/у двигателя.После каране,за да се изпари водата и проблема е решен.И сега повече никога на ОМВ Младост :evil:

Не можеш ли да ги съдиш тея? Не носят ли някаква наказателно отговорност, ако ти скапат колата?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook