Въпрос за Ангелски Очи ;)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
[quote="©"]Човека наистина е много коректен, познавам го /по телефона/, но това са си ейнджъл айс с диоди. Забравете да се виждат през деня
понеже виждам, че никой не отговаря на първият ти пост ще споделя моя опит с ангелските очи. На старата Е36 /аватара ми сега/ имах фарове ин.про с ейнджъл айс. Всичко си беше оригинално, с крушчици от 2 вата които осветяват кръгчетата. Все пак реших да пробвам с диоди. Отворих фара, инсталирах новите диоди с резистори и т.н. но при затваряне на фара - двете жички се бяха допряли и на един светофар просто започна да пуши.. на всичко отгоре бях сложил кофти бушон заради многократните проби кое как става. Наложи се да спра, оварям капака, а там вече гори. Измъкнах бушона, а той се разтопи в ръката ми. В следствие на това цялата инсталация от фара - левия до копчето за пускане на фаровете беше изгоряла и се наложи да подменям всички кабели
При теб едва ли ще има опасност от изгаряне при конденз, защото предполагам си взел хубави и всичко е изолирано добре. Въпроса е друго нещо да не се обърка, защото понякога последствията са страшни
пс - ето една снимка от доброто старо време
quote]
съгласен съм с инфото от горе. Иначе мога само да кажа че ако имаш зенони на фаровете конденса може да достигне ресистора на зенона и да грумне. резистор от е-баи на старо е около 100$. Така че ако отварящ фаровете за ангел еис гледаи да ги затвориш така че да не прониква конденсе. Може да намажеш силикон по рабъ на фара за на не прониква нищо.
На моя фаислифт къпе фар е с лепило. такаче след куто ги отворих пак ги залепих с БМВ лепилото и запялних с силикон. (с силикон става малко мръсна работата ама поне 0 конднс влиза.
С зенон ли си или не?

понеже виждам, че никой не отговаря на първият ти пост ще споделя моя опит с ангелските очи. На старата Е36 /аватара ми сега/ имах фарове ин.про с ейнджъл айс. Всичко си беше оригинално, с крушчици от 2 вата които осветяват кръгчетата. Все пак реших да пробвам с диоди. Отворих фара, инсталирах новите диоди с резистори и т.н. но при затваряне на фара - двете жички се бяха допряли и на един светофар просто започна да пуши.. на всичко отгоре бях сложил кофти бушон заради многократните проби кое как става. Наложи се да спра, оварям капака, а там вече гори. Измъкнах бушона, а той се разтопи в ръката ми. В следствие на това цялата инсталация от фара - левия до копчето за пускане на фаровете беше изгоряла и се наложи да подменям всички кабели
При теб едва ли ще има опасност от изгаряне при конденз, защото предполагам си взел хубави и всичко е изолирано добре. Въпроса е друго нещо да не се обърка, защото понякога последствията са страшни

пс - ето една снимка от доброто старо време

quote]
съгласен съм с инфото от горе. Иначе мога само да кажа че ако имаш зенони на фаровете конденса може да достигне ресистора на зенона и да грумне. резистор от е-баи на старо е около 100$. Така че ако отварящ фаровете за ангел еис гледаи да ги затвориш така че да не прониква конденсе. Може да намажеш силикон по рабъ на фара за на не прониква нищо.
На моя фаислифт къпе фар е с лепило. такаче след куто ги отворих пак ги залепих с БМВ лепилото и запялних с силикон. (с силикон става малко мръсна работата ама поне 0 конднс влиза.
С зенон ли си или не?

- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
ксенон... се тая. По-принцип пиша повече в американски БМВ форуми, и съм бил на даскало в БГ само в първи клас. така че ще ме прощаваш:)

Пепинко написа:vlado666 написа:Аааа и каква е разликата между ссфл ейнджъл айс и тези които съм купил аз![]()
![]()
Твоите са такива като ги гледамРазликата е, че се виждат през деня, за разлика от другите.
напротив ЦЦФЛ се виждат по-добре от диодните

BMW e kolata na kolite,ne bih iskal da karam druga marka nikoga:)))
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Колега, сложи ли ги, че днес много бързо мина покрай мен и не можах да те видя отпред 


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
имаш ли сника на светло при загасен габарит
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани