въпросче към каращите 320д98-02.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Почти винаги електронният блок към нея сдава багажа, а не самата помпа. Би трябвало във всеки бош сервиз да се отремонтират, стига с тия измамници супердизел. Освен това и 2те помпи са достатачно добри. Вие го изкарахте като задължително условие да се развалят. И дори в супердизел какво си мислите, че им правят? Някакви магии ли?
Или сменят уплътненията и маркучетата или ел. блок. И после казват ремонтираме помпи. Ремонтират дръжки.
Сори за езика, аз да чукна на дърво имах проблеми с уплътненията, смениха ми ги за 250 лв и съм ок. В супер дизел само за свалянето на помпата и връщането сигурно вземат повече.

Сори за езика, аз да чукна на дърво имах проблеми с уплътненията, смениха ми ги за 250 лв и съм ок. В супер дизел само за свалянето на помпата и връщането сигурно вземат повече.
- vin_diesel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: santa cruz de tenerife
- Кара: Турбо малолитражки
- Мечтае да кара: AC COBRA
кво да прааааа
хора напрао ми се пла4е 6те ви признаиа не6то намериха ми в италиа днес една 320ка дизелак 2001 година 6те ви кайа и цената 5500 евро и утре 6тех да е взимам йивеиа в санта круз но батко ми и сестрами са в италиа за 2 4аса се на4етох на такива 4удесии за 320д 4е се отказах 4есно да ви каза обадих се на приател в БГ а тои ми каза 136 кониа коман реал изоб6то не са сполу4ливи.и така пла4е ми се ве4е 6те си се ка4а на некоиа бензинка и 6те си пеиа
Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса. http://www.youtube.com/watch?v=V8mCgjbBPMk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: кво да прааааа
vin_diesel написа:хора напрао ми се пла4е 6те ви признаиа не6то намериха ми в италиа днес една 320ка дизелак 2001 година 6те ви кайа и цената 5500 евро и утре 6тех да е взимам йивеиа в санта круз но батко ми и сестрами са в италиа за 2 4аса се на4етох на такива 4удесии за 320д 4е се отказах 4есно да ви каза обадих се на приател в БГ а тои ми каза 136 кониа коман реал изоб6то не са сполу4ливи.и така пла4е ми се ве4е 6те си се ка4а на некоиа бензинка и 6те си пеиа
тихо, тихо - гадни са много


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Analyst написа:Добре де моята кола е 320 д 2001 Март месец? Колко коня ми е двигателя и комон рейл ли е?Почнах да се обърквам?
колко коня ти е колата трябваше да гледаш като я купуваш


V-max написа:Analyst написа:Добре де моята кола е 320 д 2001 Март месец? Колко коня ми е двигателя и комон рейл ли е?Почнах да се обърквам?
колко коня ти е колата трябваше да гледаш като я купуваш![]()
2001ва ги има и 2та мотора , независмо фейслифт или не. Само 150ката е комонрейл, в поста по-горе човечеца явно не е ориентиран (масова заблуда има , че 136ката също е КР....)
Ами казаха ми че е 150 коня. Точната дата на производство е 20.4.2001. Някакви идеи след коя дата са 150 коня комън рейл, че вече на никой нямам доверие...

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
къде ли не ...
http://www.realoem.com/bmw/
http://www.bmwarchiv.de/vin/index.html
http://www.golgofa.ru/bmw_id.shtml
http://bmw-bulgaria.com/shop_content.ph ... -------BMW
в последната връзка излизат всички екстри с които е излязла колата от завода
http://www.realoem.com/bmw/
http://www.bmwarchiv.de/vin/index.html
http://www.golgofa.ru/bmw_id.shtml
http://bmw-bulgaria.com/shop_content.ph ... -------BMW
в последната връзка излизат всички екстри с които е излязла колата от завода
Engine Displacement Power Torque Redline Year
M47D20 2.0 L (1951 cc/119 in³) 100 kW (134 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 1750 4750 1998
85 kW (114 hp) @ 4000 265 N·m (195 ft·lbf) @ 1750 2001
M47TUD20 2.0 L (1995 cc/121 in³) 85 kW (114 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 1750 2003
110 kW (148 hp) @ 4000 330 N·m (243 ft·lbf) @ 2000-2500 4600 2001
M47TU2D20 90 kW (121 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 2000 2004
90 kW (121 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 1750-2000 2005
120 kW (161 hp) @ 4000 340 N·m (251 ft·lbf) @ 2000-2750 2004
google.bg=>Bmw engines
Пише си всичко
M47D20 2.0 L (1951 cc/119 in³) 100 kW (134 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 1750 4750 1998
85 kW (114 hp) @ 4000 265 N·m (195 ft·lbf) @ 1750 2001
M47TUD20 2.0 L (1995 cc/121 in³) 85 kW (114 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 1750 2003
110 kW (148 hp) @ 4000 330 N·m (243 ft·lbf) @ 2000-2500 4600 2001
M47TU2D20 90 kW (121 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 2000 2004
90 kW (121 hp) @ 4000 280 N·m (207 ft·lbf) @ 1750-2000 2005
120 kW (161 hp) @ 4000 340 N·m (251 ft·lbf) @ 2000-2750 2004
google.bg=>Bmw engines

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани