Алтернатива на компресор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 10.09.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i автоматик

Re: Алтернатива на компресор

Мнение от smilen82 » 04 Дек 2013, 23:09

И накрая като сметнеш парите колко излизат,по добре си вземи М-ка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Алтернатива на компресор

Мнение от ivoaudi » 05 Дек 2013, 5:59

Все пак темата е повече от интересна.Аз самия откраѝ време винаги олекотявам колите си колкото може.Такива радикални решения като да вадя седалки не, но пък всеки месец пресичам континента и винаги багажа ми е....чифт чорапи :mrgreen: Ни резервна гума, ни крик, ни инструменти ни багаж-нищо.Хората ми се смеят често за което, но какво да направя-пусти само 140 магарета...:)Искам да карам лек автомобил и да му се кефя-не камаз :mrgreen: А отскоро се замислям за литиево-ѝонна батерия и да изхвърля оловото въпреки че е съвсем ново.
Благодарство за хубавата тема колега-научих интересни неща и идеи.Да допълня някои неща.Един минус първо.Карането системно с малко бензин повишава разхода(на коѝто му пука де).Честото отваряне на резервоара за дозареждане губи бензинови пари.А плюса е че олекотената кола, освен че ускорява но и спира по-леко.А и за негативното отражение от дебаланса не съм сигурен в деѝствителност дали е точно така.Аз лично предпочитам олекотена кола-откъдето и да е олекотяването.Разтоварена колата е....някак предвидима и послушна.А натоварената освен че е мудна и дразнеща я чувствам дори опасна.Лично мнение.Жив и здрав!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Алтернатива на компресор

Мнение от Zagy » 05 Дек 2013, 9:28

Всичко на теория е правилно, само че според мен липвсва един ктитично важен момент в цялото уравнение - сцеплението. Никъде не се споменава с какви гуми караш, а комбинацията от посредствени гуми + олекотено купе = падане на динамичните характеристики (до известна степен) заради липса на притискаща сила към асфалта. Тоест в един момент кривата на печалба от съотношението килограм на конска сила почва да пада надолу.
Si non confectus, non reficiat.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook