филтър картерни газове

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 16.04.2006
Кара: 535d '12

Мнение от plam75 » 15 Мар 2007, 0:28

Здравейте. Аз също искам да попитам за катализаторите, някой сменял ли е и има ли ефект?

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 15 Мар 2007, 11:52

има един човек дет си смени
цялата генерация без колекторите!
В крафт резонатори и крайно гърне
са около 350лв. Аз видях колата
след това и останах доволен от всичко.
Звука почти не се е променил!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 15 Мар 2007, 17:25

naskoksan написа:има един човек дет си смени
цялата генерация без колекторите!
В крафт резонатори и крайно гърне
са около 350лв. Аз видях колата
след това и останах доволен от всичко.
Звука почти не се е променил!


Е няма ли след катализатора ламбда :roll:
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 15 Мар 2007, 18:28

не, няма
ламбда , два катализатора и задно гърне

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 15 Мар 2007, 22:04

© написа:не, няма
ламбда , два катализатора и задно гърне


Това е чудесно :mhihi:

Значи с една генерация и КАЧЕСТВЕН чип, 320д стаа много приятна за каране :twisted:
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 18.02.2007
Мечтае да кара: колело

Мнение от tomentoza » 15 Мар 2007, 22:24

Ето ЕТК номер и колите в които се вгражда:

2.0d

Part 11127799224 (BREATHER) was found on the following vehicles:


Това което на мен ми смениха в КАМОР е маслоотделител (11127793164)
и цената му там а 66лв без ддс.

А тоя филтър , който ти си сменил изобшо не са ми казали че съществува.
ИзображениеИзображениеИзображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 15 Мар 2007, 22:59

tomentoza написа:
Ето ЕТК номер и колите в които се вгражда:

2.0d

Part 11127799224 (BREATHER) was found on the following vehicles:


Това което на мен ми смениха в КАМОР е маслоотделител (11127793164)
и цената му там а 66лв без ддс.

А тоя филтър , който ти си сменил изобшо не са ми казали че съществува.

колега, това е номер 15 на схемата:

Изображение

те са ти сменили САМО филтърчето вместо целия комплект за същите пъри колкото струва комплекта, ако не и повече (35 ЕУР с ДДС го купих).
Лошото е, че това филтърче не е единствено, а има едно и от другата страна на капачето -онова кръглото! Явно затова се продава всичко в комплект.
Даже всичко беше в една кутия опаковано. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от АЛЕКСМАРТ » 16 Мар 2007, 16:11

значи тия са измамници ,и на мен ми смениха само филтарчето да ходя ли да се разправям не знам, то за какво е точно не ми стана ясно

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 16 Мар 2007, 16:26

АЛЕКСМАРТ написа:значи тия са измамници ,и на мен ми смениха само филтарчето да ходя ли да се разправям не знам, то за какво е точно не ми стана ясно

както си решиш. По принцип когато нещо е вкомплект си пише отстрани - погледни на графиката под номер 11 горе ляво! И когато съм ходил в БМВ да ми сменят нещо винаги са искали само комплект да сменят - по единично не искат! ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 16 Мар 2007, 17:38

Само да добавя, че когато аз си сменях филтъра на катерните газове, преди 1-2 год. (в Е39, в темата "Детски болести...." съм го описал), май се продаваше комплект и беше около 115 лв. , а сега май са го пуснали фитърчето отделно, което е по-добре, защото е безмислено да се сменя и пластмасовия корпус!

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от АЛЕКСМАРТ » 16 Мар 2007, 17:46

каква роля играе този филтър та е толкова опасен за турбото досега не съм имал кола с турбо

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 19 Мар 2007, 0:45

С две думи, все едно да не сменяш възд. филтър мноооого време...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 19 Мар 2007, 21:12

съветвам всеки да си изолира тоя ЕГР клапан щото е голяма глупост.
днес го свалих за да се уверя че е затворен преди да навия болтчето в маркуча :D и да го почистя. свалям го и какво да видя, точно на входа на колектора се беше събрал толкова нагар че половин час стъргах с една отверка, даже си мисля че още малко му е трябвало да се запуши до край.същото беше и в клапана, не ми се мисли каква мизерия влиза в мотора. утре ще свалям целия колектор да го чистя че сигурно вътре е лудница.
притесни ме това че имаше малко масло в тръбата, дали турбото не е решило да си ходи вече...
и да питам за този първия катализатор, realoem гледам че има някаква сондичка забита и не знам ако го махна и него да не се прецака нещо?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 19 Мар 2007, 21:36

един вече го е махнал, т.е. само изтърбушил
май не се прецаква нищо
можеш ли да пуснеш някакви снимки на този EGR клапан?
Може и да е малко тъп въпроса, но все пак ако се изолира означава ли това, че по бързо ще се запушат катализаторите?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от АЛЕКСМАРТ » 20 Мар 2007, 10:02

егр клапан- като ги питах в камор за тозиклапан дали да го изолирам те омряха от смях думите им бяха -как щего изолираш колата няма да може да върви- де да знам щом са го сложили значи има роля в двигателя се пак това са немци ане българчета.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook